'+' zijn de Christenenquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit is niet meer te doen zo hoor.
Niet? Tot zover nog geen last mee gehad offline. Vertel ons je nare ervaringen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Misschien bedoelen ze een tolk?quote:
Bij een APC denk ik toch meer aan dit ding:quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
huh? dat kunnen ze dan toch ook in 1 keer vieren, scheelt weer kosten.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:35 schreef Enchanter het volgende:
Volgens mij is pride in Amsterdam verdeeld over 2 weken , 1 week voor de LGB gemeenschap en de andere week voor mensen met een geestelijke afwijking.
En volgens mij praten ze tegenwoordig over 2SLGBTQi+
2S staat voor 2 spirit
Wat ik heb begrepen (ken wat homo's in Amsterdam) , dat ze het over 2 weken hebben verdeeld.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:40 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
huh? dat kunnen ze dan toch ook in 1 keer vieren, scheelt weer kosten.
Halloween en pride dagen lijken ook beetje op elkaar lol veel enge monsters op straatquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:11 schreef Metalfrost het volgende:
Ik snap niks van pride month. Alles wat overgewaaid komt vanuit Amerika moet ineens elders ook maar hoofdprioriteit zijn. En op het moment dat je zegt dat je tegen bent, ben je ineens een transfoob, homohater of anderszins.
Ummmm wat mij ook opviel dan was toen ik tv beelden zag 10 jaar geleden al ofzo veel full grown mannen met stoppels op hun kin en dan ook nog roze en paarse glitter make up erover doen en dan ook vaak het type man dat niet echt gezond eet enzo dus ik had vanaf het eerste moment al ewwwww geen zin om daar heen te gaan,quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:33 schreef Confetti het volgende:
Voor deze gekte moet een drastische oplossing worden gezocht binnen nieuwe wettelijke kaders. Er moet toch een moment komen dat de grote zwijgende stille meerderheid zegt: genoeg met jullie freakshow.
Ik noem het gewoon de letterbak-gemeenschap 🤷🏼quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ha ja dat denk ik vaak ookquote:Op vrijdag 2 juni 2023 00:58 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik probeer het oprecht door een 'alles moet kunnen'-inclusiviteitsbrilletje heen te zien.
Maar mijn god wat een engerdjes zitten er tussen zeg. Bah.
Wanneer ik nadien denk dat het niks toevoegt aan de discussie, ja, dan haal ik het weg.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 01:50 schreef realnice11 het volgende:
[..]
Ha lol modereer je je zelf tegenwoordigdas handy?
Cisquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:31 schreef Fok-it het volgende:
Hm les,homo,bi, trans,interseks,queer,aseksueel
Daarna wordt het lastig.
Pan I guess? En de C.
Hmm..
Cuck misschien? @:Kaneelstokje
Dat is het hem nou juist.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:33 schreef Confetti het volgende:
Voor deze gekte moet een drastische oplossing worden gezocht binnen nieuwe wettelijke kaders. Er moet toch een moment komen dat de grote zwijgende stille meerderheid zegt: genoeg met jullie freakshow.
Waar wil je een discussie over dan?quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:07 schreef Za het volgende:
Deze week is het zover: Pride Month. Althans, in Amerika, want daar staat de hele maand juni in het teken van de LHBTIQAPC+-community. In Nederland hebben we Pride, dat we vroeger Gay Pride noemden. Pride Amsterdam is met een volledige week – 1 augustus tot en met 6 augustus 2023, in Rotterdam begint men al op 1 juni.
Pride is a protest
De officiële opening van Rotterdam Pride is op donderdag 1 juni in de Kunsthal. Vanaf 19.00 uur is er een programma met een talk en spoken word. Later op de avond kunnen de voetjes van de vloer tijdens de afterparty. Tegelijkertijd wordt de film ‘Pride from Above’ vertoond in het auditorium.
Op vrijdag 2 juni kun je meelopen met de Pride March 2023. Samen met andere Rotterdammers kom je tijdens de route van 3,5e kilometer in voor gelijke rechten en meer acceptatie van de LGBTIQA+-community. Om mee te gaan met de mars kun je om 19.00 uur verzamelen op het Stationsplein.
Uitgebreide info mbt aanstaande event hier:
https://www.elle.com/nl/lifestyle/g44025992/pride-amsterdam-2023/
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ridemaand-achterhoek
Gisteren kwam ik dit tegen, een non binair hen, voorheen:
[ afbeelding ]
Daarna:
[ afbeelding ]
Heden:
https://youtube.com/shorts/zwdDSZjsOwU?feature=share
De discussie is ongewenst wellicht, maar gezien we dit vieren, vraag ik me af waarom deze discussie zo ongewenst is.
Gialu, hen op de fotos en videos zegt dat ze hiertoe gekomen is nadat ze influencers had gezien, en begreep dat dit was wat hen ook wilde.
Ik vind het verminking, met een hele rits aan fysieke problemen in het verschiet, niet iets om te vieren.
Gay Pride daar kan ik me alles bij voorstellen, maar dit vieren, ik vraag me af of het wel zo'n goed idee is of we van Gay Pride naar LHBTIQAPC+ pride zijn gegaan.
Het is ook een beetje hypocriet dat juist deze hen zo opzienbarend is, vanwege het beeldschoon zijn voorheen. Op zich ziet hen er heden gelukkig uit. YOP
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waar wil je een discussie over dan?
Er zijn mannen die van alle clubs in de Eredivisie de namen van de spelers, hun rugnummers en posities op het veld, de naam van de trainer, het oprichtingsjaar en de mascotte kunnen opnoemen maar nee DIT is echt niet meer te doen hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies het beeld van LHBTI-figuren dat deze wappie-TS op ons over wil brengen, dus z’n opzet is weer eens geslaagdquote:Op vrijdag 2 juni 2023 00:58 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik probeer het oprecht door een 'alles moet kunnen'-inclusiviteitsbrilletje heen te zien.
Maar mijn god wat een engerdjes zitten er tussen zeg. Bah.
Ik ga graag in discussie met TS maar als hij niet aangeeft waar hij over wil discussiëren, dan is het lastigquote:
Jaaaaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ga graag in discussie met TS maar als hij niet aangeeft waar hij over wil discussiëren, dan is het lastig![]()
![]()
Ik ga straks een lekkere tompouce kopen![]()
[ afbeelding ]
Barbecueën, halve liters naar binnen hengelen en wijven neuken? In de witte mannen week dan iigquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:37 schreef AgLarrr het volgende:
Leuk, ik wens de gemeenschap veel plezier. Zelf wel zin in straight & white pride month nu.. weten we al wat er op dat programma staat?
Some will say its vintagequote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:39 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Barbecueën, halve liters naar binnen hengelen en wijven neuken? In de witte mannen week dan iig
Niet voor iedereen leukquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:47 schreef Momo het volgende:
Nouja leuk toch voor de mensen die hier en naar alle evenementen rond om uitkijken
Die hebben voor 99.9% van hun leven geen last van, dus waarom zouden ze? Van duurder wordend gas en rokers op het terras. Daar hebben we last van.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:33 schreef Confetti het volgende:
quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:35 schreef Enchanter het volgende:
Volgens mij is pride in Amsterdam verdeeld over 2 weken , 1 week voor de LGB gemeenschap en de andere week voor mensen met een geestelijke afwijking.
En volgens mij praten ze tegenwoordig over 2SLGBTQi+
2S staat voor 2 spirit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |