Thnx!! Ik heb mijn best gedaanquote:
Hij heeft echt wel een punt maar het is een lul dus dan jankt hijquote:
zie hier geen traan op de streamquote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft echt wel een punt maar het is een lul dus dan jankt hij
Daar is Zoe even stil van...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:46 schreef Monique___ het volgende:
Jeff: met mij kun je wel lachen maar het liefst zien anderen je wel weg
Ja.. heus niet omdat zij er 1 van is.. die ook 'zo' denkt..quote:
Jeff heeft vandaag ook al weer uren lopen zeiken op die geitenwollensokkenneukers en weet ik veel wat hij ze al weer allemaal genoemd heeft. Maar nu is hij ineens zieligquote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja.. heus niet omdat zij er 1 van is.. die ook 'zo' denkt..![]()
Jammer dat er zo tegen Jeff gekeken wordt.. leuke humor, leuke vent.. en dan toch zo vergruizen
jeff zegt nu ook " bij anderen wordt het wel geaccepteerd.. "
ja dat is ook raar die dubbele moraal
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:50 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff heeft vandaag ook al weer uren lopen zeiken op die geitenwollensokkenneukers en weet ik veel wat hij ze al weer allemaal genoemd heeft. Maar nu is hij ineens zielig
Jeff is niet zielig, voelt zich niet zielig en gedraagt zich niet zieligquote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:50 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff heeft vandaag ook al weer uren lopen zeiken op die geitenwollensokkenneukers en weet ik veel wat hij ze al weer allemaal genoemd heeft. Maar nu is hij ineens zielig
Heeeerlijk als hij zijn mening verkondigdquote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:50 schreef engine het volgende:
[..]
Jij hebt recht op je eigen mening, maar anderen ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff is niet zielig, voelt zich niet zielig en gedraagt zich niet zielig
Luister wat Jeff nu zegtquote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:58 schreef Hoempah het volgende:
Voor de statistieken:
Zoë heeft geen 4 uur en 45min gestaan.
the time between 10:46:20 PM and 3:01:58 AM is:
4 hours, 15 minutes, and 38 seconds
[ link | afbeelding ]
29-05-23 | #1 | verdienopdracht: vier knoppen 24 uur - de tweede drukploeg is klaar [04 uur 25 min 21 sec]
-
Lekker bezig!!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:59 schreef Flow3r het volgende:
Nóg meer streams, un-fucking-believeable![]()
[ afbeelding ]
Goede vraag.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Is wat jeff nu toast nog van de 16 broden of zijn die al op?
En goed belegd ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:06 schreef Monique___ het volgende:
Lekker een keer wat anders op het brood
[ afbeelding ]
Geef het toch op, de mensen in de loods willen het niet horen en de mensen hier willen het niet lezen/ horen. want Jeff. Zelfs Mirthe draait met haar ogen. Al zou hij gelijk hebben, dan nog geeft niemand het toequote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:04 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe staat onder de douche en blijft mekkeren, maakt niet uit wat Jeffrey zegt..... hij gaat naar het toilet en ze mekkert door....
Jeffrey komt weer tevoorschijn en zegt: he Mirthe, hoe kan IK snoepen van de tijd van de volgende groep, wanneer iemand naar MIJ toekomt, en DIRECT de knop over wil nemen......
Welke tijd diegene hanteert, het scherm of een eigen klokje..... maar HIJ kwam uit zichzelf naar mij toe, ik heb nergens om gevraagd!
Mirthe draait met haar ogen en zwijgt
Jeffrey: denk daar nou even over na Mirthe, aan wie ligt het dan, hoe heb IK dan van de tijd van een ander gesnoept?????
Kind heeft echt geen idee.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:04 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe staat onder de douche en blijft mekkeren, maakt niet uit wat Jeffrey zegt..... hij gaat naar het toilet en ze mekkert door....
Jeffrey komt weer tevoorschijn en zegt: he Mirthe, hoe kan IK snoepen van de tijd van de volgende groep, wanneer iemand naar MIJ toekomt, en DIRECT de knop over wil nemen......
Welke tijd diegene hanteert, het scherm of een eigen klokje..... maar HIJ kwam uit zichzelf naar mij toe, ik heb nergens om gevraagd!
Mirthe draait met haar ogen en zwijgt
Jeffrey: denk daar nou even over na Mirthe, aan wie ligt het dan, hoe heb IK dan van de tijd van een ander gesnoept?????
Waarom zouden we alles blindelings aan moeten nemen wat hier neer gekalkt word? Velen kijken door een Jeff bril de ander weer door een Isaac bril. Zoveel mensen zoveel meningen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geef het toch op, de mensen in de loods willen het niet horen en de mensen hier willen het niet lezen/ horen. want Jeff. Zelfs Mirthe draait met haar ogen. Al zou hij gelijk hebben, dan nog geeft niemand het toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |