En inrennen en inbowlen?quote:Op zondag 2 juli 2023 16:42 schreef borisz het volgende:
Cricket moet je niet moeilijker maken dan het is. Het is net honkbal
Bal rechtstreeks het station uit = 6 runs
Bal via het veld het stadion uit = 4 runs.
Verder moeten de heen en weer rennen als ze de bal geslagen hebben. Het andere team moet de bal vangen (uit) of zorgen dat ze de slagmannen uitbowlen of uitrennen.
En verder heb je in de basis drie wedstrijdvormen. Testwedstrijden over vijf dagen. ODI's over 1 dag en T20, wat in pak en beet drie uur gespeeld is.![]()
Een over is 6 correct gebowlde ballen.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:48 schreef golfer het volgende:
En wat zijn overs en wickets en hoe gaat de puntentelling verder?
quote:Op zondag 2 juli 2023 20:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Een over is 6 correct gebowlde ballen.
Wicket
[ afbeelding ]
Die moet de bowler proberen te zien te raken
Uiteindelijk is het wie de meeste runs wint. Een inning is klaar als er tien man uit zijn of een bepaalde aantal overs gespeeld zijn. 50 in een ODI en 20 in een T20-wedstrijd.
Telstar speelde tegen Stormvogels in een B-formatie
Wat is een correct gebowlde bal om tot 6 ervan en een over te komen?quote:
Word nu opgehaald. Naar het Jeroen Bosch. Over uurtje onder het mes. Laters.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:31 schreef manny het volgende:
Tevens meneer Tong: heb even wat teruggelezen, maar er spelen serieuze zaken lees ik. Beterschap / sterke.
Good luck sir.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Word nu opgehaald. Naar het Jeroen Bosch. Over uurtje onder het mes. Laters.
Zijn er nog wat oude hoolies overgebleven tong of hebben ze je allemaal verlaten?quote:
Het is hier verlaten en verloren. Laatst bij het overlijden van Justme kwamen er nog een paar langs. Zoals Againzender, Doc en Digger. Dat was hun eerste keer na de grote VBL-rel in 2009. Verder uit m'n hoofd de laatste der Hoolericanen: Bos81 (Bomenverzameling), golfer, Ole, borisz.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:16 schreef mitt het volgende:
[..]
Zijn er nog wat oude hoolies overgebleven tong of hebben ze je allemaal verlaten?
Ik zal me iets meer laten zien, maar hools is zo stil vergeleken met vroegah.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is hier verlaten en verloren. Laatst bij het overlijden van Justme kwamen er nog een paar langs. Zoals Againzender, Doc en Digger. Dat was hun eerste keer na de grote VBL-rel in 2009. Verder uit m'n hoofd de laatste der Hoolericanen: Bos81 (Bomenverzameling), golfer, Ole, borisz.
Niet meer te vergelijken. Heel FOK! isquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik zal me iets meer laten zien, maar hools is zo stil vergeleken met vroegah.
Het houdt niet meer over inderdaad.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet meer te vergelijken. Heel FOK! isVorig jaar 2 miljoen posts, in 2011 12 miljoen.
Zou anders willen posten, maar er is drie weken geleden K bij me geconstateerd. Nu in medisch traject. Vandaar dat ik nu al ga liggen. See you.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:42 schreef mitt het volgende:
[..]
Het houdt niet meer over inderdaad.
Zonde zeg. Hoop dat verder alles goed met je gaat tong!
Jeetje, wat een bericht man.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou anders willen posten, maar er is drie weken geleden K bij me geconstateerd. Nu in medisch traject. Vandaar dat ik nu al ga liggen. See you.
Ja alles goed verder. Op twee hartaanvallen en een open hartoperatie vorig jaar na. Ha ha haquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:42 schreef mitt het volgende:
[..]
Het houdt niet meer over inderdaad.
Zonde zeg. Hoop dat verder alles goed met je gaat tong!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |