Dat niet alleen, hij heeft maar 3 kinderen, dus dit kind is al snel goed voor een kwart van zijn erfenis, ook als hij die 18/21 jaar kinderalimentatie niet gaat halen zit ze prima.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze van plan is bij hem te blijven totdat hij neervalt of dat haar missie geslaagd is en ze er vandoor gaat zodra het kind ter wereld is gekomen, want dan is er natuurlijk altijd nog child support voor de komende 18 jaar.
Of we rekenen niet (enkel) de vrouw op dit soort dingen af.quote:Op woensdag 31 mei 2023 15:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, ok. En ik gok dat vrijpartijen met hem ook niet zo lang meer duren![]()
Dit soort vrouw
https://www.rtlboulevard.(...)beelen-eerste-kindjequote:Giel Beelen (46) en zijn vriendin Floor zijn in verwachting van hun eerste kindje samen. Op Instagram deelt Giel het heugelijke nieuws met zijn volgers. Het stel onthult dat ze zelfs al op de helft zijn van hun zwangerschap!
Uhuquote:
Omg. Ik voel me nu ik dit lees ook oud ja!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:35 schreef Rianne84 het volgende:
Gijs Staverman wordt opa
https://www.rtlnieuws.nl/(...)j-gijs-staverman-opa
Nu voel ik me oud.
Ik ben vooral positief verrast dat ze naast deze cadeau dochter ook pleegkinderen hebbenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Omg. Ik voel me nu ik dit lees ook oud ja!
Ik lees dat het van zijn cadeaudochter is. Nu vind ik bonusdochter al om te braken, maar cadeaudochter doet er wel een schepje bovenop.
Nou ja, de kleding is nogal afleidend.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:49 schreef Prego het volgende:
cadeaudochter![]()
Wat een onflatteuze foto’s van Rihanna
Te gewoontjesquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:06 schreef vencodark het volgende:
Als je een stiefkind niet stiefkind noemt maar bonus -of cadeaukind, omdat dit positiever is, waarom noem je het όberhaupt niet gewoon je kind?
quote:
Krijgt zij nou een meisje of een jongen?quote:
Wat een fantasiequote:Op donderdag 15 juni 2023 11:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Krijgt zij nou een meisje of een jongen?
edit, meisje dus aldus google
Dan zet ik in op Rhoday Loua
quote:Ze onthult 'juice' maar blijkt zelf mysterie: van wie is Yvonne zwanger?
https://www.telegraaf.nl/(...)-coldeweijer-zwanger (paywall)
Uiteraard moet zoiets full public bekend gemaakt worden ipv gewoon privι met je man/familie.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:39 schreef Rianne84 het volgende:
Kourtney en Travis krijgen een kind.
[ twitter ]
Dat is dan ook hun verdienmodel. De Kardashians hebben "famous for being famous" praktisch uitgevonden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Uiteraard moet zoiets full public bekend gemaakt worden ipv gewoon privι met je man/familie.
Deze mensen ademen aandacht en in the picture staan.
I know en dit bevestigt het maar weer.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:01 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat is dan ook hun verdienmodel. De Kardashians hebben "famous for being famous" praktisch uitgevonden.
Op zich vind ik deze zwangerschapsaankondiging nog wel humor, want het is een knipoog naar groupies die met dit soort bordjes komen opdagen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
I know en dit bevestigt het maar weer.
Of ze hebben het allang aan de naasten verteld en brengen het zo aan het publiekquote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Uiteraard moet zoiets full public bekend gemaakt worden ipv gewoon privι met je man/familie.
Deze mensen ademen aandacht en in the picture staan.
Ook weer waar.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Op zich vind ik deze zwangerschapsaankondiging nog wel humor, want het is een knipoog naar groupies die met dit soort bordjes komen opdagen.
Isabella Beschuit?quote:Op zondag 18 juni 2023 14:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gaby Blaaser bevallen van dochtertje Isabella
Beschuit met roze muisjes: Gaby Blaaser (37) is afgelopen dinsdag moeder geworden van dochtertje Isabella.
https://www.ad.nl/show/ga(...)P6FX6BA7mYxf1-wfXjUU
Mooie naam!
Ze is 5 maanden geleden (13 januari) al bevallen van een meisje.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:58 schreef Seven. het volgende:
Chrissy Teigen en John Legend zijn weer ouders geworden van een jochie, mooi wel na het verlies van hun baby Jack na 20 weken zwangerschap. Hun surrogaat is op 19 juni bevallen van Wren Alexander.
https://www.instagram.com/p/CuCsL8bJ0pd/?igshid=YmM0MjE2YWMzOA==
En is Chrissy nou zelf ook nog zwanger?
Er zijn meer mensen die een draagmoeder inschakelen, ook "gewone" mensen die om allerlei redenen geen kinderen kunnen krijgen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:20 schreef potjecreme het volgende:
Tja met geld kun je kinderen 'maken'.
Interessante paradox welquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:53 schreef SQ het volgende:
Er zijn zeker celebs met vruchtbaarheidsproblemen maar de draagmoeder-ratio bij celebs is wel dusdanig hoog dat je het wel als abnormaal kunt beschouwen hoor
En daar kan van alles achter zitten: pas op je 49e besluiten dat je toch wel kinderen wil, of gewoon niet zwanger willen zijn uit angst voor verlies van inkomen, of gewoon op een normale leeftijd echt niet zwanger kunnen worden, maar ik durf wel vrij zeker te stellen dat die laatste groep het kleinst is![]()
Het is inderdaad maakbaar, als je alle geld van de wereld hebt, en daar ga je dan ook naar leven. Maar normaal of gemiddeld is het zeker niet
Ja, misschien is inkomen niet het juiste woordquote:
Ze zijn rijk. Die kinderen komen prima terecht.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:42 schreef ZanneG het volgende:
Als je er het geld en de mogelijkheden voor hebt laat ze lekker.
https://www.nu.nl/achterk(...)van-tweede-kind.htmlquote:Kit Harington en Rose Leslie zijn ouders geworden van hun tweede kind samen, vertelt een woordvoerder maandag aan entertainmentsite Page Six. De 36-jarige acteurs, onder meer samen te zien in de serie Game of Thrones, hebben een meisje gekregen.
https://www.telegraaf.nl/(...)-de-derde-keer-vaderquote:Thomas Berge wordt voor de derde keer vader
Thomas Berge krijgt opnieuw een kindje. Zijn vrouw Elianne Zweipfenning is in verwachting van hun tweede kind samen, maakte het stel via Instagram bekend. Eind december kregen ze al een zoon genaamd Saint.
„Wij mogen met enorm veel blijdschap, liefde en dankbaarheid vertellen dat er opnieuw een wondertje in mijn buik groeit”, schrijft Zweipfenning bij een video op Instagram. „We kijken uit naar alle mooie momenten met jou; jij bent zσ gewenst en zσ welkom. We kunnen niet wachten om je in onze armen te nemen…”
De 33-jarige zanger is al ruim twee jaar samen met de 24-jarige Zweipfenning. Voor Berge is het zijn derde kindje, hij heeft al een zoon uit een eerdere relatie.
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==quote:rofielfoto van eliannezweipfenning
Vandaag precies ιιn jaar geleden maakten wij aan de wereld bekend dat Saint in mijn buik zat. Nu, precies ιιn jaar later herhaalt de geschiedenis zich, want.... wij mogen met enorm veel blijdschap, liefde en dankbaarheid vertellen dat er opnieuw een wondertje in mijn buik groeit. Wij zijn in verwachting van ons tweede kindje samen! Toen wij elkaar leerden kennen en begonnen aan ons avontuur, droomden we van een groot gezin samen en dat we dit nu mogen realiseren is niet in woorden uit te drukken! We kijken uit naar alle mooie momenten met jou; jij bent zσ gewenst en zσ welkom. We kunnen niet wachten om je in onze armen te nemen... ????
"Al", na twee jaar relatie en een tweede op komst?! Ik had daar toch eerder "pas" geschreven.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:27 schreef AgnesGru het volgende:
De 33-jarige zanger is al ruim twee jaar samen
https://www.telegraaf.nl/(...)-de-derde-keer-vader
quote:Op maandag 17 juli 2023 12:42 schreef fleuril het volgende:
Het stel heeft het meisje de naam Blue Vlinder gegeven
Azuro Schmetterling.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:27 schreef Marsenal het volgende:
Had het zelf Blauw Butterfly genoemd, dit klinkt natuurlijk niet.
Deze is ook nieuw voor mij ja.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:28 schreef AgnesGru het volgende:
Vinz is wel heel modern zullen we maar zeggen
X-ζ12 heeft je post gerapporteerdquote:Op maandag 17 juli 2023 13:42 schreef SQ het volgende:
Zolang het kind z'n eigen naam maar kan spellen in groep 3 lijkt het me sowieso geen issue.
Ik vind het ook wel leukquote:Op maandag 17 juli 2023 14:06 schreef Tegan het volgende:
Bij Blue moet ik steeds aan Jurassic Park denken. Maar vind het eigenlijk wel leuk van een afstand. Beyonce's dochter heet ook zo toch?
Die heet inmiddels X Ζ A-Xii, want 12 mocht niet volgens de lokale wetgeving. Verder was het geen probleem kennelijk.quote:
Logisch eigenlijk.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:18 schreef Viv het volgende:
[..]
Die heet inmiddels X Ζ A-Xii, want 12 mocht niet volgens de lokale wetgeving. Verder was het geen probleem kennelijk.
Blue is ook niet zo erg. Blue vlinder... tsja.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:06 schreef Tegan het volgende:
Bij Blue moet ik steeds aan Jurassic Park denken. Maar vind het eigenlijk wel leuk van een afstand. Beyonce's dochter heet ook zo toch?
Wat verdrietigquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:17 schreef AgnesGru het volgende:
Zoontje van radio-dj Paul Rabbering stilgeboren: ‘Onze wereld staat stil’
https://www.ad.nl/show/zo(...)staat-stil~ad3e1447/
Uiteraard, maar dat hoereren van je eigen verdriet met de geregisseerde foto's is toch ergens wel om te kotsen.quote:
Nee botte hork. Mensen hebben graag een herinnering aan hun kind.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat hoereren van je eigen verdriet met de geregisseerde foto's is toch ergens wel om te kotsen.
Hoe gaat dat dan.
Je bent in tranen, vraag je dan snel ff iemand om een foto te maken? Waarom wil je er όberhaupt foto's van? Het blijft een raar soort verkopen van je verdriet. Want daar gaat het om. De likes en medeleven.
Dat geloof ik graag, maar een geregisseerde huil foto op Instagram. Hoort dat erbij? Dat doe jij ook bij verdriet een foto van traantjes op social media, ja?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:53 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee botte hork. Mensen hebben graag een herinnering aan hun kind.
Daarvoor kan je deze stichting bellen https://www.makeamemory.nl/voor-wie
Gelukkig bezitten anderen meer empathie dan jij.
Prima dat jij dat vindt, maar het is nergens voor nodig om het zo persoonlijk te maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maar een geregisseerde huil foto op Instagram. Hoort dat erbij? Dat doe jij ook bij verdriet een foto van traantjes op social media, ja?
https://neerlandistiek.nl/2018/10/stilgeboren/quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is nou weer stilgeboren? Is dat weer iets nieuws? En ja, ik snap wel wat het betekent.
Typisch overgewaaid Engels, denk ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is nou weer stilgeboren? Is dat weer iets nieuws? En ja, ik snap wel wat het betekent.
Vraag me af of ze zelf gebaard heeft en of we daar ooit nog iets van horen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 13:43 schreef Mariposas het volgende:
Eigenlijk hoort het niet in het topic, want zwanger is ze blijkbaar al lang niet meer: Ashley Olsen heeft een aantal maanden geleden een zoon gekregen. https://www.dailymail.co.(...)ecret-pregnancy.html
Aah, thanks!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens AD.nl is ze bevallen
https://www.ad.nl/show/de(...)m-een-kind~af98b58e/
Ik zag een keer op linkedin dat iemand een foto van zn dooie baby had gepost. Dan ben je toch echt niet goed bij je hoofd. Kijk het zal wel bij deze tijd horen hoor, om al je shit online te gooien. Zeker met de Gen Z generatie die er aan komt op de werkvloer en het volwassen leven. Aandacht aandacht aandacht.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:50 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Typisch overgewaaid Engels, denk ik
Ik vind Instagram sowieso iets dommig ijdels hebben, maar in de enkele keren dat ik iets life changing heb meegemaakt is mijn telefoon en mn socials wel het laatsts wat ik erbij pak. Ik vind het ook gek, ben het absoluut eens met Duiveltja
Als je Beyonce bent ok, als je een of andere c-artiest bent: nee. En dan nog zijn er manieren om er op een betere manier mee om te gaan. Zonder nog even een momentje zelfbevlekking mee te pakken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:03 schreef SayLWay het volgende:
Helaas moeten deze sterren dit soort nieuws op insta zetten. Ja, MOETEN. Want een week of 5 eerder zette diezelfde kerel vol trots dat hij weer vader zou worden.
Als het dan stilgeboren wordt, dan moet je er wel iets over posten.
Dit gaat niet over mij, of jou. Deze mensen verliezen hun kind, hun baby. Dat gaat gepaard met een allesoverheersende pijn, en als een foto plaatsen hen helpt dan gun ik het ze. Ik gun ze alles om dit verdriet lichter te kunnen maken. Dat wij het gestileerd of ongemakkelijk of zelfs aandachtvragend vinden, dat kan, maar het gaat niet over ons en onze mening. Dat je baby sterft is al moeilijk genoeg zonder dat de hele wereld iets vindt van hoe je het aanpakt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 07:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik zag een keer op linkedin dat iemand een foto van zn dooie baby had gepost. Dan ben je toch echt niet goed bij je hoofd. Kijk het zal wel bij deze tijd horen hoor, om al je shit online te gooien. Zeker met de Gen Z generatie die er aan komt op de werkvloer en het volwassen leven. Aandacht aandacht aandacht.
[..]
Als je Beyonce bent ok, als je een of andere c-artiest bent: nee. En dan nog zijn er manieren om er op een betere manier mee om te gaan. Zonder nog even een momentje zelfbevlekking mee te pakken.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 07:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik voel ook wel wat ongemak bij die foto's. Hetzelfde ongemak voel ik als tijdschriftwaardige foto's zie van pasgeborenen en dat intieme moment met de wereld wordt gedeeld. Het gestileerde maakt bovendien dat zo'n rauwe ervaring tot een toneelstukje verwordt, een publiek optreden.
Bij het opnieuw bekijken van de foto's word ik getroffen door het kleine formaat van dat mandje. Wat verdrietig.
Oneens. Als bekende of semi-bekende ster moet je toch iets laten weten. Anders gaan er toch vragen komen - hoe is het met de zwangerschap? Is ze al uitgerekend? Vrouw al weken niet gespot bij de kraamzorg, gaat alles goed? Is uw vrouw niet uitgerekend deze week?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 07:26 schreef Duiveltja het volgende:
Als je Beyonce bent ok, als je een of andere c-artiest bent: nee. En dan nog zijn er manieren om er op een betere manier mee om te gaan. Zonder nog even een momentje zelfbevlekking mee te pakken.
Neen. Dat moet niet. Die keuze maak je zelf. Mensen worden niet gecanceld als ze niks delen. Ze delen voor de likes en dus aandacht. Het ego moet gestreeld worden ook al gaat het om je eigen dode kind. Hoe dom de massa ook is, ze zullen best snappen dat je even niks deelt met een overlijden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:14 schreef SayLWay het volgende:
Oneens. Als bekende of semi-bekende ster moet je toch iets laten weten. Anders gaan er toch vragen komen - hoe is het met de zwangerschap? Is ze al uitgerekend? Vrouw al weken niet gespot bij de kraamzorg, gaat alles goed? Is uw vrouw niet uitgerekend deze week?
Nee, als je online aangeeft dat je voor de tweede keer vader wordt, dan wordt je door diezelfde media min of meer gedwongen om ook aan te geven als het niet goed is gegaan.
Een BN'er zet op insta dat hij weer vader wordt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Neen. Dat moet niet. Die keuze maak je zelf. Mensen worden niet gecanceld als ze niks delen. Ze delen voor de likes en dus aandacht. Het ego moet gestreeld worden ook al gaat het om je eigen dode kind. Hoe dom de massa ook is, ze zullen best snappen dat je even niks deelt met een overlijden.![]()
Stel je het volgende voor. Dood kind. Fotograaf maakt foto's. Die ga je bekijken en uitselecteren voor een post op Instagram. Dan kies je foto's waar je jankend op staat. En dan ook de "beste" jank foto.
Wat is hier normaal of goed aan?
Oh, dat vind ik wel een indrukwekkende foto!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:14 schreef SayLWay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals deze foto van Laura Ponticorvo. Sorry hoor, het meest intieme moment van je leven, delen op social media. Alles voor de likes. Kind is nog niet eens uit de baarmoeder
O joh SQquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:19 schreef SQ het volgende:
Ik heb ook nog zo'n foto maar ik heb die toch niet op socials gezet verder
Het komt wel vaker voor.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel een indrukwekkende foto!
Hoooo, de "baby uit de buik getrokken bij een keizersnede"-foto he, niet de dode babyquote:
Ja nee begreep je wel, maar ben alleen zelf heel enthousiast kindvrij, dus leef met je meequote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:54 schreef SQ het volgende:
[..]
Hoooo, de "baby uit de buik getrokken bij een keizersnede"-foto he, niet de dode baby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ja, niet mijn smaak maar ok. Wel bijzonder dat je zo'n persoonlijk, intieme foto op Insta zet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel een indrukwekkende foto!
Niet van mijquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Anna Nooshin is zwanger
https://www.rtlboulevard.(...)ng-van-eerste-kindje
Absoluut. Daarvoor had ze met ene Nazzim, helaas niets geworden. Binnen een jaar een nieuwe dude en meteen BAM raak goed gedaan jongen chapeau.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Binnen een jaar zwanger geschopt door de vriend die 10 jaar jonger is. Snel.
Klaarkomen bij haar is niet zo moeilijk. Ze is bloedmooi. Ze is al wel 36, dus kan ze niet al te lang wachten met werpen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:50 schreef SayLWay het volgende:
[..]
Absoluut. Daarvoor had ze met ene Nazzim, helaas niets geworden. Binnen een jaar een nieuwe dude en meteen BAM raak goed gedaan jongen chapeau.
Dat weet ik niet. Ik heb ook bloedmooie fotomodellen gebatst maar sommige liggen erbij en bewegen niet eens.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Klaarkomen bij haar is niet zo moeilijk. Ze is bloedmooi. Ze is al wel 36, dus kan ze niet al te lang wachten met werpen.
Misschien ligt ze er wel bij als een zeester. Je weet ‘t niet,quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Klaarkomen bij haar is niet zo moeilijk. Ze is bloedmooi. Ze is al wel 36, dus kan ze niet al te lang wachten met werpen.
Ik heb een aflevering van haar docu serie gekeken op Prime. Ze is behoorlijk getraumatiseerd en komt best leeg over.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Misschien ligt ze er wel bij als een zeester. Je weet ‘t niet,. Voor hetzelfde geld is hij maar een paar keer gekomen maar was ‘t gewoon snel raak,
.
Het lijkt mij overigens zo’n naar mens. Ik weet niet precies wat het is maar ze komt over als een verschrikkelijk wicht.
Rihanno?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 07:33 schreef Mariposas het volgende:
Rihanna is op 3 augustus bevallen van een zoon, van wie de naam begint met een “R”.
https://www.tmz.com/2023/(...)nd-child-asap-rocky/
Repelsteeltje?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 07:33 schreef Mariposas het volgende:
Rihanna is op 3 augustus bevallen van een zoon, van wie de naam begint met een “R”.
https://www.tmz.com/2023/(...)nd-child-asap-rocky/
Gatverdamme, lijkt wel een horrorfilm.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:14 schreef SayLWay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals deze foto van Laura Ponticorvo. Sorry hoor, het meest intieme moment van je leven, delen op social media. Alles voor de likes. Kind is nog niet eens uit de baarmoeder
[..]
Rzaquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:07 schreef Vlinder het volgende:
Wat voor namen hebben de eerste van Rihanna? Of is dit haar eerste? Misschien wel Roan, Rick of Ronald
Grappig dat de betekenis van Salo ook vrede is.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:02 schreef Gooischevrouw het volgende:
Eva Jinek is bevallen van haar dochter: Salo Leonora
Haha jaquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:43 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Salo Leonora. Klinkt als een paard van Anneke van Grunsven.
Salo, of de 120 dagen van sodomiequote:Op vrijdag 8 september 2023 17:02 schreef Gooischevrouw het volgende:
Eva Jinek is bevallen van haar dochter: Salo Leonora
Riotquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:32 schreef Vlinder het volgende:
De baby van Rihanna heet Riot Rose Mayers
Roepnaam: Tau.quote:Op zondag 10 september 2023 14:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Elon Musk is weer vader geworden. Kind heet Techno Mechanicus.
Ik vind het wel vet eigenlijk!
En wie is deze keer de moeder? Ah, Grimes weer. En het is z'n elfde kind.quote:Op zondag 10 september 2023 14:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Elon Musk is weer vader geworden. Kind heet Techno Mechanicus.
Ik vind het wel vet eigenlijk!
Nick Cannon loopt achter.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En wie is deze keer de moeder? Ah, Grimes weer. En het is z'n elfde kind.
Wat is hier eigenlijk van geworden? Ik las op 4 juli nog dat ze per ambulance werd afgevoerd, 3 weken voor haar verlof. Dan zou ze nu toch wel bevallen moeten zijn?quote:Op maandag 20 maart 2023 13:19 schreef tong80 het volgende:
Floor Jansen wordt voor de tweede keer moeder. Dit heeft de zangeres van Nightwish bekendgemaakt via een bericht op haar socialemediakanalen.
,,Het leven is mooi! We zullen straks niet meer met zijn drietjes zijn maar met vier”, schrijft ze. ,,Freja zal een grote zus worden! We zijn erg blij met dat we dit speciale nieuws met jou kunnen delen!!!”
Dochter Freja kwam op 15 maart 2017 ter wereld en die kreeg Jansen samen met haar man Hannes Van Dahl, die drummer is in de Zweedse band Sabaton.
Jansen deed in 2019 mee met het tv-programma Beste Zangers en timmert sindsdien naast haar Nightwish-carriθre ook solo aan de weg. Zo speelde ze op Pinkpop en trad ze in 2021 ook op in AFAS Live.
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/show/ni(...)ede-kindje~a39a53a2/
Grappig, zij leek mij echt het type dat kinderen vies en vervelend vindt.quote:
Ik vroeg mij af of ze al wel 18 wasquote:
Ze heeft vandaag bekendgemaakt dat ze een tweede dochtertje heeft gekregen:Lucy.quote:Op zondag 1 oktober 2023 23:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat is hier eigenlijk van geworden? Ik las op 4 juli nog dat ze per ambulance werd afgevoerd, 3 weken voor haar verlof. Dan zou ze nu toch wel bevallen moeten zijn?
Nee leuk!quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:14 schreef F_r het volgende:
Jessie Jazz Vuijk en Kaj Gorgels ouders geworden van zoontje: ‘Heerlijk kuikentje’
https://www.ed.nl/show/je(...)-kuikentje~a0174f69/
Was deze al bekend?
quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heuglijk nieuws. Voormalig K3'tje Josje Huisman (37) mocht op 21 oktober haar tweede kindje verwelkomen, Dai Dai Saul Tanate. Dat laat ze zelf weten op Instagram.
Poeh hee wat een naam. Ben benieuwd wat de roepnaam is. Edit, aan de hand van haar Instabericht is het denk ik Dai Dai.
Vast vernoemd naar de schaatser Dai Dai N’tabquote:
Bye, Bye, Dai Dai,quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heuglijk nieuws. Voormalig K3'tje Josje Huisman (37) mocht op 21 oktober haar tweede kindje verwelkomen, Dai Dai Saul Tanate. Dat laat ze zelf weten op Instagram.
Poeh hee wat een naam. Ben benieuwd wat de roepnaam is. Edit, aan de hand van haar Instabericht is het denk ik Dai Dai.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Krijg sowieso jeuk op nare plekken van haar IG. Maar goed, ze heeft ook een boek geschreven over bevallen zie ik, want na 1 keer kun je jezelf toch best een autoriteit noemen ja toch niet dan.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bijzondere naam! Ergens wel mooi.quote:Op woensdag 1 november 2023 09:38 schreef Butterflower het volgende:
Paul de Munnik vader geworden van een zoontje; Moises
Moi(ses),quote:Op donderdag 2 november 2023 10:52 schreef Evdb15 het volgende:
[..]
Bijzondere naam! Ergens wel mooi.
Een van de dames van Echte Gooische moeders heeft volgens mij een zoontje met dezelfde naam.quote:Op donderdag 2 november 2023 10:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Moi(ses),. Groeten uit Grunn.
Nee, maar ik vind het klinken als ‘Mozes’ maar dan met een spraakgebrek.
Ja klopt!quote:Op donderdag 2 november 2023 11:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een van de dames van Echte Gooische moeders heeft volgens mij een zoontje met dezelfde naam.
Een dag na de bevalling naar een concert vind ik opvallender dan de naam trouwens
Wat een leuke naam!quote:Op vrijdag 3 november 2023 08:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Giel Beelen is vader geworden van dochter Josephine.
Dat betekent waarschijnlijk het einde van het zwangere leven. Thank God.quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:24 schreef Smart_ass het volgende:
Geen idee of ze beschouwd wordt als celeb hier, maar er gaan geruchten dat Kailyn Lowry (voormalig young&pregnant en teen mom 2) bevallen is van een tweeling van baby daddy #4. Afgelopen november is ze bevallen van een zoon. Hoe noem je dat dan, Irish triplets?
Zou overigens ook haar eerste meisje zijn na 5 jongens.
https://www.celebuzz.com/(...)-birth-to-her-twins/
Nou ja, is natuurlijk makkelijk oordelen als je niet weet waarom. Er bestaat ook een kans dat mensen het niet doen omdat het hip is hθ, maar omdat de vrouw in kwestie geen kinderen kan krijgen. Die optie is er ook nog tenslotte...quote:
quote:Op zondag 12 november 2023 08:17 schreef Mariposas het volgende:
Gordon Ramsay (57) en zijn vrouw Tana (49) hebben een zesde kind gekregen (zonder draagmoeder): https://www.dailymail.co.(...)on-Jesse-James.html#
Dat is lief,quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Paris Hilton wordt of is moeder van een dochtertje.
https://www.rtlboulevard.(...)1DMIrGNwOiWymfmHFpAM
Airmiles doet het me aan denkenquote:Op zondag 3 december 2023 21:37 schreef Smart_ass het volgende:
Frenky de Jong is op 21 november vader geworden van zoontje Miles (ik houd van die naam haha).
Wat een topidee.quote:Op woensdag 6 december 2023 14:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bibi Breijman en Waylon verwachten derde kindje samen
Bibi Breijman en haar partner Waylon verwachten na een hobbelige periode hun derde kind samen. Weer is ze ontzettend misselijk, maar ‘elk emmertje is voor iets heel moois’.
https://www.ad.nl/show/bi(...)dje-samen~a2eb476e3/
FTFYquote:Op woensdag 6 december 2023 14:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een baby: de oplossing voor elk relatieerectieprobleem.
Als het al niet lukt tijdens een lockdown met avondklok, dan heb ik zo mijn bedenkingen.quote:Op woensdag 6 december 2023 14:20 schreef Smart_ass het volgende:
Eens zien hoelang hij deze zwangerschap zijn leuter in z’n broek kan houden.
quote:Op woensdag 6 december 2023 20:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Als het al niet lukt tijdens een lockdown met avondklok, dan heb ik zo mijn bedenkingen.
Nordin Blessing is de vader van het nieuwe kindjequote:Op maandag 25 december 2023 22:25 schreef Donna het volgende:
Channah Koerten is weer zwanger. Dit keer niet van Quinten geloof ik.
Jep!quote:Op maandag 25 december 2023 23:24 schreef Smart_ass het volgende:
Had zij niet de bevalling van een van haar kinderen op instagram staan? Herinner me haar hurkend op de keukenvloer ofzo.
Wie?quote:Op maandag 25 december 2023 22:25 schreef Donna het volgende:
Channah Koerten is weer zwanger. Dit keer niet van Quinten geloof ik.
Wtf die blijft ook maar kinderen barenquote:Op maandag 25 december 2023 23:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nordin Blessing is de vader van het nieuwe kindje
Ah, dat verklaart waarom ik haar niet ken.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heeft ooit meegedaan aan Temptation Island. Daar ken ik haar van althans.
Ingewikkeld als je in 1 gezin 3 achternamen hebt.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 00:04 schreef Smart_ass het volgende:
Op 3 januari is Sky Mιa Ottink geboren, dochtertje van Thomas Berge en Elianne Zweipfenning.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-bevallen-dochtertje
Komt weinig voor, het meest in Limburg:quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ingewikkeld als je in 1 gezin 3 achternamen hebt.![]()
Zweipfenning
nahhh valt wel mee, bovendien heet thomas berge eigenlijk Chiel Thomas Ottinkquote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zweipfenning
Gelukkig heet Thomas Berge inderdaad gewoon Chiel Ottinkquote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zweipfenning
Ja joh, dat weet ik.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 13:38 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
nahhh valt wel mee, bovendien heet thomas berge eigenlijk Chiel Thomas Ottink
Waarom lijkt het hoofd van die gozer erop gefotoshopt?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 22:15 schreef Mariposas het volgende:
Maria Mena, Noorse zangeres, is zwanger. De baby wordt in de zomer verwacht.
https://www.instagram.com(...)MXNwNHg3ZjBvcGQ1aQ==
Omdat het ook zo is. Klik maar op de vertaling.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 22:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom lijkt het hoofd van die gozer erop gefotoshopt?
Was te verwachten nu er eindelijk een meisje is.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:37 schreef Smart_ass het volgende:
Kailyn Lowry (voormalig Teen Mom 2) heeft ondertussen de geboorte van haar tweeling bevestigd:
https://people.com/teen-m(...)0and%20Scott%20said.
En ja, ze is direct gesteriliseerd, werd eens tijd.
Precies,quote:Op zondag 21 januari 2024 16:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Was te verwachten nu er eindelijk een meisje is.
Die vriend (verloofde?) zal 3 kinderen binnen een jaar waarschijnlijk ook wel genoeg gevonden hebbenquote:"They cut my tubes out," she said, adding that she was surprised that they tell women that they might feel a side effect of regret after getting the procedure done.
"I don't regret it. But also if I did not get my tubes taken out and got pregnant again it would not...like it wouldn't have upset me," she admitted.
Dan heeft het kindje een bejaarde vader als het de pubertijd in gaat. Wel een miljonair dat dan weer welquote:Op zondag 12 november 2023 08:17 schreef Mariposas het volgende:
Gordon Ramsay (57) en zijn vrouw Tana (49) hebben een zesde kind gekregen (zonder draagmoeder): https://www.dailymail.co.(...)on-Jesse-James.html#
Nouja Rob de Nijs was al bejaard toen hij weer vader werd... Beide veel te oud maar Ramsey is nog enigzins fitquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dan heeft het kindje een bejaarde vader als het de pubertijd in gaat. Wel een miljonair dat dan weer wel
Ja, dat heeft het kind dan. En nu?quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dan heeft het kindje een bejaarde vader als het de pubertijd in gaat. Wel een miljonair dat dan weer wel
Blessed be the fruitquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:53 schreef Aventura het volgende:
Elisabeth Moss (van o.a. The Handmaid’s Tale) is zwanger van haar eerste kind. Op de of andere manier dacht ik dat ze al kinderen had. Misschien omdat ze in de rollen die ze speelt nogal vruchtbaar is (Mad men, The Handmaid’s Tale).
https://people.com/elisab(...)0PEOPLE%20in%202022.
Misschien komt het omdat haar tegenspeelster, Yvonne Strahovsky (Serena), paar keer in het nieuws is geweest dat ze zwanger was. Wikipedia leert me dat ze recent is bevallen van haar 3e. Of naja, 'nieuws', maar je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 1 februari 2024 07:28 schreef Donna het volgende:
[..]
May the lord open
Ik dacht ook dat zij al kinderen had. En dat ze jonger was.
Jaa klopt, dat is ook zo!quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:12 schreef June. het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat haar tegenspeelster, Yvonne Strahovsky (Serena), paar keer in het nieuws is geweest dat ze zwanger was. Wikipedia leert me dat ze recent is bevallen van haar 3e. Of naja, 'nieuws', maar je begrijpt wat ik bedoel![]()
Die is voor mijn gevoel amper bevallen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:33 schreef Donna het volgende:
Marieke Elzinga is in verwachting van baby nr. 2
Echt hoor,quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die is voor mijn gevoel amper bevallen.![]()
Nou ja, tijd vliegt of course.
Haha voor mijn gevoel is haar baby ook net 3 maanden ofzo, maar dat valt mee dusquote:Op woensdag 14 februari 2024 09:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die is voor mijn gevoel amper bevallen.![]()
Nou ja, tijd vliegt of course.
Bovendien zat man Mark duizend jaar geleden in Men2Bquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
Shelly Sterk en man Mark zijn opnieuw ouders geworden van tweede zoon Jess.
Wie vraag je? Geen idee ik ken haar ook niet, maar boulevard vond het ‘t vermelden waard.
quote:A rare, genetic disorder that affects the endocrine glands and causes a type of thyroid cancer called medullary thyroid cancer, pheochromocytoma, and parathyroid gland cancer
Haha neequote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ik google Men2B, krijg ik dit:
[..]
Nederlandse boyband van de show popstars - the rivals dus.
Godskolere daar zou ik ook wel een kindje mee willen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:46 schreef Donna het volgende:
Gal Gadot is bevallen van dochtertje; Ori
[ afbeelding ]
Ik denk dat zei een soort Britt is. een mega druk en dom meisje met een rare stem. Terwijl ze in het echt hartstikke "normaal" en superslim isquote:Op woensdag 13 maart 2024 15:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Emma Wortelboer is bevallen van dochter Mia. Mooie naam
Op je 51e nog een babyquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:53 schreef Anosmie het volgende:
Cameron Diaz en Benji Madden hebben een zoon gekregen.
https://people.com/camero(...)son-cardinal-8619506
Ik weet dat het voor iedereen anders is, maar ik ben 41 en mijn tweede is ruim 3,5 jaar. Ik merk dat ik (veel) minder energie heb dan met mijn eerste.quote:
Ik ga er vanuit dat er net als bij hun eerste kind weer gekozen is voor een draagmoeder.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik weet dat het voor iedereen anders is, maar ik ben 41 en mijn tweede is ruim 3,5 jaar. Ik merk dat ik (veel) minder energie heb dan met mijn eerste.
Of 51 jaar te oud is moet iedereen voor zich weten, maar lichamelijk gezien lijkt het me pittig.
Ja, daar zeg je wat. Ik gok dat ze een betere conditie heeft dan ikquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat er net als bij hun eerste kind weer gekozen is voor een draagmoeder.
Dat scheelt fysiek iig al een zwangerschap.
Verder schat ik haar behoorlijk fit in.
Maar ook zij zal minder energie hebben dan toen ze 25 was.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, daar zeg je wat. Ik gok dat ze een betere conditie heeft dan ikAls ik het me goed herinner was en misschien ook wel is ze volop aan de yoga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |