Wat mij wel opviel was dat flesje bier naast hem, dat zal wel de reden zijn dat hij nog wat bleef hangen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:04 schreef greysbones het volgende:
Daarbij had zoe Niemand geregeld om voor de groep naar haar te zorgen
En dit heeft Jeff 2 uur gedaan
Daarna is hij naar bed gegaan
Ja vast dat was hetquote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat mij wel opviel was dat flesje bier naast hem, dat zal wel de reden zijn dat hij nog wat bleef hangen.
Niet leunen op het blokquote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:25 schreef Ebinas het volgende:
Leunen mocht volgens mij niet
Dit lijkt leunen
maar ach regels en febo![]()
[ afbeelding ]
Ik denk volgende week maandagquote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:27 schreef Ebinas het volgende:
Vandaag iig geen eli tot 6 uur dit en dan nog een filmavond
Mss morgen, komt mij beter uit ook
Ok, dat is dit niet idd.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet leunen op het blok
Maar dat deed zoe de hele nacht
klinkt logischquote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk volgende week maandag
Ze zijn op 1 na allemaal op maandag gestart
Dat is toch te hopen van niet zegquote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ok, dat is dit niet idd.
Ja maar ja Zoe, die telt sws niet meer mee, die heeft heel wat handen die boven haar hoofd worden gehouden.
Zal me niet verbazen als ze naar de overwinning wordt geleid
De laatste groep en Jasper vond dat onzin dat een groep die niet in de nacht zit het korste moet.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:23 schreef greysbones het volgende:
Wat een gezeik
Er had sowieso een groep korter moeten zitten
Maar nee we gaan zeiken over midden in de nacht
Ik hoop het ook niet.quote:
Jappie weigerde eerst om te komenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De laatste groep en Jasper vond dat onzin dat een groep die niet in de nacht zit het korste moet.
( zelf had hij zijn vingertop gestoken wie erin de nacht ploeg wilde. Maar daar had hij later spijt van
T
Jappie heeft altijd stoere praat, maar trekt steeds zijn keutel weer in.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie weigerde eerst om te komen![]()
Wendy stond al stand-by om het eventueel te doen als hij echt niet kwam
Wendy is ook een topper
Die is ook tot half 4 wakker gebleven
Met de hand op de knop stond hijquote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:31 schreef Ebinas het volgende:
[
[..]
Jappie heeft altijd stoere praat, maar trekt steeds zijn keutel weer in.
Ah ok, dan denk ik die week erop pas eliminatie. anders twee eliminatie in Zoe haar managerschap ( wat overigens wel zou kunnen )quote:
Dat zien vanzelf is geen vraagteken meer bij Jappie.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met de hand op de knop stond hij
Misschien laat ik zo wel los
Of over een uur
Jullie zien het vanzelf wel
Grote bek maar doet uiteindelijk niets.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie weigerde eerst om te komen![]()
Wendy stond al stand-by om het eventueel te doen als hij echt niet kwam
Wendy is ook een topper
Die is ook tot half 4 wakker gebleven
Afdeling geriatrie ooit in de toekomst ( hoop ik niet voor hem) al die hangende gerimpelde vellen met tattoo squote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:14 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind die tattoo's zo sneu bij Marciano, dan ben je 40 jaar oud met kusjes op je schouders, gamble op je buik en doodskoppen op je rug![]()
Erik had toch een hand over zijn pols? Niet twee handen over elkaar?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:37 schreef pingu66 het volgende:
Iedereen af, zo leunen mag niet . Erik had ook een tijdje twee handen op elkaar
Dat mag nietquote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Erik had toch een hand over zijn pols? Niet twee handen over elkaar?
Ze zou graag wat donkerder zijnquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:03 schreef Puzzie het volgende:
Toevallig Arabische mensen die haar uitscholden
Ik denk hetquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:03 schreef Puzzie het volgende:
Zijn ze geselecteerd op geen vaccinaties willen>?
Mirthie tochquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend![]()
Ken iemand in de loods die dat ook regelmatig roept
Je loopt ietsje achterquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:09 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben geen buitenlander ik ben gewoon Nederlander.
Was ik maar een buitenlander ik wil donkerder zijn.
Zo eigenwijs die Janet zeg gewoon dat je het alleen maar goed vindt als je het zelf doetquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:36 schreef Rhosyn het volgende:
Kleine ruzietje tussen Wendy en Janet.
Janet schijnt aan een jurk iets veranderd te hebben waar Wendy eerder aan had gewerkt.
Janet ontkent in eerste instantie, zegt dan: alleen een zoompje, ook een rits en iets aan de voorkant.
Wendy wordt boos omdat Janet blijft ontkennen dat dat veranderen is. Die wil dat ze toegeeft maar Janet vertikt dat.
Lijkt wel alsof ze Wendy ook steeds meer uitkotsen?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:40 schreef xdiashalizx het volgende:
Wendy staat het huilen nader dan het lachen...ik vind het niet leuk voor haar..
En dadelijk is het allemaal Wendy'schuldquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:36 schreef Rhosyn het volgende:
Kleine ruzietje tussen Wendy en Janet.
Janet schijnt aan een jurk iets veranderd te hebben waar Wendy eerder aan had gewerkt.
Janet ontkent in eerste instantie, zegt dan: alleen een zoompje, ook een rits en iets aan de voorkant.
Wendy wordt boos omdat Janet blijft ontkennen dat dat veranderen is. Die wil dat ze toegeeft maar Janet vertikt dat.
Wordt gevoed door Babette en Zoëquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ze Wendy ook steeds meer uitkotsen?
Ja, vind ik ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:43 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook.
Terwijl Wendy echt wel beter verdient, ik kijk uiteraard niet altijd, maar wat ik zie is dat Wendy één van de meest eerlijke daar is!
Held op sokken is hetquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:51 schreef pingu66 het volgende:
Jappid weer stoere verhalen dat als Ba bet er niet was geweest dan had Jappie dat en dat gedaan,echt waar!
Jeffquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend![]()
Ken iemand in de loods die dat ook regelmatig roept
Op 1 en 2 in de polls!!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:55 schreef humpty het volgende:
Zou mooi zijn als er nu een vliegtuigje over kwam met Jeff en Wendy toppers
Zou kunnen maar dan krijgen ze dus infoquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:56 schreef humpty het volgende:
Het is mij te toevallig dat ze Jeff en Wendy steeds min maken
heeft vast met de populariteit te maken
Gisteren.quote:
Ze is vals binnengekomen en is niets veranderd in die 9 maanden...ja wat erger mssquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Gisteren.
Mirthe was aan het boogschieten met Isaac en toen kwam Zoe zeggen tegen Mirthe dat ze naar Sasha moest gaan want die had haar nodig.
Toen Mirthe bij Sasha kwam wist Sasha van niks.
Mirthe had meteen door dat Zoe haar weg gestuurd had bij Isaac uit jaloersheid.
Veel ergerquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:02 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ze is vals binnengekomen en is niets veranderd in die 9 maanden...ja wat erger mss
Blijkbaar niet dus.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En dadelijk is het allemaal Wendy'schuld
Lekker collegiaal ook. Maar dit is Sasha....quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Sasha is wel slim om zich af te blokken van Babette. Een koptelefoon is handig in deze
bern wilde ook niemand bij hem hebben , wilde niet afgeleid wordenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Sasha is wel slim om zich af te blokken van Babette. Een koptelefoon is handig in deze
Verstandig ook wel. Snap Sasha ook wel heel goed, dat ze nu een koptelefoon draagt. Babette heeft geen paar seconden haar mond gesloten. Vermoeiendquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern wilde ook niemand bij hem hebben , wilde niet afgeleid worden
De groep is niet bewust eerder gestopt. Het scherm was uit en de afspraak was dat de volgende groep half uur eerder wakker gemaakt zou worden, zodat ze tijd hadden om te douchen, wakker worden eten etc. Jappie wilde dat niet en zei: ik neem nu over of niet, dus nam hij Jeff over. Erik wilde toen niet onderdoen om eerst te gaan eten, klaagde er wel over en nam meteen Zoe over. Zo is het gegaan en niet bewust eerder gestopt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:23 schreef greysbones het volgende:
Wat een gezeik
Er had sowieso een groep korter moeten zitten
Maar nee we gaan zeiken over midden in de nacht
In de cos van vannacht staat wat anders.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De groep is niet bewust eerder gestopt. Het scherm was uit en de afspraak was dat de volgende groep half uur eerder wakker gemaakt zou worden, zodat ze tijd hadden om te douchen, wakker worden eten etc. Jappie wilde dat niet en zei: ik neem nu over of niet, dus nam hij Jeff over. Erik wilde toen niet onderdoen om eerst te gaan eten, klaagde er wel over en nam meteen Zoe over. Zo is het gegaan en niet bewust eerder gestopt.
Terwijl het toch n legitieme vraag is van haarquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En dadelijk is het allemaal Wendy'schuld
Jappie klaagde trouwens ook behoorlijkquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De groep is niet bewust eerder gestopt. Het scherm was uit en de afspraak was dat de volgende groep half uur eerder wakker gemaakt zou worden, zodat ze tijd hadden om te douchen, wakker worden eten etc. Jappie wilde dat niet en zei: ik neem nu over of niet, dus nam hij Jeff over. Erik wilde toen niet onderdoen om eerst te gaan eten, klaagde er wel over en nam meteen Zoe over. Zo is het gegaan en niet bewust eerder gestopt.
Ik was er zelf bij, maar goed.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
In de cos van vannacht staat wat anders.
bep is zo hyper als watquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette moet in beweging zijn. Of het nu haar mond is of haar lichaam. Ze kan niet even rustig blijven staan of even stil zijn.
Marciano....wat heb je kale plekjes op je hoofdje..quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:33 schreef humpty het volgende:
Verkleinwoordjes ...Marciano plaagt Jasper wel en zegt dan heb je je t shirtje
en je schoentjes...grappig hoor hij is zelf net zo klein
Nope 7 juniquote:
Vind dat zo raar, ze staat altijd voor iedereen klaar.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In de COS staat duidelijk dat de andere groep wel wakker is gemaakt. Hij kan wel meer zeggenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:46 schreef Rhosyn het volgende:
Jeffrey staat te liegen dat hij barst met zijn: Nee het was niet expres we hebben hun helemaal niet eerder wakker gemaakt.
Geef haar groot gelijk, dat gebrabbel van Babbel (babette)quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lekker collegiaal ook. Maar dit is Sasha....
Wanneer nietquote:
Waar staat en wie heeft vannacht gezegd dat de andere groep vannacht bewust eerder wakker is gemaakt? Ik was er zelf bij vannachtquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope 7 juni
[..]
Vind dat zo raar, ze staat altijd voor iedereen klaar.
[..]
In de COS staat duidelijk dat de andere groep wel wakker is gemaakt. Hij kan wel meer zeggen
[..]
Geef haar groot gelijk, dat gebrabbel van Babbel (babette)
[..]
Wanneer niet
Daar heeft hij gelijk inquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:45 schreef humpty het volgende:
Straks hebben we er helemaal niet gestaan roept Jeff
Nu over dat theatraal geknuffel...wat zeg je vraagt Bep
Jeff : mensen thuis weten wel wat ik daar mee bedoel..klopt helemaal
Bep is compleet veranderd , bizar welquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:47 schreef humpty het volgende:
Jeff moet zijn mond houden van Bep hou jij je mond maar eens zegt hij terug
Mssn is dit wat zij ziet als run naar de finale, ik begrijp haar ook niet meer.quote:
Waarom zetten ze anders de klok een uur vooruit?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waar staat en wie heeft vannacht gezegd dat de andere groep vannacht bewust eerder wakker is gemaakt? Ik was er zelf bij vannacht
Ze waren aan het ouwehoeren omdat het scherm op zwart stond, Er was idd wel wat verwarring hoe laat de volgende groep moest, omdat het rooster dat ze gemaakt hadden, gebasseerd op 4 knoppen niet meer kloptequote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zetten ze anders de klok een uur vooruit?
Dat geschreeuw van Jeff zou mij ook op mijn zenuwen werkenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:52 schreef humpty het volgende:
Erik moet de deur dicht doen want Bep heeft geen zin in het geschreeuw
tja Bep wij zijn al zo lang zat van jou geklets wat de hele dag door gaat
Dan snap ik nog niet waarom ze de klok van de magnetron een uur vooruit moeten zetten als de aftelklok op het scherm het niet doet.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze waren aan het ouwehoeren omdat het scherm op zwart stond, Er was idd wel wat verwarring hoe laat de volgende groep moest, omdat het rooster dat ze gemaakt hadden, gebasseerd op 4 knoppen niet meer klopte
Dat duurt maar even en dat van haar gaat de hele dag doorquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat geschreeuw van Jeff zou mij ook op mijn zenuwen werken
Hier staat dat dus @Aardbeienmoes . Maar dat klopt dus niet?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik lees de cos terug en begrijp dat Isaac, Zoe en Jeffrey een uur eerder zijn gestopt.
ipv de volgende groep om half 4 wakker te maken deden ze dat nu om 2.45 uur zogenaamd omdat ze stuk waren.
Ze vonden zichzelf heel grappig. Gierend van de lach naar bed.
Volgens schema moeten Erik, Jasper en Eunice tot 9 uur maar omdat ze een uur eerder zijn begonnen tot 8 uur.
Dat betekent dat de volgende groep dus ook een uur eerder moet.
Het hele schema naar de klote want de laatste groep moet dan een uur langer.???
Ik ben in de war nu.
Laat maar, kan het niet uitleggen en mensen lezen wat ze willen lezen. We kunnen snachts dus gewoon onzin posten, want het klopt dus niet volgens degenen die er niet bij warenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan snap ik nog niet waarom ze de klok van de magnetron een uur vooruit moeten zetten als de aftelklok op het scherm het niet doet.
Ja het is niet te doen ..ik stop er maar even meequote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Zit nu 5 minuten te kijken en Babette werkt nu al op m'n zenuwen.....
Nee dat klopt nietquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hier staat dat dus @:Aardbeienmoes . Maar dat klopt dus niet?
Als je kijkt wat in de COS staat klopt dit dus wel ,quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hier staat dat dus @:Aardbeienmoes . Maar dat klopt dus niet?
Niet alles wat in de COS is waar helaasquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je kijkt wat in de COS staat klopt dit dus wel ,
Ik lees in de COS dat de groep van Moraima om 22.40 is gestopt en de groep van Zoë om 15.00 dat ze deden alsof het zwaar was en Wendy om 3 uur de klok van de magnetron om 3 uur 1 uur vooruit heeft gezet. Dat is wat ik in de COS heb gelezen vanmorgenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Laat maar, kan het niet uitleggen en mensen lezen wat ze willen lezen. We kunnen snachts dus gewoon onzin posten, want het klopt dus niet volgens degenen die er niet bij waren
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet alles wat in de COS is waar helaas
Staan fotos bij dat Jasper al om 3 uur zatquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet alles wat in de COS is waar helaas
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
En de eerste groep is ook eerder gestopt
[..]
3 uur en Jasper zit al
[..]
[..]
Er klopt dus al vanaf groep 1 niet meer
De groep van Jeff heeft de boel bedonderd door een uur eerder te stoppen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAt heb ik in een vorige post uitgelegdquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staan fotos bij dat Jasper al om 3 uur zat
[..]
quote:
Ja Jappie zat er om 3 uurquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:06 schreef Setje72 het volgende:
Goedemiddag...wat kunnen ze eigelijk verdienen?
Mijn dankquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1
DIt heeft niets met feedback te makenquote:
Als er nu niemand de knop los laat voor 18:00 hebben ze ¤375quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:06 schreef Setje72 het volgende:
Goedemiddag...wat kunnen ze eigelijk verdienen?
zegt de grootste zielepootquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:08 schreef Dotteke het volgende:
Jeff heeft nog nooit zoveel zielige mensen bij elkaar gezien zegt hij tegen Wendy
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
@:Freshfruit weet alles...
DIe zal niet meer weten als wat te lezen was in de COSquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
@:Freshfruit weet alles...
Hij was er live bij .. dus dan weet je altijd meer. Net als @Aardbeienmoes trouwens.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe zal niet meer weten als wat te lezen was in de COS
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij was er live bij .. dus dan weet je altijd meer. Net als @:aardbeienmoes trouwens.
Pffff best vermoeiend, de meesten waren er vannacht tot ongeveer 5 uur….quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe zal niet meer weten als wat te lezen was in de COS
Iedereen ziet het op zijn manier denk ik. De mensen die Jeff niet leuk vinden weer anders dan de mensen die Jeff wel leuk vinden. Er is al bewijs dat Jasper er al om 3 uur zatquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij was er live bij .. dus dan weet je altijd meer. Net als @:aardbeienmoes trouwens.
Ik heb tot 4 uur gekeken en vlak daar voor het laatst gepost een foto van Eunicequote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:16 schreef espri het volgende:
[..]
Pffff best vermoeiend, de meesten waren er vannacht tot ongeveer 5 uur….
Ja ik ga maar uit van wat ik nu op de stream hoor en zie en wat ik zelf gehoord heb.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:16 schreef espri het volgende:
[..]
Pffff best vermoeiend, de meesten waren er vannacht tot ongeveer 5 uur….
Klopt en ik ging om 5 uur weg…quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb tot 4 uur gekeken en vlak daar voor het laatst gepost een foto van Eunice
Heeft idd geen zinquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:19 schreef espri het volgende:
[..]
Klopt en ik ging om 5 uur weg…
Ga weer onder m’n steen, dit kost me teveel energie wat ik zonde vind.
Hij herhaalt dat continu en dan vraag ik me af waarom hij blijft en ik zou me aangesproken voelen en hem er op aanspreken. Ik denk dat hij last heeft van onttrekking, geef m een biertje en t is weer goedquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:08 schreef Dotteke het volgende:
Jeff heeft nog nooit zoveel zielige mensen bij elkaar gezien zegt hij tegen Wendy
Wat heeft het ermee te maken wie Jeff wel of niet leuk vindt? Isaac en Zoe waren er ook bij. Ik vindt Zoe niet leuk, zij is de manager, nota benequote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen ziet het op zijn manier denk ik. De mensen die Jeff niet leuk vinden weer anders dan de mensen die Jeff wel leuk vinden. Er is al bewijs dat Jasper er al om 3 uur zat
Maar het is ook geen welles nietus spelletje hier van wie heeft gelijk.
We gaan het vanzelf wel op de streams horen.
ZOals Jasper vanmorgen ook al vermoeden dat er met de magnetronklok was geknoeid.
Het komt vast wel en zo niet dan niet, lig er ook niet wakker van
Je hebt het allemaal heel goed weergegeven zoals het gegaan isquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat heeft het ermee te maken wie Jeff wel of niet leuk vindt? Isaac en Zoe waren er ook bij. Ik vindt Zoe niet leuk, zij is de manager, nota bene
Precies goed omschreven. Dank!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:22 schreef xsaskiax het volgende:
Ze moesten met zijn allen 24 uur volmaken.
Omdat Janet heel snel de knop los liet werden de tijden veranderd.
Ze moesten nu met zijn allen 3 knoppen bemannen in plaats van 4.
Het kwam neer op zo'n 4.5 uur per groepje
Op een gegeven moment (te lezen in de COS) viel het grote scherm uit.
Isaac, Jeffrey, Zoë en ook de 'ondersteuners' Wendy en Janet hebben de hele tijd veel lol gehad.
Wendy liep naar de keuken, kwam terug en zei hard lachend dat ze de magnetron een uur vooruit had gezet (geen idee of ze hem daarna terug heeft gezet of dat ze het ook daadwerkelijk gedaan heeft.
De volgende groep werd wakker gemaakt, Erik, Eunice en Jasper.
Jasper wilde niet.
Zoë heeft het heel goed aangepakt (ook te lezen in de COS) door te vragen aan Jasper of hij het wel zou doen als het een eliminatie was.... antwoord was JA, maar hij wilde dan wel gelijk gaan zitten.
De bedoeling was dat de volgende groep tijd had om zich te wassen, aan te kleden e.d. (staat ook in de COS)
Omdat Jasper GELIJK is gaan zitten, deed Erik dit ook, om daarna te foeteren dat hij nog niet gegeten had.
Er staan foto's van Jasper, Erik en Eunice.
Isaac, Jeffrey, Zoë en Wendy zijn op de blauwe stoelen gaan zitten en hebben het nog zo'n 2 uur volgehouden om bij deze groep te blijven.
Er is enorm veel gelachen, ze hebben hen van eten en drinken voorzien.
Op een gegeven moment vroeg Jeffrey die als laatste over was of hij nog iets voor ze kon doen....... antwoord was NEE, want er zouden volgens Jasper regelmatig mensen de loods doorlopen naar toilet e.d.
Puntje bij paaltje hebben ze op een gegeven moment alle namen staan schreeuwen omdat er niemand kwam.
Dit laatste heb ik hier gelezen.
Er zijn hier vanmorgen enorm veel aannames gedaan, dingen uit zijn verband gerukt, al dan niet om bepaalde bewoners (weer) zwart te maken, zo jammer, want het was vannacht heel gemoedelijk, gezellig en er is precies weergegeven wat er gebeurde.
Wanneer Erik, Jasper en Eunice klagen dat ze langer hebben moeten staan is dat volgens mij niet waar, volgens de berekening van alle bewoners over minder knoppen in 24 uur.
Plus het feit dat ze ZELF eerder zijn gaan zitten/staan omdat Jasper dit pertinent wilde.
ik hoop dat jullie hier iets aan hebben
1234quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat ze Zoe een heel ingewikkelde code voor de deur hebben gegeven
[ afbeelding ]
Ik heb het vanmorgen ook al gezegdquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
OKé, mssn dat de anderen die er vannacht bij waren straks kunnen bevestigen wat ik zeg. Volgende keer hoef ik dus geen COS te doen, kan gewoon wat typen?
Jappie zat precies om 03.00 vannacht met zijn handen op de knopquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen ziet het op zijn manier denk ik. De mensen die Jeff niet leuk vinden weer anders dan de mensen die Jeff wel leuk vinden. Er is al bewijs dat Jasper er al om 3 uur zat
Maar het is ook geen welles nietus spelletje hier van wie heeft gelijk.
We gaan het vanzelf wel op de streams horen.
ZOals Jasper vanmorgen ook al vermoeden dat er met de magnetronklok was geknoeid.
Het komt vast wel en zo niet dan niet, lig er ook niet wakker van
Hij lacht en hij dramt tegelijk. Vreselijk figuurquote:
Scherpquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:29 schreef engine het volgende:
Jullie vergeten wel even dat er vanmorgen gewoon gepost is wat er op dat moment door bewoners op de stream gezegd is. Dat is nooit onzin maar gewoon commentaar op streams.
Nee precies want dan is alles waar natuurlijk als jullie het zeggenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:29 schreef engine het volgende:
Jullie vergeten wel even dat er vanmorgen gewoon gepost is wat er op dat moment door bewoners op de stream gezegd is. Dat is nooit onzin maar gewoon commentaar op streams.
Dank je dat jij het ook precies verteld hebt zoals het wasquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het vanmorgen ook al gezegd
Er wordt echt onzin gepost
Het scherm was uit
Ze waren aan het geinen
Wilden doen of ze het heel zwaar voor de andere groep
Ijspacks handdoeken
Alles er op en er aan
Jappie weigerde in eerste instantie eruit te komen
Erik wilde eerder gewekt worden
Toen Jappie er uit was heeft hij direct iemand overgenomen
Zonder wat te zeggen
Ze hebben uitgelegd dat het scherm uit was
Maar dat het weer aan zou gaan
Dus dat,quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:29 schreef engine het volgende:
Of een goede beurt...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:34 schreef greysbones het volgende:
De woorden laatste fase heeft Babs de afgelopen dagen ook tig x gezegd
Misschien moet Babs zelfs eens al haar frustratie er uit gooien
Knapt ze misschien van op
Jasper zei: ik ga nu of ik ga niet, ik ga niet een half uur of uur wachten, ik hoef niet te douchen en niet te eten en omdat Jappie meteen de knop van Jeff overnam, deed Erik het bij Zoe, die wel klaagde dat hij geen tijd had om te eten. Eunice was iets later en heeft de knop van isaac overgenomen. Ze hadden tijd om wakker te worden, douchen eten etc. maar door Jappie hebben ze het niet gedaan en allemaal de knop meteen/ vrij snel overgenomenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:34 schreef xsaskiax het volgende:
Babette en Jasper in een behoorlijk vaag gesprek over het hoe en wat van vannacht, waarom hij niet wilde.
Ook de tijden kloppen, jammer dat Jasper DIRECT wilde gaan zitten en zo de tijd iets verschoven heeft.
Zoals vannacht ook werd gezegd doen ze het als hele groep, en zullen ze de tijd dat Jasper, Erik en Eunice eerder zijn gaan zitten met elkaar op moeten vangen.
quote:
Dat dus! En het was echt leuk, maar het nagenieten is nu wel wegquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is vooral ‘oprecht knap’ dat mensen die vannacht hebben gecost dat eigenlijk voor Jan met de korte achternaam doen
Want wat er wordt gepost wordt niet eens gelezen of totaal verdraait
Jappie was zwaar klaar met Eunicequote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Jap : Midden in de nacht begon opeens een hele discussie.. toen dacht ik wow ... wow ..
Jeff : Over wat?
Jap : Over het liefdesleven van Erik. Waarom hij nog geen vriendin heeft, en hij wel de perfecte mens is.
Ze was ook echt een partij interessant aan het doen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie was zwaar klaar met Eunice
En haar buuken mening
11uur is ook heel watquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha op haar gemakje zitten ... Mirthe eigenlijk ook, lekker boek lezen.
En Babbel staat de dralen en te bewegen alsof ze een wereldprestatie aan het leveren is...
Daar zie ik hem wel voor aanquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:46 schreef engine het volgende:
Jeff wil nog even een gele kaart pakken als hij weggestuurd wordt.
Slechte verliezer.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zie ik hem wel voor aan
Hij zei daarvoor nog dat hij over 10 dagen lekker thuis ging winkelen
Ik hoop dat hij de verliezer isquote:
ja klopt maar omdat ze aan het zeuren waren over hoelang jeff ice en zoe er gestaan hebben grapte jeff dit netquote:
ik ook lekker voor die gierigaardsquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:51 schreef Puzzie het volgende:
Ik zou het wel een leuke stunt vinden : nog meer geld uit die pot dmv gele kaart
Ik had dit van Berend al verwachtquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:51 schreef Puzzie het volgende:
Ik zou het wel een leuke stunt vinden : nog meer geld uit die pot dmv gele kaart
Ja preciesquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:53 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ik ook lekker voor die gierigaards![]()
En hij gaat het uiteindelijk toch niet doenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had dit van Berend al verwacht
En Leila
Leila wilde ook echt eenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had dit van Berend al verwacht
En Leila
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En hij gaat het uiteindelijk toch niet doen
Hilaar!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:46 schreef engine het volgende:
Flikker zo een hamer door het raam heen....is toch lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ja da's echt een groepsmensquote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:13 schreef engine het volgende:
Heeft Sasha nou echt al die tijd met koptelefoon opgezeten?valt mij op dat ze die weer/nog steeds op heeft.
Het laatste clubje.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:15 schreef Varen het volgende:
Ze zijn gewisseld. Wendy, Imma en Rupie zijn aan de beurt
Daar heeft hij wel gelijk inquote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:17 schreef Monique___ het volgende:
Jeff tegen brabbel ' je kunt je mond nooit houden'
Correct en tevens juist.quote:
Apart jaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja natuurlijk, alles is de schuld van Wendy en Jeff
Nee, dat duurt nog wel even. Zoe zou dan nog safe zijn als het eerder gebeurd dus ik verwacht niet eerder dan volgende week donderdag.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:20 schreef D. het volgende:
[..]
Opdracht duurt tot 18:00u?
Dus elininatie is pas morgen?
Jeff zei dat hij over 10 dagen thuis kon winkelen, dus denk dan pas een eliminatiequote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:20 schreef D. het volgende:
[..]
Opdracht duurt tot 18:00u?
Dus elininatie is pas morgen?
Die indruk krijg ik ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:26 schreef engine het volgende:
Dus eigenlijk zijn ze boos omdat Jappie chagrijnig was?
De groep van Moraima ook wat ik zo las, om 22.40 uur is Moriama in ieder geval afgewisseldquote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
We horen dus nu buiten dat die groep van Zoe dus 12 minuten te vroeg is gestopt
Bern deed na 10 minuten al dramatisch alsof die daar al 12 uur stondquote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:27 schreef engine het volgende:
Ow Bern heeft niet vrolijk genoeg gekeken tijdens de opdracht
Klopt, alleen geloof ik Babs niet meer, want ze draait het straks gewoon weer andersquote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:27 schreef greysbones het volgende:
En toch wat Babs nu doet
Vind ik wel goed
Samen iets uitpraten
Toen was Janet al afquote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bern deed na 10 minuten al dramatisch alsof die daar al 12 uur stond
Dat is toch ook onzin?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:31 schreef Dotteke het volgende:
Jeff snapt niet dat het voor de een knapper is dan voor de anders om het spel te spelen
"het doet echt pijn hoor"quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bern deed na 10 minuten al dramatisch alsof die daar al 12 uur stond
Is zeker onzin, ze doen het allemaal en Zoë is een jonge gezonde meid die dit met gemakt moet kunnenquote:
Zij ook niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:36 schreef pingu66 het volgende:
Eunice zat tijdens de opdracht gewoon weer Erik uit te lachen ( omdat hij geen relatie heeft)
uiteraard het is allemaal de schuld van Jeffquote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een gezeik om iets, wat het niet eens waard is. Jeff wakkert dit trouwens ook bewust aan, omdat meneer niet tegen een mening(Erik) van een ander kan.
Nu is het hele punt ineens het groepsgevoelquote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een gezeik om iets, wat het niet eens waard is. Jeff wakkert dit trouwens ook bewust aan, omdat meneer niet tegen een mening(Erik) van een ander kan.
Ja die naam is makkelijk. Juist goed dat ze nu praten wat en waar is er iets mis gegaan en is er iets misgegaanquote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
uiteraard het is allemaal de schuld van Jeff
Babette maar prima hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wie zeurt er nu telkens over door dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |