SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Snap ik wel.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:49 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand met dikke jas en dan korte broek100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
KAAP!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie je wel vakerquote:Op maandag 29 mei 2023 14:49 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand met dikke jas en dan korte broek
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Beetje alsof je verwarming en airco tegelijkertijd aanzetquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Neh, duurde te lang. Je was me net voorquote:Op maandag 29 mei 2023 14:51 schreef Nattekat het volgende:
Is het wel een kaap als het na 57 seconden gebeurt?![]()
![]()
Mwa beetje vreemde combinatie..quote:Op maandag 29 mei 2023 14:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje alsof je verwarming en airco tegelijkertijd aanzet
Popcorn?quote:Op maandag 29 mei 2023 15:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat betekenen al die afkortingen toch![]()
Mario taalquote:Op maandag 29 mei 2023 15:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat betekent t dan?
google zegt:
Other Traditional Forest Dwellers
GFIquote:Op maandag 29 mei 2023 15:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat betekenen al die afkortingen toch![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op maandag 29 mei 2023 15:28 schreef hemarookworst het volgende:
Hooikoorts gelijk weg hier in de Veluwe
Trust nobody![]()
lol * kree checked alvast even eerste volgende dag dat ik vrij heb.
Haha zo geen zin in die storingsdienst eigenlijk
Do what you love, love what you do!![]()
Nou dacht eigenlijk dat ie 00:00 in ging vannacht maar blijkt 7:30 te zijn en dan 24/7 tot vrijdagochtend. nog een kort weekje trouwens want normaal doen we hele week.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 29 mei 2023 15:46 schreef Nattekat het volgende:
Mijn parasolvoet staat niet meer op de plek waar ie stond![]()
![]()
Waar dan wel?quote:Op maandag 29 mei 2023 15:46 schreef Nattekat het volgende:
Mijn parasolvoet staat niet meer op de plek waar ie stond![]()
Geen zorgen, hij staat nog op m'n balkon. Maar dat ding van 30kg is gewoon 5-10cm verschoven door de windquote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Oh dat is wel lang,kan je dus elk moment opgeroepen wordenquote:Op maandag 29 mei 2023 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dacht eigenlijk dat ie 00:00 in ging vannacht maar blijkt 7:30 te zijn en dan 24/7 tot vrijdagochtend. nog een kort weekje trouwens want normaal doen we hele week."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Harde woei danquote:Op maandag 29 mei 2023 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen zorgen, hij staat nog op m'n balkon. Maar dat ding van 30kg is gewoon 5-10cm verschoven door de wind![]()
![]()
ja, dat is echt dag en nacht bereikbaar zijn. Nu moet ik zeggen het loopt meestal niet zo'n vaart want er is altijd wel een backup systeem. Zeker met deze dienst (want er zijn er 3). maar alsnog nou wat zal ik zeggen wordt je op de gekste tijden gebeld voor inbraakmeldingen etc. Die zijn trouwens meestal wel met laptop en op afstand op te lossen.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is wel lang,kan je dus elk moment opgeroepen worden
Maar geen garanties daar in, als er wel wat is dan is het toch rijden hoor, ongeacht de tijdDo what you love, love what you do!![]()
op zich wellekker dat je betaald wordt, ook alsje niks hoeft te doenquote:Op maandag 29 mei 2023 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja, dat is echt dag en nacht bereikbaar zijn. Nu moet ik zeggen het loopt meestal niet zo'n vaart want er is altijd wel een backup systeem. Zeker met deze dienst (want er zijn er 3). maar alsnog nou wat zal ik zeggen wordt je op de gekste tijden gebeld voor inbraakmeldingen etc. Die zijn trouwens meestal wel met laptop en op afstand op te lossen.
Maar geen garanties daar in, als er wel wat is dan is het toch rijden hoor, ongeacht de tijdTrust nobody![]()
Wat moet er stuk gaan als ze jou bellen?quote:Op maandag 29 mei 2023 15:45 schreef kree het volgende:
lol * kree checked alvast even eerste volgende dag dat ik vrij heb.
Haha zo geen zin in die storingsdienst eigenlijkIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ja soort van, betaald is trouwens iets van 150 voor een week netto hoor. Maargoed als je wakker gebeld wordt dan kun je ook uren schrijven.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
op zich wellekker dat je betaald wordt, ook alsje niks hoeft te doen
Nu zegt iedereen, is toch mooi man als vrijgezel. Maar ok. mss wijk ik dan af, ik heb ze eigenlijk liever niet gewoon.
Je zit altijd en met alles namelijk dag en nacht er rekening mee te houden, het is niet eens de storingen. Maar dat je niet weet wanneer of wat er ineens weer gaat gebeuren.
Onder werktijd prima, dan is het eigenlijk nog wel leuk ook. Beetje afwisseling. Maar het liefst pleur ik na 4 uur die werk telefoon in een hoek en pak ik hem pas weer op de volgende ochtend 7:30. hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Nee dat is het in mijn ervaring niet. Ik liep ook standby diensten en dat was gewoon kut. Je kan niks doen in principe. Niet weg, geen drankje en het idéé dat je elk moment gebeld kan worden. Het is alles behalve een rustig gevoel. Behalve dat je voor betaald wordt.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
op zich wellekker dat je betaald wordt, ook alsje niks hoeft te doenIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
owh dat kan echt van alles zijn. Jullie weten beetje werk bij een drinkwaterbedrijf.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat moet er stuk gaan als ze jou bellen?
Van pompen, kelders onder water, storingen in klimaat regeling, waterkwaliteit etc etc etc.
Voor deze dienst regio berg-ambacht tot Brakel (dat is al kut natuurlijk, maar zo werkt het nou eenmaal)
Trouwens geen geklaag he dit want heb ervoor getekend willens en wetens. Heb er alleen geen zin in
Do what you love, love what you do!![]()
Herkenbaar hoor ik heb een periode gehad dat ik om de week storing dienst/ standby liep. Dat was echt slopend ook al werd je soms nooit gebeld.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:59 schreef kree het volgende:
[..]
owh dat kan echt van alles zijn. Jullie weten beetje werk bij een drinkwaterbedrijf.
Van pompen, kelders onder water, storingen in klimaat regeling, waterkwaliteit etc etc etc.
Voor deze dienst regio berg-ambacht tot Brakel (dat is al kut natuurlijk, maar zo werkt het nou eenmaal)
Trouwens geen geklaag he dit want heb ervoor getekend willens en wetens. Heb er alleen geen zin inIedereen is een kutlultrut
ahja, dat snap ik,datis ook niet fijn. Heb je vaak die storingsdiensten?quote:Op maandag 29 mei 2023 15:57 schreef kree het volgende:
[..]
ja soort van, betaald is trouwens iets van 150 voor een week netto hoor. Maargoed als je wakker gebeld wordt dan kun je ook uren schrijven.
Nu zegt iedereen, is toch mooi man als vrijgezel. Maar ok. mss wijk ik dan af, ik heb ze eigenlijk liever niet gewoon.
Je zit altijd en met alles namelijk dag en nacht er rekening mee te houden, het is niet eens de storingen. Maar dat je niet weet wanneer of wat er ineens weer gaat gebeuren.
Onder werktijd prima, dan is het eigenlijk nog wel leuk ook. Beetje afwisseling. Maar het liefst pleur ik na 4 uur die werk telefoon in een hoek en pak ik hem pas weer op de volgende ochtend 7:30. hahahahaTrust nobody![]()
ja precies, dat er echt iets is, komt niet eens vaak voor. Maar mijn ervaring is, je wordt in een week minimaal 4 keer ergens midden in de nacht wakker gebeld voor iets wat dan nog wel vanuit huis op te lossen is. Verder werken we ook gewoon het rooster natuurlijk, dus dit komt er extra bij. naja die netto 150 euro kan me eerlijk gezegd gestolen worden om daar vanaf te zijn hahahahaquote:Op maandag 29 mei 2023 16:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor ik heb een periode gehad dat ik om de week storing dienst/ standby liep. Dat was echt slopend ook al werd je soms nooit gebeld.Do what you love, love what you do!![]()
Los je dat dan via de telefoon op?quote:Op maandag 29 mei 2023 16:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja precies, dat er echt iets is, komt niet eens vaak voor. Maar mijn ervaring is, je wordt in een week minimaal 4 keer ergens midden in de nacht wakker gebeld voor iets wat dan nog wel vanuit huis op te lossen is. Verder werken we ook gewoon het rooster natuurlijk, dus dit komt er extra bij. naja die netto 150 euro kan me eerlijk gezegd gestolen worden om daar vanaf te zijn hahahaha![]()
Best een hoop nu, maar dat komt ook door onderbezetting en aantal die echt ziek en tijd eruit zijn.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ahja, dat snap ik,datis ook niet fijn. Heb je vaak die storingsdiensten?
eens in de 2 weken heb ik ze ongeveer voor rest van dit jaar. Is eigenlijk teveel. Maar moet dart even in de gaten houden met planning volgend jaar.Do what you love, love what you do!![]()
Nou dat zijn meestal de alarm meldingen van de inbraakcentrale. Er zijn echt 10.000 PIR detectoren en dingen ook in duin. Vaak voorkomend probleem is spin ervoor waardoor ie afgaat.quote:
En dan gaat de alarmcentrale gelijk bellen. Oplossing is laptop opstarten inloggen in het alarmsysteem kijken of het 1 ding is en niet meerdere die alarm geven (want dan loopt er wel iemand). Maar dan kun je die met de laptop overbruggen wel. En daarmee is het afgedaan dan.,
Andere proces storingen kan ook en dan moet je er wel echt heen want is er echt wat aan de hand wat de waterproductie in gevaar gaat brengen. En ja dat kan niet natuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Ik vraag me soms af of die dingen wel werken. Ben ooit in een pand geweest, waar het alarm afging (tering wat een herrie was datquote:Op maandag 29 mei 2023 16:11 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat zijn meestal de alarm meldingen van de inbraakcentrale. Er zijn echt 10.000 PIR detectoren en dingen ook in duin. Vaak voorkomend probleem is spin ervoor waardoor ie afgaat.
En dan gaat de alarmcentrale gelijk bellen. Oplossing is laptop opstarten inloggen in het alarmsysteem kijken of het 1 ding is en niet meerdere die alarm geven (want dan loopt er wel iemand). Maar dan kun je die met de laptop overbruggen wel. En daarmee is het afgedaan dan.,
Andere proces storingen kan ook en dan moet je er wel echt heen want is er echt wat aan de hand wat de waterproductie in gevaar gaat brengen. En ja dat kan niet natuurlijk.), maar duurde echt heel lang voordat er iemand van de beveiliging kwam.
![]()
PizzahawaiibitterballenJehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
ik wil ookpizzaquote:Op maandag 29 mei 2023 16:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ook lekker maar ik doe vandaag wel een pizza.Trust nobody![]()
Geen idee, was typoquote:Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
yes pleasequote:Op maandag 29 mei 2023 16:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik een beetje meer deeg maken.![]()
wat maak je voor pizza?Trust nobody![]()
Ik moet nog even kijken wat ik allemaal heb liggen maar in ieder geval champs, rode ui, kaas en kaas en kaas en kaas en ham, kaas, knoflook. De rest weet ik nog niet maar waarschijnlijk ook nog een beetje kaas.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
yes please![]()
wat maak je voor pizza?
En dat alles op een tomatensaus.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2023 16:43:03 ]![]()
vooral de kaas en kaas en kaas en kaas en kaas doen het wel jaquote:Op maandag 29 mei 2023 16:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken wat ik allemaal heb liggen maar in ieder geval champs, rode ui, kaas en kaas en kaas en kaas en ham, kaas, knoflook. De rest weet ik nog niet maar waarschijnlijk ook nog een beetje kaas.
En dat alles op een tomatensaus.
Trust nobody![]()
Heb ik al een tijd niet meer gegeten, jaartje ofzoquote:Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
water loopt me in de mondquote:Op maandag 29 mei 2023 16:45 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
Klein bakje lasagne om te kwijlen.
Trust nobody![]()
Mijn keuze zou zijn zelf koken.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:46 schreef HappyCharly het volgende:
ik twijfel over eten bestellen of koken..
BEsteleln doe ik echt zelden, dan ga ik echt liever even ergens zitten.![]()
bestellenquote:Op maandag 29 mei 2023 16:46 schreef HappyCharly het volgende:
ik twijfel over eten bestellen of koken..![]()
Kokenquote:Op maandag 29 mei 2023 16:46 schreef HappyCharly het volgende:
ik twijfel over eten bestellen of koken..Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
ja jijquote:Op maandag 29 mei 2023 16:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mijn keuze zou zijn zelf koken.
BEsteleln doe ik echt zelden, dan ga ik echt liever even ergens zitten.
maar ik heb nu honger...Trust nobody![]()
Gauw beginnen dan.quote:Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
quote:Op maandag 29 mei 2023 16:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan had je al een uur geleden moeten beginnen met koken.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
ik wist een uur geleden toch niet dat ik nu honger zou hebbenquote:Op maandag 29 mei 2023 16:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan had je al een uur geleden moeten beginnen met koken.
tis pas 1700uTrust nobody![]()
Simpel en snel....
champs in plakjes en een halve ui in ringen bakken
2 boterhammen roosteren,
lepel kruidenboter door de champs en ui en op dat brood deponeren
2 plakken kaas per boterham erover en nog even onder de grill.![]()
quote:Op maandag 29 mei 2023 16:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik wist een uur geleden toch niet dat ik nu honger zou hebben
tis pas 1700u
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Dat is meestal toch rond de zelfde tijd?quote:Op maandag 29 mei 2023 16:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
tis pas 1700u![]()
het is nog vroegquote:Op maandag 29 mei 2023 16:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is meestal toch rond de zelfde tijd?Trust nobody![]()
Soms is het handig om je boodschappen voor 2 of 3 dagen te halen. Dit is ook allemaal een actquote:![]()
Boehoe ik heb geen etenIedereen is een kutlultrut
Ja dat dusquote:Iedereen is een kutlultrut
Hoe laat is je mama thuis?quote:Op maandag 29 mei 2023 16:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
tis pas 1700u![]()
![]()
doe eens niet zo onaardigquote:Op maandag 29 mei 2023 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms is het handig om je boodschappen voor 2 of 3 dagen te halen. Dit is ook allemaal een act![]()
Boehoe ik heb geen etenTrust nobody![]()
Zo staat mijn vrouw wel eens te kokenJehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Ga je die zo ook opzetten?quote:Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Ik heb een nieuwe theorie voor mijn vermoeidheid: hooikoorts![]()
Kan ook geen toeval zijn dat de twee keer dat ik naar de huisarts ben geweest hiervoor in april waren en het nu na en kutvoorjaar in mei is dat ik het weer overweeg.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Heb ik van die tabletjesquote:Op maandag 29 mei 2023 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Kan ook geen toeval zijn dat de twee keer dat ik naar de huisarts ben geweest hiervoor in april waren en het nu na en kutvoorjaar in mei is dat ik het weer overweeg.
Alleen voor avondetenquote:Op maandag 29 mei 2023 17:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Uhm eet je helemaal niks anders door de dag heen dan groenvoer?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Kan ik gelijk kijken of mijn schermpje van buitenaf net zo bagger is als ie van deze kant lijkt te zijn
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nog erger dan ik dacht, eens in overweging nemen om hem terug te brengen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gewoon een lekkere Durum Doner kebab als ontbijt en een Schotel Spare-Ribs met de lunch... zo kan ik het ookquote:![]()
Hoezo nep?quote:Op maandag 29 mei 2023 18:07 schreef Nattekat het volgende:
https://www.praxis.nl/tui(...)ld-riet-1x5m/1930122
Deze hele pagina is gewoon nep."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Omtidomtiquote:Op maandag 29 mei 2023 18:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Om hoe laat eten we Mario
of Om wie draait het
Om om om om om"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dichter bij elkaar proppen joh.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Advertentie:
[ afbeelding ]
Werkelijkheid:
[ afbeelding ]I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Daar zou ik gelijk mee zijn teruggegaanquote:Op maandag 29 mei 2023 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Advertentie:
[ afbeelding ]
Werkelijkheid:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik kwam er eigenlijk pas achter hoe erg het was toen ik al helemaal klaar was, en toen had ik geen zin om hem er meteen weer af te halenquote:Op maandag 29 mei 2023 18:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Daar zou ik gelijk mee zijn teruggegaan
Ga het wel terugbrengen zo, dit is voor mij ook de eerste keer dat ik zie dat ik echt enorm genept ben.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat kan bijna niet zonder dat het er heel raar uit zietquote:
En dan wordt ie ook te kort.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
https://www.praxis.nl/tui(...)-bamboe-1x5m/1930054
Wel deze gevonden nu, maar ik vertrouw het voor geen meter meer.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Jippiequote:Op maandag 29 mei 2023 18:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Daar zou ik gelijk mee zijn teruggegaan![]()
![]()
En dat is zelfs 5 meter. Maar latjes, geen stokken.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:33 schreef Nattekat het volgende:
https://www.praxis.nl/tui(...)-bamboe-1x5m/1930054
Wel deze gevonden nu, maar ik vertrouw het voor geen meter meer.![]()
Die ander ook. En als latjes beter afschermen dan stokken, dan vind ik het prima voor deze prijs.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:36 schreef maily het volgende:
[..]
En dat is zelfs 5 meter. Maar latjes, geen stokken.
Maar dan wil ik wel eerst driedubbele garantie dat wat ik koop goed is.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zelfs het label van de verpakking heeft die leugenachtige foto
Stel je eens voor dat je ¤40 hebt betaald incl. verzendkosten en het is deze troep.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Oh dat is wel slechtquote:Op maandag 29 mei 2023 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Advertentie:
[ afbeelding ]
Werkelijkheid:
[ afbeelding ]
Zo hier op de Veluwe echt stukken waar ik offline ben
Uw ADH vitamine Worst
Nooooooquote:Op maandag 29 mei 2023 18:49 schreef hemarookworst het volgende:
Zo hier op de Veluwe echt stukken waar ik offline ben![]()
![]()
Ik ga straks eens Burgerme proberen als ik op Arnhem station ben @NattekatUw ADH vitamine Worst
#viesdikquote:Op maandag 29 mei 2023 18:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga straks eens Burgerme proberen als ik op Arnhem station ben @:nattekat100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Heb je ook in Almeloquote:Op maandag 29 mei 2023 18:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga straks eens Burgerme proberen als ik op Arnhem station ben @:nattekat![]()
![]()
Jep. Normaal ben ik wel van het type "ach, het kan toch nooit perfect zijn", maar dit is wel heel absurdquote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
WKN / Voorspel hier het weer voor Juniquote:Op maandag 29 mei 2023 18:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Normaal ben ik wel van het type "ach, het kan toch nooit perfect zijn", maar dit is wel heel absurd![]()
Foliequote:Op maandag 29 mei 2023 18:59 schreef Emmerdeur het volgende:
Gewoon die folie die ik gister postte erop maken natte![]()
![]()
Veel success met wikkelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 mei 2023 19:01 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Veel success met wikkelen
Ow, nee, dat is niet geschikt inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gewoon mee terug gaanquote:Op maandag 29 mei 2023 18:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Normaal ben ik wel van het type "ach, het kan toch nooit perfect zijn", maar dit is wel heel absurd"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op maandag 29 mei 2023 19:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ow, nee, dat is niet geschikt inderdaad![]()
![]()
![]()
ga ik zo ookquote:
Eerst eten, dan de manager erbij roepen en dat duurdere model afdingen voor dezelfde prijs
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zou zomaar kunnenquote:Op maandag 29 mei 2023 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Kan ook geen toeval zijn dat de twee keer dat ik naar de huisarts ben geweest hiervoor in april waren en het nu na en kutvoorjaar in mei is dat ik het weer overweeg.![]()
Succesquote:Op maandag 29 mei 2023 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ga ik zo ook
Eerst eten, dan de manager erbij roepen en dat duurdere model afdingen voor dezelfde prijs![]()
En de volgende daar in de winkel uit de verpakking halen of die wel voldoet aan de omschrijving. Dit is of je een lepel koopt en een vork uit de verpakking haaltquote:Op maandag 29 mei 2023 18:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kwam er eigenlijk pas achter hoe erg het was toen ik al helemaal klaar was, en toen had ik geen zin om hem er meteen weer af te halen
Ga het wel terugbrengen zo, dit is voor mij ook de eerste keer dat ik zie dat ik echt enorm genept ben.![]()
![]()
Hoi Jippiequote:Op maandag 29 mei 2023 19:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
En de volgende daar in de winkel uit de verpakking halen of die wel voldoet aan de omschrijving. Dit is of je een lepel koopt en een vork uit de verpakking haalt![]()
![]()
ork ork ork, soep eet je met.......:?quote:Op maandag 29 mei 2023 19:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
En de volgende daar in de winkel uit de verpakking halen of die wel voldoet aan de omschrijving. Dit is of je een lepel koopt en een vork uit de verpakking haalt![]()
Eerst even verkennen bij het schap, kijken of er alternatieven zijn. Misschien had ik wel net de laatste van de batch.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
En de volgende daar in de winkel uit de verpakking halen of die wel voldoet aan de omschrijving. Dit is of je een lepel koopt en een vork uit de verpakking haalt
Als er geen alternatieven zijn afdingen.
Dat gaat natuurlijk nooit werken, dus is alle stennis niet waard, maar ach100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hey Jippiequote:Op maandag 29 mei 2023 19:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
En de volgende daar in de winkel uit de verpakking halen of die wel voldoet aan de omschrijving. Dit is of je een lepel koopt en een vork uit de verpakking haalt
Bolkoa
Hoe ben ik in godsnaam aan die mergpijpjes gekomen die hier nu plots liggen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gekocht of gekregenquote:Op maandag 29 mei 2023 19:32 schreef Nattekat het volgende:
Bolkoa
Hoe ben ik in godsnaam aan die mergpijpjes gekomen die hier nu plots liggenHow can I make this topic about me?![]()
Waarom denkt iedereen dat dat een keuze moet zijnquote:Als zelfs ik eindredactie van de FP kon doen kan het nooit zo zijn dat er een keus gemaakt moet worden tussen 1 van de 2
![]()
Geen keuze verder...moet iedereen zelf weten idd.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat dat een keuze moet zijnAls zelfs ik eindredactie van de FP kon doen kan het nooit zo zijn dat er een keus gemaakt moet worden tussen 1 van de 2
Ik was een tijdje wat meer actief op de Frontpage.![]()
Laatst nog gekocht.quote:![]()
Maar ze barsten van de calorieën, dus dat was een eenmalig dingetje.
How can I make this topic about me?![]()
Lang niet gezien,quote:
Tot je ze weer onbewust kooptquote:Op maandag 29 mei 2023 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laatst nog gekocht.![]()
Maar ze barsten van de calorieën, dus dat was een eenmalig dingetje.![]()
![]()
Dat kun je gewoon weer doen als je zin krijgtquote:Op maandag 29 mei 2023 19:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen keuze verder...moet iedereen zelf weten idd.
Ik was een tijdje wat meer actief op de Frontpage.![]()
![]()
Zo is dat, mooi gesprokenquote:Op maandag 29 mei 2023 19:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat dat een keuze moet zijnAls zelfs ik eindredactie van de FP kon doen kan het nooit zo zijn dat er een keus gemaakt moet worden tussen 1 van de 2
Nooit geweten dat je ook aan de voorkant bezig bent geweest.![]()
![]()
Dat is correct en tevens juist. Maar nu het hier besproken is, is het natuurlijk helemaal not done om dat nogmaals in de winkelkar te gooien..quote:How can I make this topic about me?![]()
Idd ja, het moet geen moeten wordenquote:Op maandag 29 mei 2023 19:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon weer doen als je zin krijgt![]()
![]()
Dat denken sommige mensen ook van de mergpijpen en andere koeken...... tot dat moment......quote:Op maandag 29 mei 2023 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De schappen met bier kan ik prima voorbij lopen.![]()
![]()
dat is ook wel een jaar of 20 geleden (grof geschat)quote:Op maandag 29 mei 2023 19:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zo is dat, mooi gesproken
Nooit geweten dat je ook aan de voorkant bezig bent geweest.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: