'+' zijn de Christenenquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit is niet meer te doen zo hoor.
Niet? Tot zover nog geen last mee gehad offline. Vertel ons je nare ervaringen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Misschien bedoelen ze een tolk?quote:
Bij een APC denk ik toch meer aan dit ding:quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
huh? dat kunnen ze dan toch ook in 1 keer vieren, scheelt weer kosten.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:35 schreef Enchanter het volgende:
Volgens mij is pride in Amsterdam verdeeld over 2 weken , 1 week voor de LGB gemeenschap en de andere week voor mensen met een geestelijke afwijking.
En volgens mij praten ze tegenwoordig over 2SLGBTQi+
2S staat voor 2 spirit
Wat ik heb begrepen (ken wat homo's in Amsterdam) , dat ze het over 2 weken hebben verdeeld.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:40 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
huh? dat kunnen ze dan toch ook in 1 keer vieren, scheelt weer kosten.
Halloween en pride dagen lijken ook beetje op elkaar lol veel enge monsters op straatquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:11 schreef Metalfrost het volgende:
Ik snap niks van pride month. Alles wat overgewaaid komt vanuit Amerika moet ineens elders ook maar hoofdprioriteit zijn. En op het moment dat je zegt dat je tegen bent, ben je ineens een transfoob, homohater of anderszins.
Ummmm wat mij ook opviel dan was toen ik tv beelden zag 10 jaar geleden al ofzo veel full grown mannen met stoppels op hun kin en dan ook nog roze en paarse glitter make up erover doen en dan ook vaak het type man dat niet echt gezond eet enzo dus ik had vanaf het eerste moment al ewwwww geen zin om daar heen te gaan,quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:33 schreef Confetti het volgende:
Voor deze gekte moet een drastische oplossing worden gezocht binnen nieuwe wettelijke kaders. Er moet toch een moment komen dat de grote zwijgende stille meerderheid zegt: genoeg met jullie freakshow.
Ik noem het gewoon de letterbak-gemeenschap 🤷🏼quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ha ja dat denk ik vaak ookquote:Op vrijdag 2 juni 2023 00:58 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik probeer het oprecht door een 'alles moet kunnen'-inclusiviteitsbrilletje heen te zien.
Maar mijn god wat een engerdjes zitten er tussen zeg. Bah.
Wanneer ik nadien denk dat het niks toevoegt aan de discussie, ja, dan haal ik het weg.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 01:50 schreef realnice11 het volgende:
[..]
Ha lol modereer je je zelf tegenwoordigdas handy?
Cisquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:31 schreef Fok-it het volgende:
Hm les,homo,bi, trans,interseks,queer,aseksueel
Daarna wordt het lastig.
Pan I guess? En de C.
Hmm..
Cuck misschien? @:Kaneelstokje
Dat is het hem nou juist.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:33 schreef Confetti het volgende:
Voor deze gekte moet een drastische oplossing worden gezocht binnen nieuwe wettelijke kaders. Er moet toch een moment komen dat de grote zwijgende stille meerderheid zegt: genoeg met jullie freakshow.
Waar wil je een discussie over dan?quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:07 schreef Za het volgende:
Deze week is het zover: Pride Month. Althans, in Amerika, want daar staat de hele maand juni in het teken van de LHBTIQAPC+-community. In Nederland hebben we Pride, dat we vroeger Gay Pride noemden. Pride Amsterdam is met een volledige week – 1 augustus tot en met 6 augustus 2023, in Rotterdam begint men al op 1 juni.
Pride is a protest
De officile opening van Rotterdam Pride is op donderdag 1 juni in de Kunsthal. Vanaf 19.00 uur is er een programma met een talk en spoken word. Later op de avond kunnen de voetjes van de vloer tijdens de afterparty. Tegelijkertijd wordt de film ‘Pride from Above’ vertoond in het auditorium.
Op vrijdag 2 juni kun je meelopen met de Pride March 2023. Samen met andere Rotterdammers kom je tijdens de route van 3,5e kilometer in voor gelijke rechten en meer acceptatie van de LGBTIQA+-community. Om mee te gaan met de mars kun je om 19.00 uur verzamelen op het Stationsplein.
Uitgebreide info mbt aanstaande event hier:
https://www.elle.com/nl/lifestyle/g44025992/pride-amsterdam-2023/
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ridemaand-achterhoek
Gisteren kwam ik dit tegen, een non binair hen, voorheen:
[ afbeelding ]
Daarna:
[ afbeelding ]
Heden:
https://youtube.com/shorts/zwdDSZjsOwU?feature=share
De discussie is ongewenst wellicht, maar gezien we dit vieren, vraag ik me af waarom deze discussie zo ongewenst is.
Gialu, hen op de fotos en videos zegt dat ze hiertoe gekomen is nadat ze influencers had gezien, en begreep dat dit was wat hen ook wilde.
Ik vind het verminking, met een hele rits aan fysieke problemen in het verschiet, niet iets om te vieren.
Gay Pride daar kan ik me alles bij voorstellen, maar dit vieren, ik vraag me af of het wel zo'n goed idee is of we van Gay Pride naar LHBTIQAPC+ pride zijn gegaan.
Het is ook een beetje hypocriet dat juist deze hen zo opzienbarend is, vanwege het beeldschoon zijn voorheen. Op zich ziet hen er heden gelukkig uit. YOP
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waar wil je een discussie over dan?
Er zijn mannen die van alle clubs in de Eredivisie de namen van de spelers, hun rugnummers en posities op het veld, de naam van de trainer, het oprichtingsjaar en de mascotte kunnen opnoemen maar nee DIT is echt niet meer te doen hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies het beeld van LHBTI-figuren dat deze wappie-TS op ons over wil brengen, dus z’n opzet is weer eens geslaagdquote:Op vrijdag 2 juni 2023 00:58 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik probeer het oprecht door een 'alles moet kunnen'-inclusiviteitsbrilletje heen te zien.
Maar mijn god wat een engerdjes zitten er tussen zeg. Bah.
Ik ga graag in discussie met TS maar als hij niet aangeeft waar hij over wil discussiren, dan is het lastigquote:
Jaaaaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ga graag in discussie met TS maar als hij niet aangeeft waar hij over wil discussiren, dan is het lastig![]()
![]()
Ik ga straks een lekkere tompouce kopen![]()
[ afbeelding ]
Barbecuen, halve liters naar binnen hengelen en wijven neuken? In de witte mannen week dan iigquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:37 schreef AgLarrr het volgende:
Leuk, ik wens de gemeenschap veel plezier. Zelf wel zin in straight & white pride month nu.. weten we al wat er op dat programma staat?
Some will say its vintagequote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:39 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Barbecuen, halve liters naar binnen hengelen en wijven neuken? In de witte mannen week dan iig
Niet voor iedereen leukquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:47 schreef Momo het volgende:
Nouja leuk toch voor de mensen die hier en naar alle evenementen rond om uitkijken
Die hebben voor 99.9% van hun leven geen last van, dus waarom zouden ze? Van duurder wordend gas en rokers op het terras. Daar hebben we last van.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:33 schreef Confetti het volgende:
quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:35 schreef Enchanter het volgende:
Volgens mij is pride in Amsterdam verdeeld over 2 weken , 1 week voor de LGB gemeenschap en de andere week voor mensen met een geestelijke afwijking.
En volgens mij praten ze tegenwoordig over 2SLGBTQi+
2S staat voor 2 spirit
Ja? Wat voor problemen heb je er van ondervonden?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:30 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Oja, de Pride 'maand' dat tot het einde van de zomer duurt.Nu al klaar mee.
Ook meer dan genoeg homo's en lesbiennes hebben hier helemaal niets mee. Veel heteroseksuelen vinden het daarentegen dan weer fantastisch, en steunen dit soort hysterie actief. Dat is opmerkelijk om te zien en benadrukt dat het helemaal niet alleen meer te maken heeft met homoseksualiteit. Het is eigenlijk vooral een ode geworden aan een bepaald politiek en ideologisch gedachtegoed.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:33 schreef Confetti het volgende:
Vieze ranzige bende.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ga graag in discussie met TS maar als hij niet aangeeft waar hij over wil discussiren, dan is het lastig![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er ook niet zoveel mee, maar boeiend. We hebben een wooncrisis, een inflatiecrisis en een agressieve invasieoorlog op een halve dag rijden van hier maar bij een bepaald type user is zeiken op andermans feestje de prioriteit.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog nooit last van gehad. Wat een zurigheid hier weer.
Niet iedereen kijkt er naar uit, of wenst op 1 hoop gegooid te worden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:47 schreef Momo het volgende:
Nouja leuk toch voor de mensen die hier en naar alle evenementen rond om uitkijken
@Zaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waar wil je een discussie over dan?
Jij bedoelt waarschijnlijk gedram over seks? Want dat is het enige waar moslims graag over praten.quote:
Huh?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:00 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Na al die tijd begrijp ik nu pas je username, star hopper...
Waar wil je discussie over dan? Dat is mij niet duidelijk.quote:
Hij noemt je een homofiel.quote:
Wat is tq+?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:32 schreef Za het volgende:
[..]
Niet iedereen kijkt er naar uit, of wenst op 1 hoop gegooid te worden.
[ twitter ]
Zo staat de meerderheid van de heteromannen in de wedstrijd, beste Howard. Het verschil is dat zij niet azen op mannenbillen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:19 schreef HowardRoark het volgende:
Een losbandige, individualistische en nihilistische seksuele moraal vol met perversiteiten en fantasmen waar een groot aantal progressieven dol op zijn.
Wat ik zo apart vind, is dat ondanks dat homo's bekend staan als modieus en met oog voor ontwerp (vooroordeel, ik weet het), ze een van de meest walgelijk lelijke vlaggen ooit hebben weten te ontwerpen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Klopt noem het gewoon wat het.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit is een uitstekend Twitter account. LGB stoelt op datgeen (de menselijke realiteit) wat de rest wil ontwrichten.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:32 schreef Za het volgende:
[..]
Niet iedereen kijkt er naar uit, of wenst op 1 hoop gegooid te worden.
[ twitter ]
De wedstrijd, Koos? Welke wedstrijd?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo staat de meerderheid van de heteromannen in de wedstrijd, beste Howard. Het verschil is dat zij niet azen op mannenbillen.
Wat betreft dat Pride-feest: Nou en?
Waar heb je precies het idee dat nog winst te behalen valt? Als je de huidige maatschappelijke situatie vergelijkt met een (halve) eeuw geleden is er zo ontzettend veel winst geboekt. De mensen die toen leefden en in onze situatie zaten, hadden voor de helft van de acceptatie die er nu is al meteen getekend.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Je kan je ook druk maken om niks. Ik ben homo, en had er ook al niks mee toen het enkel ging om een gay pride; totaal niet mijn ding, mr het raakt mij totaal niet dat anderen er wel behoefte aan hebben. En het naar hun zin hebben. Laat ze lekker. Niemand die je dwingt om te kijken. Bovendien wat treurig om andere mensen aan te vallen, puur om wie ze zijn. Wederom: laat ze lekker, raakt je toch helemaal niet? In de huidige samenleving zijn er veel betere zaken om je over op te winden. If anything laat dit maar weer eens zien dat het juist goed is dat het nog steeds in het nieuws e.d. komt, want met de acceptatie kan het nog altijd beter.
Je hoeft alleen maar in dit topic te kijken om te zien dat het altijd beter kan nog.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is een uitstekend Twitter account. LGB stoelt op datgeen (de menselijke realiteit) wat de rest wil ontwrichten.
[..]
De wedstrijd, Koos? Welke wedstrijd?
[..]
Waar heb je precies het idee dat nog winst te behalen valt? Als je de huidige maatschappelijke situatie vergelijkt met een (halve) eeuw geleden is er zo ontzettend veel winst geboekt. De mensen die toen leefden en in onze situatie zaten, hadden voor de helft van de acceptatie die er nu is al meteen getekend.
Dat is een uitdrukking, beste Howard.quote:
Wat is het nou, is de acceptatie genoeg in Nederland dus dit soort zaken hoeven niet meer daarom? Aan de andere kun je je alleen vinden in acceptatie voor LGB?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is een uitstekend Twitter account. LGB stoelt op datgeen (de menselijke realiteit) wat de rest wil ontwrichten.
[..]
De wedstrijd, Koos? Welke wedstrijd?
[..]
Waar heb je precies het idee dat nog winst te behalen valt? Als je de huidige maatschappelijke situatie vergelijkt met een (halve) eeuw geleden is er zo ontzettend veel winst geboekt. De mensen die toen leefden en in onze situatie zaten, hadden voor de helft van de acceptatie die er nu is al meteen getekend.
En dat soort losbandigheden heb je ook bij hetero's natuurlijk, stripclub, playboy, chippendales, sexvakantie in Thailand etc. Is maar net waarna je kijkt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is een uitdrukking, beste Howard.
Maar wat ik bedoelde is dat de 'losbandigheid' die jij zo verafschuwt, zich niet beperkt tot de gay-scene. De meeste mannen zouden het liefste ook in het wilde weg rond willen neuken (ietwat gechargeerd, uiteraard).
Exact!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:58 schreef Momo het volgende:
[..]
En dat soort losbandigheden heb je ook bij hetero's natuurlijk, stripclub, playboy, chippendales, sexvakantie in Thailand etc. Is maar net waarna je kijkt.
Ik vind de reacties in dit topic eigenlijk erg meevallen. En de vergelijking met tussen acceptatie en geneeskunde gaat voor mij niet op. Dit laatste is een wetenschap, het eerste betreft een strijd voor wat je zou kunnen zien als 'sociale rechtvaardigheid' en tolerantie. Je moet toch een bepaald einddoel in ogen hebben waar je dan voor streeft. Momenteel is de situatie als volgt:quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar in dit topic te kijken om te zien dat het altijd beter kan nog.
Sowieso onzin natuurlijk om niet nog meer in te zetten op acceptatie; enkel en alleen omdat het nu beter is dan vroeger.
We hebben nu ook meer zorg opties dan jaren geleden. Meer medicijnen. Moeten we daar dan ook maar mee stoppen omdat het al zo veel beter is dan jaren geleden?
Je zult ook zeker hebben onder heteroseksuelen. Dat is immers ook een product van de tegenwoordige cultuur waar we allemaal onderdeel van uitmaken. Desalniettemin zullen de percentages en normen hierin flink van elkaar verschillen. Zo is monogamie over het algemeen onder homo's niet echt een ding, open relaties wel.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is een uitdrukking, beste Howard.
Maar wat ik bedoelde is dat de 'losbandigheid' die jij zo verafschuwt, zich niet beperkt tot de gay-scene. De meeste mannen zouden het liefste ook in het wilde weg rond willen neuken (ietwat gechargeerd, uiteraard).
Ik spreek hier alleen over LGB. De rest hoort daar als je mij vraagt niet bij. Een seksuele orintatie is niet te vergelijking claims die een man of vrouw maakt over haar of zijn vermeende geslacht op basis van de subjectieve belevingswereld. Claims die ook objectief aantoonbaar onjuist zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat is het nou, is de acceptatie genoeg in Nederland dus dit soort zaken hoeven niet meer daarom? Aan de andere kun je je alleen vinden in acceptatie voor LGB?
Een paar nog wel. Dit zegt voornamelijk iets over jouw eigen vriendenkring denk ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Exact!
Zat kerels die 'even' de peepshow induiken als ze met een groepje gasten een dagje Amsterdam doen. En ik ken idd meerdere gasten die naar Thailand op 'sexvakantie' gingen.
Tja, voor jou zijn er weer net een hele groep anderen die vinden dat LGB ook niet erbij hoort en ook uit de samenleving moet verdwijnen. Of die mensen dat nou baseren op geloofsovertuiging of hun algemene overtuiging dat relaties enkel tussen man en vrouw kunnen plaats vinden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:28 schreef HowardRoark het volgende:
Ik spreek hier alleen over LGB. De rest hoort daar als je mij vraagt niet bij. Een seksuele orintatie is niet te vergelijking claims die een man of vrouw maakt over haar of zijn vermeende geslacht op basis van de subjectieve belevingswereld. Claims die ook objectief aantoonbaar onjuist zijn.
Maar is persoonlijke vrijheid wel wat je echt wilt? Want daarmee geef je ook mensen de mogelijkheid om wat anderen doen af te keuren. Ook dat valt namelijk onder het hebben van persoonlijke vrijheid.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja, voor jou zijn er weer net een hele groep anderen die vinden dat LGB ook niet erbij hoort en ook uit de samenleving moet verdwijnen. Of die mensen dat nou baseren op geloofsovertuiging of hun algemene overtuiging dat relaties enkel tussen man en vrouw kunnen plaats vinden.
Wat mij betreft gaat persoonlijke vrijheid voor op vrijwel alles in de samenleving. Ook al kunnen anderen zich niet inleven in een bepaalde beleving van een ander. Ik zou mij ook niet kunnen voorstellen dat ik man zou willen worden, toch wil ik anderen vooral die kans gunnen en respect hebben voor een keuze die ze maken in het leven. Want het is nogal een stap, een transitie. Ik kan begrijpen dat het voor hun ook heel spannend is, hoe bekenden en onbekenden op je gaan reageren. Waarom geen vrijheid voor T?
Wie heeft het over vrienden? Door m'n beroep en het feit dat ik bijna twintig jaar lang elk weekend ging kroegtijgeren, ken ik nogal wat mensen. En ja, daar zitten ook smeerlappen tussen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:28 schreef HowardRoark het volgende:
Een paar nog wel. Dit zegt voornamelijk iets over jouw eigen vriendenkring denk ik.
Eens, het lijkt of deze persoonlijke vrijheid steeds minder een vanzelfsprekendheid is, en mensen elkaar steeds meer gaan corrigeren op dit gebied.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:13 schreef HowardRoark het volgende:
Maar is persoonlijke vrijheid wel wat je echt wilt? Want daarmee geef je ook mensen de mogelijkheid om wat anderen doen af te keuren. Ook dat valt namelijk onder het hebben van persoonlijke vrijheid.
Wederom eens, en een ieder heeft het recht om om persoonlijke redenen deze beweging niet te omarmen.quote:En ik denk trouwens ook dat het hier misgaat met betrekking tot het hele LHBTIQ+ circus wat we tegenwoordig zien. Daar lijkt de insteek namelijk het opdringen van een bepaalde vorm van 'affirming' van anderen hun (vermeende) identiteit. Het is immers niet zonder reden dat het erg veel losmaakt als sommige voetballers weigeren een regenboogarmband te dragen of met een rugnummer in regenboogkleuren rond te lopen. Of neem een atleet die besluit niet de knielen voor het narratief rondom 'BLM'. Woest zijn velen meteen. Dit benadrukt dat hier eigenlijk helemaal niet om persoonlijke vrijheid gaat.
Amen.quote:Ik vind verder zelf dat transgender mensen hun leven gewoon moeten kunnen leiden zoals zij willen. Als een man een jurk wil dragen, make-up opdoen en zijn naam veranderen, veel succes. En zo iemand mag niet gediscrimineerd worden voor een baan en moet ook gewoon veilig over straat kunnen.
Maar geloof ik er nu oprecht in dat dit ook een vrouw is? Nee. Vind ik dat we in de samenleving overal het taalgebruik moeten aanpassen aan dit soort mensen? Nee. Vind ik dat wij moeten meegaan in het idee van non-binariteit en allerlei verzonnen geslachten? Nee. En vind ik dat we dit verknipte wereldbeeld op school aan kinderen moeten leren? Nee, alsjeblieft niet zeg.
Trans en queer gok ikquote:
Nee. Hen is een vrouwtjes kipquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:16 schreef Za het volgende:
[..]
Dat is toch de gewenste aanspreekvorm voor non binair?
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Het moet nu echt eens een keer ophouden met dat LHBTQVSDTHSZDGZAS gedram.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:19 schreef HowardRoark het volgende:
Het blijft hilarisch dat hier een maand aandacht aan moet worden besteed.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:20 schreef FlippingCoin het volgende:
ik identificeer mijzelf als een regenboog deze maand
praise me
Blijkbaar is het niemand van jullie opgevallen dat Fok! sinds een paar dagen een speciaal Pride month logo heeft.quote:
Ook daar proberen ze dus mee te liften op de rug van een succesvolle veelbekeken sport in de VS. Hou die shit gewoon uit de stadions, ongeacht van welke sport, spelers en fans zijn hier niet van gediend, zoals ook hier duidelijk blijkt.quote:
Danny probeert "inclusief" te zijn. Hij heeft zelfs de zwarte piet smilie ingeruild voor de roetveegpiet en zal binnenkort wel komen met een smilie met een hoofddoekquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Blijkbaar is het niemand van jullie opgevallen dat Fok! sinds een paar dagen een speciaal Pride month logo heeft.
En een maand later heeft ie de site aan DPG verkocht.quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
Danny probeert "inclusief" te zijn. Hij heeft zelfs de zwarte piet smilie ingeruild voor de roetveegpiet en zal binnenkort wel komen met een smilie met een hoofddoek
Zolang het een freakshow wordt genoemd blijkt Pride nog altijd noodzaak.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:33 schreef Confetti het volgende:
Danny moet ook vreten he. Kan ie weer een paar tassen boodschappen van halen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:22 schreef ReplaR het volgende:
[..]
En een maand later heeft ie de site aan DPG verkocht.
Niet op individueel niveau. Maar een maatschappelijk gaat dit allerlei problematiek veroorzakenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja? Wat voor problemen heb je er van ondervonden?
Dus omdat er een invasieoorlog is door Rusland, mag men geen kritiek hebben op het feit dat LGBTQ+ een mengeling is tussen daadwerkelijk aangeboren seksuele voorkeuren en/of genderidentificatie, en identificaties waar geen wetenschappelijke basis voor is?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:59 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet zoveel mee, maar boeiend. We hebben een wooncrisis, een inflatiecrisis en een agressieve invasieoorlog op een halve dag rijden van hier maar bij een bepaald type user is zeiken op andermans feestje de prioriteit.
Toch is het een feit dat HIV in verhouding meer voorkomt in de gay scene.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Exact!
Zat kerels die 'even' de peepshow induiken als ze met een groepje gasten een dagje Amsterdam doen. En ik ken idd meerdere gasten die naar Thailand op 'sexvakantie' gingen.
Schitterend. Gestorven voor anale seks.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:42 schreef Za het volgende:
Pride vlag op veteranen begraafplaats.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |