Ze is zo schijnheilig als maar zijn kan, zelf lullen en wijzen en als een ander het doet dan zijn de rapen gaar..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
het hele gezeik is begonnen met babs die niet met Wendy ging praten over iets wat haar dwars zit over Wendy
Babs is echt focking schijnheilig
En weer Jeff afzeiken, haar drinkmaatje vanaf het beginquote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:07 schreef greysbones het volgende:
Babs is zich lekker aan het inlikken bij Rupie
Deze klopt helemaal.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
de vrouwelijke versie van MJ;s thriller lacheinde
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:14 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zou dit het eerste positieve van zoe zijn
Wat een waas gelul, je mag iemand of niet...en of diegene iets kan??? als het feit dat iemand iets niet kan voor jou zo belangrijk is om die persoon te mogen ben je een eerste klas flapdrolquote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:11 schreef KinKiJan het volgende:
Het gaat nu niet meer om 'ik vind jou leuk of niet leuk' volgens Babs, je gaat toch kijken of iemand iets wel of kan?
Komt ze nu achter. Dat was de hele reden dat Jerrold naar huis gestuurd was.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie het niet goed met die kleuren match met de bank..
Ze nam het vanmiddag ook voor Wendy op, stond ik van te kijkenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:14 schreef greysbones het volgende:
zoe moet zich helemaal verantwoorden nu bij babs
Zoe is nu de baas, niet Babsquote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:14 schreef greysbones het volgende:
zoe moet zich helemaal verantwoorden nu bij babs
Ah mijn excuses, ik heb er niet duidelijk bijgezet dat ze het over stemmen bij eliminaties hadquote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat een waas gelul, je mag iemand of niet...en of diegene iets kan??? als het feit dat iemand iets niet kan voor jou zo belangrijk is om die persoon te mogen ben je een eerste klas flapdrol
Ik zou zeggen "prima":quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:15 schreef greysbones het volgende:
babs nu dreigen
als je nu op rood gaat staan
sta ik volgende maand ook op rood
Dat zei ik vorige maand al toen ze voor 500 instemden voor het einde... maak er 500 per 3 komende laatse maanden vanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:16 schreef Thorelf het volgende:
elke maand 200 is anders dan nu 800.. want dan willen ze volgende maand weer
Hoho niet de aanval op de man maar meer op wat zij daar doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah mijn excuses, ik heb er niet duidelijk bijgezet dat ze het over stemmen bij eliminaties had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |