Gekocht of gekregenquote:Op maandag 29 mei 2023 19:32 schreef Nattekat het volgende:
Bolkoa
Hoe ben ik in godsnaam aan die mergpijpjes gekomen die hier nu plots liggen
Waarom denkt iedereen dat dat een keuze moet zijnquote:
Geen keuze verder...moet iedereen zelf weten idd.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat dat een keuze moet zijnAls zelfs ik eindredactie van de FP kon doen kan het nooit zo zijn dat er een keus gemaakt moet worden tussen 1 van de 2
Laatst nog gekocht.quote:
Lang niet gezien,quote:
Tot je ze weer onbewust kooptquote:Op maandag 29 mei 2023 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laatst nog gekocht.![]()
Maar ze barsten van de calorieën, dus dat was een eenmalig dingetje.
Dat kun je gewoon weer doen als je zin krijgtquote:Op maandag 29 mei 2023 19:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen keuze verder...moet iedereen zelf weten idd.
Ik was een tijdje wat meer actief op de Frontpage.
Zo is dat, mooi gesprokenquote:Op maandag 29 mei 2023 19:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat dat een keuze moet zijnAls zelfs ik eindredactie van de FP kon doen kan het nooit zo zijn dat er een keus gemaakt moet worden tussen 1 van de 2
Dat is correct en tevens juist. Maar nu het hier besproken is, is het natuurlijk helemaal not done om dat nogmaals in de winkelkar te gooien..quote:
Idd ja, het moet geen moeten wordenquote:Op maandag 29 mei 2023 19:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon weer doen als je zin krijgt
Dat denken sommige mensen ook van de mergpijpen en andere koeken...... tot dat moment......quote:Op maandag 29 mei 2023 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De schappen met bier kan ik prima voorbij lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |