quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:42 schreef greysbones het volgende:
Jappie is veel te bang dat iemand wat zegt over zijn drank
Echt het begint irritant te worden....Dat geschreeuw om niks.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:43 schreef spapaars het volgende:
Heeft Jef teveel oude frituurolie gesnoven?
Een schreeuw om aandacht.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Echt het begint irritant te worden....Dat geschreeuw om niks.
ja tis steeds t zelfdequote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Echt het begint irritant te worden....Dat geschreeuw om niks.
Als diep ongelukkige kleuterquote:
Net was het nog een act en nu zijn het oeremotiesquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij is gewoon wat rauwer en ongefilterd in zijn emoties, dat zijn oeremoties
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Net was het nog een act en nu zijn het oeremoties
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:53 schreef engine het volgende:
En die Babbel weer zo hard mogelijk hinniken om Jeff. Echt wat een wijf vrouw
Volgens mij staat ze hem gewoon uit te lachen...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:53 schreef engine het volgende:
En die Babbel weer zo hard mogelijk hinniken om Jeff. Echt wat een wijf vrouw
Spoedoverleg nuquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:55 schreef Lovely het volgende:
Normaal hebben ze dat toch elk week in de middag?
Die houdt ook wel van drama... alles voor het spelquote:
Er is geen bier!!!!quote:
Oh daar moet ik bij zijnquote:
wendyquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:57 schreef engine het volgende:
Wie heeft er het gore lef om wat te zeggen?
corvee zekerquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:56 schreef engine het volgende:
Babbel noemt nog maar iets waar ze mee gaat stoppen..
Kgg kgg kggg Immiquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:57 schreef engine het volgende:
Wie heeft er het gore lef om wat te zeggen?
ff dippen in bierquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:58 schreef engine het volgende:
Misschien moet Jeff eerst zijn eigen speen even pakken
Ik wil bierquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:59 schreef Monique___ het volgende:
koffie voor het kringgesprek![]()
ze maken het gezellig
Heb jij die melding niet ontvangen dan?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mensen krijgen straks een melding op hun telefoon: Breaking news,ze zijn gestopt met klaverjassen, zo een weekbespreking, aldus Jeff![]()
ik welquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb jij die melding niet ontvangen dan?
Krijgt ie flashbacks naar dat eerdere kringgesprek van destijds ofzo?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:03 schreef woxxel het volgende:
Watvis er gebeurd dat er kring gesprek komt?
Maar dat krijgen we dan weer niet te zienquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:03 schreef Monique___ het volgende:
jeff: wie zit er boven? nog steeds de weekbespreking aan het voorbereiden?
Dat zit er idd dik inquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:03 schreef Monique___ het volgende:
jeff: wie zit er boven? nog steeds de weekbespreking aan het voorbereiden?
vind ik ook wel jammer.. had wel willen horen wat daar nu gezegd wordtquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat krijgen we dan weer niet te zien
"daar word je toch blij van"quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:03 schreef Monique___ het volgende:
ahh stewie het muisje was er met een stuk patat
Alles voor Zoequote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vind ik ook wel jammer.. had wel willen horen wat daar nu gezegd wordt
Bestaat dat nog steeds...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:05 schreef Kakadylo het volgende:
Heb vernomen dat GTST alvast eenmalig is verschoven naar een later tijdstip
Hebben die überhaupt ooit weleens iets zinnigs gezegd? In het openbaar?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan duurt het nog wel ff, die praten niet zo snel
Nu nog een goed stel hersenen en hij is top !quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:03 schreef humpty het volgende:
Je kan van Jeff vinden wat je wilt maar er zit wel een goed hart in
Dat klopt ...ik was er al snel weer weg niet om aan te horenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan moet de manager er ook zijn, ze mogen niet zonder daar zitten.
Wat wij nu te zien krijgen wel jaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
toch alleen maar saai boodschappen geneuzel
Jeff is boos over het hamsteren van zowiequote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:06 schreef woxxel het volgende:
Er is een rare sfeer. Ik heb vanaf de zoemer niet kunnen kijken.
Iemand een kleine samenvatting?
Geen bier. Jeff woest.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:06 schreef woxxel het volgende:
Er is een rare sfeer. Ik heb vanaf de zoemer niet kunnen kijken.
Iemand een kleine samenvatting?
Dat hamsteren heeft denk ik een andere reden ..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jeff is boos over het hamsteren van zowie
spullen op kantoor leggen en niks extra's doen voor het weekend maar ook nu weer zuinig aan doen
heeft dit duidelijk laten merken , boos geweest,
nu is er een kringgesprek om 20 uur om dit alles te bespreken in de openheid
Ik hoor hem vaker cola en Jus zeggen dan bier, maar bier is natuurlijk leuker om te zeggen en hem alcoholist noemen ookquote:
Bier was de hoofdreden....quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jeff is boos over het hamsteren van zowie
spullen op kantoor leggen en niks extra's doen voor het weekend maar ook nu weer zuinig aan doen
heeft dit duidelijk laten merken , boos geweest,
nu is er een kringgesprek om 20 uur om dit alles te bespreken in de openheid
dit is de hele beknopte versie
en ranja...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoor hem vaker cola en Jus zeggen dan bier, maar bier is natuurlijk leuker om te zeggen en hem alcoholist noemen ook
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoor hem vaker cola en Jus zeggen dan bier, maar bier is natuurlijk leuker om te zeggen en hem alcoholist noemen ook
Breed is icequote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kak dit gaat ik niet meer erin krijgen die 2
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kak dit gaat ik niet meer erin krijgen die 2
Ik nietquote:
Zekerquote:
Dat het allemaal mongooltjes zijn?quote:
Die gaat straks echt wel jankenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:16 schreef Monique___ het volgende:
zowie [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Toen waren ze toch met zo'n 30 deelnemers en er waren een paar bewoners die destijds zeker dingen achterover zouden drukken en/of alles op zouden maken, heel anders dan nuquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:14 schreef spapaars het volgende:
Begint al raar.
Ook Jef hield spulletjes boven tegen het stelen.
opeens kan alles.............quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe heeft alles losgelaten. Nee Zoe jij liet ze hun gang gaan met bestellen en was aan het plamuren
Zoe en iets loslaten?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe heeft alles losgelaten. Nee Zoe jij liet ze hun gang gaan met bestellen en was aan het plamuren
Dat is niet raar als iemand eerder een uur in de tuin loopt te schelden en tieren.quote:
Als je nog even wacht welquote:
En niet alleen vandaag.. maar het is wel apart dat ze op kantoor een grote mond over hem heeft en nu ineens in alles mee gaat..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is niet raar als iemand eerder een uur in de tuin loopt te schelden en tieren.
De groep houdt zich zoals te verwachten stilquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
En niet alleen vandaag.. maar het is wel apart dat ze op kantoor een grote mond over hem heeft en nu ineens in alles mee gaat..
zonder eigenlijk te horen wat de groep vindt
Het is een heel ander gesprek als waar het over zou gaan. Jeff zegt ook niet hetzelfde als een paar uur eerder in de tuin. Nu kun je er mee praten, toen niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
En niet alleen vandaag.. maar het is wel apart dat ze op kantoor een grote mond over hem heeft en nu ineens in alles mee gaat..
zonder eigenlijk te horen wat de groep vindt
dat vind ik wel zwak.. eerder wel hun mening verkondigen en nu jeff als woordvoerder alles laten zeggenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De groep houdt zich zoals te verwachten stil
Ik haak aan!quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Als je nog even wacht welze zijn nog bezig
De oeremotie is er toen al uitgekomenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:20 schreef engine het volgende:
[..]
Het is een heel ander gesprek als waar het over zou gaan. Jeff zegt ook niet hetzelfde als een paar uur eerder in de tuin. Nu kun je er mee praten, toen niet.
Jeff is degene die loopt te janken dus dan mag hij ook het woord doen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat vind ik wel zwak.. eerder wel hun mening verkondigen en nu jeff als woordvoerder alles laten zeggen
sjennet eunice en ?? waren het geheel met hem eens deze weekquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:21 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff is degene die loopt te janken dus dan mag hij ook het woord doen.
Het zijn altijd dezelfden (zowel de sprekers als zwijgers)quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De groep houdt zich zoals te verwachten stil
Maar die liepen niet in de tuin te schelden een uur lang...de reden waarom ze dit gesprek hebben.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
sjennet eunice en ?? waren het geheel met hem eens deze week
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
De oeremotie is er toen al uitgekomen![]()
![]()
Nu is hij voor rede vatbaar
Ik dacht dat het anderhalf uur wasquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:22 schreef engine het volgende:
[..]
Maar die liepen niet in de tuin te schelden een uur lang...de reden waarom ze dit gesprek hebben.
Ik heb er geen stopwatch bij gehad maar dat zou goed kunnen!quote:
Ja ze ziet er slecht uitquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:24 schreef Sestra666 het volgende:
zoe lijkt wel een dragqueen man man
hoe loop je voor lul
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik hoor nu dat er best veel eten weggegooid wordt
Nou da's raar.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:24 schreef Monique___ het volgende:
Ah eunice zegt nu ook wat ze vindt.. dat ze extra eten heeft en dat het er ligt in de koelkast
erik: als je dan echt iets wilt bewaren dan zet je naam erop
maar dat wordt afgeschoten.. er is genoeg eten!!
Hoe kan je dat nou weten als je niet luistertquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:24 schreef engine het volgende:
Het is jammer dat ik niet luister want Eunice zegt iets verstandigs.
Zeker het ontbijt en lunch van Jeffquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]vanmorgen is er weer best wel wat eten weggegooid.. gister ook al
Erik bedoelde: als hij iets wilt bewaren voor zichzelf..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou da's raar.
Bedoeld hij dat als hij iets nu niet op eet, maar wilt bewaren?
Daar moet je toch je naam op kunnen zetten?
Nou dat moet ik dan nog maar zien.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Erik bedoelde: als hij iets wilt bewaren voor zichzelf..
maar meerdere mensen zeiden : dat hoeft niet eens want we hebben meer dan genoeg eten.
als ze een keer in de hottub zitquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:27 schreef Puzzie het volgende:
Wast Zoe haar gezicht wel eens?![]()
[ afbeelding ]
heeft immi wel eens iets gezegd?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:27 schreef Kakadylo het volgende:
Heeft Jappie weleens iets gezegd tijdens zo'n bespreking?
Geen idee, maar er is iets nog raarrrrrrwder dan normaal.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:27 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Net zoveel als Ima.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:27 schreef Kakadylo het volgende:
Zijn er wel meer die ik nooit hoor tijdens dat soort besprekingen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:27 schreef Kakadylo het volgende:
Kgg kgg kgg?quote:
Geloof het wel even snel met een doekje, maar volgens mij niet snel al haar oog make-upquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:27 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Valt toch ook geen eer aan te behalen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn er wel meer die ik nooit hoor tijdens dat soort besprekingen.
Nee dan is ze weer een halve dag bezigquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe gaat nooit helemaal met haar kop in die tub
Maar is eigenlijk hoofdonderwerp dacht ikquote:
Dat doekje dat heb ik ook weleens gezienquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geloof het wel even snel met een doekje, maar volgens mij niet snel al haar oog make-up
Het was een kwestie van tijd voor ze dat zou doen...... terwijl Zoë heel goed haar woordje doetquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh nu neemt Babet het woord om Zoe te beschermen
En wat er boven besproken gaat worden.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:29 schreef greysbones het volgende:
Ben benieuwd wat er zo naar beneden komt
Ja en daar ga jij kuch kuch de mist in kuch kuchquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Maar is eigenlijk hoofdonderwerp dacht ik
Ja ik blijf het raar vinden dat Zoe zo wordt beschermdquote:
Ze maakt zich dus fout op, ze heeft nu kleine, varkensoogjes, haar ogen verdwijnen door de dikke, zwarte lijnen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen idee, maar er is iets nog raarrrrrrwder dan normaal.
Mss eyliner ding, lijkt wel of ze in verhouding hele kleine ogen heeft gemaakt
Is vaak zo bij week besprekingen, wie ook manager was..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:31 schreef SterreKaatje het volgende:
Grote monden vooraf en achter de ruggen om....nu een ja en amen op wat Jeff zegt.
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze maakt zich dus fout op, ze heeft nu kleine, varkensoogjes, haar ogen verdwijnen door de dikke, zwarte lijnen.
Alweer besteld voor 2 a 3 dagenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:32 schreef Lovely het volgende:
Hoeveel geld hebben ze nu in de huishoudpot?
Voor sommigen hier, maar heb Jeff meer gehoord over Cola, Jus en eierenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Maar is eigenlijk hoofdonderwerp dacht ik
herkenbaarquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:32 schreef Monique___ het volgende:
zowie trekt het boetekleed aan... 'door mijn schuld door mijn schuld door mijn grote schuld'
En alleen maar eten voor ochtend.middag en avond ?quote:
Ja soms moet ze gewoon even een rolducttape eromheenquote:
Ik hoop dat ze t hele budget opmaakt aan colaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:33 schreef spapaars het volgende:
De voorbeelden die Jef geeft, meer geld voor cola en jus d'orange.
Babs is op haar best zolang ze geen verantwoordelijkheid draagt maar overal op haar wijze tussendoor kan freewheelenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:30 schreef humpty het volgende:
Babette heeft een opdracht gekregen van de Febo ....help Zoe![]()
Apart ja...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:33 schreef spapaars het volgende:
De voorbeelden die Jef geeft, meer geld voor cola en jus d'orange.
Het is Jeff zijn schuld.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:33 schreef SterreKaatje het volgende:
Benieuwd wat Zoe straks zegt....als de meeting is afgelopen. Dit meisje is namelijk erg goed in verdraaien en andere mensen verkeerd wegzetten.
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:33 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze t hele budget opmaakt aan cola
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:33 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze t hele budget opmaakt aan cola
dat werd net ook even gezegd.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:34 schreef Lovely het volgende:
Ze hebben toch drie koelkasten, als ze nu twee gebruiken voor kookgroep en dat daar iedereen van af blijft, andere koelkast staat frisdrank/drank en andere versnapering etc
Niet gezienquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:34 schreef xsaskiax het volgende:
Wat zit Sasha nou vreselijk rare bekken te trekken????? heel raar met haar mond.....
Alsof dat niet allang geprobeerd is. Maar nu is de groep kleiner en werkt het wellicht wel.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:34 schreef Lovely het volgende:
Ze hebben toch drie koelkasten, als ze nu twee gebruiken voor kookgroep en dat daar iedereen van af blijft, andere koelkast staat frisdrank/drank en andere versnapering etc
Oh niet gehoordquote:
ja maar ze gingen er verder niet op in, ik vond het ook een goed idee! ze hebben 3 koelkasten..quote:
Nja toen waren er teveel mensen, dus had alle koelkasten wel nodig voor kookgroep..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Alsof dat niet allang geprobeerd is. Maar nu is de groep kleiner en werkt het wellicht wel.
Ja idd.... en dan komt er straks een bagger uit Sachaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:36 schreef SterreKaatje het volgende:
En Sasha zwijgt en Jasper zwijgt..... maar straks
lekker nabespreken in het tuinhuisjequote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:37 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja idd.... en dan komt er straks een bagger uit Sacha
Roze koeken.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze snoept wel veel, zit al vol dus
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:37 schreef chufi het volgende:
Hehe 2 weken geen zoemer ... @:FEBO succes !! Jullie mogen ff op vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |