quote:Op maandag 5 juni 2023 20:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ow ja Jeff is verkettert![]()
gelukkig is zowie verder een top tokkie meid
Wat een flauwe reactie, je kan ook respecteren dat anderen niet altijd dezelfde mening hebben als jij.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neee
Jeff is de duivel
Snap dat dan
Heeft zichzelf totaal niet in de hand, maar er zijn er die denken dat het een act is.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff heeft ook wel een punt hoor, maar zijn manier om dat duidelijk te maken is nogal over de top en agressief.
Er zat een langere tijd tussenin. Dan mag het blijkbaar welquote:Op maandag 5 juni 2023 20:30 schreef tonja het volgende:
Ik dacht dat iemand met een derde gele kaart per direct naar huis moest
geloof dat de regel 2 gele kaarten in een maand is?quote:Op maandag 5 juni 2023 20:30 schreef tonja het volgende:
Ik dacht dat iemand met een derde gele kaart per direct naar huis moest
Dat van die chocolade heb ik hier eerder gehoord maar dat was dus echt wel van zijn eigen geld besteld.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
Het ging ook niet om maar die 1 euro 90
Isaac noemt chocola, Zoe besteld
Babs vraagt tandenstokers, Zoe besteld (ook gewoon vanmiddag dus...)
Jeff vraagt hulzen, moeilijk moeilijk moeilijk..
Snap wel dat ie dan pissig wordt, maar dat dat dan weer compleet onnodig over de top woest moet snap ik dan weer niet..
Vraag me wel af...quote:Op maandag 5 juni 2023 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nooit! En Babs ook niet, olie op het vuur gooien doet ze ook niet aan.
quote:Op maandag 5 juni 2023 20:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Er zat een langere tijd tussenin. Dan mag het blijkbaar wel
Jammerquote:Op maandag 5 juni 2023 20:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
geloof dat de regel 2 gele kaarten in een maand is?
Kapen en dat niet eens een nieuwe TT kunnen verzinnen, zeer flauw.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:29 schreef Monique___ het volgende:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
De afbeeldingen zijn klikbaar en leiden naar het topic van de desbetreffende kandidaat
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
De streams:
https://v2.videoland.com/event-6/live
https://v2.videoland.com/event-7/live
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
Dan is ze er bedrogen uit gekomen... Als haar beeld klopte zou het wel interessanter zijnquote:Op maandag 5 juni 2023 20:33 schreef Harry het volgende:
Mirthe met Eunice over EJVJL: ik dacht we gaan alleen spelletjes doen, en dat er alleen maar fitte studenten aan mee zouden doen.
Ja denk dat de meesten wel iets anders hadden verwachtquote:Op maandag 5 juni 2023 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan is ze er bedrogen uit gekomen... Als haar beeld klopte zou het wel interessanter zijn
En ook een stukje verslaving denk ik. Hij kan ook niet normaal drinken. Er zijn er meerdere die van de week een biertje hebben genomen maar Jeff drinkt er zeker 7 (van wat ik in die drie dagen heb gezien) op een avond. Dat vind ik niet normaal en dat noem ik niet gewoon een biertje drinken.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft zichzelf totaal niet in de hand, maar er zijn er die denken dat het een act is.
Ik denk dat hij een probleem heeft met het reguleren van zijn woede.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft zichzelf totaal niet in de hand, maar er zijn er die denken dat het een act is.
Ja klopt. Eigenlijk zouden ze meer spellen moeten plannen, minder verdienen met de opdrachten en ook de zoemer op rot tijdstippen af laten gaan. Drie uur in de nacht of zo.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja denk dat de meesten wel iets anders hadden verwacht
nav de promo ik ook!
Bij velen.. er is waarschijnlijk een storing.quote:
Toen ik daarstraks even inschakelde had ik het ookquote:Op maandag 5 juni 2023 20:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij velen.. er is waarschijnlijk een storing.
prima ideeen!quote:Op maandag 5 juni 2023 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt. Eigenlijk zouden ze meer spellen moeten plannen, minder verdienen met de opdrachten en ook de zoemer op rot tijdstippen af laten gaan. Drie uur in de nacht of zo.
Maar misschien ga ik dan te ver in het idee hoor
Ik nog steedsquote:Op maandag 5 juni 2023 20:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Toen ik daarstraks even inschakelde had ik het ook
Ik zou niet wisselen van stream..quote:Op maandag 5 juni 2023 20:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ik weer inschakel waarschijnlijk hetzelfde
Meerderen hebben daar last van, maar je moet het even een paar keer proberen, dan lukt het wel.quote:
Nee ze zouden nu massaal weglopen als ze ineens vijftig euro verdienen. Dat ze daar geen boete op hebben gezet is echt een grote fout van de spelmakers. Misschien mag dat wettelijk gezien ook niet hoor, dat weet ik niet. Alleen die grote groep die in het begin weggingen heeft denk ik zo zijn gevolgen gehad in het gaan pamperen van de bewoners. De pot aanbreken voor eten, wat meer kost/meer spanning brengt, zou eigenlijk op den duur een noodzaak moeten worden.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
prima ideeen!
denkd at er nu niks meer aan te doen is
maar in de promo was echt iets anders aangekondigd dan een jaar gezapig kaarten
jankequote:Op maandag 5 juni 2023 20:42 schreef xsaskiax het volgende:
Staan er geen tips in het speciale topic hier of is dat er niet meer..... ten tijde van Utopia was er namelijk een topic waar je kon klagen als de streams het niet deden
Die 2 hebben zelf samen een gele kaart veroorzaakt en nu piepenquote:Op maandag 5 juni 2023 20:32 schreef Judiwi het volgende:
Eunice en Mirthe doen alsof Zoë alleen in een hoek door Jeffrey werd klem gezet. Maar Babet was er toch ook.
Er waren 2 min voorbij. Dan is het toch geen kaap.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kapen en dat niet eens een nieuwe TT kunnen verzinnen, zeer flauw.
Dat dus.. chocola en cola voor ice ice baby.. maar dat mag wel allemaalquote:Op maandag 5 juni 2023 20:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedenavond
Ik heb even wat gelezen en filmpjes gekeken en dit alles voor een doosje hulzen van 1¤70 ?
Kon toch gewoon aangeklikt worden ?
Chocolade kon ook vorige x en dat was veel duurder……
Ik zou ook pissig worden alleen iets minder ……
Er waren geen 2 minuten voorbij.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Er waren 2 min voorbij. Dan is het toch geen kaap.
Schijnbaar…..vreemd….quote:Op maandag 5 juni 2023 20:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat dus.. chocola en cola voor ice ice baby.. maar dat mag wel allemaal
iddquote:Op maandag 5 juni 2023 20:46 schreef lojanda het volgende:
Pfff Mirthe kan ook blijven zeuren en zuigen hoor.. weer begint ze over het feit dat Eunice onder de negen ton weg zou gaan. Ze heeft gelijk want dat heeft ze gezegd maar ondertussen heeft Eunice die mening bijgesteld en heeft dat nu ondertussen al honderd keer uitgelegd.
Het is nu wel klaar Mirthe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |