Volgens mij niet. Komen meerdere in aanmerking, van Oekraine tot aliexpress. Ze lijken allemaal op elkaar.quote:Op woensdag 31 mei 2023 09:19 schreef xpompompomx het volgende:
Is er eigenlijk al bekend welk type drones (merk, model) er precies gebruikt zijn?
Die Moskou bestookten? Beaver drones van Oekraine, had ik begrepen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 09:19 schreef xpompompomx het volgende:
Is er eigenlijk al bekend welk type drones (merk, model) er precies gebruikt zijn?
Meh, vooruit, een keer laten zien wat je kan zodat de Russen bangig worden ok. Maar in het gevolg liever je houden aan militaire doelen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 09:18 schreef oheng het volgende:
[..]
Deze drones hadden niet eens een payload.
Kijk, als Oekraine nou een hele woonwijk in Moskou platgooit, dan kun je wat mij betreft wel zeggen: "wat vreselijk dat het Kremlin speelt met de levens van russiche burgers, het wordt tijd dat ze zich overgeven".
Er zijn ook Aliexpress drones die op de beaver drones lijken. (Of andersomquote:Op woensdag 31 mei 2023 09:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die Moskou bestookten? Beaver drones van Oekraine, had ik begrepen.
Ach, de Britten wilden met Brexit ook asielzoekers en andere niet-Britten buiten de deur houden en kijk nou eens, een Indier als premier!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan is hij zo gek als een deur, de Russen gaan nooit een Tsjestjeen als staatshoofd accepteren.
ik verdenk de vrijgezelle Russen (autocorrect, maar te leuk om niet te gebruiken)quote:Op woensdag 31 mei 2023 09:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Er zijn ook Aliexpress drones die op de beaver drones lijken. (Of andersom)
Ondanks dat speculatie is.quote:Op woensdag 31 mei 2023 09:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]
Speculatie, maar zaken als het niet te lijken gedetecteerd te hebben vind ik ook wel het overpeinzen waard.
Maar boven dat hoop ik vooral dat het Oekraïne niet geweest is. Het is hier al goed gepraat, maar het drones op een stad gooien is, wat mij betreft, meer iets wat past bij de Russen. De keren dat het de russen betrof zijn hier dan ook wel bekritiseerd!![]()
Nadeel kan wel zijn dat extreme groeperingen een burgeroorlog starten binnen Rusland. Leuk op korte termijn tegen Putin, maar die kan zomaar een jarenlang conflict worden met diverse gevolgen voor de Russische burgers, maar ook de wereld.
Het is natuurlijk vreemd dat:quote:Op woensdag 31 mei 2023 09:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Maar ik denk dat je het meer moet zoeken bij de Russische groeperingen gesteund door Oekraïne.
Geen idee nog wat ik daar van vinden moet.
Je bedoeld dat het mogelijk een false flag operatie is?quote:Op woensdag 31 mei 2023 09:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ondanks dat speculatie is.
Zijn wel degelijk een aantal goeie punten.
Rusland claimt meerdere drones te hebben neer geschoten boven Moskou.
En ik vind het heel erg knap want aan de andere kant claimt Rusland zelf ook dat Oekraïne geen Bayraktar drones meer heeft.
En ik meen dat dit toch echt de enige lange afstand drones waren en die konden zo'n beetje 300km.
Dus verhaaltje stinkt.
Dus het betreft of opstandelingen in Rusland zelf.
Of gewoon Rusland zelf, voor motivatie boost.
Ik zat 15 jaar op bnw.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:06 schreef cynicus het volgende:
[..]
Je bedoeld dat het mogelijk een false flag operatie is?
Misschien helpt dit:
Hoho, iets is pas BNW-proof als het om antiwesterse USA/EU-BAD!1!! gaat hè.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zat 15 jaar op bnw.
En dit ziet er meer uit dan een false flag dan wat er op bnw is gepost de afgelopen 15 jaar.
Hoe kan het nou dat ze f16 simulators in Spanje hebben? Het zelfde verhaal als dat de UK f16 piloten gaat opleiden.quote:
Ja... waarschijnlijk fake? Engeland kan ik me nog wel voorstellen omdat ze sowieso veel training doen, dat andere landen daar hun spullen stallen. Maar Spanje heeft nooit F16s gehad en is volgens mij ook niet een focuspunt van trainingen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:31 schreef Bramito het volgende:
[..]
Hoe kan het nou dat ze f16 simulators in Spanje hebben? Het zelfde verhaal als dat de UK f16 piloten gaat opleiden.
Kan iemand mij uitleggen hoe dat zit?
Bron: ad.nlquote:Verdachte Dmitri (55) ‘vlucht met gezin’ naar Rusland: ‘Hij is met de noorderzon vertrokken’
Hij zou voor 2 miljoen euro aan microchips en andere technologie naar Rusland hebben proberen te smokkelen. Dmitri K. (55) werd daarom vastgezet, maar mocht na tweeënhalve maand de cel uit in afwachting van zijn zaak. Vandaag moest hij voorkomen. Maar dát bleek een probleem...
Alleen staat de parasol niet goed. Dude staat volledig in de zon.quote:
dikke Gamelaptops met Combat flight simulator geïnstalleerd?quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:31 schreef Bramito het volgende:
[..]
Hoe kan het nou dat ze f16 simulators in Spanje hebben? Het zelfde verhaal als dat de UK f16 piloten gaat opleiden.
Kan iemand mij uitleggen hoe dat zit?
Mijn godquote:Op woensdag 31 mei 2023 11:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bron: ad.nl
... Echt... Jongens. Hoe naïef kan je zijn.
En de euro's heeft ie waarschijnlijk meegenomen.
OPEC beperkt ja maar waren de Saudi niet nijdig op RU omdat ze niet aan beperkt oppompen dedenquote:Op woensdag 31 mei 2023 11:42 schreef Digi2 het volgende:
Urals crude gaat nu voor $55 per vat de markt op. Merkwaardig dat ondanks de productie beperkingen van OPEC en Rusland de aardolieprijzen relatief laag zijn. Brent is 1% gedaald, Urals crude 4% sinds eind vorige week.
Urals-oil
Mag toch hopen dat er een paar 007's achter hem aanzitten.quote:Bron: ad.nlquote:Op woensdag 31 mei 2023 11:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hij zou voor 2 miljoen euro aan microchips en andere technologie naar Rusland hebben proberen te smokkelen. Dmitri K. (55) werd daarom vastgezet, maar mocht na tweeënhalve maand de cel uit in afwachting van zijn zaak. Vandaag moest hij voorkomen. Maar dát bleek een probleem...
... Echt... Jongens. Hoe naïef kan je zijn.
En de euro's heeft ie waarschijnlijk meegenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |