Zelfs Oostenrijkers.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat users die via de RLS op fok kwamen. Ik ook
Ik bedoelde dat ik dat in de zoek ding had getyptquote:
En daarna DGK.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfs Oostenrijkers.
Fok is ook groot geworden door BB.
Oja, dat was idd sneller geweestquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik tikte BoonDockSaint, dan op het UTO tegeltje en dan op zoeken.
[ afbeelding ]
Ja dat dusquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfs Oostenrijkers.
Die tegeltjes met de subfora erop zijn heel handig, dat scheelt heel veel resultaten.quote:
Ja mario kwam halverwege UTO ineens binnenvallenquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfs Oostenrijkers.
Knuffelen ik haat Ruudquote:
Kloptquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die tegeltjes met de subfora erop zijn heel handig, dat scheelt heel veel resultaten.
Bartquote:
Bart Die heeft wel leuke YT'S dan zoek je op bart spring in 't veld fruit en zuivelquote:
Weet ik toch!quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik dat in de zoek ding had getypt![]()
Voor mij hoef je niet bang te zijn
Heeft hier ook een account of FOK! en postte regelmatig mee.quote:
dieenebart was hetquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft hier ook een account of FOK! en postte regelmatig mee.
jaa knuffelen met Ruudquote:
Grappigquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft hier ook een account of FOK! en postte regelmatig mee.
Inderdaad, hij postte toch ook regelmatig in UTO mee?quote:
De eerste was inderdaad de leukste.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa knuffelen met Ruud
vind zelf de eerste BB de leukste rls tot nu toe.
Was allemaal nieuw en niet zo gemaakt als nu.
En er waren op internet niet geheel legaal, meerdere streams te volgen.
Inmiddels is zijn laatste post ruim 2 jaar geleden.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel af en toe laat ie zich nog wel eens zien
Nou dat is wel laat, kan me dat niet meer helemaal herinneren, DGK nog wel denk ik en natuurlijk zijn eigen rls: de bunkerquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, hij postte toch ook regelmatig in UTO mee?
Huub ookquote:
Ruud stond weken na BB nog s’morgens op station den Bosch om mensen te knuffelen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa knuffelen met Ruud
vind zelf de eerste BB de leukste rls tot nu toe.
Was allemaal nieuw en niet zo gemaakt als nu.
En er waren op internet niet geheel legaal, meerdere streams te volgen.
Wat een sukkelquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ruud stond weken na BB nog s’morgens op station den Bosch om mensen te knuffelen.
Meeste mensen waren er ook echt niet van gediend. Hij dreigde zelfs een keer klappen te krijgen. Daarna heb ik hem daar nooit meer gezien. Mensen in uniform liet ie gelukkig met rust.quote:
Lolquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ruud stond weken na BB nog s’morgens op station den Bosch om mensen te knuffelen.
Ik ook nietquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Meeste mensen waren er ook echt niet van gediend. Hij dreigde zelfs een keer klappen te krijgen. Daarna heb ik hem daar nooit meer gezien. Mensen in uniform liet ie gelukkig met rust.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee als ik iemand niet ken of als ik het niet wil moet je opzoutenquote:
Een persoon op de rails. Er is wat vertragingquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik probeer me nu voor te stellen hoe dat zou gaan
Ik heb geen idee het eindigt iig in iig met een ritje in de ambulance voor die gast.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik probeer me nu voor te stellen hoe dat zou gaan
Ja zoiets dus.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Een persoon op de rails. Er is wat vertraging
Wel in een Volkswagen.quote:
Komt ie nog goed weg denk ikquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee het eindigt iig in iig met een ritje in de ambulance voor die gast.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Een persoon op de rails. Er is wat vertraging
En terecht.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee als ik iemand niet ken of als ik het niet wil moet je opzouten
Even voor de duidelijkheid ik ben nooit never agressief in welke vorm dan ook.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee het eindigt iig in iig met een ritje in de ambulance voor die gast.
Je bent tof in het eggiequote:Op donderdag 1 juni 2023 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid ik ben nooit never agressief in welke vorm dan ook.
Echt welquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het natuurlijk ook niet dus negeer mijn opmerking maar.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Awwww lief![]()
Uhmmmm....vooral veel gewerkt, in de USA. Ben net terug, hoef er voorlopig niet meer heen.
Sinds februari aan het trainen voor de Nijmeegse vierdaagse volgens een trainingsplan, dat vergt heel veel vrije tijd.
Oh ja, en afgelopen vrijdag ben ik een beetje soort van getrouwd. Geregistreerd partnerschap eigenlijk maar voor de wet schijnt dat identiek te zijn.
Dat zijn een hoop ontkenningen in 1 zinquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het natuurlijk ook niet dus negeer mijn opmerking maar.
Maar ook wel gevaarlijkquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je bent tof in het eggieen erg gezellig.
Afgelopen vrijdag niet gedaan (mijn dochtertje deed ook meequote:
Heer Slyquote:
Hij zou ook niet echt geschikt zijn voor een baan als uitvaartverzorger.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Meeste mensen waren er ook echt niet van gediend. Hij dreigde zelfs een keer klappen te krijgen. Daarna heb ik hem daar nooit meer gezien. Mensen in uniform liet ie gelukkig met rust.
Die van mijn ouders kon ik wel wurgen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij zou ook niet echt geschikt zijn voor een baan als uitvaartverzorger.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van mijn ouders kon ik wel wurgen.
Haar eerste reactie toen mijn vader dood was.; "Ow dan zijn jullie nu wees."
Centjes...quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:03 schreef FreshFruit het volgende:
Er moest ook perse een bloemstuk komen,hoe toevallig kwam haar dochter dat even regelen.
Maar wel klote voor jou/ jullie want het maakt heel veel verschil voor de verwerking of je een fijne uitvaartverzorger hebt of niet. Althans zo heb ik het beide keren ervaren.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van mijn ouders kon ik wel wurgen.
Haar eerste reactie toen mijn vader dood was.; "Ow dan zijn jullie nu wees."
Echt hoor,En ook een opmerking: "Het draaiboek ligt klaar,jullie weten wat te doen.."quote:
Dat is ontzettend lomp!quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,En ook een opmerking: "Het draaiboek ligt klaar,jullie weten wat te doen.."
Nee, daar ben je ook helemaal de persoon niet naar. Ben je veel te relaxed voor.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
We hebben alles zelf gedaan,mijn ouders zijn binnen een jaar gegaan.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Maar wel klote voor jou/ jullie want het maakt heel veel verschil voor de verwerking of je een fijne uitvaartverzorger hebt of niet. Althans zo heb ik het beide keren ervaren.
Nee, dat denk ik ook niet.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij zou ook niet echt geschikt zijn voor een baan als uitvaartverzorger.
Ze komt ook absoluut niet agressief over idd....quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, daar ben je ook helemaal de persoon niet naar. Ben je veel te relaxed voor.
Dat is echt snel om ze allebei te verliezenquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben alles zelf gedaan,mijn ouders zijn binnen een jaar gegaan.
even stil FF.
Echt heel lief.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat is echt snel om ze allebei te verliezen![]()
Virtuele knuffel, heb je geen zak aan.. maar weet hoe het voelt.
Het leven is soms echt heel erg kut.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben alles zelf gedaan,mijn ouders zijn binnen een jaar gegaan.
even stil FF.
Ik mis ze echt.quote:
Dat klinkt goed!quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag niet gedaan (mijn dochtertje deed ook mee), maar het ligt wel in de planning. Tenslotte heeft een lokale brouwerij een restaurantje naast die bowling banen hier op campus.
Oh die heb ik lang niet gehoordquote:
Ik moest ook al aan Ace of Base denken.quote:
Alle skipen stiijn yn it hok.quote:
Zekers, bij deel één beginnen graag.quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:00 schreef sly-nl het volgende:
Veel topicsNog de moeite waard v h teruglezuh?
En van ieder topic een kort verslagje in drievoud insturen graagquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, bij deel één beginnen graag.
Eén naar jou, één naar mijn parkiet en één naar mij.quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En van ieder topic een kort verslagje in drievoud insturen graag
quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén naar jou, één naar mijn parkiet en één naar mij.
Doe je dat echtquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:00 schreef sly-nl het volgende:
Veel topicsNog de moeite waard v h teruglezuh?
Ja, als het niet zoveel topics zijn.quote:
Ieder zijn dingquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, als het niet zoveel topics zijn.
Maar dan wel zeer selectief en snel scrollend. Soort hobby
ik ook!quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat users die via de RLS op fok kwamen. Ik ook
Met die paar minuten extra lezen kan ik jullie allemaal in hokjes stoppen en stempelenquote:
Was wel een verademing als je het vergelijkt met al die nietszeggende aandachtshoeren die zich de laatste jaren aanmelden (en kandidaten worden) voor dit programma.quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik begon bij BB1, zo bijzonder en lief nog
jaquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Was wel een verademing als je het vergelijkt met al die nietszeggende aandachtshoeren die zich de laatste jaren aanmelden (en kandidaten worden) voor dit programma.
Ieder zijn hokje en ik een bad.quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Met die paar minuten extra lezen kan ik jullie allemaal in hokjes stoppen en stempelen
Ik weet hoe het werkt ondertussenquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Met die paar minuten extra lezen kan ik jullie allemaal in hokjes stoppen en stempelen
Ik ook en als het niet werkt er gewoon op los rammen.quote:
Zo is dat...quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook en als het niet werkt er gewoon op los rammen.
Wij begrijpen elkaar.quote:
Eerst pepperspray als voorgerechtquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook en als het niet werkt er gewoon op los rammen.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Eerst pepperspray als voorgerecht![]()
[ afbeelding ]
Zo te zien helpt het niet. Lijkt wel alsof ze water sproeien.quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Eerst pepperspray als voorgerecht![]()
[ afbeelding ]
Hard to sayquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo te zien helpt het niet. Lijkt wel alsof ze water sproeien.
Schoenen met stalen neuzen inzetten dan maar.quote:
Keihardquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Schoenen met stalen neuzen inzetten dan maar.
Paardenhoeven.quote:
Rechtop in het midden van je bord.quote:
apfelsrudlquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:25 schreef Sodeknetters het volgende:
Vijf minuten en geen punten. Iets gaat hier mis.
Nu ligt het ineens weer aan mij.quote:
Nee, dat doet het niet.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu ligt het ineens weer aan mij.
Wat? Ik moet een ander de schuld geven?quote:
Geef mij maar de schuld, ben niets anders gewend sinds ik met een vrouw samenwoonquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat? Ik moet een ander de schuld geven?
Je moet helemaal niks. Weet je toch.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat? Ik moet een ander de schuld geven?
Kop houden voordat ik je been afhak. Konijnenpootjes brengen geluk heb ik gehoord.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geef mij maar de schuld, ben niets anders gewend sinds ik met een vrouw samenwoon
Dat valt te bezien. @DerRabbit heeft er vier en die woont nu met een vrouw samen die hem overal de schuld van geeft.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kop houden voordat ik je been afhak. Konijnenpootjes brengen geluk heb ik gehoord.
Ik ben in Den Haag.quote:
Dat is wel een heel eind van elkaar verwijderd.quote:
Ja maar hij heeft wel een toffe vrouw gevonden.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat valt te bezien. @:DerRabbit heeft er vier en die woont nu met een vrouw samen die hem overal de schuld van geeft.
Valt wel mee, iets meer dan 5 km denk ik.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat is wel een heel eind van elkaar verwijderd.
Ach, what’s in a number.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee, iets meer dan 5 km denk ik.
69 bvquote:
Nee.quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:56 schreef FreshFruit het volgende:
Human Resource - Dominator (Original mix)
Zal inderdaad wel meevallen. Heb een collega die uit Miami komt en die komt altijd op de fiets naar het werk.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee, iets meer dan 5 km denk ik.
@devzero ?quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel meevallen. Heb een collega die uit Miami komt en die komt altijd op de fiets naar het werk.
Waterfiets?quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel meevallen. Heb een collega die uit Miami komt en die komt altijd op de fiets naar het werk.
Die heeft het beter bekekenquote:
quote:
Al wat beter Mario?quote:
Als dat er zo 1 is met een een 'vat' erop blijft dat prima drijvenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 00:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hem kennende zou het eerder een bierfiets zijn.
Niet de mannengriep onderschatten.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 00:19 schreef Monique___ het volgende:
Ben je echt ziek of is het uhm mannen ziek zijn?
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 00:21 schreef FreshFruit het volgende:
Ouwe snoeperd is het ook.
[ afbeelding ]
Oh ja... want die was uit een of ander pseudo onderzoek als ernstiger bestempeld..quote:
Is echt zo.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 00:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh ja... want die was uit een of ander pseudo onderzoek als ernstiger bestempeld..
mannen schijnen erger ziek te worden dan vrouwen..
Doe eens lief.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 00:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
pseudo onderzoek dat was echt zo![]()
Man.. verkoudheid en man gaat haast deud
Ah en zo wat opgelopenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 00:35 schreef mario390 het volgende:
ik was op de tentfeest met hemd
en de jas heb ik weggelegt, en dann
vergeten
quote:
quote:
Heb niks me Jochem Myjerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 00:51 schreef FreshFruit het volgende:
Jochem Myjer - Lange Frans (Adem in, adem uit)
Lieve man.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 00:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heb niks me Jochem Myjer
Heb hem aangezet
Hij heeft dan ook zwaar ADHD.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 00:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik vind hem vaak zo nerveus/ druk overkomen.
quote:
quote:
quote:
Die ken ik niet maar ik vind muziek van Lange Frans vaak best leukquote:
Ja vind ik ook goedquote:
Lekker bezig maatje.quote:
Gewaagd.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 05:37 schreef engine het volgende:
Ik ga dadelijk nog iets van lil kleine posten
quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 05:44 schreef FreshFruit het volgende:
Kan hier helemaal niks mee.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ja dat ging ik ook doen...quote:
Jawelquote:
Veel plezier met luisterenquote:
Erg traag wel.quote:
yesquote:
Môggequote:Op vrijdag 2 juni 2023 06:24 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen,![]()
Vandaag weer trainingen, denk aan jullie team
Zo liefquote:
Hé, goedemorgen. Alles goed?quote:
O ik had jou gemist in mijn quote, sollyquote:Op vrijdag 2 juni 2023 06:24 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen,![]()
Vandaag weer trainingen, denk aan jullie team
Alles onder controle hier. Enrico eindexamen gedaan, ik neem aan geslaagd. Gaat nu mbo en dan door hbo. Voor leerkracht assistent en dan leerkracht.quote:
TR gemachtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik had jou gemist in mijn quote, solly
Morguh Nijn
Oeps, hopelijk note Deisyy hem nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
TR gemacht![]()
MoggelIk behoor ook te werken, maar zit nu 1,5 uur en die burgemeester heeft zijn muil nog niet gehouden
en het is zo'n zeikstraal.
Teringpleuris... Eindexamen, wat gaat dat hard zeg. En zo tof van die snuffel stage!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Alles onder controle hier. Enrico eindexamen gedaan, ik neem aan geslaagd. Gaat nu mbo en dan door hbo. Voor leerkracht assistent en dan leerkracht.
SChoonzoon had een dakkapel geplaatst bij een directrice van een school en nu mag Enrico volgende week snuffelstage lopen op een basisschool... Ben zo benieuwd.
Koffie nodig?quote:
Ik ben niet de officiële notuliste. Dus ik type alles uit. Die vent hoort zichzelf zoooooo graag. Hij is al 3 a-viertjes aan het woordquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, hopelijk note Deisyy hem niet![]()
Irritant is dat he als ze zo lang doorlullen dan verslapt je aandacht
Waar ik altijd zo van baal tijdens een vergadering als je moet notuleren is dat ze het over heel iets anders gaan hebben dan het agenda punt, dat afdwalen van onderwerp.
Ik word daarin steeds brutaler als de voorzitter niet ingrijpt dan doe ik het wel
Jij hebt ook koffie nodig ☕quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Koffie nodig?
Oh fuck! Ik tikte het voordat ik de tekst bij het plaatje zag
O vreselijk, en als er dan nog wat zinnigs uit komtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben niet de officiële notuliste. Dus ik type alles uit. Die vent hoort zichzelf zoooooo graag. Hij is al 3 a-viertjes aan het woord
Hahaha. Hij wordt 16, de jongste is vorige week maandag 3 geworden en oma wordt 60 in novemberquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Teringpleuris... Eindexamen, wat gaat dat hard zeg. En zo tof van die snuffel stage!
Trotse oma indeed![]()
Ik heb de halve nacht gitaar zitten oefenenGaat lekker. Eén van mijn YouTube videos is vannacht over de 4K views gegaan.
Alleen een beetje jammer dat het een liedje is waar ik zelf geen reet aan vind. Het is een kinderliedje
Nou.... dat had op 1/8 a-viertje gepastquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vreselijk, en als er dan nog wat zinnigs uit komt
Nah ik ben er vrij zeker van dat je er geen reet aan vindt. Ik heb het destijds opgenomen voor een internet vriendin die een stream over het fenomeen 'lachen' deed.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hahaha. Hij wordt 16, de jongste is vorige week maandag 3 geworden en oma wordt 60 in november
Oh tof. Ik zal straks eens even luisteren. Ik vergeet het ook zo vaak
O bij jou dus geen koffie drinkenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik beschik niet eens over de apparatuur om koffie te maken
Heb gisteren bij iemand thee gedronken ben weer voor even genezenquote:
Hey Stevenquote:
Morguh Domni, ja knap hequote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:15 schreef Domnivoor het volgende:
Koen66 jr. heeft een mooi bedrag binnengehaald voor onderzoek naar kanker![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)nderzoek-naar-kanker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:27 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ] Top 40 van forum 40+ - Memory Lane van 01-05-2023 t/m 31-05-2023
nr / aantal posts / gebruiker
01 1417 chufi
02 0761 marcb1974
03 0707 pullup
04 0659 Superbadeendje
05 0483 Soury
06 0462 Lovely
07 0458 aloa
08 0424 Deisyy
09 0418 engine
10 0356 FreshFruit
11 0290 Monique___
12 0173 Domnivoor
13 0144 devzero
14 0142 maily
15 0132 Dotteke
16 0131 ieniminimuis
17 0118 Sodeknetters
18 0104 D.
19 0086 oma-Nijn
19 0086 mario390
21 0073 sly-nl
22 0070 Koen66
23 0068 Shii
24 0067 drakin
25 0051 kree
26 0046 notturna
26 0046 HappyCharly
28 0045 Monsterkoekie
29 0044 Ebinas
30 0039 tong80
31 0032 BasEnAad
31 0032 Mazikeen
33 0028 Recce
33 0028 tonja
35 0027 Pearlbitch
36 0025 Scrutinizer
36 0025 gebrokenglas
38 0023 Aoibhin
39 0021 cafca
39 0021 Chanel5
En een jaar geleden:7eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie plek wel.
01 1417 chufi
02 0761 marcb1974
03 0707 pullup
04 0659 Superbadeendje
05 0483 Soury
06 0462 Lovely
07 0458 aloa
08 0424 Deisyy
09 0418 engine
10 0356 FreshFruit
11 0290 Monique___
12 0173 Domnivoor
13 0144 devzero
14 0142 maily
15 0132 Dotteke
16 0131 ieniminimuis
17 0118 Sodeknetters
18 0104 D.
19 0086 oma-Nijn
19 0086 mario390
21 0073 sly-nl
22 0070 Koen66
23 0068 Shii
24 0067 drakin
25 0051 kree
26 0046 notturna
26 0046 HappyCharly
28 0045 Monsterkoekie
29 0044 Ebinas
30 0039 tong80
31 0032 BasEnAad
31 0032 Mazikeen
33 0028 Recce
33 0028 tonja
35 0027 Pearlbitch
36 0025 Scrutinizer
36 0025 gebrokenglas
38 0023 Aoibhin
39 0021 cafca
39 0021 Chanel5
En een jaar geleden:Plek 6 is niet verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Ik vind het wel leuk... Jammer, dat die baby zo'n kabaal maakt...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Nah ik ben er vrij zeker van dat je er geen reet aan vindt. Ik heb het destijds opgenomen voor een internet vriendin die een stream over het fenomeen 'lachen' deed.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk... Jammer, dat die baby zo'n kabaal maakt...
Oh... je valt in de smaak daar... of ze zien adoptiemogelijkheden van een blond babietjequote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:31 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Eens!
Het merkwaardige is, is dat 88% van de views uit Brazilië komt.
Oh, misschien een gat in de markt!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh... je valt in de smaak daar... of ze zien adoptiemogelijkheden van een blond babietje
Goedemorgen Aloaquote:
Beetje kort, maar opzich genoegquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goedemorgen Aloa
Ja heb best lang door geslapen, jij ook goed geslapen?
Hoe kort dan?quote:
hey you! thanksquote:
Uurtje of 5. Maar dat is wel vrij normaal. Meestal een uur of 6.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe kort dan?
Ik van 22:30 tot 05:00 tot 07:00 ongeveer
Gefeliciteerd Prisha heel veel gelukkig jaren samenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
hey you! thanks![]()
We zullen het maar niet over de Celtics hebben
Dan slaap ik meer uurtjesquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Uurtje of 5. Maar dat is wel vrij normaal. Meestal een uur of 6.
Hey Dotteke dank je welquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Prisha heel veel gelukkig jaren samen
O dat is balen iets niet goed gegaan dusquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:33 schreef pullup het volgende:
Pff ik had mijn mobiele abbo over gezet naar een sim only dacht ik. Oude abbo beëindigd nu alleen geen nieuwe sim of zo gekregen nog![]()
![]()
Ken niet mee bellen dus. Op naar de shop![]()
Heer aloa.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Uurtje of 5. Maar dat is wel vrij normaal. Meestal een uur of 6.
Na wat ellende weer gefixtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is balen iets niet goed gegaan dus
Gelukkig maar.quote:
Ik was tot nu toe steeds aan een abbo met toestelquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ik heb helemaal nooit een abo gehad maar een prepaid
TOen mijn vader in het ziekenhuis lag heb ik een losse bundel gekocht
En in uiterstenoodzaak kan ik een dagbundel kopen voor 2.95
Maar als ik onderweg ben dan gebruik in internet bijna nooit
01 1417 chufi
02 0761 marcb1974
03 0707 pullup
04 0659 Superbadeendje
05 0483 Soury
06 0462 Lovely
07 0458 aloa
08 0424 Deisyy
09 0418 engine
10 0356 FreshFruit
11 0290 Monique___
12 0173 Domnivoor
13 0144 devzero
14 0142 maily
15 0132 Dotteke
16 0131 ieniminimuis
17 0118 Sodeknetters
18 0104 D.
19 0086 oma-Nijn
19 0086 mario390
21 0073 sly-nl
22 0070 Koen66
23 0068 Shii
24 0067 drakin
25 0051 kree
26 0046 notturna
26 0046 HappyCharly
28 0045 Monsterkoekie
29 0044 Ebinas
30 0039 tong80
31 0032 BasEnAad
31 0032 Mazikeen
33 0028 Recce
33 0028 tonja
35 0027 Pearlbitch
36 0025 Scrutinizer
36 0025 gebrokenglas
38 0023 Aoibhin
39 0021 cafca
39 0021 Chanel5
En een jaar geleden:Weer bijna gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Beter dan toch, is ook goedkoper toch?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was tot nu toe steeds aan een abbo met toestel![]()
Gewoonlijk molde ik halverwege mijn abbo wel ergens een deel van het scherm en werden ze snel beter dus dn nam ik weer een nieuwe.
Nu erg tevreden met wat ik heb dus voorlopig hoef ik alleen de sim komend jaar
Lekker, eet smakelijk voor straksquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:56 schreef pullup het volgende:
Om het te vieren net een heerlijk vers aspergesoepje gehaald bij 'Soep en zo' hier in de straat![]()
![]()
Mooie top 10.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
Ik raakte standaard mijn phones kwijt.Dus daarom nooit een abbo genomen.
Die Monique gaat volgende keer nog wel hoger eindigenquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Monique gaat volgende keer nog wel hoger eindigenDie is er pas net
quote:
Als ik op fietstocht ga dan verruim ik mijn abbonement nog voor 1 maand.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter dan toch, is ook goedkoper toch?
Nog nooit gehad, vond de prijs in de maand veel te hoog en als ik thuis ben heb ik mijn wifi en laptop dan heb ik geen abo nodig .
Kreeg altijd de telefoon van mijn vader als hij een nieuwe kreeg, helaas is hij overleden dus dat gaat niet meer op.
Maar voor buiten de deur hoef ik geen internet,
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |