Omdat er in Londen een veel minder verachtelijk volk woont?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:19 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom naar Londen als je naar Parijs kunt?
Maar was het wel gezellig daar waar je niet zijn mocht?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:29 schreef chufi het volgende:
Ik ben in beide steden 2 x geweest .... 1e keer als klein kind ging ik door mn enkel dooor de klinkers op Montparnasse... Schoolreisje op mn 17 weet ik weining meer van dat we niet mochten drinken en dat ik een schop onder mn kont had gekregen van een docente omdat ik me ergens bevond
Ik zat op de schoolmeisjes afdeling van mn eigen leeftijd ... was leuk wel ...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar was het wel gezellig daar waar je niet zijn mocht?
Daar twijfelde ik eigenlijk al niet aan, dat je daar zatquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat op de schoolmeisjes afdeling van mn eigen leeftijd ... was leuk wel ...
Blijven zo nu en dan rare mensen ja.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:35 schreef chufi het volgende:
Zon mislukte docente ging uit dr plaat .. Nu waas ze gewoon direct gecanceld ....
Over het algemeen deed ik het daar wel goedquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik eigenlijk al niet aan, dat je daar zat
Omdat Parijs bakermat is van de Europese cultuur en je daar nooit uitgekeken bent op wat die stad te bieden heeft.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat er in Londen een veel minder verachtelijk volk woont?
Waarom niet Athene of Rome dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Omdat Parijs bakermat is van de Europese cultuur en je daar nooit uitgekeken bent op wat die stad te bieden heeft.
Rondreis niets voor jou?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Londen nooit geweest. Parijs 1 keer. Weet er niet heel meer van tbh. Ik was toen 13 iig. En ik heb geen plannen om er ooit nog heen te gaan net als Londen.
voormalig Oost Europa trekt me toch meer. Praag was geweldig. De steden die ik in Istrië heb gezien ook.
Meer in het huidig idd Bos ... Berlijn was in in "85 , maar dat is nu echt niet meer zoals toen , net als parijs 67, 78, 2003 en London 79, 2005 .quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Londen nooit geweest. Parijs 1 keer. Weet er niet heel meer van tbh. Ik was toen 13 iig. En ik heb geen plannen om er ooit nog heen te gaan net als Londen.
voormalig Oost Europa trekt me toch meer. Praag was geweldig. De steden die ik in Istrië heb gezien ook.
Is zeker een optie. Alleen weet ik niet wat financieel het voordeligste is.quote:
Ken deze welquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Kent iemand deze vogel met zijn ongelooflijke talenkennis?
Heerlijke reacties van al die mensen.
Ligt eraan hoe je het doet.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is zeker een optie. Alleen weet ik niet wat financieel het voordeligste is.
in combi met airbnb ...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het doet.
Een interrail kan bv best goedkoop zijn.
Hotels die kant op zijn toch al regelmatig goedkoper.quote:
geen idee ... nooit onderzocht om eerlijk te zijn..quote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hotels die kant op zijn toch al regelmatig goedkoper.
Ik welquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
geen idee ... nooit onderzocht om eerlijk te zijn..
Athene was saai die ene nachtquote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
In Athene is niet veel te doen, maar in Rome moet je wel echt geweest zijn.
Valencia ben ik nog niet geweest, maar wil ik graag nog n keer zien.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:08 schreef chufi het volgende:
`Madrid ben ik ook nog maar 2 x geweest ... Valencia daarentegen ben ik de tel verloren... 20+ of zo
Mooi toch.. Valencia is een aanrader ... als je niet voor de zon gaat zou ik de Fallas periode kiezen (laatste week) ...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Valencia ben ik nog niet geweest, maar wil ik graag nog n keer zien.
In Madrid was ik twee jaar geleden, was echt een van mijn beste vakanties ooit!
Ik ga altijd buiten de zomer naar Spanje. Fallas kende ik nog niet, goede tip er dan te zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi toch.. Valencia is een aanrader ... als je niet voor de zon gaat zou ik de Fallas periode kiezen (laatste week) ...
maart-april .. ik ben er 2 x te vroeg geweest .. maar omdat ik daar niet mee bezig was ... Je komt uit het oosten en je houdt vast van hard en ook mooi vuurwerkquote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ga altijd buiten de zomer naar Spanje. Fallas kende ik nog niet, goede tip er dan te zijn.
BeA.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ga altijd buiten de zomer naar Spanje. Fallas kende ik nog niet, goede tip er dan te zijn.
+1 Natuurlijkquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:19 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom naar Londen als je naar Parijs kunt?
Wat denk je, Maurits H. de opvolger van vd Sar?quote:
Jordiquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat denk je, Maurits H. de opvolger van vd Sar?
Denk niet dat je aan jaar genoeg hebt als hij het wordtquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:34 schreef pullup het volgende:
Indien Maurits H dan sla ik Aax een jaartje over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |