Geen idee, was typoquote:
yes pleasequote:Op maandag 29 mei 2023 16:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik een beetje meer deeg maken.
Ik moet nog even kijken wat ik allemaal heb liggen maar in ieder geval champs, rode ui, kaas en kaas en kaas en kaas en ham, kaas, knoflook. De rest weet ik nog niet maar waarschijnlijk ook nog een beetje kaas.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
yes please![]()
wat maak je voor pizza?
vooral de kaas en kaas en kaas en kaas en kaas doen het wel jaquote:Op maandag 29 mei 2023 16:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken wat ik allemaal heb liggen maar in ieder geval champs, rode ui, kaas en kaas en kaas en kaas en ham, kaas, knoflook. De rest weet ik nog niet maar waarschijnlijk ook nog een beetje kaas.
En dat alles op een tomatensaus.
Heb ik al een tijd niet meer gegeten, jaartje ofzoquote:
water loopt me in de mondquote:Op maandag 29 mei 2023 16:45 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
Klein bakje lasagne om te kwijlen.
Mijn keuze zou zijn zelf koken.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:46 schreef HappyCharly het volgende:
ik twijfel over eten bestellen of koken..
bestellenquote:Op maandag 29 mei 2023 16:46 schreef HappyCharly het volgende:
Kokenquote:Op maandag 29 mei 2023 16:46 schreef HappyCharly het volgende:
ja jijquote:Op maandag 29 mei 2023 16:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mijn keuze zou zijn zelf koken.
BEsteleln doe ik echt zelden, dan ga ik echt liever even ergens zitten.
Gauw beginnen dan.quote:
quote:Op maandag 29 mei 2023 16:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan had je al een uur geleden moeten beginnen met koken.
ik wist een uur geleden toch niet dat ik nu honger zou hebbenquote:Op maandag 29 mei 2023 16:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan had je al een uur geleden moeten beginnen met koken.
quote:Op maandag 29 mei 2023 16:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik wist een uur geleden toch niet dat ik nu honger zou hebben
tis pas 1700u
Dat is meestal toch rond de zelfde tijd?quote:Op maandag 29 mei 2023 16:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
tis pas 1700u
het is nog vroegquote:Op maandag 29 mei 2023 16:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is meestal toch rond de zelfde tijd?
Soms is het handig om je boodschappen voor 2 of 3 dagen te halen. Dit is ook allemaal een actquote:
Ja dat dusquote:
Hoe laat is je mama thuis?quote:Op maandag 29 mei 2023 16:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
tis pas 1700u
doe eens niet zo onaardigquote:Op maandag 29 mei 2023 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms is het handig om je boodschappen voor 2 of 3 dagen te halen. Dit is ook allemaal een act![]()
Boehoe ik heb geen eten
Ga je die zo ook opzetten?quote:
Heb ik van die tabletjesquote:Op maandag 29 mei 2023 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een nieuwe theorie voor mijn vermoeidheid: hooikoorts![]()
Kan ook geen toeval zijn dat de twee keer dat ik naar de huisarts ben geweest hiervoor in april waren en het nu na en kutvoorjaar in mei is dat ik het weer overweeg.
Alleen voor avondetenquote:Op maandag 29 mei 2023 17:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Uhm eet je helemaal niks anders door de dag heen dan groenvoer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |