Ja bij bijna alle nieuwsitems proberen ze wel een Nederlandse inslag te vinden. De ene keer is dat vrij logisch, de andere keer heel geforceerd. Ze weten het ook weleens te presteren dat ze dan iemand gaan interviewen die bij zo'n soort bosbrand dan 40 km buiten het gebied zit en totaal veilig is...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja dat vind ik altijd heel bijzonder bij Het Journaal bijvoorbeeld als er hele Franse dorpen in de as liggen door bosbranden maar de focus dan ligt op Dirk en Jannie die op stel en sprong de camping moesten verlaten en niet eens meer tijd hadden om de laatste tentharingen bij elkaar te zoeken.
Host tegen Roglic net, we stellen de vragen in het Nederlands, je mag wel antwoorden in Engelsquote:
Als ik hem was zou ik dan alleen maar antwoorden in het Sloveens.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Host tegen Roglic net, we stellen de vragen in het Nederlands, je mag wel antwoorden in Engels
Net als je denkt dat het allemaal niet erger kan hèquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:06 schreef Meke het volgende:
Ik heb m'n nagels gelakt maar was vergeten dat ik m'n wasmachine nog moet uitruimen
Dan kan je dat nu extra fabulous doenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:06 schreef Meke het volgende:
Ik heb m'n nagels gelakt maar was vergeten dat ik m'n wasmachine nog moet uitruimen
* Bereidt zich voor op een leger vrouwen die al zuchtend uitleggen waarom H_T met deze suggestie verschrikkelijk fout zit.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan kan je dat nu extra fabulous doenOf mis ik iets?
Ik vráág maar!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:29 schreef Strani het volgende:
[..]
* Bereidt zich voor op een leger vrouwen die al zuchtend uitleggen waarom H_T met deze suggestie verschrikkelijk fout zit.
Daar dacht ik ook aanquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:33 schreef Strani het volgende:
Dit las ik trouwens met de stem van Herman Finkers in m'n hoofd
Jaaa dát was het ja! Met de billen bloot! Ik zat me al af te vragen waar het precies van wasquote:
Nou thanks voor je medeleven, ik was een beetje bang dat mensen er sarcastisch op zouden reageren. De SC is echt een safe spacequote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Net als je denkt dat het allemaal niet erger kan hè
Dat óók, maar nagellak is vaak de eerste uren nog best kwetsbaar en als je er dan iets mee raakt wordt het lelijkquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan kan je dat nu extra fabulous doenOf mis ik iets?
Natuurlijk is het hier veilig voor al je gevoelensquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou thanks voor je medeleven, ik was een beetje bang dat mensen er sarcastisch op zouden reageren. De SC is echt een safe space
[..]
Dat óók, maar nagellak is vaak de eerste uren nog best kwetsbaar en als je er dan iets mee raakt wordt het lelijk![]()
Dus ik doe het het liefst vlak voor het slapen
Dus al die claims van nagellak die binnen x minuten droog is zijn LEUGENS?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou thanks voor je medeleven, ik was een beetje bang dat mensen er sarcastisch op zouden reageren. De SC is echt een safe space
[..]
Dat óók, maar nagellak is vaak de eerste uren nog best kwetsbaar en als je er dan iets mee raakt wordt het lelijk![]()
Maar in je slaap woel je toch ook best vaak? Is dat dan geen onhandig moment?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:43 schreef Meke het volgende:
Nou dat weet ik niet, die heb ik nietquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus al die claims van nagellak die binnen x minuten droog is zijn LEUGENS?![]()
Ik weet niet wat jij thuis doet maar @Meke slaapt gewoon met haar handjes boven de dekens hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar in je slaap woel je toch ook best vaak? Is dat dan geen onhandig moment?
Ja maar blijkbaar woel ik zonder erge druk op m'n nagels uit te oefenenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar in je slaap woel je toch ook best vaak? Is dat dan geen onhandig moment?
Quick dry topcoat gebruiken. Snap je?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus al die claims van nagellak die binnen x minuten droog is zijn LEUGENS?![]()
Ik heb in elk geval op het randje van vandaag nog wat geleerdquote:
Dat doe ik alleen als het erg warm is, maar tot nu toe valt de zomerwarmte nog wat tegenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij thuis doet maar @:Meke slaapt gewoon met haar handjes boven de dekens hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |