Nagelsmann kan ook naar Chelsea, Tottenham en PSG. Denken dat je die kunt krijgen is echt grootheidswaanzin.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:32 schreef TheVoice4ever het volgende:
als ik Heitinga was deed ik ook een Ruudje en hield ik de eer aan mezelf, aangezien hij toch weg is als trainer volgend seizoen, omdat Mislintat hem niet in zijn visies vind passen voor de club
waar zijn de Nagelsmann geruchten in de media, ik zie het al voor me
ik denk dat er wel een duitser komt als nieuwe trainer, alleen niet Julian, maar eerder denk ik aan een Dieter Hecking of Bruno Labbadia om een of andere reden
Ik geeft het niet graag toe maar wel eens dat Nagelsmann zwaar overschat wordt.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Nagelsman is i weer zo een clown die zwaar overrated is
een keer wat gepresteerd en je bent gelijk de messias van het voetbal ofzo
ik neem zulke clowns niet serieus
Nagelsmann noemen, dat doen alleen idioten.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nagelsmann kan ook naar Chelsea, Tottenham en PSG. Denken dat je die kunt krijgen is echt grootheidswaanzin.
Lijkt me ook niet dat Mislintat dat daadwerkelijk zou proberen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nagelsmann noemen, dat doen alleen idioten.
Ik ben ook niet zo op de hoogte van het trainersgilde, ik zou niet zo snel een naam weten van een goeie trainer die ook nog eens beschikbaar is en trek heeft in Ajax danwel eredivisie.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet dat Mislintat dat daadwerkelijk zou proberen.
peter boszquote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo op de hoogte van het trainersgilde, ik zou niet zo snel een naam weten van een goeie trainer die ook nog eens beschikbaar is en trek heeft in Ajax danwel eredivisie.
Ik ook niet en dat momenteel veel clubs op zoek zijn naar nieuwe trainers helpt ook niet mee.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo op de hoogte van het trainersgilde, ik zou niet zo snel een naam weten van een goeie trainer die ook nog eens beschikbaar is en trek heeft in Ajax danwel eredivisie.
Heeft al bij Ajax gespeeld zie ik, goed opgeleid dus.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik las laatst op VI dat hij de ultieme moneyball-speler is met name qua spelhervattingen. Voor de rest ken ik 'm eigenlijk niet.
Laten we 'm eerst de kans geven voordat we 'm cremerenquote:
Iedereen is toch te slecht? Waarom zou hij wel goed genoeg zijn voor ajax?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we 'm eerst de kans geven voordat we 'm cremeren
Wat ik even snel lees wel, ook aanvoerder een aantal wedstrijden geweest bij Toulouse, dus zou een goede leider op het middenveld kunnen zijn en dat mistten we dit jaar wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Is dit dan de positionele opvolger van Alvarez inclusief opbouwende kwaliteiten?
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:31 schreef PicoMMP het volgende:
Nooit van gehoord, iemand die hem kent en kan vertellen welke positie hij speelt en met wie hij te vergelijken is?
quote:Ook heeft de middenvelder zich uitstekend ontwikkeld op tactisch niveau. In de 4-3-3-formatie die Toulouse hanteert, fungeert Van den Boomen als 8. Waar landgenoot Stijn Spierings op 6 in een centrale positie de balans bewaakt tussen defensie en middenlinie, mag Van den Boomen links van hem pendelen naar daar waar de ruimte ligt in de opbouw. Tegen het fel pressende Olympique Lyon komt Van den Boomen bijvoorbeeld vaak de bal halen.
Is meer een centrale/passende middenvelder. Goede voetballer maar enigszins statisch. Ik ben er niet van overtuigd dat hij op termijn beter zou zijn dan Taylor.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Is dit dan de positionele opvolger van Alvarez inclusief opbouwende kwaliteiten?
Taylor is dit jaar eerder slechter dan beter geworden en zie die tendens niet snel veranderen, daarnaast ook al 21, das wel zo'n leeftijd dat als het niet al is gebeurd ook niet meer gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is meer een centrale/passende middenvelder. Goede voetballer maar enigszins statisch. Ik ben er niet van overtuigd dat hij op termijn beter zou zijn dan Taylor.
Ik zou Taylor nog 1 seizoen willen geven om naar een stabiel acceptabel niveau toe te groeien aangezien ik denk dat hij in potentie de kwaliteiten voor een Ajax-1-speler wel heeft. Ajax is wel zijn plafond maar niet iedereen hoeft voor 50 miljoen aan ManU verkocht te worden om toch van waarde te zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Taylor is dit jaar eerder slechter dan beter geworden en zie die tendens niet snel veranderen, daarnaast ook al 21, das wel zo'n leeftijd dat als het niet al is gebeurd ook niet meer gaat gebeuren.
Volgens dat NOS artikel is zijn vader een groot PSV fan en hij komt uit de omgeving Eindhoven.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik zou Taylor nog 1 seizoen willen geven om naar een stabiel acceptabel niveau toe te groeien aangezien ik denk dat hij in potentie de kwaliteiten voor een Ajax-1-speler wel heeft. Ajax is wel zijn plafond maar niet iedereen hoeft voor 50 miljoen aan ManU verkocht te worden om toch van waarde te zijn.
Overigens meende ik een tijdje geleden ergens te hebben gelezen of gehoord dat vd Boomen zelf het liefst naar PSV zou willen.
Taylor kan er niks vanquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is meer een centrale/passende middenvelder. Goede voetballer maar enigszins statisch. Ik ben er niet van overtuigd dat hij op termijn beter zou zijn dan Taylor.
Beetje een type Schöne?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij komt wat houteriger op me over maar op zich denk ik dat je hem daarmee goed zou kunnen vergelijken.quote:
Taylor kan er echt hè-le-maal niks van.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wat een onzinquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij komt wat houteriger op me over maar op zich denk ik dat je hem daarmee goed zou kunnen vergelijken.
Een keer geen miljoenen uitgeven om eigen jeugd terug te kopen!quote:
miljoenen transfers zullen er voorlopig niet komen, die komen niet door de RVCquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:51 schreef Devolder het volgende:
Prima aankoop. Doet het in Frankrijk behoorlijk. Of het bij Ajax gaat werken is de vraag, maar transfervrij een gok die je mag nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |