Ze is zo schijnheilig als maar zijn kan, zelf lullen en wijzen en als een ander het doet dan zijn de rapen gaar..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
het hele gezeik is begonnen met babs die niet met Wendy ging praten over iets wat haar dwars zit over Wendy
Babs is echt focking schijnheilig
En weer Jeff afzeiken, haar drinkmaatje vanaf het beginquote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:07 schreef greysbones het volgende:
Babs is zich lekker aan het inlikken bij Rupie
Deze klopt helemaal.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
de vrouwelijke versie van MJ;s thriller lacheinde
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:14 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zou dit het eerste positieve van zoe zijn
Wat een waas gelul, je mag iemand of niet...en of diegene iets kan??? als het feit dat iemand iets niet kan voor jou zo belangrijk is om die persoon te mogen ben je een eerste klas flapdrolquote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:11 schreef KinKiJan het volgende:
Het gaat nu niet meer om 'ik vind jou leuk of niet leuk' volgens Babs, je gaat toch kijken of iemand iets wel of kan?
Komt ze nu achter. Dat was de hele reden dat Jerrold naar huis gestuurd was.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie het niet goed met die kleuren match met de bank..
Ze nam het vanmiddag ook voor Wendy op, stond ik van te kijkenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:14 schreef greysbones het volgende:
zoe moet zich helemaal verantwoorden nu bij babs
Zoe is nu de baas, niet Babsquote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:14 schreef greysbones het volgende:
zoe moet zich helemaal verantwoorden nu bij babs
Ah mijn excuses, ik heb er niet duidelijk bijgezet dat ze het over stemmen bij eliminaties hadquote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat een waas gelul, je mag iemand of niet...en of diegene iets kan??? als het feit dat iemand iets niet kan voor jou zo belangrijk is om die persoon te mogen ben je een eerste klas flapdrol
Ik zou zeggen "prima":quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:15 schreef greysbones het volgende:
babs nu dreigen
als je nu op rood gaat staan
sta ik volgende maand ook op rood
Dat zei ik vorige maand al toen ze voor 500 instemden voor het einde... maak er 500 per 3 komende laatse maanden vanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:16 schreef Thorelf het volgende:
elke maand 200 is anders dan nu 800.. want dan willen ze volgende maand weer
Hoho niet de aanval op de man maar meer op wat zij daar doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah mijn excuses, ik heb er niet duidelijk bijgezet dat ze het over stemmen bij eliminaties had
Oh nee zo zag ik dat niet hoor, en andersom bedoelde ik dat ook zeker niet zo!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoho niet de aanval op de man maar meer op wat zij daar doen.
Die is nog uren wakkerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:22 schreef greysbones het volgende:
leuk voor die mensen op de slaapkamer een babs die takkeherrie maakt
Ik heb het idee dat als je een badmuts aan een kapstop in die hoek zet dat ze zelfs daar nog uren tegen smoestquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat als je een badmuts aan een kapstop in die hoek zet dat ze zelfs daar nog uren tegen smoest
Erik heeft wel gelijk....quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:20 schreef greysbones het volgende:
Erik weer
geld van de winnaar
neeeeeee Erik
dat geld is op dit moment van niemand
en je mag blij zijn als je er al de helft van mee krijgt
Erik krijgt helemaal niks.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:20 schreef greysbones het volgende:
Erik weer
geld van de winnaar
neeeeeee Erik
Maar het is nu ook potentieel van iedereen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:20 schreef greysbones het volgende:
Erik weer
geld van de winnaar
neeeeeee Erik
neequote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het is nu ook potentieel van iedereen.
dat kan natuurlijk helemaal niet. De febo kan er contractueel nu niet de stekker uit trekken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
als de FEBO er nu de stekker uit trekt is het van niemand
het is niet van iemand
gewoon van de FEBO
niet van de deelnemers
ik weet zeker dat ze dat wel kunnenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:38 schreef Verida het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk helemaal niet. De febo kan er contractueel nu niet de stekker uit trekken.
ze kunnen wel de prijzenpot laten slinken door veel kaarten uit te delen, geen verdienopdrachten meer te doen enz.
ja de leuke avondjes buiten zijn over.... ik had gehoopt een kleinere groep met gezellige mensen..veel leuke avonden/nachten,maar zoals het er nu uit ziet...nopequote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:38 schreef Judiwi het volgende:
Vrijdagavond en het licht is al uit. Saai saai saai
denk dat Wendy ook wel kapot is na deze avondquote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:41 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ja de leuke avondjes buiten zijn over.... ik had gehoopt een kleinere groep met gezellige mensen..veel leuke avonden/nachten,maar zoals het er nu uit ziet...nope
hoop hetquote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat Wendy ook wel kapot is na deze avond
komt misschien van de week wel
mooi weer lange avonden buiten
Zag vanavond wel Eunice in bikini buiten op de cabana liggen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:41 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ja de leuke avondjes buiten zijn over.... ik had gehoopt een kleinere groep met gezellige mensen..veel leuke avonden/nachten,maar zoals het er nu uit ziet...nope
zuinigheid het zit er gewoon in...alleen niet met het voorgeschotelde eten dan gaat hij ervoor!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:47 schreef greysbones het volgende:
je kunt niet eens zien dat Erik tandpasta op de tandenborstel doet
zo weinig![]()
Op de cabana zelfs.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:50 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Zag vanavond wel Eunice in bikini buiten op de cabana liggen.![]()
het is een apart mens.. ben benieuwd naar die dag van haar dochter! is heeeel belangrijk.. zo belangrijk dat ze er gewoon niet is.quote:
Aus die reihe...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:54 schreef freaky40 het volgende:
Erik in het donker, het is net een Deutsche krimi....
Je zag duidelijk dat Wendy wegliep omdat ze het janken voelde opkomen en dat weet Babs ook wel. Maar die zocht een uitweg zodat ze het niet over de inhoud hoefde te hebben. Zo ga je niet met je beste 'vriendin' om. Laat het dan nu maar meteen klappen ook. Verbazen doet het me allemaal niet want die twee verschillen enorm en hebben met name dezelfde hobby's namelijk drank en peuken. Babbel voelt zich al verheven boven mensen dus laat staan een relatief simpel iemand als Wendy. Je ziet het ook terug in hoe ze zich uitleeft op accessoire Zoe die namelijk uit haar hand eet. Want een dame met meer hersencapaciteit dan zijzelf zou ze niet naast haar dulden hoor. En ondertussen maar de hele dag de goedbedoelde amateurpsycholoog uithangen terwijl ze twee uur later over diegene loopt te roddelen en daarbij het hardst staat te hinniken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:21 schreef HappyCharly het volgende:
Babette zei net nog even tegen Zoë dat ze het echt niet vind kunnen dat iemand wegloopt in een ruzie
Maarja.. zij kent Wendy toch? Ze weet toch wel dat Wendy minder goed uit haar woorden kan komen dan babette. Die lult je zo omver. Heel gemeen om nu over weglopen te vallen terwijl zij zuigt...
Hoop dat ze nooit psycholoog wordt, blegh
Freaky hohl mahl der wagen...quote:
eenschquote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je zag duidelijk dat Wendy wegliep omdat ze het janken voelde opkomen en dat weet Babs ook wel. Maar die zocht een uitweg zodat ze het niet over de inhoud hoefde te hebben. Zo ga je niet met je beste 'vriendin' om. Laat het dan nu maar meteen klappen ook. Verbazen doet het me allemaal niet want die twee verschillen enorm en hebben met name dezelfde hobby's namelijk drank en peuken. Babbel voelt zich al verheven boven mensen dus laat staan een relatief simpel iemand als Wendy. Je ziet het ook terug in hoe ze zich uitleeft op accessoire Zoe die namelijk uit haar hand eet. Want een dame met meer hersencapaciteit dan zijzelf zou ze niet naast haar dulden hoor. En ondertussen maar de hele dag de goedbedoelde amateurpsycholoog uithangen terwijl ze twee uur later over diegene loopt te roddelen en daarbij het hardst staat te hinniken.
ben wel benieuwd hoe die man ruikt..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:47 schreef greysbones het volgende:
je kunt niet eens zien dat Erik tandpasta op de tandenborstel doet
zo weinig![]()
ik nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ben wel benieuwd hoe die man ruikt..
Een brugklasser laat je ook geen eindexamen doenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeker als die ander claimt al half psycholoog te zijn
ik zeg
ongeschikt
quote:
stuur een DM naar Myrthjequote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ben wel benieuwd hoe die man ruikt..
Ja maar een beetje zeuren lijkt dus wel te helpen ...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:10 schreef Charmian het volgende:
playtime voor de FEBO...inzoomen op de maan
daarvoor ook al...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar een beetje zeuren lijkt dus wel te helpen ...
Jeff nu
The boys zijn volgens nij ook nog wakker, maar die doen vaak dingen die de kcamera beter niet kan laten zienquote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:14 schreef Judiwi het volgende:
Als we Jeffrey niet hadden. Was er helemaal niets. Echt triest.
Was er geen show dan is het klaar over en uit.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:14 schreef Judiwi het volgende:
Als we Jeffrey niet hadden. Was er helemaal niets. Echt triest.
die hebben net kommetjes met yoghurt gevuld en gaan ook slapenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
The boys zijn volgens nij ook nog wakker, maar die doen vaak dingen die de kcamera beter niet kan laten zien
Klinkt dubieusquote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
The boys zijn volgens nij ook nog wakker, maar die doen vaak dingen die de kcamera beter niet kan laten zien
in juniquote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:24 schreef chufi het volgende:
Maar Tis weer voorbij die leuke avond die avond die begon toen pas ....
Snel daarna werd er keihard overal geneukt ... of ...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:39 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
voor we alleen nog slapers zagen
was dit Jeff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door chufi op 03-06-2023 02:06:42 ]
11 uur is voor Rupert vroegquote:Op zaterdag 3 juni 2023 05:34 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik was even nieuwsgierig of Rupie al aant hard lopen was.. die zou vanmorgen weer vroeg gaan sporten...
Maar dit is misschien te vroeg voor Rupie..
Goedemorgen Fritsie..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 07:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
11 uur is voor Rupert vroeg![]()
Goedemorgen Cos
Goedemorgen...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 07:40 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Heb FF deze cos door gelezen. Leuke titel![]()
Als de finale gedeeltelijk wordt bepaald door de kijker dan is Babette zwaar de sigaar.
Babbet vindt zichzelf geweldig dus dat gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:22 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop dat Babette met een geweldige kater opstaat weliswaar niet van de drank maar van ellende...
Gisteren werd ik helemaal overspannen van die vrouw, dat overdreven sporten en dat gelul.. en dat vreselijke gedrag..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:24 schreef pingu66 het volgende:
Gelukkig, Babbelbitch is nog niet aan......wat een rust.
Indd ze zijn er erg vroeg bij voor de Zaterdagquote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:34 schreef Frummelie het volgende:
Dr zou wel eens een verdienopdracht kunnen komen vandaag.... ze worden vroeg gewekt.
Of een lange opdracht, die dan pas maandag afloopt en wordt uitbetaald.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:41 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop dat ze gelijk in aktie moeten komen.. toch een eliminatie...??
zoals gewoonlijk , was ze hare neplach nu eens kwijt zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:42 schreef spapaars het volgende:
Sasha voor de andere slaapkamer, maar Babette weet even niet waar haar zender is
[ afbeelding ]
Bij Marciano in bed?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:42 schreef spapaars het volgende:
Sasha voor de andere slaapkamer, maar Babette weet even niet waar haar zender is
[ afbeelding ]
Ja hé... lijkt wel of er iets staat te gebeuren...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:42 schreef danaqui het volgende:
[..]
Indd ze zijn er erg vroeg bij voor de Zaterdag
Ja heerlijk en dan 1 waar ze continu mee bezig moeten zijn niet alleen wanneer er een muziekdeuntje klinkt...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of een lange opdracht, die dan pas maandag afloopt en wordt uitbetaald.
Dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee.
Voor dat moeten ze daar gezopen hebben.
ze hebben het vooral over het spel en laten elkaar uitpraten dat cheelt al En eens zijn ze het niet echt maar kunnen wel alle uiten zonder ge oh Daar moet Babette van leren. En het geld uitgeven, hoeveel is er al aangeschaft zonder dat je dat ook terug ziet, het orkest, de cups, ik weet de helft niet meer. Ze kunnen er een kofferbak sale van houden om de pot weer te spekkenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:01 schreef Frummelie het volgende:
Het lijkt erop dat Jappie en Jeff weer een beetje naar elkaar toe trekken...
Nu helaas welquote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:24 schreef pingu66 het volgende:
Gelukkig, Babbelbitch is nog niet aan......wat een rust.
Wel leuk om Jeff en Jappie samen te zien... hopelijk wordt het meer dan alleen speltechnisch...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:05 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ze hebben het vooral over het spel en laten elkaar uitpraten dat cheelt al En eens zijn ze het niet echt maar kunnen wel alle uiten zonder ge oh Daar moet Babette van leren. En het geld uitgeven, hoeveel is er al aangeschaft zonder dat je dat ook terug ziet, het orkest, de cups, ik weet de helft niet meer. Ze kunnen er een kofferbak sale van houden om de pot weer te spekken
ik hoop dat het niet dat het goedkomt , blijft toch hangen vrees ikquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:07 schreef lojanda het volgende:
Babette onder de douche vraagt aan Wendy die de badkamer in komt hoe het gaat en Wendy geeft aan slecht. Hoe komt het vraagt Babette waarop Wendy zegt gewoon door alles.
Volgens mij zei Babette toen dat het wel goed komt.. ik hoop het echt..
Ja dat zei Babette wel... maar ze doet er wel heel luchtig over.. net of ze er niet wakker van ligt, ik vind dat toch een beetje triestig..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:07 schreef lojanda het volgende:
Babette onder de douche vraagt aan Wendy die de badkamer in komt hoe het gaat en Wendy geeft aan slecht. Hoe komt het vraagt Babette waarop Wendy zegt gewoon door alles.
Ik vind het ook zielig hoor en Babette is op dit moment echt heel hard. Ik vraag me dan ook nog steeds af waar het echt vandaan komt en ben daarom ook benieuwd dat wanneer ze echt met elkaar praten zonder dat er anderen bij zijn wat er dan uit komt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat zei Babette wel... maar ze doet er wel heel luchtig over.. net of ze er niet wakker van ligt, ik vind dat toch een beetje triestig..
Verwacht wat nieuwe glimmertjes bij die 2quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:24 schreef lojanda het volgende:
Wat een onzin die betogen die Marciano en Isaac houden over de 1000 euro stelling. Ze hebben dan geen geld meer nodig voor evenementen want dat kun je dan van dat geld. Daar geloof ik echt helemaal niets. Dat geld gaat echt op aan eigen spullen. Dit gelul is alleen maar om mensen te overtuigen om toch toe te geven.
Dat denk ik ook..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verwacht wat nieuwe glimmertjes bij die 2
Heb echt wel te doen met Wendy, zo sneu gisteren.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:07 schreef lojanda het volgende:
Als mensen het niet gelijk opmaken aan hebbedingetjesquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:24 schreef lojanda het volgende:
Wat een onzin die betogen die Marciano en Isaac houden over de 1000 euro stelling. Ze hebben dan geen geld meer nodig voor evenementen want dat kun je dan van dat geld. Daar geloof ik echt helemaal niets. Dat geld gaat echt op aan eigen spullen. Dit gelul is alleen maar om mensen te overtuigen om toch toe te geven.
Ik herken Babette niet meer.. ik hoop ook dat ze nog gaan praten al is het alleen maar voor een goede verstandhouding... maar Wendy slaat zo snel dicht vol emotie, dat vind ik zo sneu..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het ook zielig hoor en Babette is op dit moment echt heel hard. Ik vraag me dan ook nog steeds af waar het echt vandaan komt en ben daarom ook benieuwd dat wanneer ze echt met elkaar praten zonder dat er anderen bij zijn wat er dan uit komt.
Ik blijf het jammer vinden want ondanks dat ze heel erg verschillen en beiden buiten een heel ander leven hebben.. ze hadden het wel altijd leuk met elkaar.
Ja ik kan het ook niet goed aanzienquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb echt wel te doen met Wendy, zo sneu gisteren.
En dan die arrogantie die Babette uitstraalt momenteel.quote:
Ja bijzonder hé...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:34 schreef Lovely het volgende:
Goedemorgen, wat zijn ze allemaal vroeg wakker en uit bed
het is dan ook een valse kraaiquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:37 schreef Lovely het volgende:
Babt heeft muziek op gezet en is nu lekker aan t dansen en aan t vals mee zingen
Ik snap ook wel wat ze zeggen wat is nu het bedrag wat we dan hebben gekregen over een heel jaar? We maken hier iets unieks mee en dat kan dan ook nog erg leuk zijn en er blijft genoeg over voor de winnaar. Dus ik snap dat ook.. is het nodig? Nee het is niet nodig. Maakt het je verblijf leuker? Dat denk ik wel en zeker voor sommigen. Moraima zei gisteren ook dat ze buiten dat geld niet te besteden heeft en hier kan het wel. Ondanks dat het misschien hebberig is kan ik me er wel iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als mensen het niet gelijk opmaken aan hebbedingetjes
Die 500 die ze laatst gekregen hebben zo ook genoeg zijn tot het einde van het spel
Ja ware aard komt steeds meer in meer naar boven, van wat ik hier soms mee leesquote:
Ik herken dat wel want ik ga op zo’n moment ook huilen. Ik kan het ook niet rijmen van Babette want die is altijd van mensen troosten en knuffelen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik herken Babette niet meer.. ik hoop ook dat ze nog gaan praten al is het alleen maar voor een goede verstandhouding... maar Wendy slaat zo snel dicht vol emotie, dat vind ik zo sneu..
Ja ze hadden plannen samen als ze uit de loods zouden zijn.. heel erg jammer...
mensen troosten en knuffelen. Dat is nep van Babette. Een kunstje.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik herken dat wel want ik ga op zo’n moment ook huilen. Ik kan het ook niet rijmen van Babette want die is altijd van mensen troosten en knuffelen.
Niet dat ik weet maar wel een beetje vreemd... ze moesten gisteren wel allemaal naar kamer 5 misschien heeft het daar iets mee te maken..quote:
Ja ik heb de hele tijd een krop in mijn keel als ik het ziequote:
Nou een verdienopdracht niet en een eliminatie ook niet lijkt, misschien voor een challenge?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:41 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb gisteren Zoe wel horen zeggen tegen Babette dat ze allemaal naar kamertje 5 moesten want er was iets??.. misschien heeft dat iets met het vroeg wekken te maken... dat iedereen gewoon z'n mand uit moet.
[..]
Niet dat ik weet maar wel een beetje vreemd... ze moesten gisteren wel allemaal naar kamer 5 misschien heeft het daar iets mee te maken..
Ik zie het toch anders bij Babettequote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan die arrogantie die Babette uitstraalt momenteel.
Ik hoop dat meer mensen haar snel door gaan krijgen.
Ik zie net stream 1 het lijkt wel een vakantie land,
En op stream 2 zijn de mannen elkaar de bovenbenen aan het opmeten die van Isaac is 61 cm
Mooi dat ze Moraima aan het bewegen krijgt en leuk om te zien dat er meer mee gaan doen. Dit is voor Sasha ook wel goed denk ik met haar Long COVID. Is toch relaxter voor haar dan het zware sporten.quote:
Ze is en blijft altijd verantwoordelijk voor haar eigen gedrag.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zie het toch anders bij Babetteer is gewoon iets waarom dit is gebeurd en hoop dat we daar nog achter komen.
De tweede dag al, ze heeft er ook echt zin inquote:
Ja wel leuk om te zien, als ze actief bezig zijn met bewegen in een groepjequote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mooi dat ze Moraima aan het bewegen krijgt en leuk om te zien dat er meer mee gaan doen. Dit is voor Sasha ook wel goed denk ik met haar Long COVID. Is toch relaxter voor haar dan het zware sporten.
Nou hopen dat ze het volhoudt loopt ze ook nog steeds elke dag een rondje met jeff?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tweede dag al, ze heeft er ook echt zin in
Dat denk ik dan weer nietquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:42 schreef chufi het volgende:
Degene die niet denken te gaan winnen zou het aan hun reet roesten hoeveel geld er uit de pot gaat... integendeel bestel nnaar bestel maar ... er kan er maar 1 winnen.. en met 7 ton of 8 ton who cares..
Dat denk ik dus echt niet. Dat zal vast bij sommige zijn maar niet bij diegene die het er toe doen bij haar. Het is nog steeds een spel waar ze in zitten dus ook zij speelt het maar ik kan en wil niet geloven dat Wendy een spel voor haar is.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
mensen troosten en knuffelen. Dat is nep van Babette. Een kunstje.
Ik denk dat dat te maken had met de stelling.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:41 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb gisteren Zoe wel horen zeggen tegen Babette dat ze allemaal naar kamertje 5 moesten want er was iets??.. misschien heeft dat iets met het vroeg wekken te maken... dat iedereen gewoon z'n mand uit moet.
[..]
Niet dat ik weet maar wel een beetje vreemd... ze moesten gisteren wel allemaal naar kamer 5 misschien heeft het daar iets mee te maken..
Of ze hebben te horen gekregen dat ze allemaal iets actiever moeten zijn...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou een verdienopdracht niet en een eliminatie ook niet lijkt, misschien voor een challenge?
Ik heb geen idee...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat dat te maken had met de stelling.
Ik snap dat niet, je wist toch waar je in ging en dat je niets kon in dit jaar.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik snap ook wel wat ze zeggen wat is nu het bedrag wat we dan hebben gekregen over een heel jaar? We maken hier iets unieks mee en dat kan dan ook nog erg leuk zijn en er blijft genoeg over voor de winnaar. Dus ik snap dat ook.. is het nodig? Nee het is niet nodig. Maakt het je verblijf leuker? Dat denk ik wel en zeker voor sommigen. Moraima zei gisteren ook dat ze buiten dat geld niet te besteden heeft en hier kan het wel. Ondanks dat het misschien hebberig is kan ik me er wel iets bij voorstellen.
Iedereen is verantwoordelijk voor hun eigen gedrag, ten alle tijden. Dat is hier en ook daar in de loods.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is en blijft altijd verantwoordelijk voor haar eigen gedrag.
En als er iets gebeurd zou zijn dan had zeker Wendy of Zoë dat wel geweten denk ik
Ik ook hoor en ook leuk om naar te kijken. Even geen gezeik en het gewoon leuk hebbenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wel leuk om te zien, als ze actief bezig zijn met bewegen in een groepje
Ik zou het geen probleem vinden als het mensen gelukkig maakt.. er is geld genoeg en soms wat verbrassen als het kan is echt heel erg leuk.. dat zijn van die kleine geluksmomentjesquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, je wist toch waar je in ging en dat je niets kon in dit jaar.
Dat het nu toch kon is mooi meegenomen, ze hebben al veel gehad he, de afgelopen maanden al 800 euro
Er vindt een vetmeeting plaats in de loods, nu bij Jeff
Babette heeft inderdaad gezegd dat ze niet begrijpt dat Wendy haar niet in vertrouwen neemt wat betreft Jappie daarna is dat gezeik begonnen... ik snap ook niet dat Babette dat niet aankaart..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Iedereen is verantwoordelijk voor hun eigen gedrag, ten alle tijden. Dat is hier en ook daar in de loods.
Ik denk nog steeds dat het Babette gaat om het liegen over Jasper en het wel delen met anderen. Dat heeft voor haar denk ik toch met een stukje vertrouwen te maken.
Hier idem dito..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:57 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
Ik was best pro babette, niet als winnaar maar wel bij de finalisten.
Maar wat valt ze me tegen zeg. Wat een secreet is ze geworden.
Nadat ze gestopt is met roken en drinken en ze geheel een ander persoon geworden.
Kijkt op anderen neer ongelooflijk.
Bah ze is een naar mens geworden.
Ik had haar al langer door. Maar ze is al begonnen met haar strijd tegen Wendy toen ze nog rookte hoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:57 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
Nadat ze gestopt is met roken en drinken en ze geheel een ander persoon geworden.
Zo was ze altijd al. Al die interesse was geveinsd.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:57 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
Ja drie dagen lang alquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:02 schreef mootie het volgende:
Zoe, Janet en Wendy verbazen zich over de hoeveelheden bier die Jeff drinkt.
zo was ze altijd al, een rancuneus persoon. Heeft het lang weten te verbergen onder een heel dun laagje beschaving.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:57 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
Met zn allen vermoed ik en zelfs Janet dronk meequote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde iets van 1,5 krat in drie dagen. Hoorde ik dat goed of ging dat om iets anders?
Zo heb ik haar altijd al gezien, en zoals je zegt ze was daarvoor al bezig tegen Wendy en maar roddelen over haa tegen Zoëquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:04 schreef Verida het volgende:
[..]
zo was ze altijd al, een rancuneus persoon. Heeft het lang weten te verbergen onder een heel dun laagje beschaving.
Ze was al met haar hetze tegen Wendy begonnen voor ze stopte met roken en drinken.
Mirthequote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:05 schreef Judiwi het volgende:
6 pakken melk in 1,5 dag. Wie heeft dat allemaal opgedronken.?
Had mijn post al weggehaald, dacht beter niet posten als ik het niet zeker weetquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Met zn allen vermoed ik en zelfs Janet dronk mee
Zelfs Zoe en de boys en Eunice ....quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had mijn post al weggehaald, dacht beter niet posten als ik het niet zeker weet
ZOu kunnen Wendy en Marciano dronken ook
Geef anderen ook eens ruimte op hun mening, jij kan niet zeker weten of de FEBO wel of niet iets ingebouwd heeft.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet zeker dat ze dat wel kunnen
die zijn echt niet dom
die bouwen altijd dergelijke constructies in
Dat is toch niet veel met 16 mensen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:05 schreef Judiwi het volgende:
Denk dat het niet zo veel is, met nog zoveel mensen is het minder dan een halve liter pp.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:05 schreef Judiwi het volgende:
En dat bedoel ik.. z moet dat gewoon zeggen en dan kan Wendy het uitleggen. Ik denk dat het nog niet is gebeurd omdat er altijd anderen bij zijn. Dan is het wie doet als eerste een poging om echt even met z’n tweeën te praten.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Babette heeft inderdaad gezegd dat ze niet begrijpt dat Wendy haar niet in vertrouwen neemt wat betreft Jappie daarna is dat gezeik begonnen... ik snap ook niet dat Babette dat niet aankaart..
maar waarom zou Wendy verantwoording af moeten leggen aan Babette?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dat bedoel ik.. z moet dat gewoon zeggen en dan kan Wendy het uitleggen. Ik denk dat het nog niet is gebeurd omdat er altijd anderen bij zijn. Dan is het wie doet als eerste een poging om echt even met z’n tweeën te praten.
Ik ben benieuwd...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dat bedoel ik.. z moet dat gewoon zeggen en dan kan Wendy het uitleggen. Ik denk dat het nog niet is gebeurd omdat er altijd anderen bij zijn. Dan is het wie doet als eerste een poging om echt even met z’n tweeën te praten.
Ik vind het zelfs weinig.. maar zes pakken melk van een liter en daar dan 1,5 dag mee kunnen doen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat het niet zo veel is, met nog zoveel mensen is het minder dan een halve liter pp.
Babette zou ook eerlijk kunnen zijn door aan Wendy toe te geven wat haar dwars zit.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat hoeft ze zeker niet maar dan blijft het wel vreemd dat ze het wel met anderen deelt maar liegt tegen Babette als ze het vraagt. Dat is je bestie en daar ga je tegen liegenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:16 schreef Verida het volgende:
[..]
maar waarom zou Wendy verantwoording af moeten leggen aan Babette?
typisch mannen onder elkaarquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:41 schreef schizolientje het volgende:
wat een verschrikkelijke ouwe wijven zijn de bro s. En dan doe ik de ouwe wijven tekort. Uiterlijk, stoere taal goud ( kraaien) en nu alle lichaamsdelen opmeten en stiekem kijken wie de grootste heeft ( denkik)
quote:
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette zou ook eerlijk kunnen zijn door aan Wendy toe te geven wat haar dwars zit.
zeker welquote:
Ik heb nog nooit vrienden lichaamsdelen zien meten en vergelijken. Dan zal ik de uitzondering zijn.quote:
Kan ze de rest van de dag weer rubikkubbenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:22 schreef lojanda het volgende:
Sasha heeft genoten van het dansen en is weer helemaal blij
Dat mag zolang ze maar niet chagrijnig wordtquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ze de rest van de dag weer rubikkubben
Tja de volgende eli komt eraan.....dus ( bijna)iedereen meteen weer bondenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:32 schreef Monique___ het volgende:
is het weer helemaal oke tussen eunice en mirthe zie ze weer vaker samen keuvelen
Zat daarstraks met janet in de Canadaquote:
Gewoon normaal met elkaar omgaan. Ze wonen nu eenmaal in hetzelfde huis. Mirthe heeft goed haar grenzen aangegeven en kookt sowieso niet meer met Eunice.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:32 schreef Monique___ het volgende:
is het weer helemaal oke tussen eunice en mirthe zie ze weer vaker samen keuvelen
Dat is best een eind wegquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat daarstraks met janet in de Canada
Ja dat kan er ook weer onderzittenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tja de volgende eli komt eraan.....dus ( bijna)iedereen meteen weer bonden
goed he , als sas het maar leuk vindquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ze de rest van de dag weer rubikkubben
pfffffffffff gala jurk voor morrie , wat nog zal ze nog erst moeten afvallenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dat kan er ook weer onderzitten
Hoor eunice vragen aan brabbel waar die 800 euries voor zijn
brabbel legt uit over het gala wat morrie graag zou willen doen.. ze hebben prijsopgave gedaan, 250/300 euro op zalando daarvoor
en dan nog de poolparty nieuwe bikini en kimono, wordt mooie poolparty, elke week kan je laatste zijn, dus als je een evenement wilt organiseren pak je dat van je eigen geld
blabla sportsetje kopen
Heb toch echt wel brabbel met ice en zowie zien kijken op kantoor voor een wit badpakachtig ding van 2 tientjes voor de poolparty![]()
![]()
ze wil gewoon hebbuh hebbuh
er zijn ook galajurken in grote maten te koopquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
pfffffffffff gala jurk voor morrie , wat nog zal ze nog erst moeten afvallen
Voor die poolparty ( waar Babbel eerst helemaal geen zin in had) is al 450 Ī uitgetrokken.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dat kan er ook weer onderzitten
Hoor eunice vragen aan brabbel waar die 800 euries voor zijn
brabbel legt uit over het gala wat morrie graag zou willen doen.. ze hebben prijsopgave gedaan, 250/300 euro op zalando daarvoor
en dan nog de poolparty nieuwe bikini en kimono, wordt mooie poolparty, elke week kan je laatste zijn, dus als je een evenement wilt organiseren pak je dat van je eigen geld
blabla sportsetje kopen
Heb toch echt wel brabbel met ice en zowie zien kijken op kantoor voor een wit badpakachtig ding van 2 tientjes voor de poolparty![]()
![]()
ze wil gewoon hebbuh hebbuh
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het ook zielig hoor en Babette is op dit moment echt heel hard. Ik vraag me dan ook nog steeds af waar het echt vandaan komt en ben daarom ook benieuwd dat wanneer ze echt met elkaar praten zonder dat er anderen bij zijn wat er dan uit komt.
Ik blijf het jammer vinden want ondanks dat ze heel erg verschillen en beiden buiten een heel ander leven hebben.. ze hadden het wel altijd leuk met elkaar.
Zou het Niet zomaar kunnen dat dit door achter gestuurd word. Zogenaamd afstand nemen van elkaar. Babs zegt nu al voor de tweede keer KOMT GOED.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Of info mbt de komende verhaallijntjes?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou een verdienopdracht niet en een eliminatie ook niet lijkt, misschien voor een challenge?
Klopt en daar was , wat de groep niet weet, ook maar 200/250 echt voor de poolparty en de rest voor kleding voor brabbel ice zowie!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Voor die poolparty ( waar Babbel eerst helemaal geen zin in had) is al 450 Ī uitgetrokken.
En bij de 500 euro vorige keer zeiden ze ook dat is het laatste nu hoeven we niets meer
Waarom geeft Eunice haar geld wat ze nog heeft niet uit aan het gala evenement?
Eunice gaat nog wel switchen voor die 800Ī stelling om in een goed daglicht te komen.
Ze brabbelt zich ook weer overal uit hequote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:50 schreef pingu66 het volgende:
Babbel maakt het allemaal niet uit dat geld. Ze heeft genoeg kleren ze vindt het vooral interessant wat het met mensen doet al dat geld hoe mensen bewegen ,veranderen![]()
Echt wat een gelul weer.
Het heeft helemaal geen zin om vragen te stellen aan mensen zoals bv Babette, of Isaac, Zoe, Jeffrey of zelfs Rupert ( die mijn favo is) Die mensen zullen "liegen" en zeggen alles om hun zin te krijgen en de volgende keer zeggen ze net zo makkelijk ik ben van mening veranderd. En dat Mag.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:46 schreef Monique___ het volgende:
Bern: kunnen we dan niet gewoon zeggen we delen het bedrag door 16 dan krijgt iedereen 50 k en dan is het klaar!
wat je zegt; je maakt die 800 op , geluksmomentje en dan weer een nieuwe stelling
brabbel: ik ben daar niet zo voor, je kunt voor de stelling ook zeggen dat je dat niet wilt, waarom zo groot?
je kunt ook zeggen je kunt ook goud of een auto kopen als ik dat wil hebben koop ik dat buiten
ik hoef niet grote memorable dingen te kopen ik hoef dat geld niet.
Bern: als hetgeen wat jullie zoeken de vrijheid om je eigen geld te kunnen besteden, dat gaat een keer op, maar je kunt dan toch ook 50 k aan ieder geven en als dat op is , dan is het echt op
brabbel: de gele kaarten dat is 100k he! dat is veel, ze gunt het de winnaar niet?
kreeg het even niet mee
vind het wel zinnig wat bern zegt
bern: dus je wilt wat uitgeven en overhouden voor de winnaar wat wil je overhouden voor de winnaar?
brabbel: 850 k
Mirthe had 7 verwacht.
Ze schakelt altijd snel en heeft overal wel haar woordje op klaar.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:57 schreef pingu66 het volgende:
Het is wel knap dat Babbet zo non stop kan ratelen bijna zonder komma's en punten en zonder stotteren onzin uitkramen. Die Babbel kan zo de politiek in.
Jan Wiellum zou dit niet goedkeuren van zijn yogasmurfquote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:00 schreef pingu66 het volgende:
Haha wat zou Jan Wielum er van vinden dat ze nu op groen gaat staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |