Meneer heeft bronnen hoorquote:Op zondag 4 juni 2023 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn bronnen zeiden al dagen van tevoren precies wat er gebeurd is. Als je je alleen door die mooie pictogrammen laat leiden, word je alleen maar teleurgesteld.
Wist niet dat die meteolui hier mee posten.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:07 schreef PS. het volgende:
[..]
Meneer heeft bronnen hoorEr gaan tonnen naar meteolui in de F1, maar nattekat wist al precies wat er zou gebeuren
Die wisten het dus ook niet te voorspellen.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wist niet dat die meteolui hier mee posten.
Zijn linker duim en zijn rechter duim laten hem zelden in de steek. En anders heeft hij altijd zijn mouwen nog, waar hij het zo uit schudt.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:07 schreef PS. het volgende:
[..]
Meneer heeft bronnen hoorEr gaan tonnen naar meteolui in de F1, maar nattekat wist al precies wat er zou gebeuren
Omdat het ook niet te voorspellen was, net als vandaag. Waar haal je het in godsnaam vandaan dat ik het over die F1 lui hadquote:Op zondag 4 juni 2023 12:15 schreef PS. het volgende:
[..]
Die wisten het dus ook niet te voorspellen.
Jouw bronnen zijn dus kennelijk beter dan de professionals die worden ingehuurd, ik zou er wat mee doen.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat het ook niet te voorspellen was, net als vandaag. Waar haal je het in godsnaam vandaan dat ik het over die F1 lui had
Ga lekker elders zuigen.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:17 schreef PS. het volgende:
[..]
Jouw bronnen zijn dus kennelijk beter dan de professionals die worden ingehuurd, ik zou er wat mee doen.
Ik ook wel maar dan moet er wel heel wat gebeuren.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:16 schreef PzKpfw het volgende:
Alonso z'n laatste GP-overwinning was Spanje 2013 zag ik. Zou hem een overwinning hier absoluut gunnen.
Maar in september staat ie 100 punten achterquote:Op zondag 4 juni 2023 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Legt zichzelf ook wat teveel druk op en daar kan hij blijkbaar niet mee omgaan, dat hij WK wil worden met deze auto is logisch maar misschien had hij even moeten wachten tot na september met dit al dan niet uitspreken.
Mwaquote:Op zondag 4 juni 2023 13:04 schreef Newone82 het volgende:
Het wordt een geheel droge race
https://www.google.nl/sea(...)=nl-nl&client=safari
T en shirt?quote:
Kusje erop?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |