En inrennen en inbowlen?quote:Op zondag 2 juli 2023 16:42 schreef borisz het volgende:
Cricket moet je niet moeilijker maken dan het is. Het is net honkbal
Bal rechtstreeks het station uit = 6 runs
Bal via het veld het stadion uit = 4 runs.
Verder moeten de heen en weer rennen als ze de bal geslagen hebben. Het andere team moet de bal vangen (uit) of zorgen dat ze de slagmannen uitbowlen of uitrennen.
En verder heb je in de basis drie wedstrijdvormen. Testwedstrijden over vijf dagen. ODI's over 1 dag en T20, wat in pak en beet drie uur gespeeld is.![]()
Een over is 6 correct gebowlde ballen.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:48 schreef golfer het volgende:
En wat zijn overs en wickets en hoe gaat de puntentelling verder?
quote:Op zondag 2 juli 2023 20:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Een over is 6 correct gebowlde ballen.
Wicket
[ afbeelding ]
Die moet de bowler proberen te zien te raken
Uiteindelijk is het wie de meeste runs wint. Een inning is klaar als er tien man uit zijn of een bepaalde aantal overs gespeeld zijn. 50 in een ODI en 20 in een T20-wedstrijd.
Telstar speelde tegen Stormvogels in een B-formatie
Wat is een correct gebowlde bal om tot 6 ervan en een over te komen?quote:
Word nu opgehaald. Naar het Jeroen Bosch. Over uurtje onder het mes. Laters.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:31 schreef manny het volgende:
Tevens meneer Tong: heb even wat teruggelezen, maar er spelen serieuze zaken lees ik. Beterschap / sterke.
Good luck sir.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Word nu opgehaald. Naar het Jeroen Bosch. Over uurtje onder het mes. Laters.
Zijn er nog wat oude hoolies overgebleven tong of hebben ze je allemaal verlaten?quote:
Het is hier verlaten en verloren. Laatst bij het overlijden van Justme kwamen er nog een paar langs. Zoals Againzender, Doc en Digger. Dat was hun eerste keer na de grote VBL-rel in 2009. Verder uit m'n hoofd de laatste der Hoolericanen: Bos81 (Bomenverzameling), golfer, Ole, borisz.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:16 schreef mitt het volgende:
[..]
Zijn er nog wat oude hoolies overgebleven tong of hebben ze je allemaal verlaten?
Ik zal me iets meer laten zien, maar hools is zo stil vergeleken met vroegah.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is hier verlaten en verloren. Laatst bij het overlijden van Justme kwamen er nog een paar langs. Zoals Againzender, Doc en Digger. Dat was hun eerste keer na de grote VBL-rel in 2009. Verder uit m'n hoofd de laatste der Hoolericanen: Bos81 (Bomenverzameling), golfer, Ole, borisz.
Niet meer te vergelijken. Heel FOK! isquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik zal me iets meer laten zien, maar hools is zo stil vergeleken met vroegah.
Het houdt niet meer over inderdaad.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet meer te vergelijken. Heel FOK! isVorig jaar 2 miljoen posts, in 2011 12 miljoen.
Zou anders willen posten, maar er is drie weken geleden K bij me geconstateerd. Nu in medisch traject. Vandaar dat ik nu al ga liggen. See you.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:42 schreef mitt het volgende:
[..]
Het houdt niet meer over inderdaad.
Zonde zeg. Hoop dat verder alles goed met je gaat tong!
Jeetje, wat een bericht man.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou anders willen posten, maar er is drie weken geleden K bij me geconstateerd. Nu in medisch traject. Vandaar dat ik nu al ga liggen. See you.
Ja alles goed verder. Op twee hartaanvallen en een open hartoperatie vorig jaar na. Ha ha haquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:42 schreef mitt het volgende:
[..]
Het houdt niet meer over inderdaad.
Zonde zeg. Hoop dat verder alles goed met je gaat tong!
We blijven het kleine dorpje in Gallië Boris.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:10 schreef borisz het volgende:
Vroeger zat ik wel in ieder forum en las ik bijna alles.
Nu ben ik hier ook een stuk selectiever. Al blijft FOK! een fijne toevluchtsplek voor WOG.
Same here.. nu is het vooral NWS. Voorheen ookl veel op BNW maar dat leverde alleen maar frustratie op als het gaat om de domheid van bepaalde lui..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:10 schreef borisz het volgende:
Vroeger zat ik wel in ieder forum en las ik bijna alles.
Nu ben ik hier ook een stuk selectiever. Al blijft FOK! een fijne toevluchtsplek voor WOG.
Ik weet nog de dagen dat we tijdens bijvoorbeeld CL wedstrijden van een NL club het forum nog net niet onderuit haalden...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet meer te vergelijken. Heel FOK! isVorig jaar 2 miljoen posts, in 2011 12 miljoen.
Thuiswerken is best fijn op dagen zoals deze.quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:56 schreef borisz het volgende:
Morning.
Voor de horrorstormenbuidesdoods op kantoor
Er gingen hele topics doorheen met Voetbal Inside en Studio Voetbal.quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik weet nog de dagen dat we tijdens bijvoorbeeld CL wedstrijden van een NL club het forum nog net niet onderuit haalden...
Hier nog net Gelderland, maar nog geen harde woei.quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Hier in Brabant is het best lekker
Extra journaals.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:46 schreef borisz het volgende:
Ik maak graag grappen over wind als briesje. Immers in IJmuiden waait het altijd. Maar wat vandaag overtrekt is echt andere koek.
hoi golferquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:49 schreef golfer het volgende:
Best heftig hier in de buurt:
https://www.haarlemsdagbl(...)r#Echobox=1688547240
quote:
Toen was ik niet meer actief hier en haatte Johan Derksen nogquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er gingen hele topics doorheen met Voetbal Inside en Studio Voetbal.
Goeiemorgen.
Ik kijk beiden niet meer.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er gingen hele topics doorheen met Voetbal Inside en Studio Voetbal.
Goeiemorgen.
Ooit was Derksen wel te pruimen. Nu is-ie extreem rechts.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:01 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Toen was ik niet meer actief hier en haatte Johan Derksen nog
Ik zap er soms langs.quote:
Idem.quote:
Niet meer toch? Ik volg het ook maar af en toe... Bij gebrek aan beter en meestal maken de gasten de show.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit was Derksen wel te pruimen. Nu is-ie extreem rechts.
Dan is-ie op z'n ergst. Kan ik niet verdragen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:26 schreef golfer het volgende:
Derksen is alleen te verdragen als ie over (blues)muziek praat.
De gasten maken de show niet meer. Die zijn geselecteerd in hun straatje. Als je een andere mening hebt ben je niet meer welkom.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:49 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Niet meer toch? Ik volg het ook maar af en toe... Bij gebrek aan beter en meestal maken de gasten de show.
Ah vandaar dat Angela niet meer welkom is.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
De gasten maken de show niet meer. Die zijn geselecteerd in hun straatje. Als je een andere mening hebt ben je niet meer welkom.
Dat is de uitzondering. Die paaien ze.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:01 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ah vandaar dat Angela niet meer welkom is.
En is er ergens wel leven dan wemelt het er van de racisten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:10 schreef mitt het volgende:
Ik zat gisteren even een beetje te scrollen door de fora hier maar sommige zijn echt bijna dood. Dagen niet eens een reactie. Best wel een beetje pijnlijk om te zien
Maar oh wee als je het meldt. Dan ben je de boodschapper from hel.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:10 schreef mitt het volgende:
Ik zat gisteren even een beetje te scrollen door de fora hier maar sommige zijn echt bijna dood. Dagen niet eens een reactie. Best wel een beetje pijnlijk om te zien
Tsja, het concept is niet perse uitgestorven maar het hangt af van diverse punten zoals beleid, onderwerpen etc.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:10 schreef mitt het volgende:
Tong 30 keer bannen helpt ook niet. Trusten. Tot morgen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tsja, het concept is niet perse uitgestorven maar het hangt af van diverse punten zoals beleid, onderwerpen etc.
Of wappies. Al zijn de meeste racisten ook wappies.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En is er ergens wel leven dan wemelt het er van de racisten.
Nou ja, vergeten doe ik het niet, de rest is alleen nog een groter drama.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:48 schreef golfer het volgende:
Leuke truc van de VVD. Een kabinet laten vallen op een pijnpunt waar je zelf al 10 jaar verantwoordelijk voor bent. Alle ministers en staatssecretarissen die over asiel gingen waren de laatste 10 jaar VVD-er.
Maar helaas vergeten de meeste VVD-stemmers dat weer bij de stembus.
My 2 cents:quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:06 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Nou ja, vergeten doe ik het niet, de rest is alleen nog een groter drama.
Succes met die hitte.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:36 schreef manny het volgende:
En tevens: vandaag hardloopwedstrijdje voor de boeg. Afstand stelt niets voor maar geen meter is vlak, heuveltje op, af, op, af.... dat wordt zwaar.
Vergeten is wel iets wat meer VVD-ers vaak doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:48 schreef golfer het volgende:
Leuke truc van de VVD. Een kabinet laten vallen op een pijnpunt waar je zelf al 10 jaar verantwoordelijk voor bent. Alle ministers en staatssecretarissen die over asiel gingen waren de laatste 10 jaar VVD-er.
Maar helaas vergeten de meeste VVD-stemmers dat weer bij de stembus.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vergeten is wel iets wat meer VVD-ers vaak doen.
Dat heet 'geen actieve herinnering 'quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vergeten is wel iets wat meer VVD-ers vaak doen.
Als je je ons gesprek van vanochtend maar herinnert. Dikke kus.quote:
Iets te warm voor mij nu maat.quote:
Snap ik. Even volhouden en dan is het weer voorbij.quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je je ons gesprek van vanochtend maar herinnert. Dikke kus.
Hoe ging het?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:36 schreef manny het volgende:
En tevens: vandaag hardloopwedstrijdje voor de boeg. Afstand stelt niets voor maar geen meter is vlak, heuveltje op, af, op, af.... dat wordt zwaar.
Was kneiterwarm. Maar ging aardig en daarna lekker een paar pilsjes gedaan op het terras. Prima dag. Nu een beetje spierpijn. Maar die heuveltjes zijn killing. Man man man.quote:
Waar was het?quote:Op zondag 9 juli 2023 09:02 schreef manny het volgende:
[..]
Was kneiterwarm. Maar ging aardig en daarna lekker een paar pilsjes gedaan op het terras. Prima dag. Nu een beetje spierpijn. Maar die heuveltjes zijn killing. Man man man.
Lopen door terrein / bos, en met heuvels is andere koek. Sprak achteraf iemand die echt fanatiek hardloopt (snelle outfit, snelle zonnebril, zo een band met waterflesjes, de hele mikmak), die zat echt he-le-maal stuk aan het eind. Hehe.
In Zuid-Noorwegen. Daar woon ik ook.quote:
Ajai. Dat klinkt pittig.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb een keer een 10 EM (dus ruim 16km) gelopen in Limburg met de Pietersberg als hoogtepunt. Ook met 30 graden ofzo. Man man echt nooit meer...
Hier begint ook een nieuwe week. maar wel de laatste week voor de vakantie. Vandaag naar kantoor dan 3 dagen vanuit huis klooien en dan kan de laptop een paar weekjes dicht.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:02 schreef borisz het volgende:
Nieuwe week. Als de geweest is is de grootste druk eraf en kunnen we in de zomer lekker aan het werk.
Verder duimen voor goed nieuws uit Bommelland morgen.
Goeiemorgen.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:02 schreef borisz het volgende:
Nieuwe week. Als de geweest is is de grootste druk eraf en kunnen we in de zomer lekker aan het werk.
Verder duimen voor goed nieuws uit Bommelland morgen.
Succes man.quote:Op maandag 10 juli 2023 07:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Vanmiddag Jeroen Bosch ziekenhuis voor uitslagen.
Herman.
En ???quote:Op maandag 10 juli 2023 07:40 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Vanmiddag Jeroen Bosch ziekenhuis voor uitslagen.
Net terug uit Den Bosch. Al bij al positief gesprek met uroloog. Althans, hij was niet ontevreden. Gelukkig geen uitzaaiingen. In zijn woorden niveau van K..... 2,5 op een schaal van 5. Dus geen chemo. Het wordt nu kiezen uit bestralen of opereren. Eerst alles laten bezinken, dan overdenken welke eventuele bijverschijnselen of bijwerkingen het minst erg zijn of lijken.quote:
Positief nieuws.quote:Op maandag 10 juli 2023 15:54 schreef tong80 het volgende:
Net terug uit Den Bosch. Al bij al positief gesprek met uroloog. Althans, hij was niet ontevreden. Gelukkig geen uitzaaiingen. In zijn woorden niveau van K..... 2,5 op een schaal van 5. Dus geen chemo. Het wordt nu kiezen uit bestralen of opereren. Eerst alles laten bezinken, dan overdenken welke eventuele bijverschijnselen of bijwerkingen het minst erg zijn of lijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 10 juli 2023 16:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Positief nieuws.
Prostaatkanker is goed behandelbaar en zelfs als je het blijft hebben kan je er oud mee worden.Ik wil helemaal niet oud worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Dan hoef je ook niet te kiezen welke behandeling je wilt gaan krijgen.quote:
You wish.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet te kiezen welke behandeling je wilt gaan krijgen.
Gewoon niks doen en dan komt je wens om niet oud te worden vanzelf uit.
Niet zo eng doen joh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |