Sligro? Of zijn dat enkel koksbuizen, schorten etc.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:50 schreef Lonaa het volgende:
Er zijn nog wel wat bedrijfskledingwinkels in Enschede maar die hebben allemaal de witte blouses uitverkocht hihaho.
Wat ik zo zag op de website wel ja.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sligro? Of zijn dat enkel koksbuizen, schorten etc.
Ik vind het wel kunstig hoe jij stelselmatig de plank weet mis te slaan.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:50 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Of een opgefokte idioot met gelijk bommen op een bedrijf
Oh, ja, heb het wel eens zien liggen, maar nooit echt in verdiept wat er precies ligtquote:
Bquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou C&A, en zeker niet bonprix vuile naaiers.
Had ook eens op korte termijn wat nodig. C&A informeerde me eerlijk over de levertijd. Bij Bonprix gekeken: "VANDAAG BESTELD MORGEN IN HUIS OLEE"
Besteld
Betaald
En ja hoor, na een half uur begonnen de mailtjes. Dit niet leverbaar. Dat backorder. Zus over 3 weken weer. Opflikkeren met bonprix. Nooit meer bonprix. Bommen op bonprix.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:56 schreef Lonaa het volgende:
Oh Hanos heeft ze wel. Ok. Misschien moet ik gewoon naar bed gaan.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind het wel kunstig hoe jij stelselmatig de plank weet mis te slaan.
Jeetje krijg je geld of zoquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Bnprix is de allerm
![]()
iste, fijnste k
lerewinkel die er is
Niet haten op mijn Bnprix
Je snapt het niet.quote:
Krijgen we dit verhaal weerquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou C&A, en zeker niet bonprix vuile naaiers.
Had ook eens op korte termijn wat nodig. C&A informeerde me eerlijk over de levertijd. Bij Bonprix gekeken: "VANDAAG BESTELD MORGEN IN HUIS OLEE"
Besteld
Betaald
En ja hoor, na een half uur begonnen de mailtjes. Dit niet leverbaar. Dat backorder. Zus over 3 weken weer. Opflikkeren met bonprix. Nooit meer bonprix. Bommen op bonprix.
Iets soortgelijks dan. Het is ook al jaren geleden. Ik kijk daar gewoon nooit meer. Schijtprix.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Krijgen we dit verhaal weerBonprix adverteert niet met vandaag besteld morgen in huis.
Protest gaat uit als een nachtkaarsquote:
Anders wordt het Bonrente ?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:12 schreef Sarabi het volgende:
Het wordt trouwens tijd dat ik Bonprix eens betaal
Boefje!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:12 schreef Sarabi het volgende:
Het wordt trouwens tijd dat ik Bonprix eens betaal
Een stropop past niet op z'n balkonquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bonprix..
Mwah..
Anyway, moet er niet ff vanavond alvast een Abrahammetje gefrabriekt worden voor Fles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |