jeetjequote:Op maandag 5 juni 2023 23:15 schreef GGMM het volgende:
Bosz is een woordspeling, omdat dat wellicht de nieuwe trainer wordt
Vond ik wel geinig
Hopelijk niet. Dan worden ¨we¨ weer geen kampioenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:18 schreef PirE het volgende:
Boszcagli zal wel blijven dan. Hopelijk krijgt die meer kansen.
Opbouwend gezien is hij wel de beste verdediger bij PSV.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Dan worden ¨we¨ weer geen kampioen
Is niet zo lastig als je ziet wat er achterin rondlooptquote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Opbouwend gezien is hij wel de beste verdediger bij PSV.
Goed dat je het erbij zet aangezien hier toch ook regelmatig Ajacieden aan komen waaien.quote:Op maandag 5 juni 2023 23:15 schreef GGMM het volgende:
Bosz is een woordspeling, omdat dat wellicht de nieuwe trainer wordt
Vond ik wel geinig
Speelt Bosz niet met 3 centrale verdedigers?? Dan kan je hem misschien wel gebruiken naast De Vrij en Sanchez/Teze (onderschat)quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:22 schreef jpg97 het volgende:
Boscagli is een fantastische speler, met verdedigende kwaliteiten, opbouwend sterk en een goeie trap.
Veel betrouwbaarder dan Obispo en Ramalho en kan ook goed ingezet worden op de plek van Sangaré/Guti voor de verdediging.
Van mij mag hij echt wel meer kans(en) krijgen komend seizoen.
Dolberg naar PSV zou ik ook wel toejuichen jaquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ziyech of Dolberg hier, dat zou een goeie zijn al van Bosz
De Vrij en dan die Brandon Williams proberen te halen (die mag vertrekken van Ten Hag bij United)
als doelman, ummm wie mag er weg, Dean Henderson (Man United) zou ik graag willen zien hier, ook eentje van meer sterrenstatus
die wil heus wel salaris inleveren om weer voor zijn vriendje te kunnen spelenquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:01 schreef GGMM het volgende:
Alsof jullie Ziyech opeens kunnen betalen, waar slaat dat gerucht op
Pure middelmaat. Die gaat je geen kampioen maken. Bij Heerenveen zou hij niet opvallen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:22 schreef jpg97 het volgende:
Boscagli is een fantastische speler, met verdedigende kwaliteiten, opbouwend sterk en een goeie trap.
Veel betrouwbaarder dan Obispo en Ramalho en kan ook goed ingezet worden op de plek van Sangaré/Guti voor de verdediging.
Van mij mag hij echt wel meer kans(en) krijgen komend seizoen.
Heerenveen???? Keesje zou hem nog niet eens opstellen lijkt mequote:Op woensdag 7 juni 2023 10:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pure middelmaat. Die gaat je geen kampioen maken. Bij Heerenveen zou hij niet opvallen.
Nou en. Volgende week ben je weer voor een andere clubquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik ben nog nooit echt PSV fan geweest maar nu met Bosz als trainer YUP ik ben fan
Wie de fuck is Mateta? En die Gjasula is dat die wat bij Hamburger SV speelt/speelde?quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn visie voor psv
Henderson
v.Aanholt, De Vrij, Obispo, Mazraoui
Gjasula, Xavi Simons, Veerman
Ziyech, Mateta, El Ghazi
reserves:
GK: Waterman
Mauro Junior
Til
Luuk de Jong
Saibari
Van Duiven
Seelt
Vos
Williams
hoe minder psv hart er in de club zit, hoe beter voor mijquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou en. Volgende week ben je weer voor een andere club
Hoe kom je daar dan bij? Even zijn stats bekeken, weinig indrukwekkend. Echt een speler voor PSV dus inderdaad.quote:
Wat is dit voor een elftalquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn visie voor psv
Henderson
Ziyech, Mateta, El Ghazi
reserves:
Mauro Junior
Til
Luuk de Jong
Saibari
Van Duiven
Seelt
Vos
Williams
Ziyech ook nog erbij, die verdienen met z'n drieën meer dan de hele huidige selectie.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wat is dit voor een elftal![]()
Mazraoui
De Vrij
Ik vind die Teze juist ontzettend matig. Bijzonder dat die al zovaak bij oranje zat.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Speelt Bosz niet met 3 centrale verdedigers?? Dan kan je hem misschien wel gebruiken naast De Vrij en Sanchez/Teze (onderschat)
Dolberg zie ik ook graag komen btw, riep 2 jaar terug al dat Dolberg de ideale PSV spits is.
Was altijd al fan van hem ondanks dat ie voor ajax speelde.
Die gast is 33 jaar johquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
dat is een kampioenenelftal volgens mij
en die Gjasula, Klaus Gjasula dat is een sterke controleur, ken je vast die altijd een helm draagt in 2de bundesliga momenteel bij HSV, zou een goede vervanger voor Sangare zijn
En stop maar met deze act hoor. Jemig wat vermoeiend dit.quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
lafbek Van Nistelrooy misschien ergens goed genoeg als trainer voor een clubje uit de italiaanse Serie C of D of zoiets
Teze is een beetje een 'rare' verdediger. Wisselt ontzettend sterke/goede fases af met fases waarin hij totaal onbetrouwbaar is. Ergens heb ik wel altijd het gevoel dat er wat meer in zit dan er nu uit komt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vind die Teze juist ontzettend matig. Bijzonder dat die al zovaak bij oranje zat.
Dat is meestal dan ook het verschil tussen een goede verdediger en een matige. Ze spelen allemaal wel eens hun directe tegenstander uit de wedstrijd.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Teze is een beetje een 'rare' verdediger. Wisselt ontzettend sterke/goede fases af met fases waarin hij totaal onbetrouwbaar is. Ergens heb ik wel altijd het gevoel dat er wat meer in zit dan er nu uit komt.
Henderson, De Vrij, Ziyech en Mazraoui... waar gaat PSV dat geld vandaan halen?quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn visie voor psv
Henderson
Ziyech, Mateta, El Ghazi
reserves:
Mauro Junior
Til
Luuk de Jong
Saibari
Van Duiven
Seelt
Vos
Williams
Tycoon takeover maar dan zou ik Endrick gewoon kopen....quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Henderson, De Vrij, Ziyech en Mazraoui... waar gaat PSV dat geld vandaan halen?![]()
Jij denkt dat het FM is en dat Brands een cheat code in kan voeren?
Hoeveel parkeerplaatsen gaan daarvoor in de verkoop?quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn visie voor psv
Henderson
Ziyech, Mateta, El Ghazi
reserves:
Mauro Junior
Til
Luuk de Jong
Saibari
Van Duiven
Seelt
Vos
Williams
Uhhh, en toen werd je wakker.quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn visie voor psv
Henderson
Ziyech, Mateta, El Ghazi
reserves:
Mauro Junior
Til
Luuk de Jong
Saibari
Van Duiven
Seelt
Vos
Williams
Hakuna Mateta.quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie de fuck is Mateta? En die Gjasula is dat die wat bij Hamburger SV speelt/speelde?
quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoeveel parkeerplaatsen gaan daarvoor in de verkoop?
En nu realistischquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn visie voor psv
Henderson
Ziyech, Mateta, El Ghazi
reserves:
Mauro Junior
Til
Luuk de Jong
Saibari
Van Duiven
Seelt
Vos
Williams
Klaus Gjasula ken ik van de tijd dat Steffen Baumgart nog coach van Paderborn was. hij vond dat Gjasula niet agressief genoeg speelde en druk moest zetten om aanvallen snel te onderbreken. dat breken nam Gjasula na die evaluatie letterlijk, hij brak met zijn agressief spel het record aan gele kaarten voor één speler in een Bundesliga seizoen. inmiddels speelt ie voor Darmstadt 98, dus als niemand hem van De Lelies overneemt gaat hij komend seizoen voor een nieuwe pogingquote:
Was onder Schmidt de beste centrale verdediger, weet niet waarom RvN hem daar heeft weggehaald om als rb te laten spelen.. vreemde move.Daar bakt ie er idd niks vanquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vind die Teze juist ontzettend matig. Bijzonder dat die al zovaak bij oranje zat.
Ik weet echt vrij zeker dat jij hem jaren hebt opgehemeld als rb en vele malen beter vond dan Dumfriesquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Was onder Schmidt de beste centrale verdediger, weet niet waarom RvN hem daar heeft weggehaald om als rb te laten spelen.. vreemde move.Daar bakt ie er idd niks van
heb Douvikas niet nodig, is misschien goed genoeg voor zo'n amateurclub utrecht maar wordt bij een echte club ook een flop, zoals giakoumakis of hoe heet die zogenaamde griekse wereldspits toen bij VVVquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
van Ewijk, Douvikas en Flamingo
Scherp.. hij deed het destijds ook goed al rb. Vervolgens positioneerde Schmidt heb als CV. Onder Ruud is ie denk ik zn vertrouwen kwijtgeraakt ofzoquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet echt vrij zeker dat jij hem jaren hebt opgehemeld als rb en vele malen beter vond dan Dumfries
Die kun je erbij hebben. Maar dan voor de breedte. Maar dat geldt eigenlijk voor 90% van wat er nu op het veld staat.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Teze lekker weg doen, ook weer zo'n net niet speler. Lijkt me een prima gast verder, maar niet PSV niveau.
Je mag toch een voorkeur hebben voor een tegenstander? Dat is wat anders dan angst hebben.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:36 schreef Halcon het volgende:
Als je al bang bent voor Braga, dan stop er maar mee.
Nagenoeg schijnt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is het al rond dan?
Gesprekken duren al dagen.
Rikkert heeft artikeltje #2354 eruit gegooid een minuut of 20 geleden. 'Komen nader tot elkaar'quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is het al rond dan?
https://www.vi.nl/nieuws/(...)rd-over-samenwerkingquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is het al rond dan?
Dat word je toch nietquote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Dan worden ¨we¨ weer geen kampioen
"Gewoon"quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat word je toch niet
Feyenoord wordt gewoon weer kampioen
Als Rikkert het zegt, dan moet het wel kloppen!quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Rikkert heeft artikeltje #2354 eruit gegooid een minuut of 20 geleden. 'Komen nader tot elkaar'
Die hebben wel weer genoeg gewonnen voor de komende 20 jaar.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat word je toch niet
Feyenoord wordt gewoon weer kampioen
Rangers is ook goed bevallen recentelijk hequote:Op donderdag 8 juni 2023 15:49 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk treffen we Rangers in de playoff ronde , heb nooit een goed gevoel bij Portugezen teams.
In de 3e kwalificatie ronde moet je Genk zien te ontwijken.
Vind ik een prima aankoop. Echte PSV-spits.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Pepi, nou ben benieuwd. Lijkt mij vrij duur in ieder geval.
quote:
Rikkert komt nu pas op gang!quote:
RikGod.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rikkert komt nu pas op gang!
[ twitter ]
Vertessenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:14 schreef jpg97 het volgende:
Pfff, Pepi als spits
Kon bij Groningen niet eens meevoetballen, laat staan bij PSV.
Daarnaast komt straks Vertessen ook weer terug, en daar verwacht ik eigenlijk wel meer van dan van Pepi.
Nou, hier gaan we vast wel kampioen mee worden
12 goals bij zo'n waardeloos draaiend elftal als Groningen lijkt me toch alles behalve slecht. Denk dat die jongen best wat potentie heeft.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:14 schreef jpg97 het volgende:
Pfff, Pepi als spits
Daarnaast komt straks Vertessen ook weer terug, en daar verwacht ik eigenlijk wel meer van dan van Pepi.
PSV een internationale topclub, nooit geweest en dat zal het ook nooit worden ookquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
realistisch, ik ben realistisch
PSV is gewoon een internationale Topclub, we moeten terug naar dat wereldklasse niveau zoals het onder Hiddink was
Giakoumakis scoorde er 29 voor een waardeloos VVV, dan is 12 niet heel veel.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:15 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
12 goals bij zo'n waardeloos draaiend elftal als Groningen lijkt me toch alles behalve slecht. Denk dat die jongen best wat potentie heeft.
Idd op ons best zijn we hoogstens kwartfinale Europaleague niveau. Meer niet. 40’ste plek Europa ongeveer zo’n beetje.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
PSV een internationale topclub, nooit geweest en dat zal het ook nooit worden ook
en bij Augsburg maakte hij er geen een voor ie naar Groningen kwam. het leek wel alsof het spel te snel voor hem ging in DE, vooral minder bedenktijd en minder ruimte door dat er sneller druk werd gezet door verdedigingquote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:15 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
12 goals bij zo'n waardeloos draaiend elftal als Groningen lijkt me toch alles behalve slecht. Denk dat die jongen best wat potentie heeft.
Niet helemaal eens, als je een EC1 wint dan was je toen wel top ook internationaal, alleen de tijden zijn wel veranderd.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
PSV een internationale topclub, nooit geweest en dat zal het ook nooit worden ook
En toch jongens, toch is onze club de mooiste. Laten we dat niet vergeten. Succes is niet alles in het leven...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd op ons best zijn we hoogstens kwartfinale Europaleague niveau. Meer niet. 40’ste plek Europa ongeveer zo’n beetje.
Dat vind ik ook wel, ze hebben ook wel een aardig aantal spelers van absoluut wereldtop niveau gehad.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal eens, als je een EC1 wint dan was je toen wel top ook internationaal, alleen de tijden zijn wel veranderd.
twee makkelijke overwinningen voor PSV bedoel ik ermeequote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:01 schreef de_boswachter het volgende:
Fortuna is al de eerste degradant inderdaad. Niet dat het wat met PSV te maken heeft maar toch.
Daar zullen dan wel meer ploegen makkelijk van winnen, niet alleen PSV.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
twee makkelijke overwinningen voor PSV bedoel ik ermee
en ik heb meer vertrouwen in Bosz dan RvN, en in zijn staf is wel iemand met een psv hart, Rob Maas
Of Wirtz!!!!!!!!1!1!1quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
zou me niks verbazen als Bosz iemand van Leverkusen probeert te strikken als aanwinst
zou die doelman Hradecky niet wat zijn?
Ik ben het met bovenstaande beweringen niet eens.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:14 schreef jpg97 het volgende:
Pfff, Pepi als spits
Frimpong niet hoor, dat is meer een rechtsbuiten en daar hebben we Saibari al.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
zou me niks verbazen als Bosz iemand van Leverkusen probeert te strikken als aanwinst
Saibari.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Frimpong niet hoor, dat is meer een rechtsbuiten en daar hebben we Saibari al.
Denk ook niet dat PSV de middelen heeft om één van de beste rechtsbacks van Europa te strikken. Wat valt er eigenlijk te besteden deze zomer?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Frimpong niet hoor, dat is meer een rechtsbuiten en daar hebben we Saibari al.
Ik mag hopen dat de nieuwe trainer, of dat nou Bosz of iemand anders gaat worden, als eerste al die lievelingetjes er uit sodemietert of op de bank zet. Ik was gedurende het seizoen zo klaar met al die middelmaat als Saibari, Bakayoko, Teze, Obispo etc.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Saibari.![]()
Hij zal dan wel met Sinkgraven of zo aan komen zetten.
Om Teze en Obispo eruit te gooien, zul je toch eerst andere spelers moeten hebben. Zo'n Saibari, geen idee eigenlijk waarom die steeds op mocht draven. Die gast is echt niveau RKC of zo.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de nieuwe trainer, of dat nou Bosz of iemand anders gaat worden, als eerste al die lievelingetjes er uit sodemietert of op de bank zet. Ik was gedurende het seizoen zo klaar met al die middelmaat als Saibari, Bakayoko, Teze, Obispo etc.
Was natuurlijk ook niet serieus maar een sneer naar Koeman die om onbegrijpelijke redenen inderdaad 1 van de beste rechtsbacks van Europa niet oproept. Leek mij dat het hebben van Saibari daar wel in pastquote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk ook niet dat PSV de middelen heeft om één van de beste rechtsbacks van Europa te strikken. Wat valt er eigenlijk te besteden deze zomer?
Teze mocht spelen ipv Boscagli nadat die weer fit was bijvoorbeeld. Kan me niet voorstellen dat Boscagli het slechter zou doen in het centrum dan Ramalho/Obispo of Teze eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Om Teze en Obispo eruit te gooien, zul je toch eerst andere spelers moeten hebben. Zo'n Saibari, geen idee eigenlijk waarom die steeds op mocht draven. Die gast is echt niveau RKC of zo.
Oh.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Was natuurlijk ook niet serieus maar een sneer naar Koeman die om onbegrijpelijke redenen inderdaad 1 van de beste rechtsbacks van Europa niet oproept. Leek mij dat het hebben van Saibari daar wel in past
Denk dat Ruud de enige ter wereld was die dat zag. Wat is die gozer ontiegelijk slecht zeg.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh.
Saibari werd aan het begin van het seizoen nog wel even gezien als iemand die zou gaan doorbreken dit seizoen toch?
Zo'n beetje de helft van wat Gakpo en Madueke hebben opgebracht schat ik, tussen de 35 en 40?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk ook niet dat PSV de middelen heeft om één van de beste rechtsbacks van Europa te strikken. Wat valt er eigenlijk te besteden deze zomer?
Door Ruud en Vincent Bijlo?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh.
Saibari werd aan het begin van het seizoen nog wel even gezien als iemand die zou gaan doorbreken dit seizoen toch?
Dacht dat Dortmund geinteresseerd was.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:38 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dat zou wel een goede aankoop zijn.
Ja, die zou dat niet minder slecht doen. Maar om helemaal van dat soort figuren verlost te zijn, moeten er wel 2-3 goede verdedigers bij. En ben bang dat dat niet gaat gebeuren. Brantwaithe gaat dan ook nog weg.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Teze mocht spelen ipv Boscagli nadat die weer fit was bijvoorbeeld. Kan me niet voorstellen dat Boscagli het slechter zou doen in het centrum dan Ramalho/Obispo of Teze eerlijk gezegd.
Bakayoko geef ik nog wel een kans. Die is ook pas net 20. Teze en Obispo mogen vertekken, Saibari zou op huur mogen wat mij betreft. Al denk ik dat we daarna kunnen concluderen dat hij idd te licht is.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de nieuwe trainer, of dat nou Bosz of iemand anders gaat worden, als eerste al die lievelingetjes er uit sodemietert of op de bank zet. Ik was gedurende het seizoen zo klaar met al die middelmaat als Saibari, Bakayoko, Teze, Obispo etc.
Bakayoko is inderdaad de enige die ik nog wel bij PSV zou willen zien blijven, maar dan wel als invaller. Al had je altijd die 15 miljoen van PSG moeten pakken in de winter, als dat een serieus bod was.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bakayoko geef ik nog wel een kans. Die is ook pas net 20. Teze en Obispo mogen vertekken, Saibari zou op huur mogen wat mij betreft. Al denk ik dat we daarna kunnen concluderen dat hij idd te licht is.
PSV moet onderhand uit gaan kijken dat ze zelf ook niet slechts incidenteel kampioen gaan worden in de toekomst.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:18 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Small club feyenoord afgetroefd, zoals gewoonlijk. Ook al zijn ze kampioen(incident), alsnog kiezen spelers liever voor PSV.
Komt allemaal goed met Pepi en Boszquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
PSV moet onderhand uit gaan kijken dat ze zelf ook niet slechts incidenteel kampioen gaan worden in de toekomst.
HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
Maar Bosz is daar toch alweer een tijdje weg dus zie die connectie ook niet zo.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:32 schreef Sabata het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA
Bedankt voor het lachmoment. Lukas Hradeçki is een aardige gast, iemand die altijd contact met de fans zoekt en in zijn Finland-Duits nog best makkelijk verstaanbaar. Maar hij is ook een van de grootste grabbelaars van de competitie. PSV fans hadden de rillingen van Drommels, Hradeçki zou jullie nachtmerries bezorgen.
Ik denk dat PSV als springplank naar de Europese top nog wel een voorsprong op Feyenoord heeft. Via PSV maken spelers regelmatig direct de stap naar de top. Ken weinig spelers die via Feyenoord direct naar de Europese top gaan. Kokcu naar Benfica is nog altijd een tussenstap naar de echte top.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:18 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Small club feyenoord afgetroefd, zoals gewoonlijk. Ook al zijn ze kampioen(incident), alsnog kiezen spelers liever voor PSV.
Denk eigenlijk gewoon dat het een keuze tussen eerste en reservespits is.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:33 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV als springplank naar de Europese top nog wel een voorsprong op Feyenoord heeft. Via PSV maken spelers regelmatig direct de stap naar de top. Ken weinig spelers die via Feyenoord direct naar de Europese top gaan. Kokcu naar Benfica is nog altijd een tussenstap naar de echte top.
Beter moyenne, al is het niet veel, dan die wereldspits van jullie anders.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:42 schreef Caland het volgende:
Wel goed van Bosz dat hij meteen het huilhoofd Luuk bij het grofvuil flikkert, dat kon echt niet meer
In een half seizoen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Beter moyenne, al is het niet veel, dan die wereldspits van jullie anders.
Huh? Gimenez 32 wedstrijden, Luuk 24 wedstrijden.quote:
Dit klopt wel.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Huh? Gimenez 32 wedstrijden, Luuk 24 wedstrijden.
Een goal per 129 minuten voor Gimenez, een goal per 125 minuten voor Luuk.
Ik ga niet per wedstrijddag kijken wie wanneer heeft gescoord, maar volgens mij kwamen ze allebei redelijk op stoom na de winterstop, dus daar zal ook weinig verschil tussen zitten.
Dat is allemaal wat anders, maar dat was de strekking niet. Luuk speelde prima aan het einde van het seizoen, dus om dan te zeggen dat hij echt niet meer kan is een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit klopt wel.
Maar Gimenez wordt beter, Luuk de Jong alleen maar minder. Als ik zou mogen kiezen tussen die twee, zou ik het wel weten.
En weet niet of Luuk de Jong nu echt past bij het voetbal dat Peter Bosz voor ogen heeft.
Dat hij echt niet meer mee kan is overdreven, ja. Maar lijkt me ook niet meer de man om een heel seizoen op te kunnen bouwen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is allemaal wat anders, maar dat was de strekking niet. Luuk speelde prima aan het einde van het seizoen, dus om dan te zeggen dat hij echt niet meer kan is een beetje vreemd.
Luuk moet lekker in de zandbak balletjes in gaan koppen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat hij echt niet meer mee kan is overdreven, ja. Maar lijkt me ook niet meer de man om een heel seizoen op te kunnen bouwen.
HIj zou nu beter passen als invaller, voor een plan B. Misschien in bepaalde wedstrijden starten. Maar z'n salaris zal wel niet echt matchen met zo'n rol.
Gedeeltelijk mee eens, dat was een zeer mooie prestatie maar daarna is er te weinig gepresteerd om echt een topclub op Europees niveau te zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal eens, als je een EC1 wint dan was je toen wel top ook internationaal, alleen de tijden zijn wel veranderd.
Echt niemand iets positiefs horen zeggen over die gast. Meest stroperige speler ooit. Maar gaf smeergeld aan Ruud oid want onbegrijpelijk dat die mocht opdraven.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh.
Deed het leuk in de voorbereiding, daar heeft hij toen wat krediet mee verdiend maar als basisspeler was het onder de maat. Maakte weinig fouten maar deed ook gewoon veel te weinig goed, vooral het afmaken was echt een probleem.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt niemand iets positiefs horen zeggen over die gast. Meest stroperige speler ooit. Maar gaf smeergeld aan Ruud oid want onbegrijpelijk dat die mocht opdraven.
Je zou bijna denken dat Fons Spooren de opstelling maakte.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt niemand iets positiefs horen zeggen over die gast. Meest stroperige speler ooit. Maar gaf smeergeld aan Ruud oid want onbegrijpelijk dat die mocht opdraven.
Bakayoko is echt geen middelmaat, gewoon talentvolle voetballer en Belgisch international. Die knakker heeft meer talent dan die andere 3 kneuzen bij elkaar.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zie het niet in de wedstrijden van PSV die ik kijk, en ik kijk toch wel minimaal 8 van de 10 wedstrijden oid. Hij kan hard rennen, met af en toe een leuke dribbel, verder zie ik eigenlijk alles mislukken.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bakayoko is echt geen middelmaat, gewoon talentvolle voetballer en Belgisch international. Die knakker heeft meer talent dan die andere 3 kneuzen bij elkaar.
Ik ben benieuwd wat het volgende seizoen allemaal gaat brengen.quote:
Bakayoko is inderdaad een groot talent. Teze heeft ook nog altijd potentie als je heb in zijn kracht zet.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bakayoko is echt geen middelmaat, gewoon talentvolle voetballer en Belgisch international. Die knakker heeft meer talent dan die andere 3 kneuzen bij elkaar.
Teze en Obispo heb ik het dan nog nooit in gezien, maken teveel fouten en ogen soms zo laconiek en laks. Saibari begon leuk in de voorbereiding maar die heb ik nooit op ook maar iets van progressie kunnen betrappen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 07:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bakayoko is inderdaad een groot talent. Teze heeft ook nog altijd potentie als je heb in zijn kracht zet.
Obispo lijkt mij met zijn foutjes onder Bosz niet bruikbaar. Saibari twijfelgeval.
Gepost door iemand die nooit in de Walmart komt.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:55 schreef GGMM het volgende:
Er is niemand buiten Nederland die denkt dat Feyenoord groter is dan PSV, dat zal voorlopig nog wel even in jullie voordeel gaan werken
Ik laat vast kampioensshirts ontwerpen, heb je al een datum die ik erop kan laten zetten?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:10 schreef Zorro het volgende:
Jullie snappen er niks van.
Ik heb toch gelezen dat het zolang duurde omdat Bosz garantiws wilde omdat hij volgend jaar kampioen wil worden.
En nou twijfelt iedereen daaraan.
Klopt niks van. Kampioenschap gegarandeerd.
en jij gefeliciteerd met de titelprolongatiequote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Gefeliciteerd met jullie nieuwe minister-president.
Gewoon een kampioenschapstattoo laten zetten joh…quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik laat vast kampioensshirts ontwerpen, heb je al een datum die ik erop kan laten zetten?
1 april 2024. Echt waar.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik laat vast kampioensshirts ontwerpen, heb je al een datum die ik erop kan laten zetten?
Ik schrijf alvast een 3-0 op voor de thuisploeg als PSV naar Heerenveen moet komend seizoen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Gefeliciteerd met jullie nieuwe minister-president.
De elite clubs van Europa.. waar is het grote feyenoord dan? hahaquote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Laat me niet lachen man, dit zegt toch niks, PSV is Europese middelmaat net zoals alle andere Nederlandse clubsquote:Op zondag 11 juni 2023 00:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De elite clubs van Europa.. waar is het grote feyenoord dan? haha
[ afbeelding ]
Dit geeft perfect aan waar het is misgegaan met het voetbal.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De elite clubs van Europa.. waar is het grote feyenoord dan? haha
[ afbeelding ]
Vind ik wel meevallen, tenminste op basis van dit lijstje, dat het scheef zit in het topvoetbal is wel een feit, je ziet het aan City, gewoon volhouden met geld erin pompen en het komt wel een keertje naar je toe.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit geeft perfect aan waar het is misgegaan met het voetbal.
Celtic en vijf jaar later ajax. Dan 15 jaar tot PSV. 10 jaar tot Man Utd.
En dan, weer 10 jaar later gaat het mis. De ene na de andere Treble, steeds door hetzelfde groepje clubs. Maar het is niet saaier geworden hoor, echt niet.
Ik denk dat het kijken naar de CL kwart of halvefinalisten van pak hem beet de laatste 10-15 jaar en de 15 jaar daarvoor een beter beeld geeft hoe verziekt de voetbalwereld is ipv de treble winnaars inderdaad.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, tenminste op basis van dit lijstje, dat het scheef zit in het topvoetbal is wel een feit, je ziet het aan City, gewoon volhouden met geld erin pompen en het komt wel een keertje naar je toe.
Het succes van City kwam toch door het Ajax-DNA?quote:Op zondag 11 juni 2023 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, tenminste op basis van dit lijstje, dat het scheef zit in het topvoetbal is wel een feit, je ziet het aan City, gewoon volhouden met geld erin pompen en het komt wel een keertje naar je toe.
ook voor het eerst danquote:Op zondag 11 juni 2023 14:27 schreef rubbereend het volgende:
Hoeveel geruchten voor goede verdedigers zijn er? Lijkt me dat een dergelijke laatste linie een must is met Bosz
De clausule is 37 miljoenquote:Op zondag 11 juni 2023 14:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
als Kokcu weg is voor 25 miljoen daar vanuit rotterdam
dan Sangare aub niet voor minder weg laten gaan dan 45 of 50 miljoen
Moeten wij die kennen?quote:Op zondag 11 juni 2023 15:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
hetzelfde met Fortuna die Tirpan back maakte, terwijl hij nu bij Kasimpasa speelt als controleur
in andere woorden: we're fucked als het gaat om Sangarequote:
Na zulke posts ga ik Bokito nog meer missen.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:50 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het succes van City kwam toch door het Ajax-DNA?
37 Miljoen is toch geen slecht bedrag voor een fysiek sterke balafpakker met lage handelingssnelheid die de snelheid van het spel niet ten goede komt?quote:Op zondag 11 juni 2023 15:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
in andere woorden: we're fucked als het gaat om Sangare
Waarom zou een club PSV meer dan 37 mio gaan betalen als PSV 37 mio moet accepteren? Als ze dan Sangare echt willen hebben, kunnen ze deel van dat geld beter in zijn tekengeld of zo stoppen.quote:Op zondag 11 juni 2023 17:22 schreef tja77 het volgende:
Daarnaast kan het bedrag oplopen wanneer meerdere clubs zich melden.
Geen idee hoe dat exact werkt, maar Sangaré staat onder contract bij PSV, dus ik ga er voor het gemak vanuit dat PSV ook inspraak heeft met welke club ze in zee gaan.quote:Op zondag 11 juni 2023 17:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom zou een club PSV meer dan 37 mio gaan betalen als PSV 37 mio moet accepteren? Als ze dan Sangare echt willen hebben, kunnen ze deel van dat geld beter in zijn tekengeld of zo stoppen.
Er is geen club ter wereld te vinden die een eurocent bovenop een afkoopclausule gooit.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat exact werkt, maar Sangaré staat onder contract bij PSV, dus ik ga er voor het gemak vanuit dat PSV ook inspraak heeft met welke club ze in zee gaan.
En als club A 37 miljoen af wil tikken met 5 miljoen tekengeld voor Sangaré, en club B 40 Miljoen af wil tikken met 2 miljoen tekengeld voor Sangaré, dan is PSV toch niet verplicht ja te zeggen tegen club A?
Jawel dus, dat is het hele idee van zo'n clausule. Maar maak je geen zorgen, club B zal ook echt geen cent meer bieden dan de clausulequote:Op zondag 11 juni 2023 18:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat exact werkt, maar Sangaré staat onder contract bij PSV, dus ik ga er voor het gemak vanuit dat PSV ook inspraak heeft met welke club ze in zee gaan.
En als club A 37 miljoen af wil tikken met 5 miljoen tekengeld voor Sangaré, en club B 40 Miljoen af wil tikken met 2 miljoen tekengeld voor Sangaré, dan is PSV toch niet verplicht ja te zeggen tegen club A?
Daar heeft PSV niks over te zeggen als een club 37 mio biedt. Misschien dat die clausule niet geldt voor binnenlandse clubs, dus voor Ajax, maar verder.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
als Xavi echt zelf weer terug wil naar PSG dan hebben wij hem niet meer nodig, ook niet bij nederlands elftal, kan hij dan ook mooi vaarwel zeggen, als ie echt zo'n pure geldwolf isquote:Op zondag 11 juni 2023 18:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar heeft PSV niks over te zeggen als een club 37 mio biedt. Misschien dat die clausule niet geldt voor binnenlandse clubs, dus voor Ajax, maar verder.
Als club A en B allebei 37 mio bieden, dan mag Sangaré kiezen. Best kans dat 'ie dan voor A kiest en dus daar naar toe gaat. Dat is dan verder aan hem.
Idem dito voor Simons. Als PSG 12 mio biedt en bv. Arsenal 50 mio, dan moet PSV het bod van PSG accepteren.![]()
Los van de prestaties waren die teksten wel altijd goed jaquote:Op maandag 12 juni 2023 10:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[ twitter ]
Jammer dat we geen kekke teksten als ‘THE BOSZ WAY’ hebben dit jaar.
Misschien gaan ze daar wel op een iets andere Tour. Messi vertrekt al. Neymar misschien ook wel. Dan ziet het er toch alweer anders uit.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
als Xavi echt zelf weer terug wil naar PSG dan hebben wij hem niet meer nodig, ook niet bij nederlands elftal, kan hij dan ook mooi vaarwel zeggen, als ie echt zo'n pure geldwolf is
want speelminuten krijg je echt niet daar in Parijs, want daar moeten alleen echte sterren spelen in de basis (dat zagen we wel toen ze top trainer Galtier wegpesten
Maar ‘we’ hebben dan wel 65% balbezit gehad hé, toch? En 26 schoten op doel.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:58 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik schrijf alvast een 3-0 op voor de thuisploeg als PSV naar Heerenveen moet komend seizoen.
Hij was transfervrij, dus PSG kan er niets zelf in hebben gezet.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
''Hij''
umm PSG heeft die clausule erin gezet om exact die reden, 12 miljoen terugkopen en dan door verkopen voor 40 of 50 miljoen
Ja. Hij heeft die clausule erin gezet. Zijn contract met PSG was afgelopen, dus PSG kan er niks in zetten. Dat hebben Xavi en PSV gedaan.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
''Hij''
umm PSG heeft die clausule erin gezet om exact die reden, 12 miljoen terugkopen en dan door verkopen voor 40 of 50 miljoen
dan gauw wegwezen, en mag hopen dat ie dan in Parijs wekelijks op tribune zitquote:Op maandag 12 juni 2023 10:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft die clausule erin gezet. Zijn contract met PSG was afgelopen, dus PSG kan er niks in zetten. Dat hebben Xavi en PSV gedaan.
Vervelende act is ditquote:Op maandag 12 juni 2023 10:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dan gauw wegwezen, en mag hopen dat ie dan in Parijs wekelijks op tribune zit
van zo'n soort types moet ik niet, die van die veels te goedkope clausules in zijn contract zetten
PSV is daar ook gewoon akkoord mee gegaan. Dan moet je achteraf ook niet miepen als iemand er gebruik van gaat maken.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dan gauw wegwezen, en mag hopen dat ie dan in Parijs wekelijks op tribune zit
van zo'n soort types moet ik niet, die van die veels te goedkope clausules in zijn contract zetten
Zie maar eens zo'n speler te vinden voor 12 mio.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
net alsof we geen vervangers voor Xavi kunnen vinden lmao
van zulk soort talentjes lopen er duizenden rond op de wereld
Dit is volgens mij niet waar trouwens, dit is alleen als Xavi zelf ook naar PSG terug wil. Maar als speler akkoord is, dan klopt dit ja.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:11 schreef Halcon het volgende:
Idem dito voor Simons. Als PSG 12 mio biedt en bv. Arsenal 50 mio, dan moet PSV het bod van PSG accepteren.
Dat is daarna. PSV gaat akkoord met een bod of moet akkoord gaan en dan gaat die club praten met Simons. Als hij zelf niet naar een bepaalde club wil, dan houdt het altijd wel op.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is volgens mij niet waar trouwens, dit is alleen als Xavi zelf ook naar PSG terug wil. Maar als speler akkoord is, dan klopt dit ja.
in andere woorden, Xavi moet hier zelf goed over nadenkenquote:Op maandag 12 juni 2023 10:25 schreef Halcon het volgende:
Las ergens dat als PSG gebruik maakt van de clausule ze Simons niet mogen verhuren of doorverkopen. Geen idee of dat klopt, vanaf het begin doet iedereen al vaag over die clausule, maar als dat zo is, dan scheelt dat natuurlijk wel een slok op de borrel.
Ja. Al blijft natuurlijk de vraag waarom hij die PSG-clausule erin heeft gefietst en PSV dit heeft geaccepteerd. Er lijkt dan wel meer te spelen.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
in andere woorden, Xavi moet hier zelf goed over nadenken
want stel je voor (nu zie je Messi weg, Neymar mogelijk weg) en dan teken je weer in Parijs, maar dan trekken hun gelijk andere sterren als vervangers voor Messi, Neymar aan en dan zit je weer op de bank of tribune
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |