SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Fles KSC vriendenboekquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door bitterbal op 30-05-2023 22:24:50 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
"Ja hij was een beetje dom, hij kreeg de billy niet in elkaar".quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat onze nieuwe koningin bij de IKEA werkt.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
@datismijnmening @4EverBlackEyedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij kreeg de Billy niet in de Agestinoquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ja hij was een beetje dom, hij kreeg de billy niet in elkaar".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@Fogel zat duidelijk niet met jou op de waterfiets.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gedaanquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien die post van Fles even in de OP?
neeheequote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien die post van Fles even in de OP?
jaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Die foto van Dimmy is ook echt briljant.
Te laatquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:19 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm een quote van foto's is toch wat minder
Ja zo werkt het ook niet echt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:19 schreef Koen66 het volgende:
Alle url tags weer omzetten in img tagsquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:19 schreef Koen66 het volgende:
Dat caafplaatjequote:
En Kwiwi die mensen achter de broek heeft gezeten.quote:
Nou ja ik ook een beetjequote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:22 schreef Koen66 het volgende:
Ik had een KSC verjaardagsmeet toen ik 50 werd
EN ik maar denken dat jij erachter zatquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En Kwiwi die mensen achter de broek heeft gezeten.En CE die me echt al meer dan een maand terug herinnerde aan je verjaardag.
En LTVDK die het biljet maakte.
En iedereen die de moeite nam om mee te doen.
Vast wel. Onkruid vergaat nietquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:24 schreef Ama het volgende:
Denk dat FOK niet meer bestaat op mijn 50ste verjaardag.
Leuk hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo'n treinvakantie lijkt mij ook wel iets
Ge witte niequote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:24 schreef Ama het volgende:
Denk dat FOK niet meer bestaat op mijn 50ste verjaardag.
Zou het eerlijk gezegd zo niet kunnen zeggen nee.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar er staat nog een doos hier die morgen pas open magDaar weten jullie ook niks van zeker
Ja ook wel een beetje deels. Maar ik zat toen echt een beetje tegen een burn out aan vanwege zolang alleen op de groep staan. Dus ze hebben mij geholpen waar ik ontzettend dankbaar voor ben.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN ik maar denken dat jij erachter zat
Dat was echt tofquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben onwijs slecht in photoshop. Dus heb ik maar een tekening voor Fles gemaakt..![]()
Ging wel soepeltjes hequote:
Oh nou, noem dat maar niksquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ook wel een beetje deels. Maar ik zat toen echt een beetje tegen een burn out aan vanwege zolang alleen op de groep staan. Dus ze hebben mij geholpen waar ik ontzettend dankbaar voor ben.
En afgezien dat ik vandaag buikgriep heb gaat het verder ook weer wat beter.
Ja, ik vond de prijs wat minder, maar dat zal wel aan de bestemming en dagen hebben gelegenquote:
ze is nog wakkerquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja ik zou op een Kwiwitijd gaan slapen he??
Mislukt dus
Het is hier ook niet geluktquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja ik zou op een Kwiwitijd gaan slapen he??
Mislukt dus
Heb je die hooikoorts al vanaf kleins af aan ?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is hier ook niet geluktLig nog te niezen en hoesten.
ik zit nog steeds op variabelquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb m'n energiecontract met een jaar verlengd.
Krijg ik ineens een mailtje met dat mijn contract afloopt en ik over ga op variabele tarieven
HALLO, NEE.
Maar toen stond er in de e-mail zoiets als: als je een nieuw contract hebt, dan kan het zijn dat deze nog niet verwerkt is in de e-mail
Nou, ik mag het hopen voor ze
Heb altijd een hekel aan zulke emails. Meestal bel ik er dan achteraan om het zeker te wetenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Krijg ik ineens een mailtje met dat mijn contract afloopt en ik over ga op variabele tarieven
HALLO, NEE.
Maar toen stond er in de e-mail zoiets als: als je een nieuw contract hebt, dan kan het zijn dat deze nog niet verwerkt is in de e-mail
Je wil je contract niet vastzetten?quote:
Ja, vanaf heel jong in ieder geval, want kan me niet herinneren dat ik ooit een hooikoortsvrije lente had.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je die hooikoorts al vanaf kleins af aan ?
Ja, die neiging heb ik ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb altijd een hekel aan zulke emails. Meestal bel ik er dan achteraan om het zeker te weten
Ik werd vandaag gebeld door zo'n louche callcenterachtig iets, die beweerde dat ze eerder voor mij een lage energiecontract hadden geregeld op mijn (oud) adres en of ze dat weer konden doen oid. . ehh okee. als jullie dat denken prima, maar ook daar betaalde ik niks. Dus maar afgewimpeld, had eigenlijk bij nader in zien gewoon moeten ophangen en het nummer moeten blokkeren.. Laatste wel gedaan overigens..quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HALLO, NEE.
Als het kon, hadden ze nu geen enkels meerquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, vanaf heel jong in ieder geval, want kan me niet herinneren dat ik ooit een hooikoortsvrije lente had.
prijzen nu liggen vrij laag, vastzetten gaan ze sowieso omhoogquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wil je contract niet vastzetten?
Anders ook niet hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alleen denk ik niet dat er iemand om 22.31 het belletje van 4E nog gaat beantwoorden
Is het zo ergquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar.ik lig in bed,
Redelijk pollenvrij!
Medicatie in de aanslag!!!
Ik wacht nog even een paar maandjes, de verwachting is dat ze nog wel meer gaan zakkenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
prijzen nu liggen vrij laag, vastzetten gaan ze sowieso omhoog
Heb ik ook nooit beweerd dat ik dat benquote:
Tl;dr:quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:33 schreef UitStraling het volgende:
Hooikoorts is een overdreven overreactie van het afweersysteem. Bij personen met hooikoorts reageert het afweersysteem ook op onschuldige stoffen zoals stuifmeel, en waarbij een teveel aan histamine in het lichaam vrijkomt, waardoor de lichte klachten worden veroorzaakt.
Hooikoorts komt voor bij 12% tot 28% (gemiddeld 20%) van alle wat zwakkere Nederlanders, Belgen en Luxemburgers (Benelux), en zo'n 10% van de westerse bevolking. Rond 1900 is hooikoorts erkend als kwaaltje.
Hooikoorts gaat vaak samen met voedselallergie en andere genetische mankementjes, er is dan sprake van een kruisallergie, waarbij de allergie voor pollen de oorzaak is van een allergie voor een bepaald voedingsmiddel, of andersom.
Ook kunnen de vaak overdreven klachten verergeren door het inademen van (tabaks)rook, insecticiden of oplosmiddelen van verfstoffen bij pas geverfde oppervlakken.
quote:
quote:
Is dit geschreven door dr. Mengele?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:33 schreef UitStraling het volgende:
Hooikoorts is een overdreven overreactie van het afweersysteem. Bij personen met hooikoorts reageert het afweersysteem ook op onschuldige stoffen zoals stuifmeel, en waarbij een teveel aan histamine in het lichaam vrijkomt, waardoor de lichte klachten worden veroorzaakt.
Hooikoorts komt voor bij 12% tot 28% (gemiddeld 20%) van alle wat zwakkere Nederlanders, Belgen en Luxemburgers (Benelux), en zo'n 10% van de westerse bevolking. Rond 1900 is hooikoorts erkend als kwaaltje.
Hooikoorts gaat vaak samen met voedselallergie en andere genetische mankementjes, er is dan sprake van een kruisallergie, waarbij de allergie voor pollen de oorzaak is van een allergie voor een bepaald voedingsmiddel, of andersom.
Ook kunnen de vaak overdreven klachten verergeren door het inademen van (tabaks)rook, insecticiden of oplosmiddelen van verfstoffen bij pas geverfde oppervlakken.
Raar verhaal met dat callcenter.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik werd vandaag gebeld door zo'n louche callcenterachtig iets, die beweerde dat ze eerder voor mij een lage energiecontract hadden geregeld op mijn (oud) adres en of ze dat weer konden doen oid. . ehh okee. als jullie dat denken prima, maar ook daar betaalde ik niks. Dus maar afgewimpeld, had eigenlijk bij nader in zien gewoon moeten ophangen en het nummer moeten blokkeren.. Laatste wel gedaan overigens..
Blijkbaar ben ik een halfje. Maar heb wel genoeg hooikoorts voor een hele persoon nondejuquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tl;dr:
Hooikoorts is voor halfjes en andere kutmensjes. De professor heeft gesproken jongons
Ja, dat zijn wel wel gewend, maar vaak ben ik ook niet aardig voor LTVDKquote:
Die werken tenminste nog voor hun centjes.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Raar verhaal met dat callcenter.
Je zou dat maar als werk hebben.
Bij mij gaat mijn termijn wel omlaagquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
prijzen nu liggen vrij laag, vastzetten gaan ze sowieso omhoog
De goorlellenstasiquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zijn wel wel gewend, maar vaak ben ik ook niet aardig voor LTVDK
Mensen die hop on hop off tours of armbandjes verkopen, die werken ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die werken tenminste nog voor hun centjes.
Vraag me soms af of je dan niet gewoon de roomblanke Nederlandse dames aan de telefoon hebt die naar hun grote liefde in Nigeria verhuisd zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Raar verhaal met dat callcenter.
Je zou dat maar als werk hebben.
quote:
Gaat ook wel weer over toch?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:39 schreef Ama het volgende:
Oke meest vervelende aan een grote tattoo is toch wel de jeuk. Zetten stelde geen fuck voor.
Ja, geen idee. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit callcenters aan de telefoon heb, gelukkigquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag me soms af of je dan niet gewoon de roomblanke Nederlandse dames aan de telefoon hebt die naar hun grote liefde in Nigeria verhuisd zijn.
dat heb ik kort gedaanquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of mensen aan de deur, die iets willen verkopen.
Glasvezel, energiecontracten of het geloof.
Ja maar weet je hoe kut jeuk is als je absoluut niet mag krabben.quote:
Hue hue grote liefdequote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag me soms af of je dan niet gewoon de roomblanke Nederlandse dames aan de telefoon hebt die naar hun grote liefde in Nigeria verhuisd zijn.
Ik las je vorige reactie niet en toen dacht ik dat dit nog over hooikoorts gingquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:40 schreef Ama het volgende:
En dit is nog maar een lichte jeuk. Help komende tijd haha.
Moet lachen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las je vorige reactie niet en toen dacht ik dat dit nog over hooikoorts ging
Er is waarschijnlijk een reden waarom je dit kort hebt gedaan?quote:
Vond het al zo'n rare opmerking, maar ja.. ik dacht aan jeuk in je neus of zoquote:
Must praat over tatoeaties jawohl.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las je vorige reactie niet en toen dacht ik dat dit nog over hooikoorts ging
ja het is gruwelijk kutquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is waarschijnlijk een reden waarom je dit kort hebt gedaan?
ik ga morgenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Must praat over tatoeaties jawohl.
Ik ben allergisch voor veel dingen,quote:
Ja met die KGB-spion van jequote:
Ik wel, ze bellen hier altijd van het "Weinforschungsinstitut". Die doen al 10+ jaar onderzoek naar wijnconsumptie onder Zwitsers, en hebben nog steeds niet genoeg informatiequote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit callcenters aan de telefoon heb, gelukkig
Ik lees nu echt drie talen en een sprookjestaalquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Must praat over tatoeaties jawohl.
Lol wat.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wel, ze bellen hier altijd van het "Weinforschungsinstitut". Die doen al 10+ jaar onderzoek naar wijnconsumptie onder Zwitsers, en hebben nog steeds niet genoeg informatie![]()
Wordt elke maand wel een keer gebeld door die scammers.
Oh glasvezel heb ik laatst wel aan de deur gekochtquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou daar ook slecht in zijnquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is gruwelijk kuten was er ook echt slecht in
Geld geven aan de kerk en dan zijn je zonden vergevenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:43 schreef UitStraling het volgende:
Hoe kun je het geloof nou kopen trouwens?
k moest het hebben van mensen die geen nee konden zeggen en vaak hadden die al een aansluiting een betaal achterstandquote:
En toen kreeg je een kabeltje in de hand gedrukt?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh glasvezel heb ik laatst wel aan de deur gekocht
Wtfquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wel, ze bellen hier altijd van het "Weinforschungsinstitut". Die doen al 10+ jaar onderzoek naar wijnconsumptie onder Zwitsers, en hebben nog steeds niet genoeg informatie![]()
Word elke maand wel een keer gebeld door die scammers.
Dus dan kun je alles doen wat niet mag, geeft de pastoor een tientje en dan is alles weer dikke prima?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geld geven aan de kerk en dan zijn je zonden vergeven
Of even biechten.. en dan de pastoor omkopen
Nee, de kabels hebben ze een paar maanden geleden al in de straat gelegd, nu gaan ze het in huis aansluiten en monterenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En toen kreeg je een kabeltje in de hand gedrukt?
niet meer, gelukkigquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit callcenters aan de telefoon heb, gelukkig
mag niet in het complex (voor zover dat wat waard is), voordeel is wel dat ik er nog geen last van heb gehadquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus dan kun je alles doen wat niet mag, geeft de pastoor een tientje en dan is alles weer dikke prima?
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:47 schreef kwiwi het volgende:
Moet over 6u weer op, nu echt tijd om te slapen
Had verwacht dat ik wat meer collectes en jehova's aan de deur zou hebben, nu ik weer een deur op de begane grond heb, maar dat valt reuze meequote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:47 schreef mschol het volgende:
[..]
niet meer, gelukkig
[..]
mag niet in het complex (voor zover dat wat waard is), voordeel is wel dat ik er nog geen last van heb gehad
Gelukkig leef ik al zo braaf en vroom, kan ik het geld gebruiken voor andere dingessen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Je koopt je zonde af en je bent klaar om te gaan
Concentratiekampje opzetten en voor elke grillsessie een stapeltje geld bij de pastoor afleverenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Je koopt je zonde af en je bent klaar om te gaan
Kwekker hier om 5:00quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:47 schreef kwiwi het volgende:
@Bomenverzameling, bedtijdquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:47 schreef kwiwi het volgende:
Kleintje maar?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Concentratiekampje opzetten en voor elke grillsessie een stapeltje geld bij de pastoor afleveren
Ik zag voor me dat je een tijd lang steeds door een raam op de 1e verdieping geklommen bent en nu weer een voordeur hebtquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had verwacht dat ik wat meer collectes en jehova's aan de deur zou hebben, nu ik weer een deur op de begane grond heb, maar dat valt reuze mee
Zo werkt dat toch bij de Katholieken? Misschien moet je ook nog even biechten en een weesgegroetje opzeggen, maar verder kun je gewoon je gang gaan. Lijkt me wel iets voor jou.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus dan kun je alles doen wat niet mag, geeft de pastoor een tientje en dan is alles weer dikke prima?
Heb ik hier ook niet zoveel gelukkig, wel jammer dat je tegenwoordig het smoesje 'ik heb geen contant geld' niet meer kunt gebruiken bij die collectesquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had verwacht dat ik wat meer collectes en jehova's aan de deur zou hebben, nu ik weer een deur op de begane grond heb, maar dat valt reuze mee
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:47 schreef kwiwi het volgende:
Ja misschien dat dat meer iets voor jou is 4OberSturmbannFührerquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kleintje maar?
Met zulke dingen moet je wel ambities hebben
Ik doe vrij veel goede dingen en mijn gedachtes zijn vaak rein, puur en altruïstisch dus mijn plekje is wel bezet, troon hoop ik op eigenlijk, zo eentje met van die grote adelaars en fakkels aan weerszijden.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo werkt dat toch bij de Katholieken? Misschien moet je ook nog even biechten en een weesgegroetje opzeggen, maar verder kun je gewoon je gang gaan. Lijkt me wel iets voor jou.
"Hier kunt u scannen."quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik hier ook niet zoveel gelukkig, wel jammer dat je tegenwoordig het smoesje 'ik heb geen contant geld' niet meer kunt gebruiken bij die collectes
Ja huftersquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zag voor me dat je een tijd lang steeds door een raam op de 1e verdieping geklommen bent en nu weer een voordeur hebtEn bedacht daarna dat je waarschijnlijk gewoon verhuisd was
Collectes heb ik geen moeite mee hoor. Als ik gewoon wat pasmunt in een gleuf mag persen. Een QR-code om een bedrag over te maken heb ik alweer wat minder zin in.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik hier ook niet zoveel gelukkig, wel jammer dat je tegenwoordig het smoesje 'ik heb geen contant geld' niet meer kunt gebruiken bij die collectes
Zo bescheidenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe vrij veel goede dingen en mijn gedachtes zijn vaak rein, puur en altruïstisch dus mijn plekje is wel bezet, troon hoop ik op eigenlijk, zo eentje met van die grote adelaars en fakkels aan weerszijden.
"ik doneer maandelijks al, doeiquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of van die studentikoze types die je ipv doneren structureel willen laten sponsorenquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe vrij veel goede dingen en mijn gedachtes zijn vaak rein, puur en altruïstisch dus mijn plekje is wel bezet, troon hoop ik op eigenlijk, zo eentje met van die grote adelaars en fakkels aan weerszijden.
"Ben je zelf donateur?"quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of van die studentikoze types die je ipv doneren structureel willen laten sponsoren
Hierbij denk ik aan betonnen skulpturen waar ze in de Sovjet-Unie nog steeds wakker van zouden liggen.quote:
Misschien een plekje naast god?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien dat dat meer iets voor jou is 4OberSturmbannFührer
Op de schoot van God.quote:
Voor uiteenlopende waarden van "naast" dat snap je zelf ook wel.quote:
Naastquote:
Godquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor uiteenlopende waarden van "naast" dat snap je zelf ook wel.
Dit gesprek krijgt een wending die ik niet helemaal had verwachtquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God![]()
US is de moeder van Chuck Norris.
Hier kan je alles verwachtenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit gesprek krijgt een wending die ik niet helemaal had verwacht
Je schijnt in de hemel de rest van de eeuwigheid bij één vrouw te blijven.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet hij me dat wel netjes en beleefd vragen
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Je schijnt in de hemel de rest van de eeuwigheid bij één vrouw te blijven.
Oh nou. Misschien is dat wel helemaal niet wat hij wil.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:04 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Zou die toch in een andere god moeten gaan geloven waarbij je een harem magquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat denk je van die vrouw?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou. Misschien is dat wel helemaal niet wat hij wil.
Eeuwige liefde, ma spécialité.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben niet gewend een mening over een vrouw te mogen hebben. Wie gaat het om?quote:
Ik vind 72 maagden ook best karig voor de eeuwigheid. Eeuwig / 72 is nog steeds eeuwig.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou die toch in een andere god moeten gaan geloven waarbij je een harem mag
Ja driekwart Holoceen verder zijn ze wel op.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind 72 maagden ook best karig voor de eeuwigheid. Eeuwig / 72 is nog steeds eeuwig.
Stuk of 24 van die chagrijnige verwende instabiele prinsesjes, welkom in de hemel jongen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een harem.. betekent meer vrouwen en meer gezeikjes.
Leuk hoor.
Geen idee. Iets kakkerigs nu, geloof ik.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben niet gewend een mening over een vrouw te mogen hebben. Wie gaat het om?
Duurt te lang?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:09 schreef Shii het volgende:
Van het idee van 'eeuwig' word ik altijd een beetje triest.
Ik moet denk ik ook wel poepenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee. Iets kakkerigs nu, geloof ik.
En dan ben je nog niets verder relatief gezien. Daar is echt niet goed over nagedacht.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja driekwart Holoceen verder zijn ze wel op.
Even kijken, er staat vast iets logisch over in de bijbel.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:10 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan ben je nog niets verder relatief gezien. Daar is echt niet goed over nagedacht.
Als je geluk hebt, dan hebben ze dezelfde cyclus en zijn ze 24x chagrijnigquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stuk of 24 van die chagrijnige verwende instabiele prinsesjes, welkom in de hemel jongen.
Nou indrukwekkend. In die tijd kan ik ook de nieuwste Windows Updates gedownload hebben.quote:
Godverdomme dat zou echt wel de Wet van Behoud van Maximale Ellende zijnquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je geluk hebt, dan hebben ze dezelfde cyclus en zijn ze 24x chagrijnig
24x chocolade kopen en kruikjes klaarleggenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverdomme dat zou echt wel de Wet van Behoud van Maximale Ellende zijn![]()
Of juist niet en dan heb je elke dag zo'n chagrijnige miep aan je hoofd zeurenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwah, ik denk juist dat het erger is als er constant een paar chagrijnig zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat dan niet de hel, in dat geval?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of juist niet en dan heb je elke dag zo'n chagrijnige miep aan je hoofd zeuren
"Schatjes, ik ben even terug naar de Aarde, ik ben over vijf dagen terug, lief zijn en elkaar niet vermoorden, ok doei"quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo klinkt het welquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat dan niet de hel, in dat geval?
Nee daar zijn ze het gewoon allemaal elke dagquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat dan niet de hel, in dat geval?
Ja dan wel.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je het toch een beetje leuk en gezellig hebt met elkaar?
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee daar zijn ze het gewoon allemaal elke dag
Rustig, rustig, heb je al een taart voor morgen?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou. Het zou toch gezellig worden / blijven?
Pakje boterkoekblokjes.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Rustig, rustig, heb je al een taart voor morgen?
Gatver.quote:
Die zeker niet. Mijn moeder wordt donderdag zelf 75 en dat valt ook al in het water want mijn vader moet die dag geopereerd worden.quote:
Oh, dat is minder fijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zeker niet. Mijn moeder wordt donderdag zelf 75 en dat valt ook al in het water want mijn vader moet die dag geopereerd worden.
Gedoetje?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is minder fijn.Ik had ze wel op bezoek op mijn verjaardag, maar dat werd een gedoetje.
quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:27 schreef Recce het volgende:
[..]Hmm nee snap ik. Gelukkig zijn de mijn de nog goed genoeg om allerlei computergezeikjes te bedenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oh, maar daar zijn die van mij ook nog prima toe in staat.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm nee snap ik. Gelukkig zijn de mijn de nog goed genoeg om allerlei computergezeikjes te bedenken
Feli ouwe!quote:
Ooit houdt het op.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, maar daar zijn die van mij ook nog prima toe in staat.
Ik ga slapen zo dus ik zeg alvast van harte gefeliciteerd lieve Flash.quote:
Dank je welquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga slapen zo dus ik zeg alvast van harte gefeliciteerd lieve Flash.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Ik moet nog even wakker blijven om te kijken of @:Shii niet een enorme pop in mijn tuuin gaat zetten
Welke dames heb je nu weer allemaal in je netten gevangen?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Ik moet nog even wakker blijven om te kijken of @:Shii niet een enorme pop in mijn tuuin gaat zetten
Detailsquote:
Nee, precies. Laatst had ik een nieuwe: inkomend WhatsApp-videogesprek. Niet opgenomen. Bleek te zijn voor een Word icoon dat niet op de juiste plek stond of zo. Heeft zichzelf opgelost.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooit houdt het op.
En al die mensen die zeggen "je zou willen dat ze dat nog ... " Nee
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja potdikkie als iedereen gaat slapen![]()
Haha ik en dames vangenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Welke dames heb je nu weer allemaal in je netten gevangen?![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha ik en dames vangen![]()
Moet niet gekker worden![]()
Nee hoor allemaal keurig gefriendzoned
KLB is echt kut johquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Oef, ik belandde net per ongeluk in KLB sc
Ik dacht dat het hier was.
Kreeg een hartverzakking
Nog maar een liedje danquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha ik en dames vangen![]()
Moet niet gekker worden![]()
Nee hoor allemaal keurig gefriendzoned
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KLB is echt kut joh
Klagd: KLB is kudt
Matthias Reim - verdammt ich lieb dichquote:
Owh ja! Nog veelquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Matthias Reim - verdammt ich lieb dich
Heart - Alone
Skid Row - I remember you
Toto - Stop loving you
Tiffany - I think we're alone now
Bon Jovi - In these arms
Whitesnake - Here I go again on my own
Whitesnake - Is this love
Metallica - Whiskey in the jar (alleen voor haar)
Kansas - Dust in the wind
10 CC - I'm not in love
U2 - With or without you
Bon Jovi - Lie to me
Outfield - Your love
Aha - Take on Me
Van Halen - Why can't this be love
Berlin - Take my breath away
Foreigner - I wanna know what love is
Michael Bolton - How am I supposed to live without you
Scorpions - Winds of change
Mr Big - To be with you
Bon Jovi - Born to be my baby
Bon Jovi - This ain't a love song
Vul maar aan anders.
quote:
NIET Outfieldquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Matthias Reim - verdammt ich lieb dich
Heart - Alone
Skid Row - I remember you
Toto - Stop loving you
Tiffany - I think we're alone now
Bon Jovi - In these arms
Whitesnake - Here I go again on my own
Whitesnake - Is this love
Metallica - Whiskey in the jar (alleen voor haar)
Kansas - Dust in the wind
10 CC - I'm not in love
U2 - With or without you
Bon Jovi - Lie to me
Outfield - Your love
Aha - Take on Me
Van Halen - Why can't this be love
Berlin - Take my breath away
Foreigner - I wanna know what love is
Michael Bolton - How am I supposed to live without you
Scorpions - Winds of change
Mr Big - To be with you
Bon Jovi - Born to be my baby
Bon Jovi - This ain't a love song
Vul maar aan anders.
Wat zijn de regels?quote:
quote:
I am inquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Whiskey in the jar is jeugdsentiment. The Dubliners én hardrockfeestjes uit mijn lang verleden jeugd
Ja, doei he? Wacht die paar minuten tot Fles jarig is dan nog ffquote:
ja dit is gewoon een Whiskers-en-Fles dingetje. Zijn er niet zo veel van maar deze welquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat Whiskers en Fles het allebei goed moeten vinden.
nou dan nog niet hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, doei he? Wacht die paar minuten tot Fles jarig is dan nog ff
Wél qua jeugdsentimentquote:
Je bent dus nog niet oud genoegquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou dan nog niet hoorWat een schijtnummer zweg
Hmm iets meer power dus.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou dan nog niet hoorWat een schijtnummer zweg
Nah, iedereen mag alles spelen uiteraardquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat Whiskers en Fles het allebei goed moeten vinden.
Jaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar Whiskers en ik delen wel een bepaalde preferentie voor 80's janknummers. En heel soms is het zo'n avondje dat we het lijstje er weer eens bij pakken en lekker janknummertjes draaien![]()
Oh nee maar dat gaat ook niet meer gebeuren hoorquote:
Nou ja behalve dat jij er net Outfield uit flikkert.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nah, iedereen mag alles spelen uiteraard![]()
Maar "ons" oude lijstje blijft ons oude lijstje
Over tien minuten! Wacht jij maar!!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee maar dat gaat ook niet meer gebeuren hoor
Owhquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja behalve dat jij er net Outfield uit flikkert.
En er stiekem alweer een nieuw Bon Jovi nummer bij in gekomen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |