Nagelsmann kan ook naar Chelsea, Tottenham en PSG. Denken dat je die kunt krijgen is echt grootheidswaanzin.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:32 schreef TheVoice4ever het volgende:
als ik Heitinga was deed ik ook een Ruudje en hield ik de eer aan mezelf, aangezien hij toch weg is als trainer volgend seizoen, omdat Mislintat hem niet in zijn visies vind passen voor de club
waar zijn de Nagelsmann geruchten in de media, ik zie het al voor me
ik denk dat er wel een duitser komt als nieuwe trainer, alleen niet Julian, maar eerder denk ik aan een Dieter Hecking of Bruno Labbadia om een of andere reden
Ik geeft het niet graag toe maar wel eens dat Nagelsmann zwaar overschat wordt.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Nagelsman is i weer zo een clown die zwaar overrated is
een keer wat gepresteerd en je bent gelijk de messias van het voetbal ofzo
ik neem zulke clowns niet serieus
Nagelsmann noemen, dat doen alleen idioten.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nagelsmann kan ook naar Chelsea, Tottenham en PSG. Denken dat je die kunt krijgen is echt grootheidswaanzin.
Lijkt me ook niet dat Mislintat dat daadwerkelijk zou proberen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nagelsmann noemen, dat doen alleen idioten.
Ik ben ook niet zo op de hoogte van het trainersgilde, ik zou niet zo snel een naam weten van een goeie trainer die ook nog eens beschikbaar is en trek heeft in Ajax danwel eredivisie.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet dat Mislintat dat daadwerkelijk zou proberen.
peter boszquote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo op de hoogte van het trainersgilde, ik zou niet zo snel een naam weten van een goeie trainer die ook nog eens beschikbaar is en trek heeft in Ajax danwel eredivisie.
Ik ook niet en dat momenteel veel clubs op zoek zijn naar nieuwe trainers helpt ook niet mee.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo op de hoogte van het trainersgilde, ik zou niet zo snel een naam weten van een goeie trainer die ook nog eens beschikbaar is en trek heeft in Ajax danwel eredivisie.
Heeft al bij Ajax gespeeld zie ik, goed opgeleid dus.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik las laatst op VI dat hij de ultieme moneyball-speler is met name qua spelhervattingen. Voor de rest ken ik 'm eigenlijk niet.
Laten we 'm eerst de kans geven voordat we 'm cremerenquote:
Iedereen is toch te slecht? Waarom zou hij wel goed genoeg zijn voor ajax?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we 'm eerst de kans geven voordat we 'm cremeren
Wat ik even snel lees wel, ook aanvoerder een aantal wedstrijden geweest bij Toulouse, dus zou een goede leider op het middenveld kunnen zijn en dat mistten we dit jaar wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Is dit dan de positionele opvolger van Alvarez inclusief opbouwende kwaliteiten?
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:31 schreef PicoMMP het volgende:
Nooit van gehoord, iemand die hem kent en kan vertellen welke positie hij speelt en met wie hij te vergelijken is?
quote:Ook heeft de middenvelder zich uitstekend ontwikkeld op tactisch niveau. In de 4-3-3-formatie die Toulouse hanteert, fungeert Van den Boomen als 8. Waar landgenoot Stijn Spierings op 6 in een centrale positie de balans bewaakt tussen defensie en middenlinie, mag Van den Boomen links van hem pendelen naar daar waar de ruimte ligt in de opbouw. Tegen het fel pressende Olympique Lyon komt Van den Boomen bijvoorbeeld vaak de bal halen.
Is meer een centrale/passende middenvelder. Goede voetballer maar enigszins statisch. Ik ben er niet van overtuigd dat hij op termijn beter zou zijn dan Taylor.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Is dit dan de positionele opvolger van Alvarez inclusief opbouwende kwaliteiten?
Taylor is dit jaar eerder slechter dan beter geworden en zie die tendens niet snel veranderen, daarnaast ook al 21, das wel zo'n leeftijd dat als het niet al is gebeurd ook niet meer gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is meer een centrale/passende middenvelder. Goede voetballer maar enigszins statisch. Ik ben er niet van overtuigd dat hij op termijn beter zou zijn dan Taylor.
Ik zou Taylor nog 1 seizoen willen geven om naar een stabiel acceptabel niveau toe te groeien aangezien ik denk dat hij in potentie de kwaliteiten voor een Ajax-1-speler wel heeft. Ajax is wel zijn plafond maar niet iedereen hoeft voor 50 miljoen aan ManU verkocht te worden om toch van waarde te zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Taylor is dit jaar eerder slechter dan beter geworden en zie die tendens niet snel veranderen, daarnaast ook al 21, das wel zo'n leeftijd dat als het niet al is gebeurd ook niet meer gaat gebeuren.
Volgens dat NOS artikel is zijn vader een groot PSV fan en hij komt uit de omgeving Eindhoven.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik zou Taylor nog 1 seizoen willen geven om naar een stabiel acceptabel niveau toe te groeien aangezien ik denk dat hij in potentie de kwaliteiten voor een Ajax-1-speler wel heeft. Ajax is wel zijn plafond maar niet iedereen hoeft voor 50 miljoen aan ManU verkocht te worden om toch van waarde te zijn.
Overigens meende ik een tijdje geleden ergens te hebben gelezen of gehoord dat vd Boomen zelf het liefst naar PSV zou willen.
Taylor kan er niks vanquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is meer een centrale/passende middenvelder. Goede voetballer maar enigszins statisch. Ik ben er niet van overtuigd dat hij op termijn beter zou zijn dan Taylor.
Beetje een type Schöne?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij komt wat houteriger op me over maar op zich denk ik dat je hem daarmee goed zou kunnen vergelijken.quote:
Taylor kan er echt hč-le-maal niks van.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wat een onzinquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij komt wat houteriger op me over maar op zich denk ik dat je hem daarmee goed zou kunnen vergelijken.
Een keer geen miljoenen uitgeven om eigen jeugd terug te kopen!quote:
miljoenen transfers zullen er voorlopig niet komen, die komen niet door de RVCquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:51 schreef Devolder het volgende:
Prima aankoop. Doet het in Frankrijk behoorlijk. Of het bij Ajax gaat werken is de vraag, maar transfervrij een gok die je mag nemen.
Vanuit Brabant naar Amsterdam, jeugd opleiding. Terug naar Brabant en een beetje verpieterd in Eindhoven. Toen De Graafschap een top seizoen, FC Eindhoven een top seizoen en die verkochten hem aan Toulouse. Assist koning geworden in Ligue 2, doet het ook prima in Ligue 1quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:19 schreef freaky40 het volgende:
Ken deze Branco niet, heeft alleen de jeugd van Ajax doorlopen en is zonder in het eerste gezeten te hebben vertrokken of zo?
Dit is al zeven jaar niet meer grappigquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:10 schreef freaky40 het volgende:
Nou we gaan het weer meemaken. Zal wel 'rustig gebracht' gaan worden want moet wennen aan het 'Ajax spel' en dat soort shit. Hopelijk dus een speler die er gelijk staat, wat de intentie is van de nieuwe aanwinsten die er gaan komen.
PSV supporters moeten vandaag even tactisch om gaan met het gooien van hun bier. Komt vast goed.quote:Op zondag 28 mei 2023 01:22 schreef freaky40 het volgende:
Als de wedstrijd maar uitgespeeld kan worden vandaag, anders kunnen we maandag terug komen....
Zodra de Ajaxfans daar lucht van krijgen kunnen zij dat ook doen?quote:Op zondag 28 mei 2023 10:36 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
PSV supporters moeten vandaag even tactisch om gaan met het gooien van hun bier. Komt vast goed.
Ik stem voor.quote:Op zondag 28 mei 2023 10:43 schreef ISVV het volgende:
[..]
Zodra de Ajaxfans daar lucht van krijgen kunnen zij dat ook doen?
Je bent er maar druk meequote:Op zondag 28 mei 2023 10:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
En anders een paar granaten er achteraan. Heerlijk. Zolang jullie maar eerst even de wedstrijd achter de rug hebben. Kunnen ze dan bepalen of het een gelijkspelletje wordt of dat AZ mag winnen
Ik kijk er naar uit
Zie je het al voor je?quote:Op zondag 28 mei 2023 11:02 schreef ISVV het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze allebei normaal doen
Ja poeh, dat zal inderdaad loten worden.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zie je het al voor je?
'nee jij moet je opofferen en een stadionverbod krijgen, gooi dat ding'
'nee jij!'
Heb je natuurlijk veel ervaring mee.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:39 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Altijd leuk, die degradatiewedstrijden in de Eredivisie
Ik bemerk een krakatauaanse eruptie van jarenlange opgekropte frustratie.quote:Op zondag 28 mei 2023 10:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
En anders een paar granaten er achteraan. Heerlijk. Zolang jullie maar eerst even de wedstrijd achter de rug hebben. Kunnen ze dan bepalen of het een gelijkspelletje wordt of dat AZ mag winnen
Ik kijk er naar uit
Je merkt aan alles dat ze in Rotterdam doodsbenauwd zijn dat wij 2de wordenquote:Op zondag 28 mei 2023 12:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik bemerk een krakatauaanse eruptie van jarenlange opgekropte frustratie.
haat voor Ajax groter dan de liefde voor hun club. Maar ze blijven dat gewoon ontkennenquote:Op zondag 28 mei 2023 12:27 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Je merkt aan alles dat ze in Rotterdam doodsbenauwd zijn dat wij 2de wordenze denken een soort slag te kunnen slaan maar hebben niet door dat psv hun concurrent is...
Doodsbenauwd? Gast wij maken ons nergens druk om. Lekker in het zonnetje kijken naar een wedstrijd die nergens om gaat voor ons. Boeit ons het wat jullie en psv doen. Sterkte met domme Johny weer.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:27 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Je merkt aan alles dat ze in Rotterdam doodsbenauwd zijn dat wij 2de wordenze denken een soort slag te kunnen slaan maar hebben niet door dat psv hun concurrent is...
blijkt wel uit de vele reacties hier iddquote:Op zondag 28 mei 2023 13:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Doodsbenauwd? Gast wij maken ons nergens druk om. Lekker in het zonnetje kijken naar een wedstrijd die nergens om gaat voor ons. Boeit ons het wat jullie en psv doen. Sterkte met domme Johny weer.
“Vele reacties”..nou dat valt ook wel mee.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:15 schreef Malavita het volgende:
[..]
blijkt wel uit de vele reacties hier idd
Over dom gesproken
Sterk verhaalquote:Op zondag 28 mei 2023 13:25 schreef alopio het volgende:
[..]
“Vele reacties”..nou dat valt ook wel mee.
Maak jij je nou maar druk om de wedstrijd vanmiddag, jullie mokerdomme trainer, van der Sar en non voetballers als Taylor wat een mega talent schijnt te zijn. Gaan wij weer rustig een biertje in de zon doen en genieten van ArneGod
Lol uit alles hier druipt de angst afquote:Op zondag 28 mei 2023 13:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Doodsbenauwd? Gast wij maken ons nergens druk om. Lekker in het zonnetje kijken naar een wedstrijd die nergens om gaat voor ons. Boeit ons het wat jullie en psv doen. Sterkte met domme Johny weer.
topics volgespamt maar het valt wel mee zegt iequote:Op zondag 28 mei 2023 13:25 schreef alopio het volgende:
[..]
“Vele reacties”..nou dat valt ook wel mee.
Maak jij je nou maar druk om de wedstrijd vanmiddag, jullie mokerdomme trainer, van der Sar en non voetballers als Taylor wat een mega talent schijnt te zijn. Gaan wij weer rustig een biertje in de zon doen en genieten van ArneGod
Gingen ze destijds ook niet springen in de fontein toen Ajax de el Finale verloorquote:Op zondag 28 mei 2023 13:45 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoorders die nu meer posten in het Ajax topic dan in het Feyenoord topic
En dan zeggen dat ze er niet druk mee zijn
Hardop gelachen om die Rotterdamse havenslavendomheid.
Het is dan ook al een beetje komkommertijd in Rotterdam, we hebben het zo goed voor elkaar dat er gewoon niet veel meer is om over te lullen.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:45 schreef Scorpie het volgende:
Het is vooral groepsdruk die eencelligen tegen elkaar opvoeren.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zie je het al voor je?
'nee jij moet je opofferen en een stadionverbod krijgen, gooi dat ding'
'nee jij!'
quote:Op zondag 28 mei 2023 13:45 schreef Scorpie het volgende:
kakkerlakken die het mooiste topic komen onderschijten. Ja dus.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:18 schreef alopio het volgende:
[..]ondertussen is men hier vooral bezig dat Feyenoorders met Ajax bezig zijn. Tja
Prima tochquote:Op zondag 28 mei 2023 14:27 schreef freaky40 het volgende:
Mislintat is weer terug van 'vakantie'. Gisteren ook al bij de laatste training gespot waar hij wel erg joviaal met de spelers om ging...er was natuurlijk een camera in de buurt..
En er wordt niets aan gedaan....quote:Op zondag 28 mei 2023 14:31 schreef Malavita het volgende:
[..]
kakkerlakken die het mooiste topic komen onderschijten. Ja dus.
Tiefusdebiel
Het lijkt onze defensie wel.quote:
paar miljoen erafquote:Op zondag 28 mei 2023 14:34 schreef freaky40 het volgende:
Alvares zit al bij Dortmund met zijn hoofd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |