Hebben zo onbeperkt toegang tot snoep dan? Erik neemt iedere dag Snickers en cola?quote:Op maandag 5 juni 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
Ze
[..]
zitten daar allemaal met een verslaving
Sport drank shag suiker
Koffer tabak en hulzen mee en de poort uitquote:Op maandag 5 juni 2023 19:48 schreef spapaars het volgende:
Als de bewoners nog wat over willen houden van dat geld, is het misschien het beste om Jef met een busje tabak onder de oksel naar huis te sturen.
Mensen die heel veel rls kijken hebben ook een verslavingquote:Op maandag 5 juni 2023 20:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat hijzelf zit met een verslaving
Suiker jaquote:Op maandag 5 juni 2023 20:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hebben zo onbeperkt toegang tot snoep dan?
Het gaat hier om een lichaamsverslavingquote:Op maandag 5 juni 2023 20:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Mensen die heel veel rls kijken hebben ook een verslaving![]()
![]()
ieder zijn ding
Dat zou wel onverdiend zijn met die grote asociale bakkes van hem.quote:
quote:Op maandag 5 juni 2023 20:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gaat hier om een lichaamsverslaving
Ik heb nog nooit iemand als een psycho zien krijsen omdat de suiker op of bijna of wasquote:Op maandag 5 juni 2023 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Suiker ja
Of heb je nooit gezien dat er mensen 4 scheppen suiker in 1 kopje thee doen ?
Je hoeft niet te kijken hoorquote:Op maandag 5 juni 2023 20:11 schreef Kakadylo het volgende:
Als dit programma stopt boeit het me geen mallemoer
zowiequote:Op maandag 5 juni 2023 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand als een psycho zien krijsen omdat de suiker op of bijna of was
Omdat deze ook nooit op isquote:Op maandag 5 juni 2023 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand als een psycho zien krijsen omdat de suiker op of bijna of was
Roken is niet alleen een lichaamsverslaving, dat zit voor een groot deel ook tussen de oren.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gaat hier om een lichaamsverslaving
Zo vaak kijk ik niet naar de streams en dat is weer een hele andere discussiequote:Op maandag 5 juni 2023 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Suiker ja
Of heb je nooit gezien dat er mensen 4 scheppen suiker in 1 kopje thee doen ?
Huh?quote:Op maandag 5 juni 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hulzen
Voor alle rokers
Maar de rest hoor je niet
Die laten weer eens alles oplossen door een ander
Dat vind ik een hele gewaagde uitspraak, een suikerverslaving is ook niet gezond. Het is maar hoe mensen met een verslaving om gaan en Jeff wordt een heel naar mens als er niet meer voorzien kan worden in zijn behoefte aan alcohol en tabak.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat deze ook nooit op is
Maar prima
Suiker verslaving is heel gezond
Gek hèquote:Op maandag 5 juni 2023 20:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh?
Je bedoelt dat er ook andere mensen zijn die roken en die zich nu stil houden?
Naaaah verrassend
Dan kan de eli pas vrijdagquote:Op maandag 5 juni 2023 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koffer tabak en hulzen mee en de poort uit
Ehhh als het je niks boeit, waarom kijk je dan/ praat je mee?quote:Op maandag 5 juni 2023 20:11 schreef Kakadylo het volgende:
Als dit programma stopt boeit het me geen mallemoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |