Valencia ben ik nog niet geweest, maar wil ik graag nog n keer zien.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:08 schreef chufi het volgende:
`Madrid ben ik ook nog maar 2 x geweest ... Valencia daarentegen ben ik de tel verloren... 20+ of zo
Mooi toch.. Valencia is een aanrader ... als je niet voor de zon gaat zou ik de Fallas periode kiezen (laatste week) ...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Valencia ben ik nog niet geweest, maar wil ik graag nog n keer zien.
In Madrid was ik twee jaar geleden, was echt een van mijn beste vakanties ooit!
Ik ga altijd buiten de zomer naar Spanje. Fallas kende ik nog niet, goede tip er dan te zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi toch.. Valencia is een aanrader ... als je niet voor de zon gaat zou ik de Fallas periode kiezen (laatste week) ...
maart-april .. ik ben er 2 x te vroeg geweest .. maar omdat ik daar niet mee bezig was ... Je komt uit het oosten en je houdt vast van hard en ook mooi vuurwerkquote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ga altijd buiten de zomer naar Spanje. Fallas kende ik nog niet, goede tip er dan te zijn.
BeA.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ga altijd buiten de zomer naar Spanje. Fallas kende ik nog niet, goede tip er dan te zijn.
+1 Natuurlijkquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:19 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom naar Londen als je naar Parijs kunt?
Wat denk je, Maurits H. de opvolger van vd Sar?quote:
Jordiquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat denk je, Maurits H. de opvolger van vd Sar?
Denk niet dat je aan jaar genoeg hebt als hij het wordtquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:34 schreef pullup het volgende:
Indien Maurits H dan sla ik Aax een jaartje over
Die willen hem al een tijd als directeur.quote:
AD, TD is er wel.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:53 schreef pullup het volgende:
Maar maakt me eigenlijk geen drol uit wie er TD gaat worden als ze maar een goede trainer nemen die er weer fatsoenlijk voetbal uit weet te persen
quote:
Lees dat de fans hem daar idd terug willenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die willen hem al een tijd als directeur.
quote:
Golfjes van een kleine halve meter zijn er al te veel aanquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
![]()
Als jouw roeiers nou zoiets tegenkomen,
Paniek???
[ twitter ]
Zo'n mooie golfquote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Golfjes van een kleine halve meter zijn er al te veel aan
Dan waren het wel surfers gewordenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo'n mooie golf
en dan niet van kunnen genieten
Badeendjesvijver.quote:
Die horen dan weer in een bad, zouden daar verdwalenquote:
Lul.quote:
Snap ik,maar ik kan hem ergens anders niet kwijt.quote:
Fruitquote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap ik,maar ik kan hem ergens anders niet kwijt.
Dus vergeef me.
Heer aloa.quote:
Dat is ook watquote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap ik,maar ik kan hem ergens anders niet kwijt.
Dus vergeef me.
Naar omstandigheden best aardig,met jou dan?quote:
Moi Lovy.quote:
Wat ups and downs. Maar momenteel wel goed.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Naar omstandigheden best aardig,met jou dan?
Wat?quote:
Oeps.quote:
quote:
Escher.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |