Het houdt niet meer over inderdaad.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet meer te vergelijken. Heel FOK! isVorig jaar 2 miljoen posts, in 2011 12 miljoen.
Zou anders willen posten, maar er is drie weken geleden K bij me geconstateerd. Nu in medisch traject. Vandaar dat ik nu al ga liggen. See you.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:42 schreef mitt het volgende:
[..]
Het houdt niet meer over inderdaad.
Zonde zeg. Hoop dat verder alles goed met je gaat tong!
Jeetje, wat een bericht man.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou anders willen posten, maar er is drie weken geleden K bij me geconstateerd. Nu in medisch traject. Vandaar dat ik nu al ga liggen. See you.
Ja alles goed verder. Op twee hartaanvallen en een open hartoperatie vorig jaar na. Ha ha haquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:42 schreef mitt het volgende:
[..]
Het houdt niet meer over inderdaad.
Zonde zeg. Hoop dat verder alles goed met je gaat tong!
We blijven het kleine dorpje in Gallië Boris.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:10 schreef borisz het volgende:
Vroeger zat ik wel in ieder forum en las ik bijna alles.
Nu ben ik hier ook een stuk selectiever. Al blijft FOK! een fijne toevluchtsplek voor WOG.
Same here.. nu is het vooral NWS. Voorheen ookl veel op BNW maar dat leverde alleen maar frustratie op als het gaat om de domheid van bepaalde lui..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:10 schreef borisz het volgende:
Vroeger zat ik wel in ieder forum en las ik bijna alles.
Nu ben ik hier ook een stuk selectiever. Al blijft FOK! een fijne toevluchtsplek voor WOG.
Ik weet nog de dagen dat we tijdens bijvoorbeeld CL wedstrijden van een NL club het forum nog net niet onderuit haalden...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet meer te vergelijken. Heel FOK! isVorig jaar 2 miljoen posts, in 2011 12 miljoen.
Thuiswerken is best fijn op dagen zoals deze.quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:56 schreef borisz het volgende:
Morning.
Voor de horrorstormenbuidesdoods op kantoor
Er gingen hele topics doorheen met Voetbal Inside en Studio Voetbal.quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik weet nog de dagen dat we tijdens bijvoorbeeld CL wedstrijden van een NL club het forum nog net niet onderuit haalden...
Hier nog net Gelderland, maar nog geen harde woei.quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Hier in Brabant is het best lekker
Extra journaals.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:46 schreef borisz het volgende:
Ik maak graag grappen over wind als briesje. Immers in IJmuiden waait het altijd. Maar wat vandaag overtrekt is echt andere koek.
hoi golferquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:49 schreef golfer het volgende:
Best heftig hier in de buurt:
https://www.haarlemsdagbl(...)r#Echobox=1688547240
quote:
Toen was ik niet meer actief hier en haatte Johan Derksen nogquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er gingen hele topics doorheen met Voetbal Inside en Studio Voetbal.
Goeiemorgen.
Ik kijk beiden niet meer.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er gingen hele topics doorheen met Voetbal Inside en Studio Voetbal.
Goeiemorgen.
Ooit was Derksen wel te pruimen. Nu is-ie extreem rechts.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:01 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Toen was ik niet meer actief hier en haatte Johan Derksen nog
Ik zap er soms langs.quote:
Idem.quote:
Niet meer toch? Ik volg het ook maar af en toe... Bij gebrek aan beter en meestal maken de gasten de show.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit was Derksen wel te pruimen. Nu is-ie extreem rechts.
Dan is-ie op z'n ergst. Kan ik niet verdragen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:26 schreef golfer het volgende:
Derksen is alleen te verdragen als ie over (blues)muziek praat.
De gasten maken de show niet meer. Die zijn geselecteerd in hun straatje. Als je een andere mening hebt ben je niet meer welkom.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:49 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Niet meer toch? Ik volg het ook maar af en toe... Bij gebrek aan beter en meestal maken de gasten de show.
Ah vandaar dat Angela niet meer welkom is.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
De gasten maken de show niet meer. Die zijn geselecteerd in hun straatje. Als je een andere mening hebt ben je niet meer welkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |