Daar kunnen ze ook beter een flinke boete op zetten voor als het weer gebeurt. Rupi en Moraima doen het regelmatigquote:
quote:Op maandag 29 mei 2023 23:12 schreef greysbones het volgende:
wat heeft Zoe nu weer op dr gezicht gesmeerd
ze lijkt bijna een
Die moeten ze echt de zoemer geven voor 2 handen tegelijk op de knopquote:Op maandag 29 mei 2023 23:17 schreef greysbones het volgende:
Zoe pakt zo;n beetje om de 2 minuten de knop om
kloptquote:Op maandag 29 mei 2023 23:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jasper wil de opdracht niet doen hoor ik net?
Ja, die moet met Erik en Eunicequote:Op maandag 29 mei 2023 23:19 schreef greysbones het volgende:
Jeff over Jappie
dat hij de opdracht eigenlijk niet wil doen
en er over loopt te vloeken en tieren
dus wat Jeff doet verafschuwt hijquote:Op maandag 29 mei 2023 23:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jasper wil "gezien" worden door obstinaat te zijn. Is belangrijk volgens Sasha. Zie met die hoepel opdracht.
Eens.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus wat Jeff doet verafschuwt hij
maar als hij het doet is het![]()
rare kwast die Jappie![]()
![]()
ik ga ook zeker geen 5 uur naar het geklaag van Zoe luisterenquote:Op maandag 29 mei 2023 23:20 schreef greysbones het volgende:
Als Zoe dit 5 uur volhoudt is het een wonder
Geluid op mute is een aanrader.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik ga ook zeker geen 5 uur naar het geklaag van Zoe luisteren
ZOe verpest dit wel een beetje boel hequote:Op maandag 29 mei 2023 23:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik ga ook zeker geen 5 uur naar het geklaag van Zoe luisteren
Wanda was ook vaak aan het schelden en tieren, maar alleen tegen Jappie en hij was verliefd op haar, dus zij mocht dat.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus wat Jeff doet verafschuwt hij
maar als hij het doet is het![]()
rare kwast die Jappie![]()
![]()
Ja helaas wel, had beter met Babet kunnen gaan, dan konden wij allemaal die schift overslaanquote:Op maandag 29 mei 2023 23:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ZOe verpest dit wel een beetje boel he
door deze shift te pikken
in een pindabreinquote:Op maandag 29 mei 2023 23:23 schreef Kakadylo het volgende:
Hoezo denkt Zoe kans te maken bij Isaac? Hoe ontstaat zoiets?
alles voor de show ...quote:Op maandag 29 mei 2023 23:23 schreef Kakadylo het volgende:
Het kind is strontvervelend tot aan de kruin en kan niet eens een dumbbell vasthouden dus laat staan er iets mee doenquote:
Ik denk die mannen ookquote:Op maandag 29 mei 2023 23:25 schreef greysbones het volgende:
ik zou helemaal naar worden van ZOe als ik daar moest staan
Ach die zijn al 9 maanden aan elkaar gewend ...quote:Op maandag 29 mei 2023 23:25 schreef greysbones het volgende:
dat constante overpakkenquote:Op maandag 29 mei 2023 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach die zijn al 9 maanden aan elkaar gewend ...
Niemand wou ookquote:Op maandag 29 mei 2023 23:25 schreef greysbones het volgende:
Ze hadden al samen een kind kunnen hebbenquote:Op maandag 29 mei 2023 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach die zijn al 9 maanden aan elkaar gewend ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Ik had die knop al achter in d'r giegel gepropt: HOU JE MUILquote:Op maandag 29 mei 2023 23:25 schreef greysbones het volgende:
Zoë scheidt onbewust de postieve aandacht van Isaac met de negatieve aandacht van Isaac naar haar toe omdat ze zoooo enorm graag geliefd wil worden. Ze is daarin niet zo goed ontwikkeld en dat kan verschillende oorzaken hebben. Is mijn analyse. Wat denk jij?quote:Op maandag 29 mei 2023 23:23 schreef Kakadylo het volgende:
begrijpelijkquote:
Beter hadden ze Zoe ingedeeld bij Eunice en Erikquote:Op maandag 29 mei 2023 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
begrijpelijk
Babs heeft haar gewoon bij Jeff en Ice gedumpt
Dan was ze na 5 minuten gestoptquote:Op maandag 29 mei 2023 23:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter hadden ze Zoe ingedeeld bij Eunice en Erik
of als dweilmachinequote:Op maandag 29 mei 2023 23:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter hadden ze Zoe ingedeeld bij Eunice en Erik
Bij haar moeder ook.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar zo iemand zit er dus al negen maanden
Denk dat ik zoveel denk dat ik het niet eens kan verwoordenquote:Op maandag 29 mei 2023 23:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Zoë scheidt onbewust de postieve aandacht van Isaac met de negatieve aandacht van Isaac naar haar toe omdat ze zoooo enorm graag geliefd wil worden. Ze is daarin niet zo goed ontwikkeld en dat kan verschillende oorzaken hebben. Is mijn analyse. Wat denk jij?
Met 2 gele kaarten en weinig opleveren bij verdienopdrachtenquote:Op maandag 29 mei 2023 23:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar zo iemand zit er dus al negen maanden
😂quote:Op maandag 29 mei 2023 23:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar toen hield ze tenminste haar mond
Weet nog wel dat ik in die beginfase dacht 'haal haar daar maar gewoon weg en neem tegen zichzelf in bescherming'quote:Op maandag 29 mei 2023 23:32 schreef Limbus het volgende:
[..]
Met 2 gele kaarten en weinig opleveren bij verdienopdrachten
quote:Op maandag 29 mei 2023 23:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar toen hield ze tenminste haar mond
Mora,Janet,Eunice.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:38 schreef Kakadylo het volgende:
Wie hebben zich eigenlijk allemaal verkiesbaar gesteld?
Moraima, Janet en Eunicequote:Op maandag 29 mei 2023 23:38 schreef Kakadylo het volgende:
Wie hebben zich eigenlijk allemaal verkiesbaar gesteld? Nog steeds drie stuks?
Beseft die ene groep die geen groep is maar een bijeengeraapt zooitje dan niet dat dit qua stemmen gewoonweg oerdom is?quote:
Die heeft daar niks te zoekenquote:Op maandag 29 mei 2023 23:40 schreef greysbones het volgende:
Wendy is echt te lief
ze vindt het sneu voor Janet
Zelfs Zoe kwam daar mee.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beseft die ene groep die geen groep is maar een bijeengeraapt zooitje dan niet dat dit qua stemmen gewoonweg oerdom is?
Schijt altijd zeven kleuren om haar positiequote:Op maandag 29 mei 2023 23:43 schreef Charlotte-007 het volgende:
Babs, de grootste opportunist van heel de loods.
Misschien gewoon tijd om haar mond te sluiten ....quote:Op maandag 29 mei 2023 23:42 schreef greysbones het volgende:
Babs wil zeker tegen een Jappie Bern en Sasha spelen in de finale![]()
Op Mirthe gaat ze niet
dan zou Erik nog kunnen
maar dat ziet ze niet zo zitten
Aldus de amateurpsycholoog die er achteraf altijd een verhaaltje bij weet te verzinnenquote:
Ik vind Zoe nog wel haar dingetje doen. Ze zorgt voor reuringquote:
Babs lult op dit moment vooral over mensen die zich slecht voelenquote:
Dus heeft zij het juist des te meer anders benoem je het niet.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:45 schreef greysbones het volgende:
Iedereen heeft een beetje van soort, ja ik heb dat niet, de laatste fase ding
babs
jij snapt hetquote:Op maandag 29 mei 2023 23:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dus heeft zij het juist des te meer anders benoem je het niet.
het is okquote:Op maandag 29 mei 2023 23:46 schreef HappyCharly het volgende:
Is het leuk genoeg dat ik de streams aanzet?
Het ging haar niet om het geld, dus normaal gesproken zou ze dan geen zeven kleuren hoeven te schijtenquote:Op maandag 29 mei 2023 23:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Schijt altijd zeven kleuren om haar positie
Als je het over amusementswaarde hebt dan valt Mora ook onder die categoriequote:Op maandag 29 mei 2023 23:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind Zoe nog wel haar dingetje doen. Ze zorgt voor reuring
IK denk wel dat iedereen er een beetje klaar mee is. De verveling is het ergste en een jaar is echt langquote:Op maandag 29 mei 2023 23:45 schreef greysbones het volgende:
Iedereen heeft een beetje van soort, ja ik heb dat niet, de laatste fase ding
babs
Waarvan ze denkt dat ze zich slecht voelen.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs lult op dit moment vooral over mensen die zich slecht voelen
maar geloof eerder dat ze haar eigen emoties spiegelt op anderen
Als ze dat doen boeit het haar toch niet en is ze alleen maar blij dat ze klaar isquote:Op maandag 29 mei 2023 23:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Komop Regie pak die Zoe eens aan, trek de stekker uit die knop
Voelt iemand zich slecht dan stort ze zich volledig op die prooiquote:Op maandag 29 mei 2023 23:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarvan ze denkt dat ze zich slecht voelen.
250quote:Op maandag 29 mei 2023 23:48 schreef greysbones het volgende:
Als Zoe afvalt
wat verdienen ze dan nog?
250 toch?quote:Op maandag 29 mei 2023 23:48 schreef greysbones het volgende:
Als Zoe afvalt
Dat mag Zoe dan zelf uitrekenenquote:Op maandag 29 mei 2023 23:48 schreef greysbones het volgende:
Als Zoe afvalt
Soldeerbout?quote:Op maandag 29 mei 2023 23:52 schreef greysbones het volgende:
Zoe lult weer wat door
Erik wil op gesprek
want zijn budget klopt niet
Spelen ze uit of thuis?quote:Op maandag 29 mei 2023 23:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maar met dat verwisselen van hand naar hand, zit Zoë wel heel vaak even met 2 handen op die knop. Misschien wordt het nog wel afgekeurd.
met wisselen mogen ze beide handen op de knopquote:Op maandag 29 mei 2023 23:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maar met dat verwisselen van hand naar hand, zit Zoë wel heel vaak even met 2 handen op die knop. Misschien wordt het nog wel afgekeurd.
Zoe leunt sowieso op FEBOquote:Op maandag 29 mei 2023 23:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
met wisselen mogen ze beide handen op de knop
dus dat mag
maar het leunen wat ze doet
ik dacht dat dat niet mocht
die leunt er niet alleen op die verwacht dat alles wordt overgenomenquote:
Lijkt me prim.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft een broek gekocht van 40 euro
Net zoals de andere managers ook hulp kregen. Alleen Wendy kon zich goed alleen reddenquote:
Ze krijgt steun vanachter hoeveel geld de rest nog heeft. Klein voorbeeldje.quote:
Hebben de andere managers dat dan niet gehad?quote:Op maandag 29 mei 2023 23:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze krijgt steun vanachter hoeveel geld de rest nog heeft. Klein voorbeeldje.
Nope.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hebben de andere managers dat dan niet gehad?
de febo houdt bij Zoe alle budgetten bij van de deelnemers jaquote:Op maandag 29 mei 2023 23:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze krijgt steun vanachter hoeveel geld de rest nog heeft. Klein voorbeeldje.
Dat weten we toch niet. Die kregen waarschijnlijk ook wel ondersteuning van achter.quote:
Zoe is op kantoor alleen maar aan het mailen met de FEBOquote:Op maandag 29 mei 2023 23:57 schreef Kakadylo het volgende:
En toch heeft Zoe het niet makkelijk want ze kreeg daarstraks een mailtje van FEBO en in plaats van het te lezen en daarna aan de groep door te brieven moest ze het overschrijven en vervolgens gaan uitdelen. Een heel erg simpele memo was het.
Ze doet genoeg maar juist niet waarvoor je manager bentquote:Op maandag 29 mei 2023 23:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe is op kantoor alleen maar aan het mailen met de FEBO
verder doet ze er 0,0
Dat die nog niet moe word van haarzelf.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:59 schreef KinKiJan het volgende:
Ok Babs, lekker buiten klaverjassen, goed? En neem die kraakmicrofoon ook gewoon mee!
Bij de andere managers was er niet eens sprake van eigen budgetten. Dat is volgens mij pas begonnen bij Wendy en die hield het zelf keurig bij in een schriftje. Maar ik denk dat de andere managers ook wel regelmatig te horen kregen hoeveel geld ze nog te besteden hadden.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat weten we toch niet. Die kregen waarschijnlijk ook wel ondersteuning van achter.
Wat vond je van Marciano als manager. Even een voorbeeldquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze doet genoeg maar juist niet waarvoor je manager bent
babs zit volgens mij vandaag weer stevig aan de cafeine pillenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat die nog niet moe word van haarzelf.
Lekkah plamurahquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze doet genoeg maar juist niet waarvoor je manager bent
Babs praat nog meer dan Tom(Tom)quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat die nog niet moe word van haarzelf.
Natuurlijk kregen ze die waarschijnlijk ook, net zoals bij Zoe. Manager zijn daar is gewoon een verlengstuk van. Zoveel hoeven ze daar niet te doen als managerquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij de andere managers was er niet eens sprake van eigen budgetten. Dat is volgens mij pas begonnen bij Wendy en die hield het zelf keurig bij in een schriftje. Maar ik denk dat de andere managers ook wel regelmatig te horen kregen hoeveel geld ze nog te besteden hadden.
Keer wat anders dan de alcoholquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:01 schreef Verida het volgende:
[..]
babs zit volgens mij vandaag weer stevig aan de cafeine pillen
De enige die mij kon vermaken en op het puntje van m'n stoel kreeg was Jeffquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat vond je van Marciano als manager. Even een voorbeeld
Die heb ik niet meegemaakt als manager. Maar mijn was eigenlijk, wat vond je van Marciano als managerquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De enige die mij kon vermaken en op het puntje van m'n stoel kreeg was Jeff
Dat was echt een leuke stream maand. Veel gelachen en vooral in de late uurtjes met veel plezier gekekenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De enige die mij kon vermaken en op het puntje van m'n stoel kreeg was Jeff
Ik krijg de indruk, dat ze best nog wel moeten drukkenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:05 schreef HappyCharly het volgende:
hoe hard zouden ze op die knop moeten drukken?
Een man van weinig teksten maar ook van weinig inhoudquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die heb ik niet meegemaakt als manager. Maar mijn was eigenlijk, wat vond je van Marciano als manager
dat is best wel vermoeiend danquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk, dat ze best nog wel moeten drukken
ik vind dat zoe nu gevaarlijk snel wisselde met haar handen..quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
Dat hand wisselen gaat wel steeds makkelijker lijkt.
Ik vond Marciano nog beroerder dan Zoe, om even een voorbeeld te noemenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een man van weinig teksten maar ook van weinig inhoud
je hebt wat gemist!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die heb ik niet meegemaakt als manager. Maar mijn was eigenlijk, wat vond je van Marciano als manager
Als je dan even verslapt, ben je de sjaakquote:
Toen was Kim W er nog en die moest hij tevreden houden, dat gezeur over Boursin toen en die dure taart die hij besteld had met foto voor haar verjaardagquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een man van weinig teksten maar ook van weinig inhoud
Dat begon al bij Madeleine, die pleerolletjes gebruikte om bij te houden wie wat had besteld omdat ze geen kladblok of papier mocht hebben. Er is inmiddels wel het eea veranderd mbt wat wel en niet mag. Bij Kenzy hadden ze ook een eigen budget. Bij Isaac en Marciano weet ik het niet meer, maar ik dacht het niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij de andere managers was er niet eens sprake van eigen budgetten. Dat is volgens mij pas begonnen bij Wendy en die hield het zelf keurig bij in een schriftje. Maar ik denk dat de andere managers ook wel regelmatig te horen kregen hoeveel geld ze nog te besteden hadden.
Och ja,en dat Kim W even dacht de baas kon zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toen was Kim W er nog en die moest hij tevreden houden, dat gezeur over Boursin toen en die dure taart die hij besteld had met foto voor haar verjaardag
nee je hebt dus juist wat gemist! Zonde hoor, was echt een leuke maandquote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze kreeg geen dure Boursin van Tiano maar vervolgens leverde K5 het alsnog want madame moest weer tevreden gesteld worden. Het viel me sowieso al op dat telkens als ze 'achter' geweest was ze met allerlei neppe complimenten terugkwam.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toen was Kim W er nog en die moest hij tevreden houden, dat gezeur over Boursin toen en die dure taart die hij besteld had met foto voor haar verjaardag
Jawelquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:08 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Dat begon al bij Madeleine, die pleerolletjes gebruikte om bij te houden wie wat had besteld omdat ze geen kladblok of papier mocht hebben. Er is inmiddels wel het eea veranderd mbt wat wel en niet mag. Bij Kenzy hadden ze ook een eigen budget. Bij Isaac en Marciano weet ik het niet meer, maar ik dacht het niet.
Ah, bij Martin al. Die maand heb ik niet gezien.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hoor
Bij Martin met zakgeld
Daarna half jaar feest Zalando
En alle GBR winst
Jep want vanaf Jeff mocht er voor de manager een notitie boekje komenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:12 schreef HappyCharly het volgende:
ook grappig hoe de 'regels' van febo zo steeds veranderen
Terwijl die dichter van kus m'n kloten Ruben gewoon een pen had gekregen maar dat moesten ze verzwijgenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:08 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Dat begon al bij Madeleine, die pleerolletjes gebruikte om bij te houden wie wat had besteld omdat ze geen kladblok of papier mocht hebben. Er is inmiddels wel het eea veranderd mbt wat wel en niet mag. Bij Kenzy hadden ze ook een eigen budget. Bij Isaac en Marciano weet ik het niet meer, maar ik dacht het niet.
Was het niet losse blaadjes, volgens mij kwam het boekje pas laterquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep want vanaf Jeff mocht er voor de manager een notitie boekje komen
Daarvoor was alles inderdaad op wc papier rolletjes
ja en mocht er absoluut niks geschreven wordenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep want vanaf Jeff mocht er voor de manager een notitie boekje komen
Daarvoor was alles inderdaad op wc papier rolletjes
En ook briefjes schreef aan djediquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl die dichter van kus m'n kloten Ruben gewoon een pen had gekregen maar dat moesten ze verzwijgen
zekerquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vond de maand met Ruppie ook wel leuk qua streams, alleen het vertrek van Kim vond ik niet leuk
Die hakte er in hè. Eerste keer dat ik bij deze rls moest huilen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vond de maand met Ruppie ook wel leuk qua streams, alleen het vertrek van Kim vond ik niet leuk
Ruppie deed het heel leuk en ook goedquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ach ruben,die was ik vergetenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl die dichter van kus m'n kloten Ruben gewoon een pen had gekregen maar dat moesten ze verzwijgen
Ik dacht dat Jeff de eerste was met een boekjequote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was het niet losse blaadjes, volgens mij kwam het boekje pas later
Dat krantenmeiske toch ook?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van alle mensen daar is Rupi misschien wel de leukste als je het even doortrekt naar het grotere publiekquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die ging zelfs bij hem in bed liggenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:18 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Oh ja, en Zoë die hem kuste. Hoe dan.....dramaaaa.....
Wat een chagrijn was dat,ging in de ochtend eerst het warm water opdouchen en vervolgens de hele dag op bed bed liggen met haar boze bakkus.quote:
In haar tetten pyjamaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat een chagrijn was dat,ging in de ochtend eerst het warm water opdouchen en vervolgens de hele dag op bed bed liggen met haar boze bakkus.
Uhhh, nee haha.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van alle mensen daar is Rupi misschien wel de leukste als je het even doortrekt naar het grotere publiek
maar ruben vond haar een zonnetjequote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat een chagrijn was dat,ging in de ochtend eerst het warm water opdouchen en vervolgens de hele dag op bed bed liggen met haar boze bakkus.
Hier ookquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:20 schreef Kakadylo het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar Jeff maar dat is dan weer een persoonlijke smaak
Omdat hij de grootste muil heeft?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:20 schreef Kakadylo het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar Jeff maar dat is dan weer een persoonlijke smaak
De enige die ik mij eigenlijk totaal niet kan herinneren is Wesley al leek me dat wel een prima joch op basis van eerste indrukquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dienheb ik naar mijn idee maar een dag gezien, amper beeld
ohja die heeft ook amper iets va zichzelf kunnen laten zienquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De enige die ik mij eigenlijk totaal niet kan herinneren is Wesley al leek me dat wel een prima joch op basis van eerste indruk
Wesley deed een backflip bij vertrek. Hij zag er goed uit. Jammer dat hij weg ging.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De enige die ik mij eigenlijk totaal niet kan herinneren is Wesley al leek me dat wel een prima joch op basis van eerste indruk
Dat waren twee ijzersterke characters geweest daarbinnen jaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohja die heeft ook amper iets va zichzelf kunnen laten zien
en gerry had ik ook graag langer gezien
en die johan, ook jammer
Gerry, de knapste vrouw van dit seizoen. Dat vond ik ook wel erg jammer dat ze weg ging.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohja die heeft ook amper iets va zichzelf kunnen laten zien
en gerry had ik ook graag langer gezien
en die johan, ook jammer
Ik kijk streams om vermaakt te worden. Als ik naar mensen wil kijken die zitten te kaarten en al die ander spelletjes zitten te spelen, kan ik beter vrijwilliger worden in het bejaarden of verzorgingstehuis, alhoewel het er daar soms vrolijker aan toegaat. Dus van mij mag Jeff nog heel lang blijvenquote:
Die woont nu samen met Wanda.Ook geen idee wie hij was.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
ja denk dat die veeeeeeeeeeeeeeeeel interessantere streams hadden gegeven dan bijv sascha of eunice of jw oiidquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat waren twee ijzersterke characters geweest daarbinnen ja
Dan zou Moraima dus moeten vertrekkenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kijk streams om vermaakt te worden. Als ik naar mensen wil kijken die zitten te kaarten en al die ander spelletjes zitten te spelen, kan ik beter vrijwilliger worden in het bejaarden of verzorgingstehuis, alhoewel het er daar soms vrolijker aan toegaat. Dus van mij mag Jeff nog heel lang blijven
Een streetrunner die zich laat opsluiten in een loodsquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wesley deed een backflip bij vertrek. Hij zag er goed uit. Jammer dat hij weg ging.
Vreselijkquote:
Nope, zij zorgt voor de nodige humor, samen met Ruppie en Jeff .quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan zou Moraima dus moeten vertrekken
Die zien we in elke RLS.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vreselijk
Ook een over het paard getild ding was dat
Huilen saaiquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die woont nu samen met Wanda.Ook geen idee wie hij was.
Leek een beetje op die knul uit BB, weet zijn naam niet meer, zelfde typequote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vreselijk
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vreselijk
Misschien zijn zijzelf wel ergens opgelucht dat ze er geen deel meer van hoeven uit te makenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja denk dat die veeeeeeeeeeeeeeeeel interessantere streams hadden gegeven dan bijv sascha of eunice of jw oiid
Jerrelquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Leek een beetje op die knul uit BB, weet zijn naam niet meer, zelfde type
Speelt de hele dag spelletjes, naast een klein beetje humor, want op zijn tijd is ze grappig, maar ook dat begint te vervelen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nope, zij zorgt voor de nodige humor, samen met Ruppie en Jeff .
Voor mij als kijker juist vermakelijkquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vreselijk
Ik vond er niks aanquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Voor mij als kijker juist vermakelijk
Die van ; Play the clips bitch? "quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Leek een beetje op die knul uit BB, weet zijn naam niet meer, zelfde type
Van iedereen baal ik het meest van haar vertrek en al helemaal om de treurige reden en omdat het zo extreem vroegtijdig wasquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Gerry, de knapste vrouw van dit seizoen. Dat vond ik ook wel erg jammer dat ze weg ging.
Niet met Johan`s gooien.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vond er niks aan
En hij heeft Johan eruit gegooid
Over eeuwig zonde gesproken
Ik kijk graag naar haar, maar die spelletjes hadden ze niet moeten toestaan. Vind het al een verbetering dat er nu nog maar 1 spel tegelijk gespeeld mag wordenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Speelt de hele dag spelletjes, naast een klein beetje humor, want op zijn tijd is ze grappig, maar ook dat begint te vervelen.
Die ging even mensen psychisch helemaal kapotmakenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:31 schreef mangalie het volgende:
Die Johan was toch wel de grootste tokkie ooit. Wat een miscast was dat..
Ja leuke meid, vrolijk en altijd bezig. jammer dat ze weg moest en de reden waaromquote:
Maar Moraima speelt de hele dag spelletjes, maar toch kijk je graag naar haar. Dan kijk ik nog liever naar een Zoe, die de hele dag irritant aan het doen is, bij wijze van spreken.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar haar, maar die spelletjes hadden ze niet moeten toestaan. Vind het al een verbetering dat er nu nog maar 1 spel tegelijk gespeeld mag worden
Eens, was een leuke meid. Spontaan ookquote:
Kan mij daar alles bij voorstellen. Alhoewel mij het erger lijkt te zijn, dat je samen met Babette daar vijf uur moet staanquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:33 schreef HappyCharly het volgende:
je ziet de mannen balen dat ze urenlang naar zoe moeten luisteren
Die is idd wel heel erg onzichtbaarquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:37 schreef HappyCharly het volgende:
ima mag er van mij ook uit
die man is nooit in beeld, je hoort alkleen gggggg
Jeff mag Manuela wel een bloemetje sturenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eens, was een leuke meid. Spontaan ook
dan heb ik toch liever babettequote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan mij daar alles bij voorstellen. Alhoewel mij het erger lijkt te zijn, dat je samen met Babette daar vijf uur moet staan
Maar als hij iets zegt of doet maakt het vaak wel indruk.quote:
Geven en nemen in zo'n kleine maatschappij. Zou overal zo moeten zijnquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:37 schreef Charlotte-007 het volgende:
De romanticus in mij vindt het mooi om te zien hoe men nu in de loods met elkaar omgaat. Een Moraima bv. had in het begin enkel Leila en Ruppie eventueel. De allochtonen en de nederlanders zijn inmiddels allemaal close geworden met elkaar en dat was in het begin niet zo. Dat is zo gegroeid in deze mini maatschappij wat de loods eigenlijk is geworden. Dat is toch mooi en bijzonder. De band tussen Jeffrey en Moraima kan ik enorm van genieten.
Manuela?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff mag Manuela wel een bloemetje sturen
Volgens mij zijn ze allemaal wel OK met elkaar, maar vanwege het spel krijgen we we dus elke keer een hoop gedoequote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:37 schreef Charlotte-007 het volgende:
De romanticus in mij vindt het mooi om te zien hoe men nu in de loods met elkaar omgaat. Een Moraima bv. had in het begin enkel Leila en Ruppie eventueel. De allochtonen en de nederlanders zijn inmiddels allemaal close geworden met elkaar en dat was in het begin niet zo. Dat is zo gegroeid in deze mini maatschappij wat de loods eigenlijk is geworden. Dat is toch mooi en bijzonder. De band tussen Jeffrey en Moraima kan ik enorm van genieten.
De eerste afvalster?quote:
Beiden vreselijk om naar te luisterenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dan heb ik toch liever babette
kan ook wel ff een echt gesprek voeren
zoe lult in de ruimte
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff mag Manuela wel een bloemetje sturen
zekerquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Beiden vreselijk om naar te luisteren
Isaac is een grote stoker...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal wel OK met elkaar, maar vanwege het spel krijgen we we dus elke keer een hoop gedoe
quote:
Het is geen irritante factor en ook een lieve en leuke gozerquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar als hij iets zegt of doet maakt het vaak wel indruk.
Het was toen Johan of Jeffquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vond er niks aan
En hij heeft Johan eruit gegooid
Over eeuwig zonde gesproken
Komt ook door de regie, die brengt hem amper in beeld. Gisteravond was het volgens mij, was hij met Morrie bezig, leerde haar drummen, was erg leukquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is geen irritante factor en ook een lieve en leuke gozer
Babette dwaalt ook behoorlijk snel af naar een bedenkelijk niveauquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zeker
maar 5 uur heb ik dan liever af en toe een inhoudelijk gesprek dan alleeeeeeen maar gelul
Was dus ooit op een 50-verjaardagsfeest ... hadden we een video-felicitatie van Jaqcues Herb . geweldigquote:
Nee tochquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het was toen Johan of Jeff
Nog een domme keuze dus ook
wat was de regel?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat doet ze de hele tijd al, ik vind het riskant zoals ze het doet
Dat kan een keer mis gaanquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Staat die knop bij haar überhaupt wel aan?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Complotdenker.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Staat die knop bij haar überhaupt wel aan?
Ik dacht Erik, Eunice en Jasper maar Jasper wil eigenlijk niet en lag te mopperen. Wilde ruilen met Mirthe maar die wilde niet. Ik denk dat Jeffrey verwacht dat Jasper of helemaal niet gaat of er mee stopt ergens.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:46 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey denkt dat er bij de volgende groep iets gaat gebeuren.
Erik, Eunice en Mirthe toch??
Woosboest.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dezelfde middag stond ze alweer achter het fornuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |