Eensch! En dat is uiteraard heeeeeelemaal prima!quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:08 schreef xsaskiax het volgende:
Types als Babette zijn levensgevaarlijk omdat ze de klok hebben horen luiden, maar echt niet weten waar de klepel hangt.
Ze hebben in de eerste maanden een begin gemaakt met hun studie, hebben kennisgemaakt met wat termen (dat is bij haar ook goed te horen), maar weten de precieze betekenis niet, laat staan een behandeling of iets dergelijks.
Het is zo jammer dat de meesten alles van haar aannemen omdat ze regelmatig met voor anderen tamelijk onbekende termen gaat gooien alsof ze ze dagelijks gebruiktquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eensch! En dat is uiteraard heeeeeelemaal prima!
Het wordt alleen ingewikkeld als je dan wel gaat doen alsof je weet hoe alles werkt..
Die twee zijn al vaker van wippenstein gegaan maar blijkbaar besloten om erover te zwijgen alsof het een staatsgeheim isquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt wel. Ze vertrouwde Wendy niet omdat ze niet gezegd heeft dat ze wat met Jasper gedaan heeft. Maar wat is dat stuk slecht geschreven zeg
Babette is niet fris, het is een vies naar mens.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:13 schreef Dotteke het volgende:
Babette wil niet meer drinken. Was leuk toen maar nu ze met een klein groepje zijn. Moet ze fris blijven
Ja en ze heeft wel een geïnteresseerde manier van vragen stellen, kan wel echt luisteren en heeft daar ook de energie voor. En ze kan een 'wijze manier' van praten opzetten. En niet iedereen heeft door dat ze dat doet..quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat de meesten alles van haar aannemen omdat ze regelmatig met voor anderen tamelijk onbekende termen gaat gooien alsof ze ze dagelijks gebruikt
Niet om aan te horen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:13 schreef Dotteke het volgende:
Babette wil niet meer drinken. Was leuk toen maar nu ze met een klein groepje zijn. Moet ze fris blijven
Ze lult overal een bijpassend verhaal aanquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:13 schreef Dotteke het volgende:
Hoeft ze ook niet te delen is tussen twee mensen. Lekker laten rommelen is tussen hun en gaat Babette geen reet aanquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die twee zijn al vaker van wippenstein gegaan maar blijkbaar besloten om erover te zwijgen alsof het een staatgeheim is
is wel ook een talentquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze lult overal een bijpassend verhaal aan
Babette doet of ze kan luisteren, maar bij mij valt dit onder de categorie 'uithoren', want als iemand iets vertelt dat haar minder/niet interesseert dan verandert ze van onderwerp of begin zelf met een heel lulverhaalquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja en ze heeft wel een geïnteresseerde manier van vragen stellen, kan wel echt luisteren en heeft daar ook de energie voor. En ze kan een 'wijze manier' van praten opzetten. En niet iedereen heeft door dat ze dat doet..
Ja, maar dat vond ik al vanaf het begin.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette is niet fris, het is een vies naar mens.
Die zogenaamde interesse van Babette is vooral eigenbelangquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja en ze heeft wel een geïnteresseerde manier van vragen stellen, kan wel echt luisteren en heeft daar ook de energie voor. En ze kan een 'wijze manier' van praten opzetten. En niet iedereen heeft door dat ze dat doet..
Ze is vreselijk, het ratelt en ratelt maar doorquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Niet om aan te horen.
En dit heb jij al heeeeeeeeeeeeeeeel lang doorstaan
Dan zijn alle raven daar vrouwen en dat is niet waarquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
Erik vind al die kleren maar onzin
babs wil nog graag dat leren jasje
is een geluksmomentje
is het verschil man vrouw aldus Babs
als je er niet uit komt gooi je het daar maar op![]()
ja soms welquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Babette doet of ze kan luisteren, maar bij mij valt dit onder de categorie 'uithoren', want als iemand iets vertelt dat haar minder/niet interesseert dan verandert ze van onderwerp of begin zelf met een heel lulverhaal
wat?quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang Febo dit toestaat
Nou inderdaad, genoeg mannen die ook van mooie kleren houdenquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
is een geluksmomentje
Alleen voor de poolparty is gestemd. Erik was de enige die op rood stond, dus die gaat door.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:18 schreef woxxel het volgende:
Hebben ze al een stelling opgegooid?
En praten ze kog over de 1000 euro die ze willen?
Totaal niet,wanneer een ander praat is ze al aan het formuleren wat ze wil gaan zeggen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja soms wel
en toch vind ik haar wel 1 van de weinigen die echt laaaaaang kan luisteren en inhoudelijk kan reageren,
zie weinig andere dat doen. Ik denk wel dat ze ook echt geïnteresseerd is. (oke, ook voor eigen gewin maar ook babs is niet alleen maar evil..
De lol die ze in kamer 4 hadden met de muziek.quote:
Er is een stelling geweest maar geen idee waarvoorquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:18 schreef woxxel het volgende:
Hebben ze al een stelling opgegooid?
En praten ze kog over de 1000 euro die ze willen?
eunice mocht het ookquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De lol die ze in kamer 4 hadden met de muziek.
Maar het is alweer afgelopen.
Ja is jammerquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In een één op één gesprek is Babette meestal 90% aan het woord en haar gesprekspartner 10%.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Totaal niet,wanneer een ander praat is ze al aan het formuleren wat ze wil gaan zeggen.
oh dan mocht het misschien toch nietquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik wil toch graag vinden dat ook babs niet alleen maar evil is..quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Totaal niet,wanneer een ander praat is ze al aan het formuleren wat ze wil gaan zeggen.
De muziek staat weer aan, Rupie en Mirthe verzinnen er zelf de teksten bijquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja is jammer
Maar wel slim. Ze zijn zo net de Febo voor
En hebben we toch even lol gezien
Precies dit.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In een één op één gesprek is Babette meestal 90% aan het woord en haar gesprekspartner 10%.
ik ookquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik wil toch graag vinden dat ook babs niet alleen maar evil is..
En Jasper werd lekker gemasseerd door Rupert, die trouwens tegelijkertijd op tv Zoë aan het masseren wasquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen compleet evil.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik wil toch graag vinden dat ook babs niet alleen maar evil is..
Oh ik ga snel terugquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De muziek staat weer aan, Rupie en Mirthe verzinnen er zelf de teksten bij
Ik vind haar nu (laatste tijd) ook niet oke hoor, begrijp me goedquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook
ik vind babs zoals ze 2 weken geleden was
leuk
nu echt niet
En niet door het vele eten i de loods en in zijn kast?quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
Erik wordt overprikkeld door alle spullen die er zijn
Dat geeft juist rust.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En niet door het vele eten i de loods en in zijn kast?
ze is al heel lang bezig over een leren jasje ondertussenquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
is een geluksmomentje
Cypress hill.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:27 schreef greysbones het volgende:
dit is gemixt met insane in the membrane
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:28 schreef pingu66 het volgende:
Maar is de stelling van 1000¤ er al door?
ja echt, ze is in rap tempo een totaal ander iemand geworden en zeker niet in haar voordeel verandertquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook
ik vind babs zoals ze 2 weken geleden was
leuk
nu echt niet
Zou juist willen weten hoe dat nou allemaal precies zit want als beste maten heb je geen geheimen voor elkaar. Al helemaal in die setting waarbij er van alles speelt. Diegene ben je heel close mee en kun je vertrouwen. Maar is dat bij hen dus wel zo?quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeft ze ook niet te delen is tussen twee mensen. Lekker laten rommelen is tussen hun en gaat Babette geen reet aan
babs zei datquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die keren is hij gewoon vergeten omdat hij toen teveel gedronken had
echt hequote:Op donderdag 1 juni 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
tiano vraagt of EUnice aan een booty call doet
neeeeee
en jij vraagt Eunice
nee zegt tiano
nou geloof ik daar geen bal van
ze bedoelde natuurlijk schijnheilige boonquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:26 schreef greysbones het volgende:
Babs
ik praat nu alsof ik een heilige boon ben
naaahhhhh meen je
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ze bedoelde natuurlijk schijnheilige boon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Het is dat Zoë het gisteren voorlas anders zou je denken dat het een verzinsel was (zoals ze ook Mirthe weglokte), ze kan liegen of het gedrukt staatquote:
waar ws febo boos over?quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het is dat Zoë het gisteren voorlas anders zou je denken dat het een verzinsel was (zoals ze ook Mirthe weglokte), ze kan liegen of het gedrukt staat
die heeft wat drank betreft helemaal een geheugen als een zeef, die was al zo vaak van het padje af!quote:
Over de stelling van 1000 euro die Rupert (namens Babs) gooide gisteren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Over de stelling van 1000 euro die Rupert (namens Babs) gooide gisteren.rupie heeft maar voor 500 gegooidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus iemand heeft gemaild over 1000Thinking is difficult, that’s why most people judge
servicegericht die manquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:36 schreef greysbones het volgende:
Erik heeft zijn klanten de vrijdag voor hij erin ging ge emaild dat hij er een jaar niet zou zijn![]()
![]()
als hij eruit komt is hij niet alleen een zelfstandige zonder personeel, maar ook zonder klantenquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 dag voor hij erin ging
hij is zzp-er![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
erik schaamde zich gisteren voor de muziek die werd gedraaid
boze amerikanen muziek![]()
pp ¤1000 en het is geld van de Febo, het is nog geen geld van de winnaar. Ik zou ook boosquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is het vage, ze waren boos...... maar over het hoe en waarom heb ik geen flauw idee
precies dat dusquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
als hij eruit komt is hij niet alleen een zelfstandige zonder personeel, maar ook zonder klanten
die leugen snap ik nog welquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:41 schreef xsaskiax het volgende:
Babette liegt weer.... de naam van Erik is bij 'ons' nooit gevallen in verband met 'saai'....... nouuuuuuuu
neeeee echt??????quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
die leugen snap ik nog wel
ze heeft al veel meer gelogen dit gesprek
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:42 schreef Ebinas het volgende:
Echt wel lekker, het is nu nog warm.
Kwil ook
Ik heb niks
Dat steekt hen dus echt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
Erik is ietwat beledigt( al doet hij van niet)
hij is niet als sterkste en als laatste als slimste gekozen
Nog even bij deblubberman gekeken omdat ik dacht dat ik hem 1000 hoorde zeggen tijdens die stellingen en dat klopt. Babs roept daarna nog zeker 4x 1000 als er gevraagd wordt hoeveel, omdat hij het bedrag heel snel en vrij zacht noemde. Janet vroeg nog of het een grap was en opnieuw zei Babs, nee is voor 1000 euro. Vervolgens lopen ze de keuken in en gaan koken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
rupie heeft maar voor 500 gegooid
dus iemand heeft gemaild over 1000
my bad ik dacht echt op zijn rupies vijfhonderdddddquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nog even bij deblubberman gekeken omdat ik dacht dat ik hem 1000 hoorde zeggen tijdens die stellingen en dat klopt. Babs roept daarna nog zeker 4x 1000 als er gevraagd wordt hoeveel, omdat hij het bedrag heel snel en vrij zacht noemde. Janet vroeg nog of het een grap was en opnieuw zei Babs, nee is voor 1000 euro. Vervolgens lopen ze de keuken in en gaan koken.
De dag ervoor zei Babs het nog tegen Marciano, ze wilde nog 1 x voor 1000 euro een stelling gooien, dat deed Rupert dus voor haar. Ook Janet herhaalde gisteren nog eens tegen Eunice dat ze dacht dat Rupert gek geworden was met z'n 1000 euro.
Hij zei het ook wel erg snel en zachtquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
my bad ik dacht echt op zijn rupies vijfhonderddddd
Die zit ook vast.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:48 schreef Ebinas het volgende:
Zoe: ik ben Inez, ik ben Inez whiskey, of hoe heet ze ook al weer
Hey die hebben ze vandaag vrijgelaten, zouden ze met de loodsvariant ervan ook wel kunnen doenquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:48 schreef Ebinas het volgende:
Zoe: ik ben Inez, ik ben Inez whiskey, of hoe heet ze ook al weer
FREE ZOEquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hey die hebben ze vandaag vrijgelaten, zouden ze met de loodsvariant ervan ook wel kunnen doen
de 1000quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar nu niet een andere versie an 500,- ofzo?
rupie vastquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:50 schreef Ebinas het volgende:
Iemand heeft wat apart gezet, Zoe "doe ff normaal" en wisselt het om
[ afbeelding ]
Net vrijgelaten,quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Volgens mij nu net niet meer.
Mss even Zoe influisteren dat ze beter een ander kan bedenken
Goeie ondernemer, die zal zijn klanten wel houden.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:36 schreef greysbones het volgende:
Erik heeft zijn klanten de vrijdag voor hij erin ging ge emaild dat hij er een jaar niet zou zijn![]()
![]()
geen 300?quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:05 schreef pingu66 het volgende:
"Honderd, natuurlijk gaan we elkaar na de loods zien,"zegt Baps tegen Erik.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:02 schreef KinKiJan het volgende:
Erik heeft nog steeds dezelfde bovenaan zijn lijstje staan.
Babs: "Isaac en Jeffrey?"
Erik: "Nee"
Babs klinkt teleurgesteld: "Oh ..."
Erik: 'Ik ga het ook niet zeggen, maar er zitten er 2 heel dicht bij elkaar, maar dat duo niet"
Babs: "allebei niet? Hun allebei niet?"
Erik schudt nee
Babs: "Oh dat is wel mooi, dat betekent dat het verschoven is, althans, dat idee had ik.. ik respecteer dat je het niet wil.. Oh nee dan weet ik het wel, mag ik nog 1 keer raden? Je hoeft het niet te zeggen"
Erik: "Ik ga het sowieso niet zeggen"
Babs: "Dan is het Moraima en Rupert"
Erik zwijgt
Babs: "Dat denk ik, of Rupert en Imadaddin, in ieder geval dat trio"
Erik: "Laat ik het zo zeggen dat alle namen die je nu genoemd hebt in de bovenste helft staan"
Babs: "Wat is de bovenste helft?"
Erik: "Van degene die wat mij betreft als eerste weg mogen"
Babs: "Jaja, maar anders hadden jullie ook niet gedaan wat jullie gedaan hebben vorige maand, jullie hebben toch op Moraima gestemd?"
Erik: "Ja. Overigens was dat niet mijn idee, want ik had heel iemand anders gedaan maar goed."
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hey die hebben ze vandaag vrijgelaten, zouden ze met de loodsvariant ervan ook wel kunnen doen
Ik vind die kin en lippen altijd heel raarquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:19 schreef xsaskiax het volgende:
Als je Babette nu recht in haar gezicht kijkt in de kas....... wat heeft ze een rattenkopje (letterlijk dus he, qua vorm en zo).. heb het nu ff niet over haar karakter/manier van doen
Inderdaad, want uiteindelijk word er op iemand gestemd, waar je het weer niet van verwacht. Die gezwam van te voren heeft totaal geen zinquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:26 schreef Verida het volgende:
ik word een beetje moe van het zo achteraf herkauwen van stemmen
ze moeten nu eenmaal op iemand stemmen, morrie heeft ook op iemand gestemd.
gewoon voor de gezelquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zoe vannacht weer werken achter het CS?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Jasper ook altijd 'u' tegen Moraima.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
vind het een leuk gesprek
met wederzijds begrip
mag je wel uitkijkenquote:
Keilewegquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
ik verwijderde emquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien zwelt dat dan ook wel extra op![]()
![]()
Zie Zoe er nog voor aan dat ze op dat biljet achter de 10 nog 'n nul zet, en dan morgenochtendquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zie Zoe er nog voor aan dat ze op dat biljet achter de 10 nog 'n nul zet, en dan morgenochtend
stoer praten: kijk ik heb ¤100 verdientZe kan toch niet rekenen
Vind ik ook, moraima is slimmer dan ze denkenquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
vind het een leuk gesprek
met wederzijds begrip
Als ze dat een paar keer doet kan ze een huis kopen zal ze denken.. voor 5.000 euro (wist toen echt niet wat ik hoordequote:Op donderdag 1 juni 2023 21:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zie Zoe er nog voor aan dat ze op dat biljet achter de 10 nog 'n nul zet, en dan morgenochtend
stoer praten: kijk ik heb ¤100 verdientZe kan toch niet rekenen
quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]![]()
![]()
hoe kom er toch altijd weer op........
![]()
Moraima hoort en ziet alles, doorziet ze allemaal en weet hoe ze op de haar eigen manier het spel moet spelen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:36 schreef Limbus het volgende:
[..]
Vind ik ook, moraima is slimmer dan ze denken
Op Babette denk ikquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:38 schreef xsaskiax het volgende:
Moraima zegt dat ze NEVER op Leila, Rupert of Imadiddin zal stemmen
Ice denk ikquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:42 schreef xsaskiax het volgende:
Ik verstond het heel slecht..... over wie had Jasper het, iemand die hij eerst niet vertrouwde, die persoon hem wel.... en nu weet hij beter en vertrouwt die persoon wel (het is een hij maar ik hoorde geen naam)
Iquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:42 schreef xsaskiax het volgende:
Ik verstond het heel slecht..... over wie had Jasper het, iemand die hij eerst niet vertrouwde, die persoon hem wel.... en nu weet hij beter en vertrouwt die persoon wel (het is een hij maar ik hoorde geen naam)
Jasper vond Jeff te onvoorspelbaar en heeft toen zijn eigen weg gekozen. Ik denk dat ze overigens nog wel gewoon vrienden zijn. Ze zijn wel altijd netjes richting elkaar.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:44 schreef xsaskiax het volgende:
ik zou weleens willen weten hoe Jasper nu tegenover Jeffrey staat, in het begin echt maten, toen (door de groep van Wanda) was het van de kant van Jasper ineens over...... Jeffrey heeft hem nooit laten vallen volgens mij
Hij heeft meerdere keren gezegd dat hij Jeff eruit wil.gooien maar of hij dat echt meent weet ik nog steeds niet moeilijk te lezen die Jappie al was het alleen maar het Wanda Wendy verhaal.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:44 schreef xsaskiax het volgende:
ik zou weleens willen weten hoe Jasper nu tegenover Jeffrey staat, in het begin echt maten, toen (door de groep van Wanda) was het van de kant van Jasper ineens over...... Jeffrey heeft hem nooit laten vallen volgens mij
Mori slaat alles op en onthoudt allesquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:47 schreef KinKiJan het volgende:
Moraima: "Als mensen slecht over Rupert of iemand of, ik luister wel, maar ik praat niet mee"
Moet denken aan hoe Zoe gal zat te spuwen over Jeff in de cabana waar Moraima zwijgend naar luisterde.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
Moraima: "Ze hebben het over de prijzenpot beschermen.. Bescherm je bankrekening thuis!"
quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:50 schreef greysbones het volgende:
hoe ziet die Inez eruit
zegt Wendy
zoals Zoe zegt babs![]()
![]()
Doe even een gokje naar de 3 personen die van Moraima naar huis moeten, Erik, Bern, Sascha ?. Wat denken julliequote:Op donderdag 1 juni 2023 21:47 schreef KinKiJan het volgende:
Moraima: "Als mensen slecht over Rupert of iemand of, ik luister wel, maar ik praat niet mee"
Moet denken aan hoe Zoe gal zat te spuwen over Jeff in de cabana waar Moraima zwijgend naar luisterde.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:53 schreef Limbus het volgende:
[..]
Doe even een gokje naar de 3 personen die van Moraima naar huis moeten, Erik, Bern, Sascha ?. Wat denken jullie
Misschien Zoe ipv van Sascha? Die heeft denk ik wel in de gaten hoe Zoe daar rond loopt ..quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:53 schreef Limbus het volgende:
[..]
Doe even een gokje naar de 3 personen die van Moraima naar huis moeten, Erik, Bern, Sascha ?. Wat denken jullie
Sasha wel hoorquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien Zoe ipv van Sascha? Die heeft denk ik wel in de gaten hoe Zoe daar rond loopt ..
Zou ook kunnen inderdaadquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien Zoe ipv van Sascha? Die heeft denk ik wel in de gaten hoe Zoe daar rond loopt ..
Zou het? Bern die altijd langs haar loopt en scheten en boeren laat?quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sasha wel hoor
ik denk dat ze eerder Bern spaart dan Sasha
ik dacht dat Mori ook aardig door heeft dat Sasha de drijvende kracht is achter de eliminatie ideeenquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou het? Bern die altijd langs haar loopt en scheten en boeren laat?
Geen idee verder hoor, blijft gokken
Oh ja, dat ookquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat Mori ook aardig door heeft dat Sasha de drijvende kracht is achter de eliminatie ideeen
quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:53 schreef KinKiJan het volgende:
Heeft ze het toch voor elkaar, dat Mexicaanse feest?
Dresscode: Feestlelijk
quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:00 schreef greysbones het volgende:
Tiano heeft ook zijn woord aan Mori gegeven
zegt hij tegen Janet
nou dat gesprek kun je verder ook wel uittekenen
Als je het steeds moet zeggen probeer je jezelf te overtuigenquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:04 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben een man van mijn woord hoe vaak heeft Tiano dat al niet gezegd.
Als hij dat bij Esther deed was dat ook altijd akward.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:57 schreef greysbones het volgende:
akwarddddd
Ice die janet een soort van knuffel geeft
en met Jeffquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als hij dat bij Esther deed was dat ook altijd akward.
( bij wie niet eigenlijk. Misschien niet bij Marciano toen hij zo boos werd in kamer4)
is er in ieder geval iemand blij met haarquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:10 schreef pingu66 het volgende:
Eunice heeft zichzelf en daar is ze heel blij mee.
mannen geeft hij wel een hugquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jeff is niet van de hugs bij niemand ( behalve Kim)
Ik hoop nog steeds dat het een verhaallijn is maar begin nu ook sterk te twijfelenquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:26 schreef greysbones het volgende:
klaar hiermee hoor
babs die totaal geen spiegel heeft
nu doet Jeff ook heel raar
nee babs jij doet heel raar
tegen Wendy
en anderen die nog wel roken of een drankje doen
Last hè Babs, in de spiegel kijkenquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:24 schreef greysbones het volgende:
Babs weet niet waarom Wendy zo raar tegen haar doet
op 2 lekker kaarten.quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:28 schreef greysbones het volgende:
klaar mee
ik zet de streams wel uit
dit hypocriete gedrag hoef ik niet meer te aanschouwen
Hier ook uitquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:28 schreef greysbones het volgende:
klaar mee
ik zet de streams wel uit
dit hypocriete gedrag hoef ik niet meer te aanschouwen
Oh ik dacht dat Erik dat zei.quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:36 schreef xsaskiax het volgende:
Babette vertelt dat Mirthe gezegd heeft dat ze haar de sterkste vrouw daar vindt.
Babette vindt het zoooooo ongemakkelijk wat ze nu moet doen......
Christus ze rookt 1 dag niet.....quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:38 schreef xsaskiax het volgende:
Nu weer over Jeffrey,
Babette: als ik hoor hoe hij nu weer over me zit te praten......... smoes smoes....
Ze snapt dat het frictie oplevert omdat ze niet meer drinkt en rookt..... dat is voor hen out of the blue..... bla bla bla
Ik dacht Mirthe te verstaan, maar het zou best weleens kunnen, dat gesmoes en gedoe, van de hak op de takquote:
Heeft ze nog geld dan?quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:41 schreef Monique___ het volgende:
zowie wil nu haar haar wil gaan ontkleuren
volgens mij heb jij daar gelijk inquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:44 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat babette probeert haar straatje schoon probeert te vegen en probeert om de aandacht op Wendy te krijgen qua drank en roken.
Want dit is echt na die nacht dat ze zo dronken was.
Volgens mij begrijpt Wendy niet eens waarom ze zo doet.
het roddelt weer wat af daar over elkaarquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:46 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac buiten tegen Rupert en Imadiddin, dat spy regelmatig boven zit en hij geen naam kon laten vallen.
spy is toch sashaquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:46 schreef Monique___ het volgende:
he ice buiten met ima en rupi dat hij niet alles boven kan zeggen want de spy zat ook boven (brabbel)
spy is Sasha, die regelmatig bij Zoë zit en hij weet dat Zoë alles doorlultquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:46 schreef Monique___ het volgende:
he ice buiten met ima en rupi dat hij niet alles boven kan zeggen want de spy zat ook boven (brabbel)
Jeff vind het niet mooiquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:41 schreef Monique___ het volgende:
zowie wil nu haar haar wil gaan ontkleuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |