Wanneer vertrek je?quote:
Misschien kun je tong80 meenemen om een reisverslag te maken!quote:
Ik denk niet dat hij dat overleeftquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je tong80 meenemen om een reisverslag te maken!
Aanvaardbare risico's moet je gewoon durven nemen!quote:
Dat is wel een verdiende winnaar.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:26 schreef TLC het volgende:
Doelpunt van het seizoen van Kramer
https://nos.nl/artikel/24(...)punt-van-het-seizoen
Dan los jij het maar op als ik hem tijdens het verslag van boord gooiquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aanvaardbare risico's moet je gewoon durven nemen!
Je bent net begonnen, nu nog die met 4 woorden in 1 puzzel.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 07:59 schreef Speedfight het volgende:
Woordle 714 6/6
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟨⬜🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Pfew!!!!
Woordle6 510 6/6
⬜⬜⬜⬜⬜🟨
⬜⬜⬜🟨🟨🟩
⬜⬜⬜🟨🟨⬜
⬜🟩⬜🟩🟨⬜
🟨⬜🟨⬜⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Pfoeee
Nou dit was mij t ochtendje weer wel. Klaarwakker.
Doet altijd zo'n pijn aan mijn zelfvertrouwen, gaat Dombo weer stoer doen..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bent net begonnen, nu nog die met 4 woorden in 1 puzzel.
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:28 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Doet altijd zo'n pijn aan mijn zelfvertrouwen, gaat Dombo weer stoer doen..
Dit bedoel ikquote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
🟨⬜⬜🟨⬜ 🟨🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜🟨🟨
⬜⬜🟩🟩⬜ ⬜⬜🟨⬜⬜
⬜⬜🟨⬜⬜ ⬜🟩🟩⬜⬜
⬜⬜🟨⬜⬜ ⬜🟩🟩🟨🟨
⬜⬜🟨🟨⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬜⬜⬜⬜ ⬜🟨🟩⬜🟨
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜🟩🟩🟩⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨🟨⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜🟨
🟨🟨🟨⬜⬜ ⬜⬜⬜🟩⬜
⬜🟨🟨⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜🟨
🟩⬜⬜⬜🟩 ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordlewordle.com(...)sc2NoYXQsem9tZXI6bmw
Hoezo stoer?
Deze kan ik ookquote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:32 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb 3/4 woorden in de Quordle opgelost.
🟩🟩
🟩🟧
Kun jij deze 4 woorden raden?
https://quordlewordle.com(...)scm9uZGUsanVpc3Q6bmw
Rip. Kut ochtend.
Via mobiel doet hij alleen die vier blokjes, op PC krijg je hem helemaal.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:38 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Dit bedoel ik![]()
Hoe doe jij m helemaal kopiëren?
Ik doe kopieer puzzel met emoji's en dan krijg ik die korte.
Aaaah vandaar. Ik dacht al, t lukte mij eerder wel. Maar dat was op de pc hahaha.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Via mobiel doet hij alleen die vier blokjes, op PC krijg je hem helemaal.
Stomme functie.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mannen, die UI ga ik echt wel veranderen maar ik zit even in een drukke periode. Zal het zo snel mogelijk regelen @:afcniels .
Wat is er met je ui?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mannen, die UI ga ik echt wel veranderen maar ik zit even in een drukke periode. Zal het zo snel mogelijk regelen @:afcniels .
Succes! Toernooitjes zijn altijd wel leuk hè.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:22 schreef onlogisch het volgende:
Morgen een toernooi met onlo jr. @:lange_Lans
Wat een gelul. Je bent echt een kanker watjequote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Haiquote:
@PietjePuk2000 was te druk bezig met het posten in het Ajaxtopicquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is echt 2 tellen. Wat een kwast ben je toch.
Je komt wel steeds dichterbij, binnenkort komt er een glorieuze dag!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:32 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb 3/4 woorden in de Quordle opgelost.
🟩🟩
🟩🟧
Kun jij deze 4 woorden raden?
Rip. Kut ochtend.
Ik schoot hardop in de lach in de stilte coupéquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je komt wel steeds dichterbij, binnenkort komt er een glorieuze dag!
Ik heb deze Quordle in 8/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜⬜🟨⬜⬜ 🟨🟨🟨🟨⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜🟩
🟨⬜⬜⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩⬜🟨⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟩🟩⬜🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜🟨🟨🟨 ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜⬜🟨🟨🟨
⬜🟩⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜🟨🟨
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
🟨🟨⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
Je bent zelf lekker!quote:
Ik zag gisterenavond in Heemskerk de spelersbus van FC Volendam. Geen idee wat die daar te zoeken had.quote:
Misschien voor een jeugdteam. Het lijkt me wat ver weg om die bus daar te parkeren.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zag gisterenavond in Heemskerk de spelersbus van FC Volendam. Geen idee wat die daar te zoeken had.
Goedenavond!quote:
Leuk dit, moeilijker maar veel leuker dan wordlequote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je komt wel steeds dichterbij, binnenkort komt er een glorieuze dag!
Ik heb deze Quordle in 8/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜⬜🟨⬜⬜ 🟨🟨🟨🟨⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜🟩
🟨⬜⬜⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩⬜🟨⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟩🟩⬜🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜🟨🟨🟨 ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜⬜🟨🟨🟨
⬜🟩⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜🟨🟨
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
🟨🟨⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
Niet met kanker schelden.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een gelul. Je bent echt een kanker watje
Je bent er wel van opgeknapt!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
@:AFCniels heeft een nieuwe voor me gemaakt.
Ja, het is maar een jaar!quote:
Jodenwijkquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:36 schreef KingRoland het volgende:
@:tarado Buitenveldert is toch wel een prima wijk hoor
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
was vanmiddag naar amsterdamse bos geweest, Inso.
Ik at patat met kaas in 1998 op de Seaside boardwalk in New Jersey, en dat was echt heel erg lekker. Dat was geen plakje overigens.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:50 schreef AFCNiels het volgende:
@:Drizzt_Dourden misschien een idee voor je!
[ twitter ]
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
quote:
En met jou?quote:
Woordle 715 6/6quote:
Can relatequote:Op zondag 4 juni 2023 09:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Woordle 715 6/6
🟨⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 511 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
🟩⬛⬛⬛🟨🟨
🟩🟩⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Uh, oke
Pfoequote:Op zondag 4 juni 2023 10:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als ik met jou spreek verdwijnen de donkere wolken
Haha. Pietje is voor Ajax.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mijn xiamonmoni laadt definitief niet meer op dus ben nu gebonden aan een iPad voor internetquote:
Voor welke ga je?quote:Op zondag 4 juni 2023 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn xiamonmoni laadt definitief niet meer op dus ben nu gebonden aan een iPad voor internet
Even een nieuwe xiamononi kopen.
Zelf gemaaktquote:Op zondag 4 juni 2023 13:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Drie Duitslanden, twee Frankrijken, maar Geenitalïen.
quote:Op zondag 4 juni 2023 13:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zelf gemaaktIk voel me echt een artiest nu!
[ afbeelding ]
WTF ik werd beflikkerd!quote:
tsja Ajaccioquote:Op zondag 4 juni 2023 15:30 schreef Oriente het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)graceful-scenes.html
Samenvatting
Fans of French club Ajaccio ATTACK an eight-year-old Marseille supporter with brain cancer in disgraceful scenes... with the young boy's shirt ripped off him and BURNT on shameful night
Echt geen woorden meer voorwtf
We juichen eerst een stukje voor Sparta.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De laatste keer Benzema vandaag, makker.
In Marseille is niemand goed in zijn bovenkamerquote:Op zondag 4 juni 2023 15:30 schreef Oriente het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)graceful-scenes.html
Samenvatting
Fans of French club Ajaccio ATTACK an eight-year-old Marseille supporter with brain cancer in disgraceful scenes... with the young boy's shirt ripped off him and BURNT on shameful night
Echt geen woorden meer voorwtf
Ik ga naar de Belgische ontknoping, dat gaat een topshow van jewelste wordenquote:
Waar gaat hij naar toe?quote:Op zondag 4 juni 2023 16:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De laatste keer Benzema vandaag, makker.
we hebben ze eerst moeilijk rijk gemaakt en toegang gegeven tot de sport en nu halen ze 'onze' bejaarden spelertjes wegquote:
Kwestie van tijd voordat ze in hun prime daar naar toe trekken.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
we hebben ze eerst moeilijk rijk gemaakt en toegang gegeven tot de sport en nu halen ze 'onze' bejaarden spelertjes weg
hoort erbij
Denk jij dat er ooit een (echte top )speler, die op zijn top is, gaat spelen.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
we hebben ze eerst moeilijk rijk gemaakt en toegang gegeven tot de sport en nu halen ze 'onze' bejaarden spelertjes weg
hoort erbij
Kwestie van tijd. Weet je nog in 2007, dat City een flutclub was. En 'dat Robinho echt de enige geldwolf was'quote:Op zondag 4 juni 2023 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk jij dat er ooit een (echte top )speler, die op zijn top is, gaat spelen.
Die heb ik ook net opgezet. Volgens mij voor de eerste keer dit seizoen dat ik iets van Belgische competitie zie dit seizoen.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Even kijken of Van Bommel kampioen wordt.
Het hangt wel samen met de waarde van olie, zonder dat hebben ze daar alleen nog zand.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kwestie van tijd. Weet je nog in 2007, dat City een flutclub was. En 'dat Robinho echt de enige geldwolf was'![]()
We zijn nog geen 20 jaar verder en de mondiale top speelt er.
dan mag je nog altijd rouwen om een voetbalgod.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoort erbij
Antwerp staat stijf van de stress, Dortmundstyle.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heb ik ook net opgezet. Volgens mij voor de eerste keer dit seizoen dat ik iets van Belgische competitie zie dit seizoen.
waarom niet?quote:Op zondag 4 juni 2023 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk jij dat er ooit een (echte top )speler, die op zijn top is, gaat spelen.
Daar heeft de coach gelukkig nooit last van.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Antwerp staat stijf van de stress, Dortmundstyle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |