Valencia ben ik nog niet geweest, maar wil ik graag nog n keer zien.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:08 schreef chufi het volgende:
`Madrid ben ik ook nog maar 2 x geweest ... Valencia daarentegen ben ik de tel verloren... 20+ of zo
Mooi toch.. Valencia is een aanrader ... als je niet voor de zon gaat zou ik de Fallas periode kiezen (laatste week) ...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Valencia ben ik nog niet geweest, maar wil ik graag nog n keer zien.
In Madrid was ik twee jaar geleden, was echt een van mijn beste vakanties ooit!
Ik ga altijd buiten de zomer naar Spanje. Fallas kende ik nog niet, goede tip er dan te zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi toch.. Valencia is een aanrader ... als je niet voor de zon gaat zou ik de Fallas periode kiezen (laatste week) ...
maart-april .. ik ben er 2 x te vroeg geweest .. maar omdat ik daar niet mee bezig was ... Je komt uit het oosten en je houdt vast van hard en ook mooi vuurwerkquote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ga altijd buiten de zomer naar Spanje. Fallas kende ik nog niet, goede tip er dan te zijn.
BeA.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ga altijd buiten de zomer naar Spanje. Fallas kende ik nog niet, goede tip er dan te zijn.
+1 Natuurlijkquote:Op dinsdag 30 mei 2023 00:19 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom naar Londen als je naar Parijs kunt?
Wat denk je, Maurits H. de opvolger van vd Sar?quote:
Jordiquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat denk je, Maurits H. de opvolger van vd Sar?
Denk niet dat je aan jaar genoeg hebt als hij het wordtquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:34 schreef pullup het volgende:
Indien Maurits H dan sla ik Aax een jaartje over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |