SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Fles KSC vriendenboekquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door bitterbal op 30-05-2023 22:24:50 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
"Ja hij was een beetje dom, hij kreeg de billy niet in elkaar".quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat onze nieuwe koningin bij de IKEA werkt.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
@datismijnmening @4EverBlackEyedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij kreeg de Billy niet in de Agestinoquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ja hij was een beetje dom, hij kreeg de billy niet in elkaar".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@Fogel zat duidelijk niet met jou op de waterfiets.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gedaanquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien die post van Fles even in de OP?
neeheequote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien die post van Fles even in de OP?
jaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Die foto van Dimmy is ook echt briljant.
Te laatquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:19 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm een quote van foto's is toch wat minder
Ja zo werkt het ook niet echt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:19 schreef Koen66 het volgende:
Alle url tags weer omzetten in img tagsquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:19 schreef Koen66 het volgende:
Dat caafplaatjequote:
En Kwiwi die mensen achter de broek heeft gezeten.quote:
Nou ja ik ook een beetjequote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:22 schreef Koen66 het volgende:
Ik had een KSC verjaardagsmeet toen ik 50 werd
EN ik maar denken dat jij erachter zatquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En Kwiwi die mensen achter de broek heeft gezeten.En CE die me echt al meer dan een maand terug herinnerde aan je verjaardag.
En LTVDK die het biljet maakte.
En iedereen die de moeite nam om mee te doen.
Vast wel. Onkruid vergaat nietquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:24 schreef Ama het volgende:
Denk dat FOK niet meer bestaat op mijn 50ste verjaardag.
Leuk hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo'n treinvakantie lijkt mij ook wel iets
Ge witte niequote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:24 schreef Ama het volgende:
Denk dat FOK niet meer bestaat op mijn 50ste verjaardag.
Zou het eerlijk gezegd zo niet kunnen zeggen nee.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar er staat nog een doos hier die morgen pas open magDaar weten jullie ook niks van zeker
Ja ook wel een beetje deels. Maar ik zat toen echt een beetje tegen een burn out aan vanwege zolang alleen op de groep staan. Dus ze hebben mij geholpen waar ik ontzettend dankbaar voor ben.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN ik maar denken dat jij erachter zat
Dat was echt tofquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben onwijs slecht in photoshop. Dus heb ik maar een tekening voor Fles gemaakt..![]()
Ging wel soepeltjes hequote:
Oh nou, noem dat maar niksquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ook wel een beetje deels. Maar ik zat toen echt een beetje tegen een burn out aan vanwege zolang alleen op de groep staan. Dus ze hebben mij geholpen waar ik ontzettend dankbaar voor ben.
En afgezien dat ik vandaag buikgriep heb gaat het verder ook weer wat beter.
Ja, ik vond de prijs wat minder, maar dat zal wel aan de bestemming en dagen hebben gelegenquote:
ze is nog wakkerquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja ik zou op een Kwiwitijd gaan slapen he??
Mislukt dus
Het is hier ook niet geluktquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja ik zou op een Kwiwitijd gaan slapen he??
Mislukt dus
Heb je die hooikoorts al vanaf kleins af aan ?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is hier ook niet geluktLig nog te niezen en hoesten.
ik zit nog steeds op variabelquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb m'n energiecontract met een jaar verlengd.
Krijg ik ineens een mailtje met dat mijn contract afloopt en ik over ga op variabele tarieven
HALLO, NEE.
Maar toen stond er in de e-mail zoiets als: als je een nieuw contract hebt, dan kan het zijn dat deze nog niet verwerkt is in de e-mail
Nou, ik mag het hopen voor ze
Heb altijd een hekel aan zulke emails. Meestal bel ik er dan achteraan om het zeker te wetenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Krijg ik ineens een mailtje met dat mijn contract afloopt en ik over ga op variabele tarieven
HALLO, NEE.
Maar toen stond er in de e-mail zoiets als: als je een nieuw contract hebt, dan kan het zijn dat deze nog niet verwerkt is in de e-mail
Je wil je contract niet vastzetten?quote:
Ja, vanaf heel jong in ieder geval, want kan me niet herinneren dat ik ooit een hooikoortsvrije lente had.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je die hooikoorts al vanaf kleins af aan ?
Ja, die neiging heb ik ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb altijd een hekel aan zulke emails. Meestal bel ik er dan achteraan om het zeker te weten
Ik werd vandaag gebeld door zo'n louche callcenterachtig iets, die beweerde dat ze eerder voor mij een lage energiecontract hadden geregeld op mijn (oud) adres en of ze dat weer konden doen oid. . ehh okee. als jullie dat denken prima, maar ook daar betaalde ik niks. Dus maar afgewimpeld, had eigenlijk bij nader in zien gewoon moeten ophangen en het nummer moeten blokkeren.. Laatste wel gedaan overigens..quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HALLO, NEE.
Als het kon, hadden ze nu geen enkels meerquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, vanaf heel jong in ieder geval, want kan me niet herinneren dat ik ooit een hooikoortsvrije lente had.
prijzen nu liggen vrij laag, vastzetten gaan ze sowieso omhoogquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wil je contract niet vastzetten?
Anders ook niet hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alleen denk ik niet dat er iemand om 22.31 het belletje van 4E nog gaat beantwoorden
Is het zo ergquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar.ik lig in bed,
Redelijk pollenvrij!
Medicatie in de aanslag!!!
Ik wacht nog even een paar maandjes, de verwachting is dat ze nog wel meer gaan zakkenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
prijzen nu liggen vrij laag, vastzetten gaan ze sowieso omhoog
Heb ik ook nooit beweerd dat ik dat benquote:
Tl;dr:quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:33 schreef UitStraling het volgende:
Hooikoorts is een overdreven overreactie van het afweersysteem. Bij personen met hooikoorts reageert het afweersysteem ook op onschuldige stoffen zoals stuifmeel, en waarbij een teveel aan histamine in het lichaam vrijkomt, waardoor de lichte klachten worden veroorzaakt.
Hooikoorts komt voor bij 12% tot 28% (gemiddeld 20%) van alle wat zwakkere Nederlanders, Belgen en Luxemburgers (Benelux), en zo'n 10% van de westerse bevolking. Rond 1900 is hooikoorts erkend als kwaaltje.
Hooikoorts gaat vaak samen met voedselallergie en andere genetische mankementjes, er is dan sprake van een kruisallergie, waarbij de allergie voor pollen de oorzaak is van een allergie voor een bepaald voedingsmiddel, of andersom.
Ook kunnen de vaak overdreven klachten verergeren door het inademen van (tabaks)rook, insecticiden of oplosmiddelen van verfstoffen bij pas geverfde oppervlakken.
quote:
quote:
Is dit geschreven door dr. Mengele?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:33 schreef UitStraling het volgende:
Hooikoorts is een overdreven overreactie van het afweersysteem. Bij personen met hooikoorts reageert het afweersysteem ook op onschuldige stoffen zoals stuifmeel, en waarbij een teveel aan histamine in het lichaam vrijkomt, waardoor de lichte klachten worden veroorzaakt.
Hooikoorts komt voor bij 12% tot 28% (gemiddeld 20%) van alle wat zwakkere Nederlanders, Belgen en Luxemburgers (Benelux), en zo'n 10% van de westerse bevolking. Rond 1900 is hooikoorts erkend als kwaaltje.
Hooikoorts gaat vaak samen met voedselallergie en andere genetische mankementjes, er is dan sprake van een kruisallergie, waarbij de allergie voor pollen de oorzaak is van een allergie voor een bepaald voedingsmiddel, of andersom.
Ook kunnen de vaak overdreven klachten verergeren door het inademen van (tabaks)rook, insecticiden of oplosmiddelen van verfstoffen bij pas geverfde oppervlakken.
Raar verhaal met dat callcenter.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik werd vandaag gebeld door zo'n louche callcenterachtig iets, die beweerde dat ze eerder voor mij een lage energiecontract hadden geregeld op mijn (oud) adres en of ze dat weer konden doen oid. . ehh okee. als jullie dat denken prima, maar ook daar betaalde ik niks. Dus maar afgewimpeld, had eigenlijk bij nader in zien gewoon moeten ophangen en het nummer moeten blokkeren.. Laatste wel gedaan overigens..
Blijkbaar ben ik een halfje. Maar heb wel genoeg hooikoorts voor een hele persoon nondejuquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tl;dr:
Hooikoorts is voor halfjes en andere kutmensjes. De professor heeft gesproken jongons
Ja, dat zijn wel wel gewend, maar vaak ben ik ook niet aardig voor LTVDKquote:
Die werken tenminste nog voor hun centjes.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Raar verhaal met dat callcenter.
Je zou dat maar als werk hebben.
Bij mij gaat mijn termijn wel omlaagquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
prijzen nu liggen vrij laag, vastzetten gaan ze sowieso omhoog
De goorlellenstasiquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zijn wel wel gewend, maar vaak ben ik ook niet aardig voor LTVDK
Mensen die hop on hop off tours of armbandjes verkopen, die werken ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die werken tenminste nog voor hun centjes.
Vraag me soms af of je dan niet gewoon de roomblanke Nederlandse dames aan de telefoon hebt die naar hun grote liefde in Nigeria verhuisd zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Raar verhaal met dat callcenter.
Je zou dat maar als werk hebben.
quote:
Gaat ook wel weer over toch?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:39 schreef Ama het volgende:
Oke meest vervelende aan een grote tattoo is toch wel de jeuk. Zetten stelde geen fuck voor.
Ja, geen idee. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit callcenters aan de telefoon heb, gelukkigquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag me soms af of je dan niet gewoon de roomblanke Nederlandse dames aan de telefoon hebt die naar hun grote liefde in Nigeria verhuisd zijn.
dat heb ik kort gedaanquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of mensen aan de deur, die iets willen verkopen.
Glasvezel, energiecontracten of het geloof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |