Die was zo briljant ja.quote:
In de bioscoop gezien vorig jaar en helemaal dezelfde mening.quote:Op zondag 18 mei 2025 22:45 schreef TLC het volgende:
Gladiator 2 gekeken vandaag, het haalt hij bij lange niet op het eerste deel maar toch n voldoende
Dat is omdat het een remake is van Nosferatu uit 1922.quote:Op maandag 7 juli 2025 @ 00:49 schreef TLC het volgende:
Ik heb t geprobeerd maar het lukte me niet om de film Nosferatu af te kijken![]()
![]()
![]()
Het is ook een bijzonder slechte remake van Bram Stoker's Dracula waarbij alle karakters andere namen hebben, Dracula heet hier bv Orlok (!!).
In tweede instantie blijkt dat te kloppen. Irritante, ongeloofwaardige flauwekul.quote:Op zondag 6 juli 2025 00:01 schreef NoCigar het volgende:
Heeft iemand Mobland al gekeken? In eerste instantie dacht ik dat het net zo'n flauwe k*tserie als Gangs of London oid zou zijn,
Volgens de SkyShowtime persinformatie:quote:Op maandag 14 juli 2025 @ 15:40 schreef GlennQuagmire het volgende:
Nog een paar dagen voor Poker face![]()
Weet iemand of het hele seizoen meteen online staat of moeten we steeds weer een week wachten?
quote:De eerste drie afleveringen zijn vanaf 17 juli exclusief te streamen op SkyShowtime, met elke week nieuwe afleveringen.
Kom, we nemen streamingdiensten, dan hoef je nooit meer te wachten tot je kijken kanquote:Op maandag 14 juli 2025 15:45 schreef Breuls het volgende:
Volgens de SkyShowtime persinformatie:
quote:
De eerste drie afleveringen zijn vanaf 17 juli exclusief te streamen op SkyShowtime, met elke week nieuwe afleveringen.
Dat is natuurlijk nooit de belofte van streamingsdiensten geweest.quote:Op maandag 14 juli 2025 @ 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom, we nemen streamingdiensten, dan hoef je nooit meer te wachten tot je kijken kan
Harde belofte misschien niet, maar bij diverse is het wel zeker genoemd als voordeel.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk nooit de belofte van streamingsdiensten geweest.
Maar het is wel vervelend, ja. Het hele seizoen is in de VS al uit. Daar kwam het toen, tot afgelopen donderdag, ook in een wekelijks ritme uit. Dus daar hadden de kijkers dezelfde beleving.
Ik hou erg van snatch achtige entertainment en dit is ook van Guy Ritchie. Ik vind het erg leuk om naar te kijken en kijk uit naar elke nieuwe aflevering . Voor realisme kijk ik niet dit soort dingen. Puur entertainmentquote:Op zondag 6 juli 2025 00:01 schreef NoCigar het volgende:
Heeft iemand Mobland al gekeken? In eerste instantie dacht ik dat het net zo'n flauwe k*tserie als Gangs of London oid zou zijn, maar als o.m. Hellen Mirren, Tom Harde en Pierce Brosnan meedoen is er geen excuus meer om niet te kijken. Na aflevering één twijfel ik echter weer opnieuw, het kan nog alle kanten opgaan.
Iemand al een beter oordeel kunnen vormen?
Daar zit dan nog humor en originaliteit in, kan ik hier helaas niet echt van zeggen. Recensies zijn ook niet mals.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik hou erg van snatch achtige entertainment en dit is ook van Guy Ritchie. Ik vind het erg leuk om naar te kijken en kijk uit naar elke nieuwe aflevering . Voor realisme kijk ik niet dit soort dingen. Puur entertainment
Ieder mag zijn mening er over hebben. Neemt niet weg dat ik het wel leuk vind.quote:
In de app staat nu gewoon 4 augustus voor SNWquote:Op maandag 14 juli 2025 15:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Volgens de SkyShowtime persinformatie:
[..]
Klopt. Je citeert een post van mij over een andere serie. Over SNW zegt de persinformatie dit:quote:Op dinsdag 15 juli 2025 @ 18:35 schreef Gunner het volgende:
[..]
In de app staat nu gewoon 4 augustus voor SNW
quote:De eerste twee afleveringen zijn vanaf 4 augustus exclusief te streamen op SkyShowtime, met elke week nieuwe afleveringen.
Thanks. dan heb ik het verkeerd begrepen. Hoe dan ook jammer dat er verschil in release zit.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Klopt. Je citeert een post van mij over een andere serie. Over SNW zegt de persinformatie dit:
[..]
Fun Fact, 45 jaar geleden speelde Hellen Mirren ook de vrouw van een Gangsterbaas (Bob Hoskins) in The Long Good Friday. Dit was de eerste film waar Pierce Brosnan in speelde, ook een Ier, maar hier een IRA lid (aan het eind in de auto)quote:
Ook een van de betere eindes van een film.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Fun Fact, 45 jaar geleden speelde Hellen Mirren ook de vrouw van een Gangsterbaas (Bob Hoskins) in The Long Good Friday. Dit was de eerste film waar Pierce Brosnan in speelde, ook een Ier, maar hier een IRA lid (aan het eind in de auto)
Sowieso een aanrader deze film
Ja, geheel geen Hollywood.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:16 schreef Mike het volgende:
[..]
Ook een van de betere eindes van een film.
Gaan we die ook maar eens kijkenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Fun Fact, 45 jaar geleden speelde Hellen Mirren ook de vrouw van een Gangsterbaas (Bob Hoskins) in The Long Good Friday. Dit was de eerste film waar Pierce Brosnan in speelde, ook een Ier, maar hier een IRA lid (aan het eind in de auto)
Sowieso een aanrader deze film
Bekijk deze YouTube-video
Quentin Tarantino is een groot fan er van en als je The Long Good Friday kijkt kan je zien dat het van invloed is geweest op Guy Richy.
Nu met s01e01 bezig n.a.v. dit berichtje: leuk, had ik gemist.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:40 schreef GlennQuagmire het volgende:
Nog een paar dagen voor Poker face![]()
Weet iemand of het hele seizoen meteen online staat of moeten we steeds weer een week wachten?
Ik kan er persoonlijk ook weinig vinden wat ik leuk vind. Heb via mijn vader daar wel een profiel maar gebruik het echt zelden eigenlijk.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:42 schreef Mike het volgende:
Ik vraag me af of deze dienst het wel gaat redden. Het is een kleine streamer met relatief weinig aanbod en dure producties. Het zou me niks verbazen als ze binnen een jaar bekendmaken samen te gaan met een andere streamer.
De nieuwste seizoenen staan alleen op SkyShowtime. Maar het probleem met deze dienst is dat ze zoveel zonder aankondiging verwijderen en veel series al flink later komen dan elders in de wereld en dan ook nog eens wekelijks. Kan je nog 2 maanden extra wachten.. helpt ook niet mee als ze alle series en films na 1 jaar weer doorverkopen aan andere streamers.quote:Op zondag 25 januari 2026 13:34 schreef Mike het volgende:
Iets als Yellowstone en 1883, wat toch echt reclame is voor SkyShowtime, staan nu ook al een tijdje op Netflix. Het lijkt daarom alsof SkyShowtime het een beetje opgegeven heeft.
Mocht je de TV serie van 12 Monkeys nog niet hebben gezien, dan is dat wel echt een beest van een aanrader op SkyShowtimequote:Op zondag 25 januari 2026 16:43 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Met Star Trek, MobLand, Tulsa King en een rewatch van Californication (S1-4) was dit voor mij toch wel de streamer van 2025. Denk niet dat dat in 2026 ook zo zal zijn.
Jaaa, leuk!quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:43 schreef Ama het volgende:
Voor de liefhebber.. de nieuwe Jurassic World staat online.
Waarschijnlijk pas voorjaar 2027 op SkyShowtime dan.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:28 schreef Aether het volgende:
Nieuwe Minions film (1 juli 2026).
Bekijk deze YouTube-video
Nog wat extra reclame voor Bunny Munro: ik heb net het ontroerende einde gezien en pink nog een traantje weg. Een ideale serie qua lengte: zes, vrij korte afleveringen waarin weinig teveel is.quote:.
Vind die Keessie sowieso de meest oninteressante persoon van YellowStone.quote:Op maandag 9 maart 2026 17:54 schreef Solotovski het volgende:
Ik hoopte dat Marshals: A Yellowstone Story wel wat zou zijn maar valt erg tegen
En waarom moeten er altijd 1 a 2 van die overdreven knappe vrouwen bij zo'n eenheid zitten
Wel mee eens eigenlijk ja.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:59 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Vind die Keessie sowieso de meest oninteressante persoon van YellowStone.
Heb jij de hele serie gezien dan?Is toch een aflevering per week?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |