quote:Op maandag 29 mei 2023 19:01 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Veel success met wikkelen
Ow, nee, dat is niet geschikt inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt de lekkerste wraps :9
Gewoon mee terug gaanquote:Op maandag 29 mei 2023 18:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Normaal ben ik wel van het type "ach, het kan toch nooit perfect zijn", maar dit is wel heel absurd
quote:Op maandag 29 mei 2023 19:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ow, nee, dat is niet geschikt inderdaad
ga ik zo ookquote:
Zou zomaar kunnenquote:Op maandag 29 mei 2023 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een nieuwe theorie voor mijn vermoeidheid: hooikoorts![]()
Kan ook geen toeval zijn dat de twee keer dat ik naar de huisarts ben geweest hiervoor in april waren en het nu na en kutvoorjaar in mei is dat ik het weer overweeg.
Succesquote:Op maandag 29 mei 2023 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ga ik zo ook
Eerst eten, dan de manager erbij roepen en dat duurdere model afdingen voor dezelfde prijs
En de volgende daar in de winkel uit de verpakking halen of die wel voldoet aan de omschrijving. Dit is of je een lepel koopt en een vork uit de verpakking haaltquote:Op maandag 29 mei 2023 18:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kwam er eigenlijk pas achter hoe erg het was toen ik al helemaal klaar was, en toen had ik geen zin om hem er meteen weer af te halen
Ga het wel terugbrengen zo, dit is voor mij ook de eerste keer dat ik zie dat ik echt enorm genept ben.
Hoi Jippiequote:Op maandag 29 mei 2023 19:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
En de volgende daar in de winkel uit de verpakking halen of die wel voldoet aan de omschrijving. Dit is of je een lepel koopt en een vork uit de verpakking haalt
ork ork ork, soep eet je met.......:?quote:Op maandag 29 mei 2023 19:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
En de volgende daar in de winkel uit de verpakking halen of die wel voldoet aan de omschrijving. Dit is of je een lepel koopt en een vork uit de verpakking haalt
Eerst even verkennen bij het schap, kijken of er alternatieven zijn. Misschien had ik wel net de laatste van de batch.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hey Jippiequote:Op maandag 29 mei 2023 19:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |