Ik ben vandaag ook vooral aan het werk geweest. Bedankt Armani om even bij te springen!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Geen idee wat er aan de hand was? Ik was onderweg naar huis vanuit Utrecht. Nog steeds eigenlijk maar sta even bij een supercharger nu.
Dan hebben we daar een verschil van mening. Dat 2e ben ik wel met je eens.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Neuh ik denk wel dat hij oprecht spijt had. Hij heeft gewoonweg behoorlijke issues waar imo goede hulp voor nodig is.
Imho zijn issues geen reden om iemand de ruimte te geven zich zo te misdragen. Kan dat ook nog?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:50 schreef CoolGuy het volgende:
Dan hebben we daar een verschil van mening. Dat 2e ben ik wel met je eens.
Ja? Aangezien Danny 'm er vanaf heeft gegooid ondanks dat ie denkt dat de spijt oprecht is en issues heeft onderschrijft dat toch ook?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:04 schreef Queller het volgende:
[..]
Imho zijn issues geen reden om iemand de ruimte te geven zich zo te misdragen. Kan dat ook nog?
Een soort van. Maar hij komt weer terug en doet het weer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:30 schreef CoolGuy het volgende:
Ja? Aangezien Danny 'm er vanaf heeft gegooid ondanks dat ie denkt dat de spijt oprecht is en issues heeft onderschrijft dat toch ook?
Hij komt niet meer terug. Nou ja, niet bewust. Kan er weinig aan doen als hij een kloon aanmaakt, maar zodra we die zien gaat die ook de kliko in. Dit soort bedreigingen zijn een paar grenzen te ver.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:37 schreef Queller het volgende:
[..]
Een soort van. Maar hij komt weer terug en doet het weer.
Het beschadigt mensen, unprovoked. Daar heb ik moeite mee.
Dat vind ik fijn om te horen!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:40 schreef Danny het volgende:
Hij komt niet meer terug. Nou ja, niet bewust. Kan er weinig aan doen als hij een kloon aanmaakt, maar zodra we die zien gaat die ook de kliko in. Dit soort bedreigingen zijn een paar grenzen te ver.
Ik zou hem in WGR doen omdat je daar meer mensen zult treffen met boekhoud(software) ervaring, dan in DIGquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:33 schreef Janneke141 het volgende:
Ik ben op zoek naar een boekhoudprogramma voor een vereniging. Past een topic dan beter in WGR of in DIG?
BTC / [SC] Cryptocurrencies #1154 ATH na ATHquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:35 schreef capricia het volgende:
Is er nog een lopend Crypto topic?
Ik zoek wat advies als beginner.
Ja.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:59 schreef bijdehand het volgende:
Dient een tweede deel niet geopend te worden door de oorspronkelijke TS?
WGR / Ontslag nemen via whatsapp #2
En via whatsappquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:59 schreef bijdehand het volgende:
Dient een tweede deel niet geopend te worden door de oorspronkelijke TS?
WGR / Ontslag nemen via whatsapp #2
Leuk, maar het klopt niet. Beter en fatsoenlijker had het geweest om het draadje te sluiten of even contact op te nemen. Nu heeft Coolguy eenzijdig besloten om een topic dat de opener bewust heeft verwijderd alsnog te openen en vervolgens ook de openingspost vast te zetten.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:18 schreef Rene het volgende:
Algemeen beleid. Je mag mailen met forum@fok.nl .
Waarom postte je het dan zelf "in the first place"?quote:Op woensdag 27 november 2024 15:47 schreef Kamelenteen het volgende:
post vol vrij persoonlijke informatie
Bezint eer ge begint. Correct.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Waarom postte je het dan zelf "in the first place"?
Bezint eer ge begint![]()
En die afweging kun je dus ook heel goed vóóraf maken.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:54 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Bezint eer ge begint. Correct.
En pas later realiseerde ik me dat ik het wellicht beter niet had kunnen plaatsen of op een andere wijze. Met wellicht een kloonaccount, minder of meer informatie, enz.
Een post wijzigen of een post 100% leegëditen (lees: de OP verwijderen) zijn twee totaal verschillende dingen.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:54 schreef Kamelenteen het volgende:
Feit is, iemand gebruikt de mogelijkheid zijn post te wijzigen
Ik heb niet eens de kans gehad om de post zo te editten na het leeghalen, want ben mn nest in gegaan en was er vanuit gegaan dat het topic wel gesloten zou worden. Dat lag meer voor de hand dan terugplaatsen. Eenmaal teruggeplaatst viel er weinig meer te editten, want die rechten zijn me ontnomen.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:57 schreef r_one het volgende:
[..]
En die afweging kun je dus ook heel goed vóóraf maken.
Niets is vervelender in WGR dan een leeggeëdite OP (terwijl de TT menen wel naar je topic trekken). Of er nou al wel of geen reacties staan, doet daar niets aan af.
[..]
Een post wijzigen of een post 100% leegëditen (lees: de OP verwijderen) zijn twee totaal verschillende dingen.
En een slotje plaatsen was het enige wat gedaan hoefde te worden.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:07 schreef Nizno het volgende:
Mailen naar forum at fok.nl is het enige dat er over gezegd hoeft te worden.
Niet in WGR.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:05 schreef Kamelenteen het volgende:
Dan had sluiting meer voor de hand gelegen en fatsoenlijker geweest.
Ik heb helemaal niks besloten? Hoe kom je erbij??quote:Op woensdag 27 november 2024 16:50 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Leuk, maar het klopt niet. Beter en fatsoenlijker had het geweest om het draadje te sluiten of even contact op te nemen. Nu heeft Coolguy eenzijdig besloten om een topic dat de opener bewust heeft verwijderd alsnog te openen en vervolgens ook de openingspost vast te zetten.
Logisch als het topic al loopt, maar dat was ten tijde van het weghalen van mn post niet het geval. Er was nog geen enkel reactie. Die kwam pas na mn verwijdering.
Jij krijgt ook altijd overal de schuld vanquote:Op woensdag 27 november 2024 18:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks besloten? Hoe kom je erbij??
Ja, maar goed, je went er aanquote:Op woensdag 27 november 2024 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij krijgt ook altijd overal de schuld van
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom herplaats je de openingspost dan ook. Pfffquote:
Dat is gewoon beleid. Heb je daar een issue mee dan mail je naar forum@fok.nlquote:Op woensdag 27 november 2024 19:33 schreef Rene het volgende:
[..]
Waarom herplaats je de openingspost dan ook. Pfff
It was meeeequote:Op woensdag 27 november 2024 19:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is gewoon beleid. Heb je daar een issue mee dan mail je naar forum@fok.nl
Joajoa ...quote:
quote:Op woensdag 27 november 2024 01:09 schreef Kamelenteen het volgende:
[ Bericht 45% gewijzigd door Coolguy Rene op 27-11-2024 09:28:56 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Ehh.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Haha Rene is een kloon van Coolguy, betrapt!
Keizer Feedback, Rinus d'n Uurste.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:08 schreef r_one het volgende:
Ja hallo @:mods, de slowchat is hier
Graag FB gebruiken voor Feedback, dank u.
Dat klinkt wel heul erg carnavaleskquote:Op woensdag 27 november 2024 23:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Keizer Feedback, Rinus d'n Uurste.
Ik ben een Brabander hé, met een hekel aan carnavalquote:Op donderdag 28 november 2024 03:07 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heul erg carnavalesk![]()
Alaaaaaaaf!
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben een Brabander hé, met een hekel aan carnaval![]()
Op diverse frontenquote:Op donderdag 28 november 2024 18:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben een Brabander hé, met een hekel aan carnaval![]()
Dank.quote:
Ik sta achter je.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dank.
Voelt toch een beetje als uit de kast komen dit.
Houdoe!
quote:
Zat jij dan ook in diezelfde kast?quote:
Ook een hekel aan carnaval.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:29 schreef r_one het volgende:
[..]
Zat jij dan ook in diezelfde kast?
Dan sta ik achter jullie allebeiquote:
ach kom, je gaat me toch niet vertellen dat die neus van jezelluf is.quote:
Dit vind ik dus niet grappig.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach kom, je gaat me toch niet vertellen dat die neus van jezelluf is.
Ik ie heulemaal geen neus. Alleen een roze slak.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit vind ik dus niet grappig.
Ik kan alleen maar een beetje met mijn ogen draaien.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:39 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik ie heulemaal geen neus. Alleen een roze slak.
Ik word er nogal tureluurs van.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar een beetje met mijn ogen draaien.
Er was nog geen discussie lopende ten tijde van het verwijderen. Zou die reeds lopen, ben ik het wel met je eens.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:39 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet in WGR.
Hier ligt terugplaatsing van de OP meer voor de hand en is fatsoenlijker (voor de serieuze mensen die hier tijd en energie in WGR komen steken).
Deal with it. Of mail.
Naar aanleiding van dezequote:Op woensdag 27 november 2024 18:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En zij hebben niet meer te doen dan dit? Maar gaat wellicht later deze week nog wel een bericht heen.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is gewoon beleid. Heb je daar een issue mee dan mail je naar forum@fok.nl
Ok. Mea culpa naar Coolguy. Waarom plaatste jij het topic dan terug in plaats van het topic te sluiten?quote:
Ik begrijp dat er e.e.a. 's nachts tussen 1 en 7 pontificaal gestaan heeft, dan slapen de mods doorgaans. En TS is zelf ook z'n nest ingedoken en komt pas de volgende morgen miepen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:16 schreef Leandra het volgende:
Wellicht had TS hier gelijk even kunnen melden dat hij het topic leeggehaald had, en dat er nog niemand gereageerd had en kunnen verzoeken het topic in de prullenbak te mieteren.
Het is niet handig een topic te openen, en dan te bedenken dat je dat toch niet had moeten doen, en zeker als er nog geen reacties zijn is er nog geen echte schade als je de OP weer leeghaalt, maar meld het dan gewoon even in het FB topic.
Hij kwam niet miepen. Er waren nog geen reacties, hij bedacht zich en haalde de OP leeg.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik begrijp dat er e.e.a. 's nachts tussen 1 en 7 pontificaal gestaan heeft, dan slapen de mods doorgaans. En TS is zelf ook z'n nest ingedoken en komt pas de volgende morgen miepen.
Tenminste, dat heb ik er van begrepen.
Na 07:00 pas dus?quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
hij bedacht zich en haalde de OP leeg.
Mod had er ook gewoon een slotje op kunnen doen.
Slotje op een topic waarin nog helemaal niet gereageerd is? Waarom is dat een bezwaar?quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:40 schreef r_one het volgende:
[..]
Na 07:00 pas dus?
En slotjes op verzoek deden we toch niet aan, "het zakt wel weg"?
Of gaat dat credo nu ook op de helling?
Ik ben aan het aftasten hoe sommigen de grenzen willen verleggen, hoe en waarom, bezwaarlijk of niet.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Slotje op een topic waarin nog helemaal niet gereageerd is? Waarom is dat een bezwaar?
Nogmaals, iemand bedenkt zich nog voor er iemand heeft gereageerd.
TS zal hebben gedacht: ik ben er vroeg bij, nog niemand heeft gereageerd, dus het kan wel.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:52 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik ben aan het aftasten hoe sommigen de grenzen willen verleggen, hoe en waarom, bezwaarlijk of niet.
Persoonlijk vind ik, na 6 uur in je nest pitten, de spijtoptant uithangen behoorlijk lang, reacties of niet.
Los daarvan is in casu de oplossing toch zo simpel: mailen naar forum@fok.nl. Heeft TS zich die moeite al getroost?
Wie heeft het over spoed?quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:57 schreef Lienekien het volgende:
Mailen naar forum@fok.nl lijkt me geen handeling voor iets wat zekere spoed heeft.
Spoed om te voorkomen dat de OP wordt teruggezet.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Wie heeft het over spoed?![]()
Het zal niet de eerste keer zijn dat een mail naar forum@fok.nl tot gevolg heeft dat een topic alsnog mee naar achter wordt genomen wegens al te veel persoonlijke en gevoelige informatie (een andere reden voor 'right to forget' kan ik niet bedenken).
Maar moet-ie dus wel even mailen. In plaats van de zoveelste "waarom" post in FB.
Het was snachts, op mn telefoon en ik zag het rapporteer-icoontje niet. Anders had ik die wil ingedrukt met het verzoek het te sluiten. En daarna ben ik mn nest ingegaan, om later erachter te komen dat de post dus was teruggezet en dat vind ik niet bepaald netjes als een moderator zelf ook wel ziet dat iemand zich bedacht heeft.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:16 schreef Leandra het volgende:
Wellicht had TS hier gelijk even kunnen melden dat hij het topic leeggehaald had, en dat er nog niemand gereageerd had en kunnen verzoeken het topic in de prullenbak te mieteren.
Het is niet handig een topic te openen, en dan te bedenken dat je dat toch niet had moeten doen, en zeker als er nog geen reacties zijn is er nog geen echte schade als je de OP weer leeghaalt, maar meld het dan gewoon even in het FB topic.
's Nachts?quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Spoed om te voorkomen dat de OP wordt teruggezet.
Maar heb je nou al gemaild?quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:06 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Het was snachts, op mn telefoon en ik zag het rapporteer-icoontje niet. Anders had ik die wil ingedrukt met het verzoek het te sluiten. En daarna ben ik mn nest ingegaan, om later erachter te komen dat de post dus was teruggezet en dat vind ik niet bepaald netjes als een moderator zelf ook wel ziet dat iemand zich bedacht heeft.
Maar heb je een mailtje gestuurd?quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:06 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Het was snachts, op mn telefoon en ik zag het rapporteer-icoontje niet. Anders had ik die wil ingedrukt met het verzoek het te sluiten. En daarna ben ik mn nest ingegaan, om later erachter te komen dat de post dus was teruggezet en dat vind ik niet bepaald netjes als een moderator zelf ook wel ziet dat iemand zich bedacht heeft.
Hoezo, na 6 uur in mn nest pitten. IK ben de hele nacht wakker geweest, bezig geweest met dingen. En paar uur later dus bedacht of het wel zo'n goed idee was om het op Fok! te posten zoals het er stond. En mn conclusie voor mezefl was toen 'Nee' dus post weggehaald, om het wellicht later te herschrijven..En kort erna mn nest in gegaan, om er later achter te komen dat de post teruggeplaatst is :/ Ik had een slotje verwacht. Niets meer, niets minder. Volgens mij had ik ook iets neergezet als 'laat maar' ofzo. Verder niet bedacht om een mod een dm'tje te sturen eigenlijk. Wel om dat linkje aan te vinken om het te rapporteren maar die zag ik zo snel niet en ik was gaar.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:52 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik ben aan het aftasten hoe sommigen de grenzen willen verleggen, hoe en waarom, bezwaarlijk of niet.
Persoonlijk vind ik, na 6 uur in je nest pitten, de spijtoptant uithangen behoorlijk lang, reacties of niet. Als Freak1 een uurtje eerder zijn post had ingeklopt, onder het genot van een kop koffie en kaarscroissantje, was de wens van de TS toch niet anders geworden?
Los daarvan is in casu de oplossing toch zo simpel: mailen naar forum@fok.nl. Heeft TS zich die moeite al getroost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |