Zelfs Oostenrijkers.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat users die via de RLS op fok kwamen. Ik ook
Ik bedoelde dat ik dat in de zoek ding had getyptquote:
En daarna DGK.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfs Oostenrijkers.
Fok is ook groot geworden door BB.
Oja, dat was idd sneller geweestquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik tikte BoonDockSaint, dan op het UTO tegeltje en dan op zoeken.
[ afbeelding ]
Ja dat dusquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfs Oostenrijkers.
Die tegeltjes met de subfora erop zijn heel handig, dat scheelt heel veel resultaten.quote:
Ja mario kwam halverwege UTO ineens binnenvallenquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfs Oostenrijkers.
Knuffelen ik haat Ruudquote:
Kloptquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die tegeltjes met de subfora erop zijn heel handig, dat scheelt heel veel resultaten.
Bartquote:
Bart Die heeft wel leuke YT'S dan zoek je op bart spring in 't veld fruit en zuivelquote:
Weet ik toch!quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik dat in de zoek ding had getypt![]()
Voor mij hoef je niet bang te zijn
Heeft hier ook een account of FOK! en postte regelmatig mee.quote:
dieenebart was hetquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft hier ook een account of FOK! en postte regelmatig mee.
jaa knuffelen met Ruudquote:
Grappigquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft hier ook een account of FOK! en postte regelmatig mee.
Inderdaad, hij postte toch ook regelmatig in UTO mee?quote:
De eerste was inderdaad de leukste.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa knuffelen met Ruud
vind zelf de eerste BB de leukste rls tot nu toe.
Was allemaal nieuw en niet zo gemaakt als nu.
En er waren op internet niet geheel legaal, meerdere streams te volgen.
Inmiddels is zijn laatste post ruim 2 jaar geleden.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel af en toe laat ie zich nog wel eens zien
Nou dat is wel laat, kan me dat niet meer helemaal herinneren, DGK nog wel denk ik en natuurlijk zijn eigen rls: de bunkerquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, hij postte toch ook regelmatig in UTO mee?
Huub ookquote:
Ruud stond weken na BB nog s’morgens op station den Bosch om mensen te knuffelen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa knuffelen met Ruud
vind zelf de eerste BB de leukste rls tot nu toe.
Was allemaal nieuw en niet zo gemaakt als nu.
En er waren op internet niet geheel legaal, meerdere streams te volgen.
Wat een sukkelquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ruud stond weken na BB nog s’morgens op station den Bosch om mensen te knuffelen.
Meeste mensen waren er ook echt niet van gediend. Hij dreigde zelfs een keer klappen te krijgen. Daarna heb ik hem daar nooit meer gezien. Mensen in uniform liet ie gelukkig met rust.quote:
Lolquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ruud stond weken na BB nog s’morgens op station den Bosch om mensen te knuffelen.
Ik ook nietquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Meeste mensen waren er ook echt niet van gediend. Hij dreigde zelfs een keer klappen te krijgen. Daarna heb ik hem daar nooit meer gezien. Mensen in uniform liet ie gelukkig met rust.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee als ik iemand niet ken of als ik het niet wil moet je opzoutenquote:
Een persoon op de rails. Er is wat vertragingquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik probeer me nu voor te stellen hoe dat zou gaan
Ik heb geen idee het eindigt iig in iig met een ritje in de ambulance voor die gast.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik probeer me nu voor te stellen hoe dat zou gaan
Ja zoiets dus.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Een persoon op de rails. Er is wat vertraging
Wel in een Volkswagen.quote:
Komt ie nog goed weg denk ikquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee het eindigt iig in iig met een ritje in de ambulance voor die gast.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Een persoon op de rails. Er is wat vertraging
En terecht.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee als ik iemand niet ken of als ik het niet wil moet je opzouten
Even voor de duidelijkheid ik ben nooit never agressief in welke vorm dan ook.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee het eindigt iig in iig met een ritje in de ambulance voor die gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |