Goed dat ze dit zo duidelijk in de gaten hebbenquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:03 schreef greysbones het volgende:
Jeff zei dat het tussen Babs en wendy ook niet goed zit
Daarop volgde de 180 graden gedraaid
quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:07 schreef greysbones het volgende:
Breakfast (Babs) toch ?
Kan er ook wat van
quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:20 schreef Monique___ het volgende:
pfff zowie zit weer te flirten op haar manier met ice..
"je houdt wel van smerige dingen, je houdt van smerige dingen"
Om de Isaac en Zoë - situaite kan ik niet meer dan keihard lachen... Het is zo hilarisch en wat zullen de families kromme tenen hebben hierbijquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:20 schreef Monique___ het volgende:
pfff zowie zit weer te flirten op haar manier met ice..
"je houdt wel van smerige dingen, je houdt van smerige dingen"
Voor dit soort dingen hoort een waarschuwing te zijn... Scrol je onschuldig door een topic en dan ditquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:21 schreef Monique___ het volgende:
wat een vlekkenkop weer
[ afbeelding ]
Afschuwelijk.. en ook met haar nep ' ik vind het niet leuuhhkk zoals je doet.. "quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]ze blijft aan de gang, wat een nafta is het toch
ja het is haast beschamend zoals ze daar doet, klein pubermeisje die alles uit de kast trektquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om de Isaac en Zoë - situaite kan ik niet meer dan keihard lachen... Het is zo hilarisch en wat zullen de families kromme tenen hebben hierbij
Wat is een nafta? Of is dat een hele domme vraag.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]ze blijft aan de gang, wat een nafta is het toch
quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voor dit soort dingen hoort een waarschuwing te zijn... Scrol je onschuldig door een topic en dan dit
Daddy issuesquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja het is haast beschamend zoals ze daar doet, klein pubermeisje die alles uit de kast trekt
volgens mij het eerstequote:Op donderdag 1 juni 2023 23:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ziet Zoë er nou steeds erger eruit of ben ik minder tolerant voor make-up geowrden?
nee ze ziet er steeds slechter/ gekker/ lelijker uitquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ziet Zoë er nou steeds erger eruit of ben ik minder tolerant voor make-up geowrden?
een snollebol om het even vrij te vertalen (het kan zijn dat het Rotterdams isquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat is een nafta? Of is dat een hele domme vraag.
Snoĺebol of sloerie?quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
een snollebol om het even vrij te vertalen (het kan zijn dat het Rotterdams is)
tja....... een vrouw van 68........zo'n ouwe kop heeft ze nu!quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee ze ziet er steeds slechter/ gekker/ lelijker uit
dat ze zichzelf vergeleek met Inez![]()
quote:
Zal er weleen extra bonus voor krijgen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry maar ze wordt hier ook constant als 'kind' omschreven (in de loods trouwens ook), maar 22.... toen ik 23 was ging ik trouwen, hoezo 'kind'??quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
Het is sociaal wel een ongezonde situatie voor zo'n kind. Ver weg de jongste, tussen al die ouwe lui. Begin twintig hoor je de wereld te ontdekken en niet in een hok te zitten die je wereld juist klein maakt. Ik denk dat dit echt niet goed voor haar is. Even serieus gesproken.
Ik kijk vanuit natuurlijk mijn oog op die leeftijd. Ik studeerde toen, woonde een half jaar op mezelf en was echt nog een kind. Veel op mijn bek gegaan in mijn studententijd. En emotioneel vind ik haar ook echt nog een kind.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sorry maar ze wordt hier ook constant als 'kind' omschreven (in de loods trouwens ook), maar 22.... toen ik 23 was ging ik trouwen, hoezo 'kind'??
Dat ze de geestelijke vermogens heeft van een puber, het gedrag van een mengeling tussen een puber en een volleerde snol..... het uiterlijk van een meid die op straat haar geld hoopt te verdienen (excuses voor de omschrijvingen, maar weet ff niet anders)
Hou toch op, Zoë is een slang, zo doortrapt als de pest, een griet die denkt alles heel goed te spelen, door mensen tegen elkaar op te zetten en uit te spelen en zelf de vermoorde onschuld uit te hangen.......
Heb het he-le-maal gehad met dat wicht.
Het had ook een soort oefentuin voor haar kunnen zijn daar. Juist omdat je dar met een aantal mensen zit opgesloten en meer op jezelf bent aangewezen. Of dat je eerder een spiegel krijgt voorgehouden.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
Het is sociaal wel een ongezonde situatie voor zo'n kind. Ver weg de jongste, tussen al die ouwe lui. Begin twintig hoor je de wereld te ontdekken en niet in een hok te zitten die je wereld juist klein maakt. Ik denk dat dit echt niet goed voor haar is. Even serieus gesproken.
Haar hele instelling en manier van denken is niet oke, en daar hebben ze nu mee te dealen daar.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kijk vanuit natuurlijk mijn oog op die leeftijd. Ik studeerde toen, woonde een half jaar op mezelf en was echt nog een kind. Veel op mijn bek gegaan in mijn studententijd. En emotioneel vind ik haar ook echt nog een kind.
Ik heb het gewoon met haar te doen. Sommige mensen zijn op een bepaalde leeftijd rijper dan een ander. En emotioneel en sociaal gezien is zij in mijn ogen echt een kind, een puber. Neurologisch gezien is ze trouwens ook nog niet volgroeid, de frontaalkwab is nog vol in ontwikkeling.
Klopt ze is neurologisch gezien nog niet uitgegroeid.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kijk vanuit natuurlijk mijn oog op die leeftijd. Ik studeerde toen, woonde een half jaar op mezelf en was echt nog een kind. Veel op mijn bek gegaan in mijn studententijd. En emotioneel vind ik haar ook echt nog een kind.
Ik heb het gewoon met haar te doen. Sommige mensen zijn op een bepaalde leeftijd rijper dan een ander. En emotioneel en sociaal gezien is zij in mijn ogen echt een kind, een puber. Neurologisch gezien is ze trouwens ook nog niet volgroeid, de frontaalkwab is nog vol in ontwikkeling.
Zo laat nog in het donkerquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:39 schreef pingu66 het volgende:
Erik naar buiten omdat Mirthe daar alleen fietst
ja dat was grappig hequote:Op donderdag 1 juni 2023 23:49 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe zet Erik af bij het station. Zegr gt tot ziens meneer. Ik ga nog ff naar de kroeg.
Erik tot zoiets we kunnen toch zppen?
Mirte nou ik geef niet zomaar mijn nummer hooren fietst weg
quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:49 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe zet Erik af bij het station. Zegr gt tot ziens meneer. Ik ga nog ff naar de kroeg.
Het is erger geworden, erger kan niet...alhoewel..quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja een subtiele hint van Mirthe dat hij niet moet denken dat hij een kans maaktquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]en zo blijft Erik in het blauw staan
Mirthe wel, Jeff weet ik niet.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:59 schreef Monique___ het volgende:
zie slapers op de streams.. liggen jeff en mirthe er ook al in?
Ik vraag me af hoe kinderen van die twee eruit zouden zien...quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja een subtiele hint van Mirthe dat hij niet moet denken dat hij een kans maakt
Jeffrey gaat net zijn tanden poetsenquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:59 schreef Monique___ het volgende:
zie slapers op de streams.. liggen jeff en mirthe er ook al in?
gewoon als kinderen denk ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 00:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe kinderen van die twee eruit zouden zien...
Babette is in paniek omdat ik nog steeds denk dat ze veel info van achter krijgen en daarmee dus ook te horen hebben gekregen dat Wendy behoorlijk populair is De febo "speelt" met de bewoners om de juiste emoties voor elkaar te krijgen voor een tv uitzending. Babette gaat te ver in haar opdracht om Wendy zwart te maken. Wendy zou het niet doen als kamer 5 dat van haar vraagt. De eerste keer dat ik iets ziekmakend vindt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 01:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp 1 ding van Babet niet wat betreft Wendy, waarom moet Wendy haar vertellen of ze wel of niet met Jappie gefrunnikt heeft? Wat gaat Babet dat aan? Verteld zij aan Wendy wat zij met Marciano wel of niet onder de dekens doet of bespreekt? Wat zij met Zoe over haar lult?
Wie denkt Babet dat ze is? Ze voelt zich meer dan Wendy, maar Wendy is zoveel meer dan Babet. En het gedrag van Babet heeft niets met het spel te maken, dit is de ware Babet, die na 9 maand zo vies door de mand gevallen is.
Ik zag dat Babet nogal naar reageerde dat Wendy al weer rookt, so what? Babet houdt het zelf net 1 dag vol. Denkt ze dat Wendy niets voelt, dat het haar niets doet, hoe Babet zich nu gedraagt?
Van mij mag Babet eruit en ik hoop dat Zoe er jankend achteraan gaat
Als er zoveel invloed van K5 komt, dan is dit idd in- en intriest. Feit dat Babet zich er voor laat lenen en er in mee gaat, maakt haar gedrag nog erger. Je ziet dat ze Wendy laat vallen en nu dikke vriendjes is met degenen die ze verafschuwde (niet in het open), Dat ziet toch iedereen, dan kom je toch niet meer geloofwaardig over?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 01:38 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Babette is in paniek omdat ik nog steeds denk dat ze veel info van achter krijgen en daarmee dus ook te horen hebben gekregen dat Wendy behoorlijk populair is De febo "speelt" met de bewoners om de juiste emoties voor elkaar te krijgen voor een tv uitzending. Babette gaat te ver in haar opdracht om Wendy zwart te maken. Wendy zou het niet doen als kamer 5 dat van haar vraagt. De eerste keer dat ik iets ziekmakend vindt.
Niet mee eens.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 01:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als er zoveel invloed van K5 komt, dan is dit idd in- en intriest. Feit dat Babet zich er voor laat lenen en er in mee gaat, maakt haar gedrag nog erger. Je ziet dat ze Wendy laat vallen en nu dikke vriendjes is met degenen die ze verafschuwde (niet in het open), Dat ziet toch iedereen, dan kom je toch niet meer geloofwaardig over?
Hoi Charlottequote:
Eens.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 02:04 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi CharlotteIk voorlopig nog niet
Zou zo leuk zijn als ze 's nachts een keer die zoemer laten gaan. Wil die kopjes zien
Erik tot zoiets we kunnen toch zppen?quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:49 schreef pingu66 het volgende:
Babette wil met haar mee doen die is niet van het vroege opstaanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:15 schreef Frummelie het volgende:
Ik dacht dat Eunice 2 weken geleden zei weer vroeg op te staan om haar oude ritme weer op te pakken maar ze verzaakt een beetje...of ze zit misschien al buiten dat kan ook natuurlijk want wij zien niet alles...
Ooh ja die is helemaal in de yoga.... wat niet roken al niet met je doet...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette wil met haar mee doen die is niet van het vroege opstaan
Vermoedelijk gaan ze snel weer een opdracht krijgen. Ze hebben ze nog nooit zonder eten laten zitten.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:20 schreef Frummelie het volgende:
De verdienopdracht is geweest geen vetpot... maar dat is niet erg... ik wil echt, al is het maar 1 keer, zien dat ze de prijzenpot aan moeten spreken voor de boodschappen... FEBO laat het er gewoon een keer op aankomen... krijgen we weer even andere beelden dan dat geshop op Zalando enz
Ja misschien zelfs vandaag al..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vermoedelijk gaan ze snel weer een opdracht krijgen. Ze hebben ze nog nooit zonder eten laten zitten.
En ja laat ze maar een keer uit de prijzenpot eten moeten kopen ze geven net zo makkelijk geld uit uit die pot.
Hopelijk denken ze jullie willen 1000 euro uitgeven per persoon, nou geef maar uit aan eten.
Dat stukje hebben we nog niet gehad. Dus zou mooi zijn. Kijken of ze dan de schuld bij Zoé leggen
En vermoedelijke boze mensen die gaan mopperen op Zoé dat ze niet goed ingekocht heeftquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja misschien zelfs vandaag al..
Dat is best een goeie wat jij zegt allemaal duizend euro en dan geen verdienopdrachten meer dan iedereen zelfs boodschappen doen x25 levert wel leuke streams op... en weinig boodschappen...
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En vermoedelijke boze mensen die gaan mopperen op Zoé dat ze niet goed ingekocht heeft
Ze hadden eten tot en met vandaag dacht ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaaaaaaa... maar had ik nou goed begrepen dat Zoe een aardig voorraadje had aangelegd..?
Zo irritant dat hoesten steeds, ik snap niet dat ze dan haar mic niet even uitzetten ( als ze op is he)quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:36 schreef Frummelie het volgende:
Moraima geeft weer een hoestsalvo weg...
vind dat hoesten zo irritant slaap daar mee op de kamer , soms denk ik dat ze erin blijftquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo irritant dat hoesten steeds, ik snap niet dat ze dan haar mic niet even uitzetten ( als ze op is he)
Ja was toch maar iets van 125 euro, ik vind het wel weer eens leuk, ze te zien aanmodderen met een klein budget..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden eten tot en met vandaag dacht ik.
En dan hebben ze dat beetje nog wat ze gisteren gewonnen hebben kunnen ze twee hooguit drie dagen mee verder denk ik.
Is ook heel irritant voor haarquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
vind dat hoesten zo irritant slaap daar mee op de kamer , soms denk ik dat ze erin blijft
Volgens users hier, zijn er nog nooit zoveel verdienopdrachten geweest als deze maand, omdat Zoe manager is. Waar is al dat geld gebleven dan. Bakken met geld zou er binnen gekomen zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En vermoedelijke boze mensen die gaan mopperen op Zoé dat ze niet goed ingekocht heeft
Ja moet kunnen voor twee of drie dagen. Dan maar geen luxe lunch maar gewoon een boterham met pindakaasquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja was toch maar iets van 125 euro, ik vind het wel weer eens leuk, ze te zien aanmodderen met een klein budget..
Het is voor haar omgeving erger maar het is wel een rot gehoor alhoewel ik er weinig last van heb..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo irritant dat hoesten steeds, ik snap niet dat ze dan haar mic niet even uitzetten ( als ze op is he)
Nee hoor is niet waar, het wordt hier allemaal bijgehouden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Volgens users hier, zijn er nog nooit zoveel verdienopdrachten geweest als deze maand, omdat Zoe manager is. Waar is al dat geld gebleven dan. Bakken met geld zou er binnen gekomen zijn
Jeffrey heeft zelf aangegeven dat ze de pan niet schoon hoefde te maken omdat er nieuwe olie kwam en hij dan toch de pan moest schoonmaken hoorde ik Sas tegen Bern van de week zeggenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:46 schreef cinsan het volgende:
benieuwd wat jef patat vandaag gaat doen , drama maken om de frituurpan die niet schoon was zoals hij blerde van de week
Ja, als ze blijven eten zoals ze nu doen. Ik vind hun best luxe eten.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden eten tot en met vandaag dacht ik.
En dan hebben ze dat beetje nog wat ze gisteren gewonnen hebben kunnen ze twee hooguit drie dagen mee verder denk ik.
Ja als ik zie wat ze daar als lunch eten en soms pas laat en dan daarna weer warm eten.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, als ze blijven eten zoals ze nu doen. Ik vind hun best luxe eten.
Verwende krengen zijn het
Ja het is voor haar zelf het ergste natuurlijk..quote:
Nou inderdaad soms lijkt de lunch net een avondmaal..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moet kunnen voor twee of drie dagen. Dan maar geen luxe lunch maar gewoon een boterham met pindakaas
Die was ook niet schoon, Sasha heeft aangeboden de frituurpan schoon te maken maar Jeff wilde dat zelf doen..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:46 schreef cinsan het volgende:
benieuwd wat jef patat vandaag gaat doen , drama maken om de frituurpan die niet schoon was zoals hij blerde van de week
ok maar vertrouw jef niet , zal wel een sneer komen van hemquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die was ook niet schoon, Sasha heeft aangeboden de frituurpan schoon te maken maar Jeff wilde dat zelf doen..
Dat zal ongetwijfeld maar als het terecht is dat oké maar dan wel recht in iemands gezicht niet dat achter de rug gelul zo'n hekel aan..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
ok maar vertrouw jef niet , zal wel een sneer komen van hem
Met een beste odolquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:04 schreef Rhosyn het volgende:
Lichten aan. Bern naar de wc en Eunice al aangekleed.
Ik let op piemelsquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Waar let jij op...
Ik had het nog niet eens gezien...
die is echt aan dik wordenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:13 schreef Frummelie het volgende:
Haha Eunice is niet blij met haar gewicht... ze krijgt ook best een rond koppie..
Jeff is ook veel te goed ik had het haar zelf laten doenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die was ook niet schoon, Sasha heeft aangeboden de frituurpan schoon te maken maar Jeff wilde dat zelf doen..
Jeff wil de frituurpan goed schoonmaken en haalt hem uit elkaar dus snap wel dat hij dat zelf wil doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:16 schreef humpty het volgende:
[..]
Jeff is ook veel te goed ik had het haar zelf laten doen
heeft ze even wat anders te doen dan naar haar vriendje te sneren
Komt steeds mooi in beeld in de TV uitzendingen wat voor kenau het is
ze heeft het aan jef gevraagd hoefde niet van hen hem , en dat sneren naar bern is al veeeeeeeeeeeeeeeeel minder ,quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:16 schreef humpty het volgende:
[..]
Jeff is ook veel te goed ik had het haar zelf laten doen
heeft ze even wat anders te doen dan naar haar vriendje te sneren
Komt steeds mooi in beeld in de TV uitzendingen wat voor kenau het is
Bewaren ze voor de TV uitzendingen ...is echt erg hoe ze doetquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:20 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze heeft het aan jef gevraagd hoefde niet van hen hem , en dat sneren naar bern is al veeeeeeeeeeeeeeeeel minder ,
Je hebt er wel oog voor als je niets gezegd had had ik het niet eens gezienquote:
Jij ziet het normaal ook snel hé Dot..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt er wel oog voor als je niets gezegd had had ik het niet eens gezien
Die ligt nog zo horizontaal als maar kan...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:22 schreef Dotteke het volgende:
Eunice gaat alleen haar oefeningen doen Babette wilde meedoen maar is nog niet te zien
tuurlijk .................................................quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:21 schreef humpty het volgende:
[..]
Bewaren ze voor de TV uitzendingen ...is echt erg hoe ze doet
Ja als het beeld er vol opstaat wel, of als ze nog in bed liggenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jij ziet het normaal ook snel hé Dot..
Ja precies, daar doel ik op... het was ook wel een apparaat... poe hejj...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als het beeld er vol opstaat wel, of als ze nog in bed liggen
Maar deze had ik ook gemistDe beste in beeld gebracht was die van Isaac de camera stond echt op hem toen hij in zijn slaap de dekens er af sloeg
Was echt toeval dat ik op dat moment keek
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies, daar doel ik op... het was ook wel een apparaat... poe hejj...
Er was sowieso eten ingekocht tot zondagquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaaaaaaa... maar had ik nou goed begrepen dat Zoe een aardig voorraadje had aangelegd..?
Ja ook zo smerig, hebben 8500 vliegen op gezeten.. ieuwww..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:40 schreef Charmian het volgende:
Gebruiken ze zo'n theezakje nog steeds tot in den treure?
Nee johquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:35 schreef Frummelie het volgende:
Het kon nog wel eens raar gaan lopen met die managers verkiezing... Isaac wil voor Janet gaan, heb ik begrepen..ik ben ook benieuwd wat Wendy gaat doen... dan kunnen de plannen van Rupie zo in duigen vallen.
Ooh dan hebben ze in ieder geval pannenkoeken...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er was sowieso eten ingekocht tot zondag
En met de opdracht hebben ze nu zondag avond en maandag en dinsdag
Er is een voorraad eieren meel brood enz.
Heeft Jeff voor zoe besteld
Dat was het idee jaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dan hebben ze in ieder geval pannenkoeken...
Ik heb net gelezen dat Isaac op Janet wilde gaan... was misschien wel een leuk geintje van Isaac, kan ook.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee joh
Ice gaat voor Mori
Net als het grootste deel van de groep
Wendy wil misschien op janet
Hij heeft gisteren met janet gepraatquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb net gelezen dat Isaac op Janet wilde gaan... was misschien wel een leuk geintje van Isaac, kan ook.
Wendy kan wel eens voor een verrassing zorgen door niet met haar groepje mee te gaan.
wendy word alleen maar geduld in groep ice voor haar stem meer nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb net gelezen dat Isaac op Janet wilde gaan... was misschien wel een leuk geintje van Isaac, kan ook.
Wendy kan wel eens voor een verrassing zorgen door niet met haar groepje mee te gaan.
Nee hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
wendy word alleen maar geduld in groep ice voor haar stem meer niet
Ooh oké, duidelijk...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren met janet gepraat
Hij wilde haar wel zien shinen
Bla bla bla
Maar nu kon hij echt niet op haar stemmen
Mori krijgt zijn stem
Is te belangrijk
Ooh oké, duidelijk...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren met janet gepraat
Hij wilde haar wel zien shinen
Bla bla bla
Maar nu kon hij echt niet op haar stemmen
Mori krijgt zijn stem
Is te belangrijk
Neej dat geloof ik niet, Jeff is ook gek met Wendy en Marciano ook...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
wendy word alleen maar geduld in groep ice voor haar stem meer niet
ERik weer zijn broodje gestuct, elke oneffenheid is glad gestreken?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
Erik maakt wel werk van z'n boterham smeren even bukken en kijken of hij z'n aardbeienjam goed verdeeld heeft..
Ja echt hé....quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ERik weer zijn broodje gestuct, elke oneffenheid is glad gestreken?
Goedemorgen..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:08 schreef spapaars het volgende:
GM
Denk ook dat het Mori zal worden, want met haar als manager kunnen ze leuke TV momenten maken.
Met die andere 2 niet zo.
Ja dat zag ik ook! Wat een freakquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
Erik maakt wel werk van z'n boterham smeren even bukken en kijken of hij z'n aardbeienjam goed verdeeld heeft..
Goedemorgenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen ☀️
Ja Babette jammer hè dat Jeff je even verteld hoe je overkomt 😁
Hij vroeg of het gaat met niet roken en drinkenquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Hij vroeg of het gaat met niet roken en drinken
Babette: gaat goed
Jeff: ga je nu ook vegan worden
Babette : ja en breien
Jeff: en nog meer overdreven knuffelen en lachen ?
Daarna keek ze niet meer zo leuk
Altijd leuk, kom maar op.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Het gaat wel een feestje worden denk ik...
ik hoorde het ook, misschien gaat ze nu nadenken over haar gedrag (ik denk het niet)quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Denk dat ze Jeff nu nog meer niet zo leuk vindquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik hoorde het ook, misschien gaat ze nu nadenken over haar gedrag (ik denk het niet)
Thnxquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nee Babs denkt echt dat wendy en Jeff moeite hebben met haar niet drinken en rokenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik hoorde het ook, misschien gaat ze nu nadenken over haar gedrag (ik denk het niet)
nee, ze heeft nu wel weer stof tot praten met zoequote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:21 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Denk dat ze Jeff nu nog meer niet zo leuk vind
Jammer voor haar dat Zoë nog niet wakker isquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, ze heeft nu wel weer stof tot praten met zoesoms denk ik dat ze het leuk vindt om met zoe om te gaan omdat ze zich dan ook als een bakvis kan gedragen
ja, daarom zei ik al 'ik denk het niet'quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Babs denkt echt dat wendy en Jeff moeite hebben met haar niet drinken en roken
Terwijl zij zelf moeite heeft met zichzelf zijn
en dan die teringbende bij het bed van sjeffiequote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:25 schreef Charmian het volgende:
die kast van isaac, zo opgeruimd en netjes
Is Babs al op dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze zou aerobics gaan doen met Babette
wat een onzinquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
Babette wil dus stoppen met roken en drinken omdat ze zichzelf niet kan vergeven als ze niet fris en fruitig in een opdracht staat
Als dat haar doel is... dan weten we genoeg hoe serieus ze is..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
Babette wil dus stoppen met roken en drinken omdat ze zichzelf niet kan vergeven als ze niet fris en fruitig in een opdracht staat
Ze heeft de afgelopen maanden toch liters van dat spul naar binnen gewerkt (met veel plezier)quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:40 schreef greysbones het volgende:
En Babs blijft maar bezig over dat Pitt biertje
Niet een gewoon biertje
Dat Pitt biertje ( Maw goedkoop bier)
Het zou schelen als ze inziet dat ze zelf degene is die anders doetquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:47 schreef Frummelie het volgende:
Ik had Babette redelijk hoog zitten..
Maar wat een slappe hap gelul...
De redenen die ze aandraagt, slaan als een tang op een varken...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zou schelen als ze inziet dat ze zelf degene is die anders doet
En dat niet afschuift op een ander
Dat ze voor de laatste 3 maanden niet wil roken en drinken is helemaal goed
Maar haar gedrag daardoor naar wendy is echt niet ok
Morgguh trouwensquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zou schelen als ze inziet dat ze zelf degene is die anders doet
En dat niet afschuift op een ander
Dat ze voor de laatste 3 maanden niet wil roken en drinken is helemaal goed
Maar haar gedrag daardoor naar wendy is echt niet ok
Die is hopeloos verlorenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:51 schreef Charmian het volgende:
pfff kan sjeffie eunice ook ff aanspreken op overdreven slijmgedrag
quote:
mori wel, maar waarom babs dit opeens doet is mij een raadselquote:
Die is zo vol van zichzelfquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:53 schreef Charmian het volgende:
[..]die luistert al helemaal niet naar anderen
niet beter, wel leuker (voor mori)quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:54 schreef spapaars het volgende:
Het zijn wel betere oefeningen dan rondjes lopen.
[ afbeelding ]
Hoe meer beweging hoe beter..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
mori wel, maar waarom babs dit opeens doet is mij een raadsel
Bij het lopen snakt ze na 5 min al naar adem, dit houdt ze beter vol en is toch veel intensiever dan lopenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:54 schreef spapaars het volgende:
Het zijn wel betere oefeningen dan rondjes lopen.
[ afbeelding ]
Moraima vindt het ook heerlijk om te dansen..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij het lopen snakt ze na 5 min al naar adem, dit houdt ze beter vol en is toch veel intensiever dan lopen
morrie moet toch fit gemaakt worden zodat als manager is de trap op en af kan zonder veel hijg hijgquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij het lopen snakt ze na 5 min al naar adem, dit houdt ze beter vol en is toch veel intensiever dan lopen
En meer spieren worden gebruikt met dit.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeer zeker, ze houdt het voor haar doen best goed vol. Dacht die stopt naar 5 pasjesquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
En meer spieren worden gebruikt met dit.
[ afbeelding ]
Potverdepiel wat jammer nou..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:04 schreef Dotteke het volgende:
O jee er is geen geld voor het afscheid van Zoe als manager
Komt vast nog wel een opdracht voor woensdagquote:
Wat wilt ze doen dan ?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:04 schreef Dotteke het volgende:
O jee er is geen geld voor het afscheid van Zoe als manager
Tuurlijk, dat komt heus wel goed..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast nog wel een opdracht voor woensdag
Geweldigquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze had het over macdonaldsquote:
Goed hoor, ze doet het zichtbaar met plezier en lijkt genoeg energie te hebben om door te zetten.quote:
hoe dan? Mac is geen sponsor en een hoeveelheid daar bestellen voor 16 man is best wel een hoop geld. En er is geen geld meer.quote:
Ik heb gisteren bij de buuf gegeten die ging bij de snackbar bestellenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat veranderd de zaak want bij de frietboer is dat niet zo duur
Dat is het dan ook, verbrandt ook beter het vet lijkt mij.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Moraima vindt het ook heerlijk om te dansen..
Ik dacht dat je dat tegenwoordig voor één patatje al kwijt was? Heb er geen verstand van hoor, eet nooit uit muren en snackbars.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bij de buuf gegeten die ging bij de snackbar bestellen
1 patatje en een bami bal al 6,25
Dus denk met een hamburger wel duurder en dat x 15 toch toch goed aan
Geen geld voor afscheidsfeestje van manager las ik net hierboven.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:16 schreef schizolientje het volgende:
ik keek niet maar het geluid stond aan en ik hoor Zoe chagrijnen tegen Isaac en even later met Jeff, wat is er aan de hand
Het is nog triester dan triestquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat ding jankt elke dag. Al was het maar voor wat aandacht van Isaac.
Dat kinderlijke gedrag ook van een 22 jarige!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:23 schreef Dotteke het volgende:
Isaac heeft weer dom tegen haar gedaan
Wil je oorlog? Wil je oorlog, kan je krijgen hoor
Babette weet weer precies hoe het komt dat hij zo doet
Zoe zegt ook dat het haar eigen domme fout was
Man o man wat een zielig portret zeg
Ik vind het ziekelijk hoe ze tegen, met voor. op Isaac isquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat kinderlijke gedrag ook van een 22 jarige!
Ze heeft het over zichzélf neem ik aan?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:25 schreef Dotteke het volgende:
Babette zegt en dat heb ik ook dan word ik wakker en dan zit ik weer in die loods met die irritante stemmen
Wandelen is ook goed maar nu gebruikt ze meer spieren en dat is ook goed...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat is het dan ook, verbrandt ook beter het vet lijkt mij.
Babs houdt dat domme gedrag ook lekker in stand.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:26 schreef schizolientje het volgende:
achgossie ze heeft het weer eens moeilijk om nietsssssss En Babette is weer zeer begripvollllll en geeft aan wijzingen
Het feit dat ze het zo lang volhoudt is al een teken dat het beter is voor haar.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wandelen is ook goed maar nu gebruikt ze meer spieren en dat is ook goed...
Dat zie je al op een feestje, daar danst ze ook vaakquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het feit dat ze het zo lang volhoudt is al een teken dat het beter is voor haar.
Puppylove overwint alle opstakels. Zolang ze maar aandacht van hem krijgt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:26 schreef spapaars het volgende:
Had allang een pest pleuris hekel gehad aan Isaac.
en ze moet weer door iemand worden geholpen om de boel op orde te krijgenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:26 schreef schizolientje het volgende:
achgossie ze heeft het weer eens moeilijk om nietsssssss En Babette is weer zeer begripvollllll en geeft aan wijzingen
Maar je ziet ook dat ze er lol in heeft... dit is ook leuker dan rondjes lopen...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het feit dat ze het zo lang volhoudt is al een teken dat het beter is voor haar.
Is ze zichzelf weer aan het herhalen want daar is ze ook goed in. En niet te vergeten die halve zinnen van haar.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:27 schreef Dotteke het volgende:
Ik dacht doe niet achterlijk want dat ben je niet ( over Isaac) zegt Zoé die maar doorblijft janken en zielig doen
Zoe doet dat ook steeds bij Babs, vind dat ook erg vreemd om te zien.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:27 schreef danaqui het volgende:
vies goor geslijm van Babs, die kusjes en over Zoë haar benen wrijven
niet gezond hoor
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zoe doet dat ook steeds bij Babs, vind dat ook erg vreemd om te zien.
Dat is haar grootste fout, telkens opnieuw erkenning zoeken bij die zakkenwasserquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Puppylove overwint alle opstakels. Zolang ze maar aandacht van hem krijgt.
Natuurlijk, als je iets doet wat je niet leuk vind dan gebruik je ook smoesjes om het niet te hoeven doen. Nu danst ze lekker en je ziet aan haar dat ze dat erg leuk vindt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar je ziet ook dat ze er lol in heeft... dit is ook leuker dan rondjes lopen...
Nou ja, in dit geval begrijp ik het wel dat ze even vraagt hun alleen te laten.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:33 schreef Frummelie het volgende:
Dit is echt zo lullig voor Wendy... ik kan het niet uitstaan, Wendy is van de week uren bezig met Zoe d'r haar.. en nu dit...
please please wendy trek je conclusiesquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:33 schreef Frummelie het volgende:
Dit is echt zo lullig voor Wendy... ik kan het niet uitstaan, Wendy is van de week uren bezig met Zoe d'r haar.. en nu dit...
Ja precies... ik moet altijd wel lachen om die smoesjes van Moraima, ze valt zo door de mand..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Natuurlijk, als je iets doet wat je niet leuk vind dan gebruik je ook smoesjes om het niet te hoeven doen. Nu danst ze lekker en je ziet aan haar dat ze dat erg leuk vindt.
Ging over Janet, die misschien naar huis moet denkt Zoe omdat ze met spoed naar achteren is geroepenquote:
Ze kijkt tegen hem op en springt zowat uiteen als hij zonder shirt rondloopt. Typisch iets voor een pubertje en die Isaak vindt dat best wel leuk volgens mij. Die vindt de aandacht minstens zo leuk.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is haar grootste fout, telkens opnieuw erkenning zoeken bij die zakkenwasser
Ze heeft hem te hoog zitten.
Dat van Janet had ik gemist.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging over Janet, die misschien naar huis moet denkt Zoe omdat ze met spoed naar achteren is geroepen
Janet wou met spoed naar achterenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:34 schreef schizolientje het volgende:
iemand werd met spoed naar achter geroepen flapt Zoe er uit en hoppa ff weg gedraaid
Ik hoop dat Wendy er een keer klaar mee is... opzouten met haartjes doen enzo..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
please please wendy trek je conclusies
Opeens geen vriendinnen meer? Als ik Wendy was stak ik mijn middenvinger op.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:33 schreef schizolientje het volgende:
en Wendy laat zich weg sturen omdat Zoe niet wil dat iedereen het hoort. Die is gek geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |