Wilde DrDeath kijken, las goede reviews.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:20 schreef Bluesdude het volgende:
Bij Sky Showtime moet ik regelmatig opnieuw de Nederlandse ondertiteling instellen.
Op de apps van Samsung TV en MiniNext van Ziggo
Ook allemaal al geprobeerd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:08 schreef Leandra het volgende:
Misschien weer op de laptop veranderen, of helemaal uitzetten, en dan op de TV weer aanpassen?
quote:Comcast en Paramount Skydance zouden mogelijk willen stoppen met hun gezamenlijke streamingdienst SkyShowtime in Europa. Daardoor zou de dienst ook in Nederland stoppen. De dienst is er sinds vier jaar.
Mijn vader wel.quote:Op woensdag 23 september 2026 06:51 schreef wolfrolf het volgende:
Faaldienst inderdaad, zal bijna niemand missen.
Ik heb hem er eerder niet uitgegooid vanwege 'Tony & Ziva', maar nu er geen tweede seizoen komt gaat ie eruit jaquote:Op woensdag 23 september 2026 06:51 schreef wolfrolf het volgende:
Faaldienst inderdaad, zal bijna niemand missen.
Lekker samenvoegen met HBO Max als de WB overname rond is.
Die raak je sowieso kwijt als ze stoppen met MAX. Zelfde bij SkyShowtime als ze daar stoppen. In het ergste geval heffen ze allebei de diensten op en starten een dag later een nieuwe dienst..quote:Op donderdag 24 september 2026 02:33 schreef superniger het volgende:
Als ze maar van mijn levenslange korting op HBO MAX afblijven.
HBO is de grondlegger van topkwaliteit drama. Zelfs Netflix mag de veters nog niet strikken van HBO.quote:Op woensdag 23 september 2026 18:29 schreef Bluesdude het volgende:
In dit verband is er een idee in de commentaren dat skyshowtime assortiment ev toegevoegd kan worden bij HBO Max
Heeft HBO Max een interessant aanbod van films en series ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |