abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209370110
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 23:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
^O^

Het is sociaal wel een ongezonde situatie voor zo'n kind. Ver weg de jongste, tussen al die ouwe lui. Begin twintig hoor je de wereld te ontdekken en niet in een hok te zitten die je wereld juist klein maakt. Ik denk dat dit echt niet goed voor haar is. Even serieus gesproken.
Het had ook een soort oefentuin voor haar kunnen zijn daar. Juist omdat je dar met een aantal mensen zit opgesloten en meer op jezelf bent aangewezen. Of dat je eerder een spiegel krijgt voorgehouden.
pi_209370120
Erik naar buiten omdat Mirthe daar alleen fietst
pi_209370125
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 23:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik kijk vanuit natuurlijk mijn oog op die leeftijd. Ik studeerde toen, woonde een half jaar op mezelf en was echt nog een kind. Veel op mijn bek gegaan in mijn studententijd. En emotioneel vind ik haar ook echt nog een kind.

Ik heb het gewoon met haar te doen. Sommige mensen zijn op een bepaalde leeftijd rijper dan een ander. En emotioneel en sociaal gezien is zij in mijn ogen echt een kind, een puber. Neurologisch gezien is ze trouwens ook nog niet volgroeid, de frontaalkwab is nog vol in ontwikkeling.
Haar hele instelling en manier van denken is niet oke, en daar hebben ze nu mee te dealen daar.
Ze wil ook niet anders, ze wil niet veranderen, weet alles beter en als ze al iets aanneemt is het van iemand als Babette..... tja in mijn ogen ook geen lichtend voorbeeld met haar gedraai, gekonkel, geroddel... dat bleek vanavond wel weer.
Niemand die haar daar echt corrigeert, helpt te 'groeien'.....
Laat ik er maar over ophouden, ze is momenteel (gelukkig) niet op de streams

We zien een fietsende Mirthe die een toneelstukje met Erik opvoert en hem mijnheer noemt

[ Bericht 5% gewijzigd door xsaskiax op 02-06-2023 04:25:07 ]
pi_209370126
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 23:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik kijk vanuit natuurlijk mijn oog op die leeftijd. Ik studeerde toen, woonde een half jaar op mezelf en was echt nog een kind. Veel op mijn bek gegaan in mijn studententijd. En emotioneel vind ik haar ook echt nog een kind.

Ik heb het gewoon met haar te doen. Sommige mensen zijn op een bepaalde leeftijd rijper dan een ander. En emotioneel en sociaal gezien is zij in mijn ogen echt een kind, een puber. Neurologisch gezien is ze trouwens ook nog niet volgroeid, de frontaalkwab is nog vol in ontwikkeling.
Klopt ze is neurologisch gezien nog niet uitgegroeid.
pi_209370142
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2023 23:39 schreef pingu66 het volgende:
Erik naar buiten omdat Mirthe daar alleen fietst
Zo laat nog in het donker
pi_209370150
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_209370155
Erik achterop bij Mirthe
pi_209370157
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 23:42 schreef dakpanlos het volgende:

[..]
Zo laat nog in het donker
Ze heeft gelukkig wel verlichting op haar fiets ;)
pi_209370218
he? wat is dat voor iets raars, lijkt wel een walkie talkie of zo wat je hoort
pi_209370224
Mirthe zet Erik af bij het station. Zegr gt tot ziens meneer. Ik ga nog ff naar de kroeg.
Erik tot zoiets we kunnen toch zppen?
Mirte nou ik geef niet zomaar mijn nummer hoor _O- en fietst weg
pi_209370238
Mirthe weer pindakaas eten
pi_209370241
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2023 23:49 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe zet Erik af bij het station. Zegr gt tot ziens meneer. Ik ga nog ff naar de kroeg.
ja dat was grappig he _O-
pi_209370255
quote:
_O- en zo blijft Erik in het blauw staan
pi_209370297
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 23:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ziet Zoë er nou steeds erger eruit of ben ik minder tolerant voor make-up geowrden?
Het is erger geworden, erger kan niet...alhoewel..
Allemaal cabaretteketet!
pi_209370302
zie slapers op de streams.. liggen jeff en mirthe er ook al in?
pi_209370307
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 23:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
_O- en zo blijft Erik in het blauw staan
Ja een subtiele hint van Mirthe dat hij niet moet denken dat hij een kans maakt
pi_209370312
quote:
7s.gif Op donderdag 1 juni 2023 23:59 schreef Monique___ het volgende:
Mirthe wel, Jeff weet ik niet.
pi_209370317
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 00:00 schreef pingu66 het volgende:

[..]
Mirthe wel, Jeff weet ik niet.
ik zie hem staan zijn tanden te poetsen
gaat dus ook naar bed
pi_209370318
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2023 23:59 schreef pingu66 het volgende:

[..]
Ja een subtiele hint van Mirthe dat hij niet moet denken dat hij een kans maakt
Ik vraag me af hoe kinderen van die twee eruit zouden zien...
pi_209370322
quote:
7s.gif Op donderdag 1 juni 2023 23:59 schreef Monique___ het volgende:
Jeffrey gaat net zijn tanden poetsen :)
pi_209370333
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 00:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoe kinderen van die twee eruit zouden zien...
gewoon als kinderen denk ik.
pi_209370335
Jeffrey maakt met zijn hand de beweging van 'I love you' naar een camera en verdwijnt naar de slaapkamer
pi_209370343
Ligt iedereen al op bed?
pi_209370610
Ik begrijp 1 ding van Babet niet wat betreft Wendy, waarom moet Wendy haar vertellen of ze wel of niet met Jappie gefrunnikt heeft? Wat gaat Babet dat aan? Verteld zij aan Wendy wat zij met Marciano wel of niet onder de dekens doet of bespreekt? Wat zij met Zoe over haar lult?
Wie denkt Babet dat ze is? Ze voelt zich meer dan Wendy, maar Wendy is zoveel meer dan Babet. En het gedrag van Babet heeft niets met het spel te maken, dit is de ware Babet, die na 9 maand zo vies door de mand gevallen is.
Ik zag dat Babet nogal naar reageerde dat Wendy al weer rookt, so what? Babet houdt het zelf net 1 dag vol. Denkt ze dat Wendy niets voelt, dat het haar niets doet, hoe Babet zich nu gedraagt?
Van mij mag Babet eruit en ik hoop dat Zoe er jankend achteraan gaat
if it's meant to be, it will be
pi_209370630
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 01:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp 1 ding van Babet niet wat betreft Wendy, waarom moet Wendy haar vertellen of ze wel of niet met Jappie gefrunnikt heeft? Wat gaat Babet dat aan? Verteld zij aan Wendy wat zij met Marciano wel of niet onder de dekens doet of bespreekt? Wat zij met Zoe over haar lult?
Wie denkt Babet dat ze is? Ze voelt zich meer dan Wendy, maar Wendy is zoveel meer dan Babet. En het gedrag van Babet heeft niets met het spel te maken, dit is de ware Babet, die na 9 maand zo vies door de mand gevallen is.
Ik zag dat Babet nogal naar reageerde dat Wendy al weer rookt, so what? Babet houdt het zelf net 1 dag vol. Denkt ze dat Wendy niets voelt, dat het haar niets doet, hoe Babet zich nu gedraagt?
Van mij mag Babet eruit en ik hoop dat Zoe er jankend achteraan gaat
Babette is in paniek omdat ik nog steeds denk dat ze veel info van achter krijgen en daarmee dus ook te horen hebben gekregen dat Wendy behoorlijk populair is De febo "speelt" met de bewoners om de juiste emoties voor elkaar te krijgen voor een tv uitzending. Babette gaat te ver in haar opdracht om Wendy zwart te maken. Wendy zou het niet doen als kamer 5 dat van haar vraagt. De eerste keer dat ik iets ziekmakend vindt.
pi_209370669
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 01:38 schreef Charlotte-007 het volgende:

[..]
Babette is in paniek omdat ik nog steeds denk dat ze veel info van achter krijgen en daarmee dus ook te horen hebben gekregen dat Wendy behoorlijk populair is De febo "speelt" met de bewoners om de juiste emoties voor elkaar te krijgen voor een tv uitzending. Babette gaat te ver in haar opdracht om Wendy zwart te maken. Wendy zou het niet doen als kamer 5 dat van haar vraagt. De eerste keer dat ik iets ziekmakend vindt.
Als er zoveel invloed van K5 komt, dan is dit idd in- en intriest. Feit dat Babet zich er voor laat lenen en er in mee gaat, maakt haar gedrag nog erger. Je ziet dat ze Wendy laat vallen en nu dikke vriendjes is met degenen die ze verafschuwde (niet in het open), Dat ziet toch iedereen, dan kom je toch niet meer geloofwaardig over?
if it's meant to be, it will be
pi_209370676
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 01:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Als er zoveel invloed van K5 komt, dan is dit idd in- en intriest. Feit dat Babet zich er voor laat lenen en er in mee gaat, maakt haar gedrag nog erger. Je ziet dat ze Wendy laat vallen en nu dikke vriendjes is met degenen die ze verafschuwde (niet in het open), Dat ziet toch iedereen, dan kom je toch niet meer geloofwaardig over?
Niet mee eens.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2023 01:59:31 ]
pi_209370687
Zo te zien slaapt iedereen :z

We mogen de laatste tijd vaak naar Jappie kijken 's nachts. Die andere herken ik niet.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_209370696
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 02:02 schreef Charlotte-007 het volgende:

[..]
Hey lieverd. Ikke bijna.
Hoi Charlotte :W Ik voorlopig nog niet :P

Zou zo leuk zijn als ze 's nachts een keer die zoemer laten gaan. Wil die kopjes zien :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_209370701
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 02:04 schreef engine het volgende:

[..]
Hoi Charlotte :W Ik voorlopig nog niet :P

Zou zo leuk zijn als ze 's nachts een keer die zoemer laten gaan. Wil die kopjes zien :D
Eens.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 06:49:52 #81
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_209371264
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 23:42 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig plaatje. _O_

Goedemorgen c_/
No mercy for animal abusers
  vrijdag 2 juni 2023 @ 06:52:14 #82
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_209371270
quote:
Erik tot zoiets we kunnen toch zppen? :?

Goed gedaan Mirthe ^O^
No mercy for animal abusers
pi_209371313
Goedemorgen... :W

Grappig om Mirthe zien rond te fietsen bij de loods...
Volgens mij een rustig avondje zo te lezen..
Gewoon omdat het kan!
pi_209371328
Ik dacht dat Eunice 2 weken geleden zei weer vroeg op te staan om haar oude ritme weer op te pakken maar ze verzaakt een beetje...of ze zit misschien al buiten dat kan ook natuurlijk want wij zien niet alles... O-)
Gewoon omdat het kan!
  Moderator vrijdag 2 juni 2023 @ 07:19:59 #85
388664 crew  Dotteke
pi_209371335
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 07:15 schreef Frummelie het volgende:
Ik dacht dat Eunice 2 weken geleden zei weer vroeg op te staan om haar oude ritme weer op te pakken maar ze verzaakt een beetje...of ze zit misschien al buiten dat kan ook natuurlijk want wij zien niet alles... O-)
Babette wil met haar mee doen die is niet van het vroege opstaan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_209371337
De verdienopdracht is geweest geen vetpot... maar dat is niet erg... ik wil echt, al is het maar 1 keer, zien dat ze de prijzenpot aan moeten spreken voor de boodschappen... FEBO laat het er gewoon een keer op aankomen... krijgen we weer even andere beelden dan dat geshop op Zalando enz
Gewoon omdat het kan!
pi_209371343
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 07:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Babette wil met haar mee doen die is niet van het vroege opstaan
Ooh ja die is helemaal in de yoga.... wat niet roken al niet met je doet... :D
Babette is zeker geen vroege vogel... maar ze ligt er ook niet echt vroeg in... ;)
Gewoon omdat het kan!
  Moderator vrijdag 2 juni 2023 @ 07:27:25 #88
388664 crew  Dotteke
pi_209371360
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 07:20 schreef Frummelie het volgende:
De verdienopdracht is geweest geen vetpot... maar dat is niet erg... ik wil echt, al is het maar 1 keer, zien dat ze de prijzenpot aan moeten spreken voor de boodschappen... FEBO laat het er gewoon een keer op aankomen... krijgen we weer even andere beelden dan dat geshop op Zalando enz
Vermoedelijk gaan ze snel weer een opdracht krijgen. Ze hebben ze nog nooit zonder eten laten zitten.
En ja laat ze maar een keer uit de prijzenpot eten moeten kopen ze geven net zo makkelijk geld uit uit die pot.
Hopelijk denken ze jullie willen 1000 euro uitgeven per persoon, nou geef maar uit aan eten.
Dat stukje hebben we nog niet gehad. Dus zou mooi zijn. Kijken of ze dan de schuld bij Zoé leggen
pi_209371385
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 07:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vermoedelijk gaan ze snel weer een opdracht krijgen. Ze hebben ze nog nooit zonder eten laten zitten.
En ja laat ze maar een keer uit de prijzenpot eten moeten kopen ze geven net zo makkelijk geld uit uit die pot.
Hopelijk denken ze jullie willen 1000 euro uitgeven per persoon, nou geef maar uit aan eten.
Dat stukje hebben we nog niet gehad. Dus zou mooi zijn. Kijken of ze dan de schuld bij Zoé leggen
Ja misschien zelfs vandaag al..

Dat is best een goeie wat jij zegt allemaal duizend euro en dan geen verdienopdrachten meer dan iedereen zelfs boodschappen doen x25 levert wel leuke streams op... en weinig boodschappen... _O-
Gewoon omdat het kan!
  Moderator vrijdag 2 juni 2023 @ 07:32:59 #90
388664 crew  Dotteke
pi_209371389
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 07:32 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ja misschien zelfs vandaag al..

Dat is best een goeie wat jij zegt allemaal duizend euro en dan geen verdienopdrachten meer dan iedereen zelfs boodschappen doen x25 levert wel leuke streams op... en weinig boodschappen... _O-
En vermoedelijke boze mensen die gaan mopperen op Zoé dat ze niet goed ingekocht heeft :P
pi_209371398
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 07:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]
En vermoedelijke boze mensen die gaan mopperen op Zoé dat ze niet goed ingekocht heeft :P
Jaaaaaaa _O- ... maar had ik nou goed begrepen dat Zoe een aardig voorraadje had aangelegd..?
Gewoon omdat het kan!
pi_209371403
Moraima geeft weer een hoestsalvo weg... :D
Gewoon omdat het kan!
  Moderator vrijdag 2 juni 2023 @ 07:38:33 #93
388664 crew  Dotteke
pi_209371412
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 07:35 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Jaaaaaaa _O- ... maar had ik nou goed begrepen dat Zoe een aardig voorraadje had aangelegd..?
Ze hadden eten tot en met vandaag dacht ik.
En dan hebben ze dat beetje nog wat ze gisteren gewonnen hebben kunnen ze twee hooguit drie dagen mee verder denk ik.
  Moderator vrijdag 2 juni 2023 @ 07:39:06 #94
388664 crew  Dotteke
pi_209371419
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 07:36 schreef Frummelie het volgende:
Moraima geeft weer een hoestsalvo weg... :D
Zo irritant dat hoesten steeds, ik snap niet dat ze dan haar mic niet even uitzetten ( als ze op is he)
pi_209371430
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 07:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zo irritant dat hoesten steeds, ik snap niet dat ze dan haar mic niet even uitzetten ( als ze op is he)
vind dat hoesten zo irritant slaap daar mee op de kamer , soms denk ik dat ze erin blijft
pi_209371438
Ik wil dat er vandaag iets onverwachts gebeurt....iets spectaculairs....keep on dreaming Frum, ain't gonna happen... :D :D
Gewoon omdat het kan!
pi_209371440
goede morgen c_/

bern en sas bepalen het spel , nou dat doet en ice en co wel , las ergens dat ice janet als manager wil
pi_209371451
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 07:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ze hadden eten tot en met vandaag dacht ik.
En dan hebben ze dat beetje nog wat ze gisteren gewonnen hebben kunnen ze twee hooguit drie dagen mee verder denk ik.
Ja was toch maar iets van 125 euro, ik vind het wel weer eens leuk, ze te zien aanmodderen met een klein budget..
Gewoon omdat het kan!
  Moderator vrijdag 2 juni 2023 @ 07:45:16 #99
388664 crew  Dotteke
pi_209371455
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 07:41 schreef cinsan het volgende:

[..]
vind dat hoesten zo irritant slaap daar mee op de kamer , soms denk ik dat ze erin blijft
Is ook heel irritant voor haar
  vrijdag 2 juni 2023 @ 07:45:20 #100
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_209371457
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 07:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Volgens users hier, zijn er nog nooit zoveel verdienopdrachten geweest als deze maand, omdat Zoe manager is. Waar is al dat geld gebleven dan. Bakken met geld zou er binnen gekomen zijn :D
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')