Meneer heeft bronnen hoorquote:Op zondag 4 juni 2023 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn bronnen zeiden al dagen van tevoren precies wat er gebeurd is. Als je je alleen door die mooie pictogrammen laat leiden, word je alleen maar teleurgesteld.
Wist niet dat die meteolui hier mee posten.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:07 schreef PS. het volgende:
[..]
Meneer heeft bronnen hoorEr gaan tonnen naar meteolui in de F1, maar nattekat wist al precies wat er zou gebeuren
Die wisten het dus ook niet te voorspellen.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wist niet dat die meteolui hier mee posten.
Zijn linker duim en zijn rechter duim laten hem zelden in de steek. En anders heeft hij altijd zijn mouwen nog, waar hij het zo uit schudt.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:07 schreef PS. het volgende:
[..]
Meneer heeft bronnen hoorEr gaan tonnen naar meteolui in de F1, maar nattekat wist al precies wat er zou gebeuren
Omdat het ook niet te voorspellen was, net als vandaag. Waar haal je het in godsnaam vandaan dat ik het over die F1 lui hadquote:Op zondag 4 juni 2023 12:15 schreef PS. het volgende:
[..]
Die wisten het dus ook niet te voorspellen.
Jouw bronnen zijn dus kennelijk beter dan de professionals die worden ingehuurd, ik zou er wat mee doen.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat het ook niet te voorspellen was, net als vandaag. Waar haal je het in godsnaam vandaan dat ik het over die F1 lui had
Ga lekker elders zuigen.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:17 schreef PS. het volgende:
[..]
Jouw bronnen zijn dus kennelijk beter dan de professionals die worden ingehuurd, ik zou er wat mee doen.
Ik ook wel maar dan moet er wel heel wat gebeuren.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:16 schreef PzKpfw het volgende:
Alonso z'n laatste GP-overwinning was Spanje 2013 zag ik. Zou hem een overwinning hier absoluut gunnen.
Maar in september staat ie 100 punten achterquote:Op zondag 4 juni 2023 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Legt zichzelf ook wat teveel druk op en daar kan hij blijkbaar niet mee omgaan, dat hij WK wil worden met deze auto is logisch maar misschien had hij even moeten wachten tot na september met dit al dan niet uitspreken.
Mwaquote:Op zondag 4 juni 2023 13:04 schreef Newone82 het volgende:
Het wordt een geheel droge race
https://www.google.nl/sea(...)=nl-nl&client=safari
T en shirt?quote:
Kusje erop?quote:
Waarom zou dat hier voorbij komen? Dit is het livetopic van Barcelonaquote:Op zondag 4 juni 2023 13:37 schreef Mothzor het volgende:
Geen idee of deze al voorbij is gekomen, kwam hem tegen op Twitter, de tering….
Driver in orde [ twitter ]
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 4 juni 2023 12:58 schreef Starflyer het volgende:
Sargeant moet ook vanuit de pitlane starten na aanpassingen aan de ophanging.
Én de Formule 1 hiero...quote:Op zondag 4 juni 2023 13:41 schreef PS. het volgende:
[..]
Waarom zou dat hier voorbij komen? Dit is het livetopic van Barcelona
Past mss beter hier?quote:Op zondag 4 juni 2023 13:37 schreef Mothzor het volgende:
Geen idee of deze al voorbij is gekomen, kwam hem tegen op Twitter, de tering….
Driver in orde [ twitter ]
Met Sjarrel samen de pitlane uit....quote:Op zondag 4 juni 2023 13:48 schreef PS. het volgende:
[..]
Toch wel belangrijk voor het gevecht om P19
De analyse van Peter Windsor vond ik toch wel leuk en interessant. Leclerc rijdt 'te netjes' om de banden in een goed window te krijgen. iig op een baan als deze.quote:Op zondag 4 juni 2023 13:52 schreef DKUp het volgende:
Arme Charlie, zijn gifbeker is dit seizoen nog lang niet leeg……
Gisteren gezien inderdaadquote:Op zondag 4 juni 2023 13:53 schreef Sally het volgende:
[..]
De analyse van Peter Windsor vond ik toch wel leuk en interessant. Leclerc rijdt 'te netjes' om de banden in een goed window te krijgen. iig op een baan als deze.
Leclerc mist een beetje het killer instinct wat Max bijvoorbeeld wel heeft.quote:Op zondag 4 juni 2023 13:53 schreef Sally het volgende:
[..]
De analyse van Peter Windsor vond ik toch wel leuk en interessant. Leclerc rijdt 'te netjes' om de banden in een goed window te krijgen. iig op een baan als deze.
Hij zegt dit echt precies op het moment dat ik het eerste geluid hoor van een achtergrondtabbladquote:
Ik pas vandaagquote:
Leclerc is altijd wel sloppy en slordig geweest met bandenmanagement. En idd mss ook wel 'netjes' irlquote:Op zondag 4 juni 2023 13:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leclerc mist een beetje het killer instinct wat Max bijvoorbeeld wel heeft.
FULL WETS GENOT.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:01 schreef Nattekat het volgende:
Gaat binnen nu en een half uur regenen als die bui niet uitdooft. En niet een klein beetje ook.
Niet Massa? Dacht dat ik de stem van Felipe hoorde.quote:
Ik denk dat Max veel beter met de druk om kan gaan, vooral de laatste jaren. Hij komt van ver en weet nog steeds te winnen. Hij maakt heel weinig fouten. Leclerc pusht soms veel harder en gaat dan vaker over de grens, waardoor hij weer in de grindbak of tegen de muur staat. Het zit er bij Leclerc wel in, maar de druk die hij voelt zorgt ervoor dat het er niet uitkomt volgens mij.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik pas vandaag(en nu nog steeds 'kijken' (luisteren))
Druk weekend, kan niet alle tijd en energie besteden aan de Formule 1![]()
Maar ik hou wel van achtergrond analyses en waarom iets werkt, of niet werkt.
Overigens :
[..]
Leclerc is altijd wel sloppy en slordig geweest met bandenmanagement. En idd mss ook wel 'netjes' irl![]()
Max en Charles waren kartmaatjes, toch? Maar Max wat meer de 'nuchtere Hollander' (jaja, Belg), die zich toch wat minder aantrekt van wat een ander van hem vindt![]()
Niettemin lig ik altijd weer in een deuk als Leclerc een driver error maakt, zoals in de muur / grindbak parkeren, of als de banden naar de gort zijn. En/of als Ferrari (Fellali...) weer eens een strategische fout maakt![]()
![]()
![]()
Karma...?
'Aaaaaand radio check!', als ik dat hoor sta ik gelijk op aanquote:
Met helemaal geen context was het een domme actie van Russellquote:Op zondag 4 juni 2023 14:18 schreef Evenstar het volgende:
Russell god
F1TV commentatoren die 1001 redenen verzinnen waarom het allemaal niet erg is en dat Alonso het gisteren ook deed ....
Oh sorry, had ook wat meer context moeten geven. Ik had het over het feit dat Russell net tijdens een opwarmrondje er af vloog en vol door de grind moestquote:Op zondag 4 juni 2023 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met helemaal geen context was het een domme actie van Russell
Met de context dat hij ook net aan z'n ronde begonnen was en niet bovenop Sainz wil knallen was het een domme actie van Hamilton
Met de context dat Russell per ongeluk vlak voor Hamilton terecht kwam doordat ie Sainz voorbij moest laten was het gewoon pech.
Het is wel impeding en zou eigenlijk hetzelfde bestraft moeten worden als Gaslyquote:Op zondag 4 juni 2023 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met helemaal geen context was het een domme actie van Russell
Met de context dat hij ook net aan z'n ronde begonnen was en niet bovenop Sainz wil knallen was het een domme actie van Hamilton
Met de context dat Russell per ongeluk vlak voor Hamilton terecht kwam doordat ie Sainz voorbij moest laten was het gewoon pech.
Ik zat me door de reactie van NK al af te vragen of ik jouw post verkeerd begrepen had.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh sorry, had ook wat meer context moeten geven. Ik had het over het feit dat Russell net tijdens een opwarmrondje er af vloog en vol door de grind moest
Commentatoren waren het flink aan het down playen en vergeleken het met Alonso die gisteren ook door de grind moest
Ja, dit is ook wel gek, want niemand kreeg hier straf.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is wel impeding en zou eigenlijk hetzelfde bestraft moeten worden als Gasly
Het is een official warning geworden.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, dit is ook wel gek, want niemand kreeg hier straf.
Uiteindelijk heeft Russell rondje van Lewis verneukt. Ik heb niet eens gezien dat het under investigation was. Dachten ze dan gewoon "het is Mercedes onderling en die geven wij sowieso geen straf" en weer door?
stond wel gewoon boven in beeld.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:23 schreef Evenstar het volgende:
Uiteindelijk heeft Russell rondje van Lewis verneukt. Ik heb niet eens gezien dat het under investigation was. Dachten ze dan gewoon "het is Mercedes onderling en die geven wij sowieso geen straf" en weer door?
Verschil is natuurlijk wel dat Gasly 2x in een in-, slow of outlap zat en dus gewoon aan de kant moet rijden.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is een official warning geworden.
Dat is vreemd gezien de straffen voor Gasly
Als er wel naar is gekeken dan snap ik het in principe wel dat er geen straf kwam. Ik dacht dat ze niet eens gekeken hadden, maar had dat dus foutquote:Op zondag 4 juni 2023 14:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is een official warning geworden.
Dat is vreemd gezien de straffen voor Gasly
en niet te vergeten dat Lewis al een tijd had staan om door te gaan en Rus nietquote:Op zondag 4 juni 2023 14:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als er wel naar is gekeken dan snap ik het in principe wel dat er geen straf kwam. Ik dacht dat ze niet eens gekeken hadden, maar had dat dus fout
Russell heeft zeker het rondje van Lewis verneukt, maar de manier waarop Lewis zich had gepositioneerd was daar mede verantwoordelijk voor in mijn ogen. Dat rondje was al verneukt door waar Lewis zat. Ook dat Russell zelf een snel rondje aan het beginnen was speelt denk ik mee. Wat dat betreft kan je het zelfs omdraaien en zeggen dat Lewis het rondje van Russell heeft verneukt door zijn divebomb.
Edit: Lewis heeft sowieso wel vaker een probleem met een auto voor zich ontwijken en/of inschatten hoe snel iemand rijdt.
Sowieso had Mercedes dit zelf moeten managen. Ze wisten waar Russell reed, ze wisten waar Hamilton reed en ze wisten dat beiden aan een snelle ronden gingen beginnen.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als er wel naar is gekeken dan snap ik het in principe wel dat er geen straf kwam. Ik dacht dat ze niet eens gekeken hadden, maar had dat dus fout
Russell heeft zeker het rondje van Lewis verneukt, maar de manier waarop Lewis zich had gepositioneerd was daar mede verantwoordelijk voor in mijn ogen. Dat rondje was al verneukt door waar Lewis zat. Ook dat Russell zelf een snel rondje aan het beginnen was speelt denk ik mee. Wat dat betreft kan je het zelfs omdraaien en zeggen dat Lewis het rondje van Russell heeft verneukt door zijn divebomb.
Edit: Lewis heeft sowieso wel vaker een probleem met een auto voor zich ontwijken en/of inschatten hoe snel iemand rijdt.
Niet als je beide in een snel rondje zit. Alleen als de ene wel en de andere niet in een snel rondje zit.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is wel impeding en zou eigenlijk hetzelfde bestraft moeten worden als Gasly
quote:Op zondag 4 juni 2023 14:29 schreef Sally het volgende:
Iemand de predictions van Pirelli van pitstops? (en wie nieuwe bandjes nog heeft liggen)
Wat spatjes voor de startquote:Op zondag 4 juni 2023 14:35 schreef bedachtzaam het volgende:
https://trackweather.live/formula1/spanish-grand-prix
Thnx, was zelf inmiddels op Twitter aan het kijken - lukt me niet echt snel om een linkje te posten naar BEIDE tweets.quote:
Was dat niet gewoon een normaal Sky item dat team Haas als onderwerp had? Ze hebben elke week wel een item met een team of een persoon of met een ander F1 aspectquote:Op zondag 4 juni 2023 14:31 schreef Nober het volgende:
Ik zie op Sky een Haas trailer (voor Netflix?).
quote:Op zondag 4 juni 2023 14:37 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Sjors probeert het grind alvast uit
Crushell.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:37 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig voor Mercedes is hun vloer niet al te complexquote:Op zondag 4 juni 2023 14:37 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ingezet op 16:34 uur.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dit kan gewoon bijna niet meer fout gaan. Het is de vraag wanneer het gaat regenen, niet of het gaat regenen.
Circuit ligt tussen afrit 13 en 14 van die snelweg in het midden trouwens
Dit is van 14:00 tot 14:40. Misschien wil je dat een beetje bijstellen naar een vroeger tijdstip.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |