Jinx het ff lekker.quote:
quote:
Eensquote:Op donderdag 1 juni 2023 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die spelen niet
Ik ben voor Sevilla
Niet helemaal waarquote:Op donderdag 1 juni 2023 00:04 schreef Zorro het volgende:
Wat een drukte eigenlijk om een finale van een cup waar niemand in het begin van het seizoen in geinteresseerd is.
En wij maar klagen over een biertje op het veld.quote:Op donderdag 1 juni 2023 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op Twitter beelden van 2 supporters per kaartje door poortje en beveiliging doet niets
quote:Op donderdag 1 juni 2023 00:04 schreef Zorro het volgende:
Wat een drukte eigenlijk om een finale van een cup waar niemand in het begin van het seizoen in geinteresseerd is.
Tja Nederlands probleem.quote:Op donderdag 1 juni 2023 00:04 schreef Coco het volgende:
[..]
En wij maar klagen over een biertje op het veld.
Buiten Feyenoord dan.quote:
Nou, de deelnemers wel.quote:Op donderdag 1 juni 2023 00:04 schreef Zorro het volgende:
Die is pas volgende weekquote:Op donderdag 1 juni 2023 00:04 schreef Zorro het volgende:
quote:Op donderdag 1 juni 2023 00:04 schreef Zorro het volgende:
Users die dat zeiden hebben er duidelijk geen verstand van!quote:Op donderdag 1 juni 2023 00:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Huh maar ik dacht dat het al gespeeld was toen Roma scoorde
quote:Op donderdag 1 juni 2023 00:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil graag de beelden van een zingende Rikik op het plein in Sevilla
Precies. Extra puntengenotquote:Op donderdag 1 juni 2023 00:07 schreef Zorro het volgende:
Hierdoor moet ajax een voorronde spelen of wat hoor ik?
Ik was vanaf het begin al voor Sevilla hoor
Net als Frankfurt vorig jaarquote:Op donderdag 1 juni 2023 00:06 schreef Tjacka het volgende:
Sevilla is dus 10e in La Liga en gaat de CL in.
Er is geloof ik nog een escape als Roma hoog genoeg eindigt in de Serie Aquote:Op donderdag 1 juni 2023 00:08 schreef Ramboetan het volgende:
Oh ik was voor Sevilla. Niet wetende dat Ajax nu voorronde moet spelen. Alsnog blij dat Sevilla heeft gewonnen wel.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 00:08 schreef Ramboetan het volgende:
Oh ik was voor Sevilla. Niet wetende dat Ajax nu voorronde moet spelen. Alsnog blij dat Sevilla heeft gewonnen wel.
Hoe dan?quote:Op donderdag 1 juni 2023 00:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er is geloof ik nog een escape als Roma hoog genoeg eindigt in de Serie A
quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is er al een Willem Vissers-huiltweet over Mourinho uit?
?quote:Op donderdag 1 juni 2023 00:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weer een speler van Ajax die op EL niveau heeft gevoetbald
Geen idee, dat dacht ik ergens gelezen te hebben op VIquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | Unknown coef. ------------------------ --- ---------------- Internazionale Ita >96.000 pot 1? Shakhtar Donetsk Ukr 63.000 Feyenoord Ned 51.000 pot 1? Pot 1 coef. Pot 2 coef. ------------------------ --- ---------------- ------------------------ --- ---------------- CL-TH Real Madrid Esp 121.000 Sevilla Esp 91.000 Manchester United Eng 104.000 Manchester City Eng>143.000 . FC Barcelona Esp 98.000 Borussia Dortmund Ger 86.000 Napoli Ita 81.000 Atlético Madrid Esp 85.000 Bayern München Ger 136.000 RB Leipzig Ger 84.000 Paris Saint-Germain Fra 112.000 FC Porto Por 81.000 Benfica Por 82.000 Arsenal Eng 76.000 Pot 3 coef. Pot 4 coef. ------------------------ --- ---------------- ------------------------ --- ---------------- . FC København ** Den 40.500 FC Salzburg Aut 59.000 Young Boys *4 Sui 34.500 Dinamo Zagreb ** Cro 55.000 Real Sociedad Esp 33.000 AC Milan Ita 50.000 Galatasaray ** Tur 31.500 Glasgow Rangers *3 Sco 54.000 Celtic Sco 31.000 Sporting Braga *3 Por 44.000 Newcastle United Eng >21.799 Lazio Ita 42.000 Union Berlin Ger 17.000 Red Star Belgrade Srb 42.000 RC Lens Fra 12.232 |
Het Real van Andalusiëquote:Op donderdag 1 juni 2023 00:21 schreef TLC het volgende:
Respect hoor dat Sevilla het steeds zo goed doet Europees, erg knap
ga eens terug naar je eigen forumquote:Op donderdag 1 juni 2023 00:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er komt een poule met Bayern München, Atlético Madrid, Lazio en Newcastle.
Feyenoord, Porto, Rode Ster, Celticquote:Op donderdag 1 juni 2023 00:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er komt een poule met Bayern München, Atlético Madrid, Lazio en Newcastle.
Misschien zou het de hype voor de Champions League teveel verstoren? Die is straks 3 dagen na de Conference League finale.quote:Op donderdag 1 juni 2023 00:34 schreef TheVulture het volgende:
Wat was eigenlijk de reden dat deze finale eerder werd gespeeld dan de finale van de Conference League, je zou toch denken dat ze het qua importantie opbouwen
Gekeken?quote:
Hij stond op, maar niet aandachtig. Ik zag Mourinho weer een paar keer gek doen wel.quote:
Vermakelijker dan verwacht.quote:Op donderdag 1 juni 2023 00:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij stond op, maar niet aandachtig. Ik zag Mourinho weer een paar keer gek doen wel.
Wat vond jij er van?
Eens. Erg kinderachtig maar ik kan er erg van genieten. Het afgelopen jaar toch een flinke weerstand gekregen richting AS Romaquote:Op donderdag 1 juni 2023 00:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vermakelijker dan verwacht.En een andere winnaar dan vooraf gedacht. Ook wel eens mooi voor die Italianen.
Ik heb goed gepouled. 1-1 en Sevilla wint met strafschoppen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Als je een wedstrijd verliest, ga dan niet huilen, maar denk aan de volgende wedstrijd. Dat is mijn enige advies.
Vraag me af wanneer die gast nu eens een jaar schorsing aan zijn broek krijgt. Dit is toch gewoon antireclame voor het voetbal.quote:
Groots winnen doet hij ook niet. Dan sneert hij nog naar iedereen die hem ook maar een vraag heeft gesteld.quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:24 schreef Malavita het volgende:
[..]
kan groots winnen maar ook echt enorm slecht verliezen. Matig.
Officieel 62.000, maar in werkelijkheid?quote:
In Parijs ging het nog veel erger mis. De EK finale op Wembley was ook al een feest. Mensen zijn gewoon extreem brutaal, dat ga je nergens helemaal voorkomen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Officieel 62.000, maar in werkelijkheid?
Denk zomaar niet dat wij nog een finale gaan zien in Budapest.
Dit en supporters of het veld
Er is niks mis met de club Roma. Het komt gewoon door die verschrikkelijke malloot aan het roer. Dat die maar snel naar PSG mag gaan.quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Erg kinderachtig maar ik kan er erg van genieten. Het afgelopen jaar toch een flinke weerstand gekregen richting AS Roma
Zelfs winnen kan hij niet groots.quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:24 schreef Malavita het volgende:
[..]
kan groots winnen maar ook echt enorm slecht verliezen. Matig.
Je was me voor. Mourinho staat voor alles wat verrot is aan het voetballen van de laatste 20 jaar.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Groots winnen doet hij ook niet. Dan sneert hij nog naar iedereen die hem ook maar een vraag heeft gesteld.
Of er moeten Nederlanders bij spelen. Maar je hebt wel gelijk. Zelfs Bergkamp en Jonk werden gekielhaald.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Voetbal met de meeste Spaanse en Italiaanse teams is echt niet leuk.
Dus met negen man voor het doel liggen, als je beschikt over één wereldspit. is tactisch meesterlijkquote:
dat is idd het enige wat ie bedenkt idd..quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus met negen man voor het doel liggen, als je beschikt over één wereldspit. is tactisch meesterlijk
Leg eens uit wat hem goed maakt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:27 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat is idd het enige wat ie bedenkt idd..
Vreselijke vent hoor, maar wel gewoon een hele goeie trainer.
Zelfs Michels won prijzen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:37 schreef Malavita het volgende:
[..]
leg eens uit waarom je hem niet goed vindt.
Of zijn al zijn prijzen puur toeval?
Staat Joep Schreuder al voor zijn voordeur met een Europa League sleutelhanger?quote:
AS Roma uitsluiten minimaal een jaartje van Europees voetbal. Korte metten met dit soort gedrag.quote:
Het is vooral mourinho die deze sfeer creëert.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:15 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
AS Roma uitsluiten minimaal een jaartje van Europees voetbal. Korte metten met dit soort gedrag.
Die mag ook een jaar geschorst worden door zijn gedrag in de parkeergarage.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het is vooral mourinho die deze sfeer creëert.
Kaffer
Het zou reden genoeg moeten zijn om hem te ontslaan.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:15 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
AS Roma uitsluiten minimaal een jaartje van Europees voetbal. Korte metten met dit soort gedrag.
Allemaal door die dorpsgek van een Jose.quote:
Nee, dat kon niet, hebben ze wel geprobeerd. Uiteindelijk verkochten ze hem toen later aan Celtic.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:32 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het zou reden genoeg moeten zijn om hem te ontslaan.
Bij Feyenoord hebben ze ooit speler Kazim Richards ontslagen omdat hij een journalist intimideerde.
Het is waar je als club maar net afstand van wil nemen.
Plus alles wat hij al geflikt heeft.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Die mag ook een jaar geschorst worden door zijn gedrag in de parkeergarage.
quote:
https://nos.nl/artikel/24(...)-scheldende-mourinhoquote:UEFA begint tuchtprocedure tegen scheldende Mourinho
De UEFA is een tuchtprocedure begonnen tegen AS Roma-trainer José Mourinho. De Portugees beledigde woensdag scheidsrechter Anthony Taylor na afloop van de verloren Europa League-finale tegen Sevilla.
In die verhitte finale deelde Taylor liefst veertien gele kaarten uit, de meeste ooit in een Europa League-wedstrijd. Na afloop beklaagde Mourinho zich uitgebreid over de scheidsrechter en noemde hem onder meer een "schande".
"Het was een intense, mannelijke wedstrijd met een scheidsrechter die leek op een Spanjaard. Het was de hele tijd geel, geel, geel", aldus Mourinho tijdens de persconferentie.
Toen hij Taylor later tegenkwam op het parkeerdek, schold Mourinho de scheidsrechter in het Engels en Italiaans uit.
Bekijk hieronder de beelden van Mourinho die zijn medaille weggeeft en de scheidsrechter uitscheldt:
0:37Mourinho geeft zilveren medaille weg en beledigt arbiter: 'Wat een idioot'
AS Roma verloor de finale van Sevilla na het nemen van strafschoppen. Het was de eerste keer dat Mourinho een Europese eindstrijd verloor na vijf gewonnen finales.
Ook bij de supporters van de Italiaanse club moest Taylor het ontgelden. Toen hij en zijn familie op donderdag naar huis wilden vliegen, werden ze op de luchthaven belaagd door tientallen supporters van AS Roma.
Beveiliging moest de 44-jarige Engelsman en zijn familie in veiligheid brengen. De Hongaarse politie heeft een supporter aangehouden tegen wie een procedure is gestart op beschuldiging van mishandeling.
Nicequote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:47 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)-scheldende-mourinho
Mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |