T en shirt?quote:
Kusje erop?quote:
Waarom zou dat hier voorbij komen? Dit is het livetopic van Barcelonaquote:Op zondag 4 juni 2023 13:37 schreef Mothzor het volgende:
Geen idee of deze al voorbij is gekomen, kwam hem tegen op Twitter, de tering….
Driver in orde [ twitter ]
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 4 juni 2023 12:58 schreef Starflyer het volgende:
Sargeant moet ook vanuit de pitlane starten na aanpassingen aan de ophanging.
Én de Formule 1 hiero...quote:Op zondag 4 juni 2023 13:41 schreef PS. het volgende:
[..]
Waarom zou dat hier voorbij komen? Dit is het livetopic van Barcelona
Past mss beter hier?quote:Op zondag 4 juni 2023 13:37 schreef Mothzor het volgende:
Geen idee of deze al voorbij is gekomen, kwam hem tegen op Twitter, de tering….
Driver in orde [ twitter ]
Met Sjarrel samen de pitlane uit....quote:Op zondag 4 juni 2023 13:48 schreef PS. het volgende:
[..]
Toch wel belangrijk voor het gevecht om P19
De analyse van Peter Windsor vond ik toch wel leuk en interessant. Leclerc rijdt 'te netjes' om de banden in een goed window te krijgen. iig op een baan als deze.quote:Op zondag 4 juni 2023 13:52 schreef DKUp het volgende:
Arme Charlie, zijn gifbeker is dit seizoen nog lang niet leeg……
Gisteren gezien inderdaadquote:Op zondag 4 juni 2023 13:53 schreef Sally het volgende:
[..]
De analyse van Peter Windsor vond ik toch wel leuk en interessant. Leclerc rijdt 'te netjes' om de banden in een goed window te krijgen. iig op een baan als deze.
Leclerc mist een beetje het killer instinct wat Max bijvoorbeeld wel heeft.quote:Op zondag 4 juni 2023 13:53 schreef Sally het volgende:
[..]
De analyse van Peter Windsor vond ik toch wel leuk en interessant. Leclerc rijdt 'te netjes' om de banden in een goed window te krijgen. iig op een baan als deze.
Hij zegt dit echt precies op het moment dat ik het eerste geluid hoor van een achtergrondtabbladquote:
Ik pas vandaagquote:
Leclerc is altijd wel sloppy en slordig geweest met bandenmanagement. En idd mss ook wel 'netjes' irlquote:Op zondag 4 juni 2023 13:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leclerc mist een beetje het killer instinct wat Max bijvoorbeeld wel heeft.
FULL WETS GENOT.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:01 schreef Nattekat het volgende:
Gaat binnen nu en een half uur regenen als die bui niet uitdooft. En niet een klein beetje ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |