Waarschijnlijk pas voorjaar 2027 op SkyShowtime dan.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:28 schreef Aether het volgende:
Nieuwe Minions film (1 juli 2026).
Bekijk deze YouTube-video
Nog wat extra reclame voor Bunny Munro: ik heb net het ontroerende einde gezien en pink nog een traantje weg. Een ideale serie qua lengte: zes, vrij korte afleveringen waarin weinig teveel is.quote:.
Vind die Keessie sowieso de meest oninteressante persoon van YellowStone.quote:Op maandag 9 maart 2026 17:54 schreef Solotovski het volgende:
Ik hoopte dat Marshals: A Yellowstone Story wel wat zou zijn maar valt erg tegen
En waarom moeten er altijd 1 a 2 van die overdreven knappe vrouwen bij zo'n eenheid zitten
Wel mee eens eigenlijk ja.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:59 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Vind die Keessie sowieso de meest oninteressante persoon van YellowStone.
Heb jij de hele serie gezien dan?Is toch een aflevering per week?
Ben dus pas net begonnen met de serie Gomorrah.quote:
Zelfs de trailer is oersaai, dus ja denk te saai.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:51 schreef Nielojram75 het volgende:
Is The Madison saai of moet ik even doorkijken na ep 1?
Taylor Sheridan maakt wel fijne series...
Ik heb 3 jaar geleden mij compleet op laten gaan in Yellowstone, ik vond het geweldig!quote:Op maandag 4 mei 2026 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zelfs de trailer is oersaai, dus ja denk te saai.
Vanaf 22 mei is Dutton Ranch op Sky, met Rip en Betty.
Kutquote:Op maandag 4 mei 2026 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zelfs de trailer is oersaai, dus ja denk te saai.
Vanaf 22 mei is Dutton Ranch op Sky, met Rip en Betty.
Klopt. Er staat letterlijk bij: binnenkort meer beschikbaar. Nederland loopt altijd achter met USA helaas. Open 21 juni, zondag, nog eens skyshowtimequote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:48 schreef Blues het volgende:
Ik kijk nu via SST The agency, maar er waren toch 2 seizoenen van gemaakt
Tnxxxx ben nog maar bij afl 2 dus nog ff te gaanquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:00 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Klopt. Er staat letterlijk bij: binnenkort meer beschikbaar. Nederland loopt altijd achter met USA helaas. Open 21 juni, zondag, nog eens skyshowtime
Gouden tip dit hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:44 schreef Bluesdude het volgende:
Voor de derde maal volg ik nu de tvserie 12 monkeys. Dat is niet de film met Bruce Wilis.
Ik vind het boeiend, maar vele mensen zien dat niet zo. Ieder het zijne
Bekijk deze YouTube-video
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |