Daar kunnen ze ook beter een flinke boete op zetten voor als het weer gebeurt. Rupi en Moraima doen het regelmatigquote:
quote:Op maandag 29 mei 2023 23:12 schreef greysbones het volgende:
wat heeft Zoe nu weer op dr gezicht gesmeerd
ze lijkt bijna een
Die moeten ze echt de zoemer geven voor 2 handen tegelijk op de knopquote:Op maandag 29 mei 2023 23:17 schreef greysbones het volgende:
Zoe pakt zo;n beetje om de 2 minuten de knop om
kloptquote:Op maandag 29 mei 2023 23:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jasper wil de opdracht niet doen hoor ik net?
Ja, die moet met Erik en Eunicequote:Op maandag 29 mei 2023 23:19 schreef greysbones het volgende:
Jeff over Jappie
dat hij de opdracht eigenlijk niet wil doen
en er over loopt te vloeken en tieren
dus wat Jeff doet verafschuwt hijquote:Op maandag 29 mei 2023 23:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jasper wil "gezien" worden door obstinaat te zijn. Is belangrijk volgens Sasha. Zie met die hoepel opdracht.
Eens.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus wat Jeff doet verafschuwt hij
maar als hij het doet is het![]()
rare kwast die Jappie![]()
![]()
ik ga ook zeker geen 5 uur naar het geklaag van Zoe luisterenquote:Op maandag 29 mei 2023 23:20 schreef greysbones het volgende:
Als Zoe dit 5 uur volhoudt is het een wonder
Geluid op mute is een aanrader.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik ga ook zeker geen 5 uur naar het geklaag van Zoe luisteren
ZOe verpest dit wel een beetje boel hequote:Op maandag 29 mei 2023 23:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik ga ook zeker geen 5 uur naar het geklaag van Zoe luisteren
Wanda was ook vaak aan het schelden en tieren, maar alleen tegen Jappie en hij was verliefd op haar, dus zij mocht dat.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus wat Jeff doet verafschuwt hij
maar als hij het doet is het![]()
rare kwast die Jappie![]()
![]()
Ja helaas wel, had beter met Babet kunnen gaan, dan konden wij allemaal die schift overslaanquote:Op maandag 29 mei 2023 23:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ZOe verpest dit wel een beetje boel he
door deze shift te pikken
in een pindabreinquote:Op maandag 29 mei 2023 23:23 schreef Kakadylo het volgende:
Hoezo denkt Zoe kans te maken bij Isaac? Hoe ontstaat zoiets?
alles voor de show ...quote:Op maandag 29 mei 2023 23:23 schreef Kakadylo het volgende:
Het kind is strontvervelend tot aan de kruin en kan niet eens een dumbbell vasthouden dus laat staan er iets mee doenquote:
Ik denk die mannen ookquote:Op maandag 29 mei 2023 23:25 schreef greysbones het volgende:
ik zou helemaal naar worden van ZOe als ik daar moest staan
Ach die zijn al 9 maanden aan elkaar gewend ...quote:Op maandag 29 mei 2023 23:25 schreef greysbones het volgende:
dat constante overpakkenquote:Op maandag 29 mei 2023 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach die zijn al 9 maanden aan elkaar gewend ...
Niemand wou ookquote:Op maandag 29 mei 2023 23:25 schreef greysbones het volgende:
Ze hadden al samen een kind kunnen hebbenquote:Op maandag 29 mei 2023 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach die zijn al 9 maanden aan elkaar gewend ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Ik had die knop al achter in d'r giegel gepropt: HOU JE MUILquote:Op maandag 29 mei 2023 23:25 schreef greysbones het volgende:
Zoë scheidt onbewust de postieve aandacht van Isaac met de negatieve aandacht van Isaac naar haar toe omdat ze zoooo enorm graag geliefd wil worden. Ze is daarin niet zo goed ontwikkeld en dat kan verschillende oorzaken hebben. Is mijn analyse. Wat denk jij?quote:Op maandag 29 mei 2023 23:23 schreef Kakadylo het volgende:
begrijpelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |