Het is Jeff zijn schuld.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:33 schreef SterreKaatje het volgende:
Benieuwd wat Zoe straks zegt....als de meeting is afgelopen. Dit meisje is namelijk erg goed in verdraaien en andere mensen verkeerd wegzetten.
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:33 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze t hele budget opmaakt aan cola
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:33 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze t hele budget opmaakt aan cola
dat werd net ook even gezegd.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:34 schreef Lovely het volgende:
Ze hebben toch drie koelkasten, als ze nu twee gebruiken voor kookgroep en dat daar iedereen van af blijft, andere koelkast staat frisdrank/drank en andere versnapering etc
Niet gezienquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:34 schreef xsaskiax het volgende:
Wat zit Sasha nou vreselijk rare bekken te trekken????? heel raar met haar mond.....
Alsof dat niet allang geprobeerd is. Maar nu is de groep kleiner en werkt het wellicht wel.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:34 schreef Lovely het volgende:
Ze hebben toch drie koelkasten, als ze nu twee gebruiken voor kookgroep en dat daar iedereen van af blijft, andere koelkast staat frisdrank/drank en andere versnapering etc
ja maar ze gingen er verder niet op in, ik vond het ook een goed idee! ze hebben 3 koelkasten..quote:
Nja toen waren er teveel mensen, dus had alle koelkasten wel nodig voor kookgroep..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Alsof dat niet allang geprobeerd is. Maar nu is de groep kleiner en werkt het wellicht wel.
Ja idd.... en dan komt er straks een bagger uit Sachaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:36 schreef SterreKaatje het volgende:
En Sasha zwijgt en Jasper zwijgt..... maar straks
lekker nabespreken in het tuinhuisjequote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:37 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja idd.... en dan komt er straks een bagger uit Sacha
Roze koeken.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze snoept wel veel, zit al vol dus
Die snoept hele dagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |