Volg het met name middels dit kanaal en icm terugkijken blijf je goed op de hoogtequote:
Nou volgens mij hebben ze langer zonder suiker moeten doen als dat het er wel is. Er was vaak alleen een beetje suiker om mee te koken en bakken en soms konden ze dan van wat er over was in de thee of koffie doen.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat deze ook nooit op is
Maar prima
Suiker verslaving is heel gezond
jammerquote:Op maandag 5 juni 2023 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gek hè
Rupie hoor je niet
Imi hoor je niet
Wendy heeft tegen Jeff gezegd waarom doe jij dat nu weer
Heeft mirthe al met Jeff gepraatquote:Op maandag 5 juni 2023 20:17 schreef Monique___ het volgende:
Mirthe tegen eunice dat ze ook weet dat zowie een dramaqueen kan zijn
maar jeff kan het ook
Mensen hebben de hulzen van jeff opgerookt maar ze hadden niet heel veel en het is niet de bedoeling dat zoiets daar naar toe gaat.
Het is ook een hele kromme vergelijking die kant noch wal slaat, ik heb daar nog niemand hysterisch zien worden door suikertekortquote:Op maandag 5 juni 2023 20:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou volgens mij hebben ze langer zonder suiker moeten doen als dat het er wel is. Er was vaak alleen een beetje suiker om mee te koken en bakken en soms konden ze dan van wat er over was in de thee of koffie doen.
Volgens mij niet?quote:Op maandag 5 juni 2023 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft mirthe al met Jeff gepraat
Of alleen met zoe
hi kun je mij misschien helpen. het lukt me niet meer streams te kijken, zie 1 seconde stream te zien en krijg dan dirext de volgende foutmelding:ENGINE_ERROR / ENGINE_DRM_ERROR . heb de nieuwste versie van chrome en alle cookies zijn gewist?quote:Op maandag 5 juni 2023 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Suiker ja
Of heb je nooit gezien dat er mensen 4 scheppen suiker in 1 kopje thee doen ?
Idd en dat is elke keer zo.. hij gaat elke keer door het lint als het op is en dat heb ik de andere “verslaafden” nog nooit zien doen.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele gewaagde uitspraak, een suikerverslaving is ook niet gezond. Het is maar hoe mensen met een verslaving om gaan en Jeff wordt een heel naar mens als er niet meer voorzien kan worden in zijn behoefte aan alcohol en tabak.
Het kan me eigenlijk niet zo schelen wie er naar huis zou moeten, al zou ik het wel grappig vinden als Isaac of Babette met Jeff de poort door moetenquote:
denk fout bij Videoland, ik heb het ook en iemand anders zei het ook alquote:Op maandag 5 juni 2023 20:19 schreef Adat231 het volgende:
[..]
hi kun je mij misschien helpen. het lukt me niet meer streams te kijken, zie 1 seconde stream te zien en krijg dan dirext de volgende foutmelding:ENGINE_ERROR / ENGINE_DRM_ERROR . heb de nieuwste versie van chrome en alle cookies zijn gewist?
Is er ruimte voor nog een ego dan? Zo breed is die poort toch niet?quote:
@enginequote:Op maandag 5 juni 2023 20:19 schreef Adat231 het volgende:
[..]
hi kun je mij misschien helpen. het lukt me niet meer streams te kijken, zie 1 seconde stream te zien en krijg dan dirext de volgende foutmelding:ENGINE_ERROR / ENGINE_DRM_ERROR . heb de nieuwste versie van chrome en alle cookies zijn gewist?
Van mij mag babs wel wegquote:Op maandag 5 juni 2023 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan me eigenlijk niet zo schelen wie er naar huis zou moeten, al zou ik het wel grappig vinden als Isaac of Babette met Jeff de poort door moeten
quote:Op maandag 5 juni 2023 20:14 schreef Kakadylo het volgende:
Er gaan hier weer discussies door mekaar heen lopen en dat moet eigenlijk niemand willen
Naast 2 medailles verdient hij nu ook een standbeeldquote:Op maandag 5 juni 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
Aah nu heeft Jeff ook al 160 euro aan drank besteld
Ook zijn schuld
Alles is de schuld van Jeffquote:Op maandag 5 juni 2023 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naast 2 medailles verdient hij nu ook een standbeeld
Babbel is een gevaarlijke tante als het erop aankomtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |