SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Morgen even doenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:00 schreef aloa het volgende:
Voorspellen kan nog![]()
WKN / Voorspel hier het weer voor Juni
Misschien moet je een brief naar knmi sturen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:02 schreef Djeez het volgende:
Nou, het voorspelde mooie weer is wederom een dooie mus gebleken. Het is extreem zwaar bewolkt en een stevige noordenwind
Hier is het compleet helder en geen wolkje te zienquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:02 schreef Djeez het volgende:
Nou, het voorspelde mooie weer is wederom een dooie mus gebleken. Het is extreem zwaar bewolkt en een stevige noordenwind
Mooie open brief @Zipportalquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet je een brief naar knmi sturen.
Uiteindelijk komt het allemaal goedquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:11 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
ECMWF gaat op de hittegolf-toer.
Wel plaatselijk dan in ZO Nederlandquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:11 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
ECMWF gaat op de hittegolf-toer.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:02 schreef Djeez het volgende:
Is het inmiddels toch iets warmer geworden of zo gebleven?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:56 schreef S_E het volgende:
Daar zit ik dan, in m'n nieuwe zomerse outfit. Tering harde wind en kippenvel op de armen![]()
Hopen dat het vanmiddag beter wordt
Prachtig winkelcentrum bij het voetbalstadion. Jaar of 9 geleden geweest.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:00 schreef dick_laurent het volgende:
Vandaag dagje Murcia gedaan. Een stad waar het in juni gemakkelijk al 40 graden kan worden…
Vandaag grotendeels bewolkt en slechts 23 graden. Beetje zoals Assen op een goeie zomerdagPrima te doen.
Wel iets warmer ja, maar stevig windje hoor! Dat wordt geen 'lekker tot laat borrelen in de tuin' avondquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het inmiddels toch iets warmer geworden of zo gebleven?
Nog een week of 12 te gaan vol hittegolven, amper neerslag en veel muggen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie zomerse temperaturen in mijn weerapp verschijnen.
Aankomend weekend (hier) 25.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:50 schreef S_E het volgende:
[..]
Wel iets warmer ja, maar stevig windje hoor! Dat wordt geen 'lekker tot laat borrelen in de tuin' avond![]()
Eindelijkquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie zomerse temperaturen in mijn weerapp verschijnen.
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aankomend weekend (hier) 25.![]()
Geen idee of die wind dan wel weg is. Ik gok van niet.
Dat zit er wel in ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:18 schreef PzKpfw het volgende:
Pff gaan we nu zeker direct weer over op zo'n gortdroge k*tzomer
Meanwhile in Assen...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier wordt heel veel goedgemaakt
En ik ga kapot in m'n kas
8 maanden kutweer gehad. Tijd voor die paar weken HEETHEID.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:18 schreef PzKpfw het volgende:
Pff gaan we nu zeker direct weer over op zo'n gortdroge k*tzomer
Dat betekent vaak ook dat er meer vocht in de lucht zit en zwoelere zomeravonden i.p.v. dat de temperatuur de diepte in stort zodra de zon onder is.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:44 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ook wel vrij hoge nachttemperaturen. Dat is minder
Ach, ik was toch al niet echt van plan om heel veel uur daaraan te verspillen. @heywoodu ook nietquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:29 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat betekent vaak ook dat er meer vocht in de lucht zit en zwoelere zomeravonden i.p.v. dat de temperatuur de diepte in stort zodra de zon onder is.
Het slaapt idd minder prettig, maar het is voor het avond/nacht-leven wel leuker vooral als zoiets in het weekend is.
De geplande barbecue is hier meestal rond een uur of acht wel klaar, en ook op een dag als vandaag begint het dan pas heel voorzichtig wat af te koelen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, ik was toch al niet echt van plan om heel veel uur daaraan te verspillen. @:heywoodu ook niet
En wel lekker voor de geplande barbecue.
Oh zo jammer weer ditquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De geplande barbecue is hier meestal rond een uur of acht wel klaar, en ook op een dag als vandaag begint het dan pas heel voorzichtig wat af te koelen.
Als het richting zonsondergang tenminste lekker af begint te koelen is het allemaal wel te overleven
Omdat het dan te warm is of wat?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh zo jammer weer dit
Ik ben eigenlijk nog best zuur dat die barbecue uitgerekend volgende week gepland is.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er gaat niet geslapen worden. Warmte of niet.
Windkracht 2 - ben er wel blij mee, lekker koel briesje anders is het nu al niet uit te houden in de tuin.quote:
Hier gewoon weer 4, net als gisteren.quote:Op zondag 4 juni 2023 11:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Windkracht 2 - ben er wel blij mee, lekker koel briesje anders is het nu al niet uit te houden in de tuin.
Wel met eens in de week wat goeie onweersbuien. Anders wordt alles zo dor en hangt er in september al geen blad meer aan de bomen.quote:
Ben je heet ja?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
8 maanden kutweer gehad. Tijd voor die paar weken HEETHEID.![]()
@:rambodirk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |