Blijven proberen, ik had het ook, maar na een paar pogingen kwam ik er toch.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:19 schreef Adat231 het volgende:
[..]
hi kun je mij misschien helpen. het lukt me niet meer streams te kijken, zie 1 seconde stream te zien en krijg dan dirext de volgende foutmelding:ENGINE_ERROR / ENGINE_DRM_ERROR . heb de nieuwste versie van chrome en alle cookies zijn gewist?
Eindelijk snap je hoe het zitquote:Op maandag 5 juni 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles is de schuld van Jeff
Top toch
Daar begint toch niemand aan?quote:Op maandag 5 juni 2023 20:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die zit er om een job als tv-psycholoog te krijgen
Neeequote:Op maandag 5 juni 2023 20:23 schreef Monique___ het volgende:
Maar wel apart... Zowie die nu zooo moeilijk doet over hulzen van nog geen 2 euro.. terwijl ze zelf cola voor ice en chocola heeft gekocht..................
Maar dat is wel allemaal oke..
Nu vraagt jeff voor hulzen en hopsa het anti jeff front springt er meteen overheen![]()
![]()
![]()
just saying
Ik denk dat er bij Videoland zelf iets aan de hand is. Ik heb ook dat probleem. Op al mijn apparaten.. ook op de tv. Ik ben het blijven proberen en er werkt nu 1 stream maar kan niet over na de andere want dan krijg ik weer die foutmelding.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:19 schreef Adat231 het volgende:
[..]
hi kun je mij misschien helpen. het lukt me niet meer streams te kijken, zie 1 seconde stream te zien en krijg dan dirext de volgende foutmelding:ENGINE_ERROR / ENGINE_DRM_ERROR . heb de nieuwste versie van chrome en alle cookies zijn gewist?
Zijn reactie is absoluut over the top agressief en zuigend, totaal buiten proportiequote:Op maandag 5 juni 2023 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
Het ging ook niet om maar die 1 euro 90
Isaac noemt chocola, Zoe besteld
Babs vraagt tandenstokers, Zoe besteld (ook gewoon vanmiddag dus...)
Jeff vraagt hulzen, moeilijk moeilijk moeilijk..
Snap wel dat ie dan pissig wordt, maar dat dat dan weer compleet onnodig over de top woest moet snap ik dan weer niet..
Imma Rupi Morri en leila deden altijd samen koffie drinken met veel suiker ook vaak suiker jatten en in potje in hun eigen kast zetten. Maar ja dat is maanden geledenquote:Op maandag 5 juni 2023 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Suiker ja
Of heb je nooit gezien dat er mensen 4 scheppen suiker in 1 kopje thee doen ?
Maar zoe zuigt niet hoorquote:Op maandag 5 juni 2023 20:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zijn reactie is absoluut over the top agressief en zuigend, totaal buiten proportie
Snap tegelijkertijd wel dat hij boos is als hij nota bene voor alle rokers hulzen komt vragen en Zoë geld uitgeeft voor vanalles, behálve als hij iets vraagt. Dat is niet eerlijk en niet netjes.
Ik verbaas me wel vaker dus ik hou de opties open hoorquote:
Ow ja Jeff is verkettertquote:Op maandag 5 juni 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neee
Jeff is de duivel
Snap dat dan
Zo'n flop op Net5quote:Op maandag 5 juni 2023 20:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die zit er om een job als tv-psycholoog te krijgen
Ik dacht van Babettequote:Op maandag 5 juni 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles is de schuld van Jeff
Top toch
Rupie heeft gewierookt, alles komt goedquote:Op maandag 5 juni 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neee
Jeff is de duivel
Snap dat dan
Nooit! En Babs ook niet, olie op het vuur gooien doet ze ook niet aan.quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 5 juni 2023 20:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Rupie heeft gewierookt, alles komt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Jeff heeft ook wel een punt hoor, maar zijn manier om dat duidelijk te maken is nogal over de top en agressief.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:23 schreef Monique___ het volgende:
Maar wel apart... Zowie die nu zooo moeilijk doet over hulzen van nog geen 2 euro.. terwijl ze zelf cola voor ice en chocola heeft gekocht..................
Maar dat is wel allemaal oke..
Nu vraagt jeff voor hulzen en hopsa het anti jeff front springt er meteen overheen![]()
![]()
![]()
just saying
Zoë was zo verdrietig..quote:
quote:Op maandag 5 juni 2023 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff heeft ook wel een punt hoor, maar zijn manier om dat duidelijk te maken is nogal over de top en agressief.
Al lachend voorlezen dat ze geel heeft gepaktquote:Op maandag 5 juni 2023 20:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zoë was zo verdrietig..
en sneert nog even na over waar de pipo is en dat ie lekker tot vrijdag moet wachten
heeeeel netjes ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |