Eens. Erg kinderachtig maar ik kan er erg van genieten. Het afgelopen jaar toch een flinke weerstand gekregen richting AS Romaquote:Op donderdag 1 juni 2023 00:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vermakelijker dan verwacht.En een andere winnaar dan vooraf gedacht. Ook wel eens mooi voor die Italianen.
Ik heb goed gepouled. 1-1 en Sevilla wint met strafschoppen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Als je een wedstrijd verliest, ga dan niet huilen, maar denk aan de volgende wedstrijd. Dat is mijn enige advies.
Vraag me af wanneer die gast nu eens een jaar schorsing aan zijn broek krijgt. Dit is toch gewoon antireclame voor het voetbal.quote:
Groots winnen doet hij ook niet. Dan sneert hij nog naar iedereen die hem ook maar een vraag heeft gesteld.quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:24 schreef Malavita het volgende:
[..]
kan groots winnen maar ook echt enorm slecht verliezen. Matig.
Officieel 62.000, maar in werkelijkheid?quote:
In Parijs ging het nog veel erger mis. De EK finale op Wembley was ook al een feest. Mensen zijn gewoon extreem brutaal, dat ga je nergens helemaal voorkomen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Officieel 62.000, maar in werkelijkheid?
Denk zomaar niet dat wij nog een finale gaan zien in Budapest.
Dit en supporters of het veld
Er is niks mis met de club Roma. Het komt gewoon door die verschrikkelijke malloot aan het roer. Dat die maar snel naar PSG mag gaan.quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Erg kinderachtig maar ik kan er erg van genieten. Het afgelopen jaar toch een flinke weerstand gekregen richting AS Roma
Zelfs winnen kan hij niet groots.quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:24 schreef Malavita het volgende:
[..]
kan groots winnen maar ook echt enorm slecht verliezen. Matig.
Je was me voor. Mourinho staat voor alles wat verrot is aan het voetballen van de laatste 20 jaar.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Groots winnen doet hij ook niet. Dan sneert hij nog naar iedereen die hem ook maar een vraag heeft gesteld.
Of er moeten Nederlanders bij spelen. Maar je hebt wel gelijk. Zelfs Bergkamp en Jonk werden gekielhaald.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Voetbal met de meeste Spaanse en Italiaanse teams is echt niet leuk.
Dus met negen man voor het doel liggen, als je beschikt over n wereldspit. is tactisch meesterlijkquote:
dat is idd het enige wat ie bedenkt idd..quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus met negen man voor het doel liggen, als je beschikt over n wereldspit. is tactisch meesterlijk
Leg eens uit wat hem goed maakt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:27 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat is idd het enige wat ie bedenkt idd..
Vreselijke vent hoor, maar wel gewoon een hele goeie trainer.
Zelfs Michels won prijzen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:37 schreef Malavita het volgende:
[..]
leg eens uit waarom je hem niet goed vindt.
Of zijn al zijn prijzen puur toeval?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |