Dat is de uitzondering. Die paaien ze.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:01 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ah vandaar dat Angela niet meer welkom is.
En is er ergens wel leven dan wemelt het er van de racisten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:10 schreef mitt het volgende:
Ik zat gisteren even een beetje te scrollen door de fora hier maar sommige zijn echt bijna dood. Dagen niet eens een reactie. Best wel een beetje pijnlijk om te zien
Maar oh wee als je het meldt. Dan ben je de boodschapper from hel.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:10 schreef mitt het volgende:
Ik zat gisteren even een beetje te scrollen door de fora hier maar sommige zijn echt bijna dood. Dagen niet eens een reactie. Best wel een beetje pijnlijk om te zien
Tsja, het concept is niet perse uitgestorven maar het hangt af van diverse punten zoals beleid, onderwerpen etc.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:10 schreef mitt het volgende:
Tong 30 keer bannen helpt ook niet. Trusten. Tot morgen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tsja, het concept is niet perse uitgestorven maar het hangt af van diverse punten zoals beleid, onderwerpen etc.
Of wappies. Al zijn de meeste racisten ook wappies.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En is er ergens wel leven dan wemelt het er van de racisten.
Nou ja, vergeten doe ik het niet, de rest is alleen nog een groter drama.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:48 schreef golfer het volgende:
Leuke truc van de VVD. Een kabinet laten vallen op een pijnpunt waar je zelf al 10 jaar verantwoordelijk voor bent. Alle ministers en staatssecretarissen die over asiel gingen waren de laatste 10 jaar VVD-er.
Maar helaas vergeten de meeste VVD-stemmers dat weer bij de stembus.
My 2 cents:quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:06 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Nou ja, vergeten doe ik het niet, de rest is alleen nog een groter drama.
Succes met die hitte.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:36 schreef manny het volgende:
En tevens: vandaag hardloopwedstrijdje voor de boeg. Afstand stelt niets voor maar geen meter is vlak, heuveltje op, af, op, af.... dat wordt zwaar.
Vergeten is wel iets wat meer VVD-ers vaak doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:48 schreef golfer het volgende:
Leuke truc van de VVD. Een kabinet laten vallen op een pijnpunt waar je zelf al 10 jaar verantwoordelijk voor bent. Alle ministers en staatssecretarissen die over asiel gingen waren de laatste 10 jaar VVD-er.
Maar helaas vergeten de meeste VVD-stemmers dat weer bij de stembus.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vergeten is wel iets wat meer VVD-ers vaak doen.
Dat heet 'geen actieve herinnering 'quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vergeten is wel iets wat meer VVD-ers vaak doen.
Als je je ons gesprek van vanochtend maar herinnert. Dikke kus.quote:
Iets te warm voor mij nu maat.quote:
Snap ik. Even volhouden en dan is het weer voorbij.quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je je ons gesprek van vanochtend maar herinnert. Dikke kus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |